فارس نوشت:

علی لاریجانی در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، گزارشی از نشست مشترک روز گذشته سران قوا در مجلس ارائه داد و بر بررسی هر چه سریعتر لایحه بودجه سال آینده تاکید کرد.
وی همچنین از نمایندگان درخواست کرده که هرچه سریعتر پیشنهادات خودشان را درباره بودجه 92 برای بررسی سریعتر این لایحه ارائه دهند و مجلس باید از همه ظرفیت خود استفاده کند تا هر چه زودتر بودجه 92 به تصویب برسد.

نامه رییس جمهور درباره بودجه هنوز به مجلس نرسیده است

همچنین حسین سبحانی‌نیا عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس به تسنیم گفت: در این جلسه  رئیس مجلس توضیحاتی در خصوص جلسه سران قوا به نمایندگان ارائه کرد و گفت که برگزاری جلسات مشترک بین سران قوا پس از سخنان رهبر معظم انقلاب موجب تحکیم و تعامل بین مسئولان شده و به اداره امور بهتر کشور کمک می‌کند.
عضو هئیت رئیسه مجلس در ادامه تاکید کرد: همچنین در این جلسه آقای لاریجانی گفت که در جلسه روز گذشته سران قوا مباحثی در مورد لایحه بودجه و همین طور مسائل منطقه‌ای صحبت شده است. رئیس مجلس گفت که دولت برنامه‌ریزی کرده تا لایحه سه دوازدهم را نیز همراه لایحه بودجه به مجلس ارائه کند‌ اما زمان آن هنوز مشخص نیست.
وی تصریح کرد: اگرچه رئیس جمهور شب گذشته اعلام کرد که لایحه بودجه 92 تا روز چهارشنبه به مجلس می‌رسد اما تاکنون نامه‌ای نیز از سوی رئیس جمهور دریافت نکرده‌ایم.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =