۰ نفر
۲۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹

فارس نوشت:

پدر مشهدی پس از 12 سال دختر نوجوان خود را در شهرستان سیاهکل به آغوش کشید.
هنگامی که پدر آغوش خود را برای دختر جوان گشوده بود و دختر نیز مشتاقانه به آغوش پدر می‌رفت، این صحنه اشک هر بیننده‌ای را جاری کرد.

ماجرا از این قرار بود که پدر مشهدی 13 سال قبل در شهرستان سیاهکل با زنی ازدواج کرد اما در هنگام بارداری با وی اختلاف پیدا کرد و دیگر توان ماندن در کنار همسرش را نداشت و راهی شهر خود شد.

این مرد مشهدی که هر بار قصد دیدار فرزندش را می‌کرد با تهدیدهای زن منصرف می‌شد. مرد در شهر خود ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دختر شد اما گاهی یاد دختر بزرگش آرامش او را مشوش می‌کرد.

وی به امید اینکه زنش حتماً در سیاهکل ازدواج کرده و توان نگه‌داری از دخترش را دارد خود را سرگرم می‌کرد اما پس از سال‌ها با همسر و دو دخترش برای گردش به سیاهکل آمد و مخفیانه جویای فرزندش شد.

آشنایان به او گفتند که همسرش پس از مدتی با مرد معتادی ازدواج کرد و از او صاحب فرزند پسری شد و در خانه پیرزنی زندگی می‌کردند که پس از چندی آن مرد معتاد و پس از آن همسرش فوت کردند و دختر و پسر به تنهایی با پیرزن زندگی می‌کنند.

مرد مشهدی با شنیدن این ماجرا مشتاقانه سراغ خانه پیرزن را گرفت و دخترش را پس از 13 سال پیدا کرد. دختر که سال‌ها انتظار مهر پدری را می‌کشید با دیدن او به طرفش رفت و در آغوش او آرام گرفت.

دختر پس از گریه شوق و شکرگزاری از خداوند، از پدر می‌خواهد که او را دیگر تنها نگذارد. عوامل انتظامی که کمک حال این مرد بودند، روند قانونی تحویل دختر را آغاز کردند و با هماهنگی مقام قضایی دختر تحویل پدر شد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    73 2
    چه خواهری آیا برادرش رو تنها گذاشته ؟؟؟
    • ناشناس 12 IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
      8 0
      فکر کنم ماجرا هنوز ادامه دارد به این صورت که، چند سال بعد تیتر خبرها می شود خواهری پس از گذشت چند سال برادرش را پیدا کرد.
  • غضنفر EU ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    41 2
    آخی ... !!!
  • بدون نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    15 0
    این تیترای شما غلط اندازه لطفا در انتخاب تیتر دقت کنید. دخترک گم نشده بود بلکه دور مانده بود!
  • بدون نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    32 3
    این مرد باید به عنوان سهل انگاری مجازات بشه 12سال دخترشو ول کرده رفته توجیحم میکنه از زنش میترسیده واقعا که-عجب آدم های بی مسئولیتی پیدا میشن
    • نادر IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
      19 0
      چه پدری موقع بارداری همسرش تنهاشون میذاره میره شهر خودش واقعا که بدون سرکشی کردن و حتی دادن کمک مالی . عجب پدری!! نویسنده طوری نوشته که انگار مظلوم ترین پدر دنیاست
  • شهرام DE ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    41 0
    پس طفلک برادرش چی شد؟ چه خوب میشد پدرش اورا هم قبول کند
  • متفاوت IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    6 0
    میشه ازش یه فیلم هندی پر فروش ساخت !!!!!!
  • jeve IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    5 1
    واقعا اگه ازپس هزینه پسربچه برمیایی ببرش
  • srmzanjan IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    7 0
    از بس مهر و محبت کمرنگ و بیرنگ شده وقتی یه پدر سراغ بچه خودش میره انگار شاهکار انجام داده بابا خب بچشه وظیفشه براش پدری کنه عجب روزگاری شده ها. . .
  • بدون نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    3 0
    با سلام : احتراما به نظر مي رسد كمي در انعكاس خبر بي انصافي شده است و ماجراي اين كودك بسي طولاني تر از اين موضوع است و با توجه به فوت مادر اين كودك و مادر بزرگش، يك طرفه حرف اين داماد اهل فريمان شايد هم اصالت ايراني ندارد را بازگو كرده ايد. اين كودك پيش خانواده خيري زندگي مي كرد و برخوردار از از همه نوع امكانات خدا عاقبت اين دختر را بخير كند !؟
    • بدون نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
      1 0
      خب شما ماجرای طولانی تر رو تعریف کنین واللا
  • حسين IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    3 0
    سلام برادر اين دختر زنده هست و ناپدري اش هم زنده هست خبر كمي با عجله نوشته شده و تحقيق انجام نشده و اين پدر خودش بي رحمترين پدر دنياست . و دختره پيش يك ادم خير زندگي مي كرد و براي درس و امور پزشكي اش كلي هزينه مي شد . خدا عاقبتش بخير كند با اين بابايي مهربان!!؟
  • يوسفي IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    5 0
    1- اين مرد فريماني به گفته همسر مرحومه اش حالت رواني و اعتياد داشت كه موقع كه دو ماه حامله بوده با دسته ساتور به سرش زده تا سقط جنين كند و او رها و هرگز پي اش نميايد كه پس از بخشيدن مهريه و.. سرپرستي كودك تو راهي خود را مي گيرد 2-اين مرد 13 سال هرگز به ياد همسر و فرزندش نشد شنيده بود دختر زاييده است 3-مادردختر بعد از فوت مادرش بناچار ازدواج دومي كرد و داري يك پسر شد4- پس از فوت مادر كودك شوهر دوم پسر خود را برداشته و پيش پدر مادر خود رفت و زنده است5-اين كودك در نزد خانواده خيري زندگي مي كرد كه براي پويايي شخصيت اين كودك از هيچ چيز فروگزار نمي كردند. نمونه اش مشكل ارتودنسی داشته كه مدت بيش از يك سال شروع به كار شده كه داندانپزشك محترم و خير خواه اقااديب مرادي در لاهيجان درجريان كامل مي باشد.