فارس نوشت:

نماینده مردم اردبیل از تلاش نمایندگان استان‌های شمال غرب کشور برای بازنگری در قرارداد ترکمنچای و الحاق آذربایجان به ایران خبر داد.
کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل و رئیس مجمع نمایندگان این استان در گفت‌وگو با فارس، از تلاش برای تهیه طرحی برای بازنگری در قرارداد ترکمچای توسط نمایندگان شمال غرب کشور خبر داد و گفت: نمایندگان آذری زبان مجلس به زودی این طرح را نهایی خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به اتمام قرارداد ترکمنچای، مجمع نمایندگان استان‌های شمال غرب کشور مصمم هستند در جهت بازنگری در قرارداد ترکمنچای اقدام کنند.

نماینده مردم اردبیل گفت: تلاش داریم با استفاده از پتانسیل و ظرفیت تمامی صاحب منصبان ذیربط بتوانیم حق مسلم خود را بگیریم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیل IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    25 11
    ....بتوانیم حق مسلم خود را بگیریم. 100% حقمونه، باید بگیریم!!
  • XALXAL-LI IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    30 17
    شماره تلفن تزار روسيه را من دارم. نمايندگان براي شروع مذاكرات جهت لغو قرارداد تركمنچاي با من تماس بگيرند شماره را مي دهم. در ضمن نمايندگان طرح هاي هم براي جلوگيري از جنگ جهاني دوم، لغو توافق با انگلستان مبني بر معامله ي بحرين با جزاير سه گانه، جلوگيري از سقوط اتحاد جماهير شوروي سوسياليستي و در نهايت در خواست غرامت از كشور مغولستان بابت حمله چنگيزخان به ايران را با دو فوريت تصويب كردند.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    27 17
    آقای نماینده اگر دو کلمه حقوق بین الملل معاصر هم بخوانید بد نیست. حقوق بین الملل معاصر مبتنی است بر احترام بی چون و چرا به تمامیت سرزمینی و حاکمیت کشورها.
    • بدون نام IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
      23 14
      والا تا اونجا که ما می دانیم فعلا جمهوری آذربایجان است که به تمامیت ارضی ایران احترام نمیزاره و شده لانه تمام تجزیه طلبها .مثل اینکه وطن پرستی در بین مردم ایران داره ریشه خشک می کنه
  • آذری IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    2 7
    به نظر من نمایندگان محترم اردبیل قبل از مطرح کردن چنین موضوع حساسی که باعث بوجود آمدن حساسیت،کدورت و دشمنی بین مردم و دولتهای دو کشور می گردد با تاریخ شناسهایی مانند آقای خسرو معتضد و کارشناسان علوم سیاسی و حقوق بین الملل بطور خصوصی جلسه و صحبت نمایندو بعداز گرفتن نتیجه درست ،این مثایل را مطرح نمایند ، ضمنآ کاری انجام ندهید که در مجلس به ما بخندند و مصخره نمایند چون من دوست دارم بدانم که چطور شده قبل از تهران که پایتخت ایران است و یا شهرهای مهم و بزرگ دیگر فقط نمایندگان ما متوجه این موضوع مهم و تاریخی شدند ( لطفآ صفحه 5 و 11 امیدجوان مربوط به روز شنبه 18 دی 1389 شماره 707 موضوع قفقاز را اجاره نداده بودیم که پس بگیریم را خوب مطالعه و بعدآ اقدام نمایید )
  • شاهرخ A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    7 11
    دورودبر نمایندگان غیرتمند خطه سرداران شهید درود بر شرفتان همه ایران با شماست شما فرزندان خلف ایران و آذربایجان هستید .