۰ نفر
۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹

با اینکه امروز هوا گرم تر شد، اما سازمان هواشناسی پیش بینی افت دما و حتی برف و باران کرده است، یعنی هنوز دلخوش به زمستان باشیم.

به گزارش خبرآنلاین؛ افت دما گویا از عصر شنبه شروع می شود. به گفته عبدالرضا امیدوار شهری، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی یک سامانه بارشی از اواخر امروز از سمت غرب وارد کشور می‌شود: طی روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه مناطق مختلف کشور تحت تأثیر این سامانه قرار می‌گیرد و بر این اساس در روز یکشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام و خوزستان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: در روز سه‌شنبه این شرایط علاوه بر مناطق فوق استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و دامنه‌های زاگرس مرکزی را نیز در برمی‌گیرد. در روز سه‌شنبه فعالیت بارشی این سامانه در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق و سواحل دریای خزر محدود می‌شود.

هوا همچنان تا فردا حداقل در تهران و استان های هم ترازش گرم می شود. اما از دوشنبه هوا خنکتر می شود. مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی دراین باره گفت: دمای هوا در روز دوشنبه در شمال غرب و در روز سه‌شنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کاهش می‌یابد که این کاهش دما در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر بین 8 تا 12 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

امیدوار شهری درباره شرایط آب و هوای تهران هم گفت: در روز یکشنبه تهران باز هم آفتابی است اما پیش‌بینی می‌‌شود در روز دوشنبه نیمه شمالی استان تهران با بارش‌های پراکنده باران همراه باشد. در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دمای هوا در این کلانشهر به طور نسبی کاهش می‌یابد به طوریکه پیش‌بینی می‌شود تهرانی‌ها چهارشنبه سوری خنکی را تجربه کنند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =