فرنگی کاران توانستند در دومین مسابقه خود در جام جهانی قزاقستان را شکست دهند.

به گزارش خبرآنلاین؛کشتی گیران ایران که در گام اول توانستند از سد ترکیه عبور کنند در دومین رقابت خود با قزاق ها دقیقا همان رویه را تکرار کردند و با 4 پیروزی در 4 وزن  توانستند پیروزی خوشان را قطعی کنند.

 در نخستین وزن محسن حاجی پور توانست با یک کشتی حساب شده و دقیق ژانسریک شرسنبایف را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.او در وقت اول و دوم به ترتیب یک بر صفر در هر کدام از این دو تایم پیروز شد تا جرقه برای رقم خوردن یک پیروزی دلچسب زده شود.

در 60 کیلوگرم عبدالمحمد پاپی که حریف ترک تبارش را در کشتی اول به راحتی شکست داده بود مقابل یربول کیکبایف به مشکل خورد.او در وقت اول به دلیل اینکه نتوانست فنی را روی حریفش اجرا کند بایک امتیاز جریمه شد.اما این پایان کار برای او نبود.چون در وقت دوم،درست در زمانی که کشتی با نتیجه یک بر یک مساوی بود قزاق ها به رویه کشتی اعتراض کردند که این اعتراضشان مورد قبول داوران قرار گرفت و پاپی سه امتیاز از رقبیش عقب افتاد تا کشتی با همین نتیجه به پایان برسد.

دومین پیروزی ایران در نبرد با قزاق ها با همت افشین بیابانگرد به دست آمد.نماینده وزن 66 کیلوگرم فرنگی ایران در یک کشتی نسبتا راحت توانست از سد یربول کونیراتوف عبور کند.او پس از اینکه یک امتیاز را در وقت اول و با بردن حریفش به بیرون تشک گرفت در وقت دوم هم به دلیل اینکه اجازه نداد تا حریفش فنی را اجرا کند یک امتیاز دیگر گرفت و برنده از زمین بیرون آمد.

وزن 74 کیلوگرم و فرشاد علیزاده.او نسبت به سه کشتی گیر دیگر با قاطعیت دوزان کارتیکوف را شکست داد.در تایم اول و با به روی پل بردن کشتی گیر قزاق ها دو امتیاز از او گرفت تا در همان وقت اول کار را تمام کرده باشد.در ادامه وقت اول علیزاده فن کمر را روی حریفش اجرا کرد اما به دلیل اینکه نتوانست حریفش را به پل ببرد داوران به او فقط یک امتیاز دادند.در وقت دوم کشتی گیر قراق نتوانست فن بزند و سومین برد نصیب ایران شد.

دومین پیروزی تیمی ایران را اما طالب نعمت پور در وزن 84 کیلوگرم قطعی کرد.ملی پوشان که در بازی نخست خود ترکیه را شکست داده بودند با نتیجه قاطعی که نعمت پور مقابل الخازور اوزدیف به دست آورد توانستند دومین پیروزی در جام جهانی را هم به نام ایران ثبت کنند.نعمت پور در این کشتی با نتیجه 8 بر صفر بر حریفش چیره شد. 


در 96 کیلوگرم مهدی علیاری در یک مسابقه حیثیتی توانست با نتیجه دو بر یک  یرولان ایزکاکوفرا شکست دهد. علیاری هر دو امتیازش را با خارج کردن حریف از تشک بدست آورد. 
در  120 کیلوگرم هم بشیر باباجانزاده  که در بازی نخست به دلیل مصدومیت از کشتی گرفتن با رقیب ترکیه اش انصراف داده بود توانست نورماخان تینالیف را با نتیجه دو بر یک مغلوب کند.با این پیروزی ایران توانست با نتیجه 6 بر یک قزاقستان را هم شکست دهند تا از همین حالا نیم نگاهی به فینال رقابت های جام جهانی داشته باشد.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماهوتچی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    16 3
    بدون بنا نمیشه اگرم بشه سخته به خدا
  • مهدی US ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    3 1
    با بنا یا بی بنا این ایرانه همیشه قهرمان !!!!
  • زهرا US ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
    3 1
    حالا کی می گفت کشتی اذر بایجان و روس از ما بهتره؟! ما ایرانیا فقط کافیه خودمونو باور کنیم به خدا!