بازی های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی بایرن و تساوی بارسا به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین ؛ بارسلونا در مصاف با پاریسن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس به پیروزی دو بر یک دست یافت تا شاگردان رورا مه در یک قدمی پیروزی شیرین خارج از خانه بودند تنها چند ثانیه کم آوردند و اشتباه فاحش ویکتور والدس 3 امتیاز بازی را برای آنها یک امتیاز کرد. در این بازی که نبرد ستاره ها بود ابتدا مسی بارسا را پیش انداخت. در نیمه دوم اما زلاتان ابراهیموویچ بازی را مساوی کرد. بارسا در دقیقه 87 صاحب یک ضربه پنالتی شد و ژاوی گل برتری را برای بارسایی ها زد . گلی که باید پا بر جا می ماند اما شوت متئودی در آخرین ثانبه های بازی با اشتباه بچگانه ویکتور والدس وارد دروازه تیم محبوب کاتالان شد و این بازی پایانش مساوی بود. در دیگر بازی این شب هم بایرن مونیخ در خانه با دو گل توانست یوونتوس را شکست دهد. دیوید آلابا در دقیقه اول بازی و توماس مولر در دقیقه 63 برای یاران یوپ هاینکس گلزنی کردند . بایرن امسال یکی از بهترین تیم های دنیاست که هر حریفی را خیلی راحت غرق در فوتبال تهاجمی اش می کند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهیار IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    8 3
    اشتباهه والدس!!عمو یادگار خوابی یا بیدار،خوبه که گزارشگر بازی مزدک میرزایی هم گفت والدس مقصر نبوده،همین طور کارشناس برنامه،توپ در مسیر با برخورد به پای مدافعین مسیرش عوض شد،لطفا خبرای واقعی رو درج کنید نه نظر شخصیتون رو!!
  • خوش خيال IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    7 4
    اولأ شاكردان تيتو ويلانوا چون تو اين بازي بركشته بود رو نيمكت .دومأ انصافأ والدز تو اين بازي بد نبود شوت خورد به پاي بارترا تغيير مسير داد بهتر نبود مينوشتيد اشتباه كمك داور باعث تساوي شد تا ززلاتان كل يك متر تو افسايد بزنه.
  • بدون نام IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    12 7
    فقط بایرن
  • حميدخان IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    2 9
    هركي بگه گل اول پاريس هافسايد بوده هيچي ازفوتبال نميفهمه!!! هركي بگه بخشيدن زلاتان ٢روز قبل بازي با پول و رشوه صورت گرفته هيچي از فوتبال نميفهمه!!!
  • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    4 4
    اشتباه نوشتین بارسا و پاری سن جرمن2-2مساوی شدن