مهر نوشت:

حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز روز یکشنبه در اولین یادواره شهدای زن جامعه پزشکی کشور در برج میلاد تهران، به موضوع حجاب و مشکلات اخلاقی در جامعه اشاره کرد و افزود: بی حجابی در محیط دانشگاه، مشکلات زیادی به دنبال دارد و از همین رو دختر و پسر در دانشگاه باید از هم جدا شوند.

وی همچنین به مسئله افزایش سن ازدواج در کشور اشاره کرد و گفت: بررسی مسائل روان شناسی و جامعه شناسی ازدواج از اهمیت بالایی برخوردار است.

این استاد اخلاق بر ازدواج زودهنگام جوانان تاکید کرد و افزود: یکی از دلایل افزایش طلاق، دیر ازدواج کردن جوانان است.

قرائتی از وجود فرزند به عنوان عامل تحکیم خانواده نام برد و گفت: عده می گویند بچه دار نمی شویم تا راحت زندگی کنیم در صورتی که فرزند عامل تحکیم خانواده است و اگر نباشد، طلاق آسانتر اتفاق می افتد.

وی، وجود همسر را سومین نیاز انسان دانست و افزود: سلامت جوانان در گرو خواندن نماز است.

این استاد اخلاق با عنوان این مطلب که چشم چرانی امنیت اجتماعی جامعه را بر هم می زند، گفت: این قبیل رفتارهای غیراخلاقی، استرس به جامعه وارد می کند.
 62303/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی اثر IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    1 0
    اگه قراره مشکلات جوانان همینجوری ادامه پیدا کنه و تورم زیاد زیادتر شه دیگه هیچ جوونی به ازدواج فکر هم نخواهد کرد! باید دولت مثل سایر کشور ها، مسکن و شغل در اختیار جوانان قرار بده و به نوعی این کار رو تسهیل ببخشه! اگه یه نگاهی به کشور های اسلامی اطراف بندازیم خواهیم دید کشور هایی که درآمد و تولید ناخالصشون خسلی کمتر از کشور ماست چقدر واسه جوانانشون که قصد ازدواج دارند، امکانات قرار میدهد! فقط دولت باید واسه جوانان امکانات تسهیل کننده ای رو قرار بدهد!
  • بدون نام US ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    1 0
    خوب به دخترا بگین حجابشونو رعایت کنن...دیگه چرا میخواین سیستم رو به هم بریزین ؟
  • افسانه IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    1 0
    با چه پشتوانه ای ؟
  • امیر IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    0 0
    حجاب زنان ایران زمین باید پلک چشمان شما آقایون چشم چران باشد !!!!
  • ihkd EU ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    1 0
    الان حاج آقای قرائتی دقیقا چه راهکار عملی ارائه دادن؟ آیا صرف جداسازی دختر و پسر زمینه ساز بهبود مشکلات خواهد بود؟
  • بدون نام IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    1 0
    با تفکیک جنسیتی کاری از پیش نمی رود اگر در محیط دانشگاه باب آشنایی و شناخت صحیح بین پسر و دختربرای امر ازدواج صورت نگیرد پس این عمل باید کجا صورت پذیرد حتما در خیابان و پارک ها و ... اگر به جای کارهای عجولانه برای جوانان، کمی واقع بین باشیم و دغدغه هایی که مانع آسایش روانی آنها می شود بفهمیم و درک کنیم ودر جهت رفع این موانع براییم خیلی از این مشکلات خود به خود حل می شود .
  • ایرانی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    0 1
    هیچ شکی توی جداشدن دختر و پسر دانشگاهی نیست فقط باید بدونید که مشکل اصلی ازدواج نکردن جوانا، بیکاری، تورم زیاد، پراید 20میلیونی! و ... است و نقش عقاید امروزی مبنی بر دیر ازدواج کردن و بچه دار نشدن خیلی خیلی کمه.
    • ع ر ص IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
      1 0
      شما که هیچ شکی به جداسازی در دانشگاه نداری نظرت چیه که خیابون هارو هم جداسازی کنیم یا محیط کار را یا نه چطوره زوج و فردش کنیم روزهای زوج آقایون بیان بیرون روزهای فرد خانوما نکنه خدائی نکرده چش تو چش بشن
  • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
    1 0
    رجوع شود به نظر امام خمینی در اول انقلاب ایا نظر امام هم همین بود?
  • ahmad GB ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
    1 0
    بسیاری ازمشکلاتی که درحال حاضربوجودامده است مربوط به مشکلات اقتصادی است شماازچه صحبت میکنید
  • حمید IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    واقعا از آقای قراتی بعید بود که با این سطح بالای فهم و شعورشون چنین حرفی بزنن مشکل امروز جوونای ما اقتصاد بیمار کشورمونه که عامل اصلی اونم سیاست های غلط سیاست مدارای این مملکت که شعور جمعی رو خیلی ناچیز میدونن ایران بااین منابع عظیم خدا دادی امروز باید ابر قدرت می بود و جوونای کشورمون دغدغه کار و مسکن نداشتن ولی سیاست های غلط سیاست مدارای ما که هنوز توی 20،30سال گذشته سیر میکنند باعث شده که دغدغه اصلی مردم کشورمون نان شب باشه مسوولین کی میخان از خواب غفلت بیدار بشن من نمیدونم؟
  • مریم A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    دقیق اقا حمید . حق با شماست . فقط میتونم بگم متاسفم ...