جواد عزتی بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون می‌گوید که در زندگی‌اش همیشه خودش بوده و سعی کرده آدم راحتی باشد.

به گزارش خبر آنلاین، برنامه «گفتگوی تنهایی» که در ایام نوروز از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، هرشب میزبان یکی از چهره‌های فرهنگی کشورمان است.

شب گذشته سوم فروردین، جواد عزتی بازیگر تلویزوین و سینما، مهمان این برنامه بود و در مورد خودش و زندگی‌اش حرف زد.

عزتی در ابتدای گفت‌و‌گوی خود در پاسخ به این سوال که در زندگی به چه چیز بیشتر از 20 یا 30 ثانیه فکر نمی‌کند، گفت: «مسائل مالی از جمله مسائلی است که واقعا سعی می‌کنم به آن فکر نکنم.»

او در ادامه در پاسخ به سوال مجری برنامه که آیا آدم خوبی است یا خیر؟ پاسخ داد: «فکر می‌کنم آدم خوبی باشم. به نظر من هر آدمی برای یکسری از اعمالش دلیل موجه دارد من هم مثل سایر آدم‌ها برای برخی کار‌هایم دلیل موجه دارم.»

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در زندگی دروغ می‌گوید؟ گفت: «اگر بگم نه دروغ بزرگی گفته‌ام. وقتی دروغ می‌گویم دست و پام می‌لرزد و تمام اطرافیانم می‌فهمند حرف من راست نیست.»

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: «من در زندگیم تا بحال با کسی دعوا نکردم. نمی‌گم این رفتار خوب است، اما این یکی از خصوصیات رفتاری من است و اصولا آدم‌ها را حتی در اوج عصبانیت دوست دارم.»

او در مورد انجام عمل خیر در زندگی‌اش گفت: «به نظر من کار خیر به وجود آوردنی نیست و هر کس سهمش را از کارهای خوب دنیا می‌گیرد و انجام عمل خیر ایجاد کردنی نیست. هر چقدر صادق‌تر باشی دستت برای انجام کارهای خیر پر‌تر است و همه چیز به نیت آدم‌ها بستگی دارد.»

عزتی در پاسخ به این سوال که آیا تا به‌حال شده که به خدا بگوید خسته شدم، پاسخ داد: «بله، این جمله را به خدا گفته‌ام و به او گفتم کی نوبت من می‌رسد؟»

او ادامه داد: «اصولا در زندگی آدم راحتی هستم و بیش از حد خودم هستم. مثلا من عاشق این هستم که کنار جوی بنشینم و ساندویچ بخورم چون با این کار نوستالژی دارم یا مثلا ترجیح می‌دهم در رستوران غذا نخورم، من زیادی خودم هستم و این‌ها از نظر قوانین اجتماعی خیلی قشنگ نیست و این راحت بودن نباید قانون‌های اجتماعی را زیر پا بگذارد.»

بازیگر سریال «چار دیواری»ادامه داد: «تا به‌حال نشده است که من از خدا چیزی بخواهم و به من ندهد. بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم و همیشه به خدا می‌گویم کافی است.»


او در پایان گفت:«فکر می‌کنم هر لحظه که بخواهم می‌توانم کارم را با این که دوستش دارم کنار بگذارم و مثلا بروم مسافر کشی.یا بروم یک شهر غریبه زندگی کنم که هیچکس من را نمی‌شناسد و همه چیز را از اول شروع کنم. همیشه فکر می‌کنم داشته‌هایم در زندگی برایم کافی است.»


برنامه «گفتگوی تنهایی»به کارگردانی رضا حماسی  هر شب ساعت23:15از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 283681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =