مهر نوشت:

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه دوره آموزشی شهید سیده طاهره هاشمی که با حضور فرماندهان نواحی شهرستان های بسیج سراسر کشور برگزار شد گفت: امام خامنه ای در سال جدید خواستار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شده اند و الگویی بالاتر از حضرت زهرا سلام الله علیها برای حماسه سازی در سیاست و اقتصاد وجود ندارد.
وی تقابل امروز ایران و آمریکا را اوج درگیری و جنگ دو نماد حق و باطل دانسته و بیان کرد: آمریکا چون توان نظامی کافی ندارد، نمی تواند در جنگ با ایران از سلاح استفاده کند چراکه طبق محاسبات شکست خواهد خورد ولی از گزینه نظامی بعنوان گزینه ی روی میز حرف می زند و یا از حمله نظامی اسرائیل به ایران حمایت می کند اما خوب می داند که قدرت کار نظامی را ندارد.
سردار نقدی ، ولیّ امر و مردم انقلابی را حجت های امروز عنوان نموده و اظهار داشت: سال گذشته با وجود تحریم های خارجی و سوء مدیریت های داخلی، مردم در 22 بهمن حضوری بر خلاف انتظار دشمنان و حتی مسئولان داشتند و از نظام و انقلاب دفاع کردند. ملت ولایتمدار ایران اسلامی نعمتی است که خدا به هیچ پیامبری در طول تاریخ نداده است که به برکت خون شهدا و استواری ولایت در زیر باران تهاجم تبلیغاتی و شایعه پراکنی دشمن از حقیقت دفاع می کنند و هر روز ارزش ها به صورت ناب تری عرضه می شود.
ژوی معاملات بین المللی با دلار را یک ظلم تاریخی و قانون استعماری دانسته و خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در عرصه فرهنگی و تبلیغی، 70 فرستنده ماهواره ای علیه ایران را به 120 فرستنده افزایش داده است؛ در عرصه تروریستی در نزدیکی کاخ سفید به منافقین دفتر کار داده و از ترور دانشمندان ایرانی حمایت می کند؛ جایزه اسکار را طی دو سال اخیر به فیلم های ضدایرانی و غیر هنری اختصاص داده است؛ ورزش کشتی را از المپیک حذف نموده و... که شمردن دشمنی های آمریکا علیه ایران فرصت زیادی می خواهد. و امروز ملت ایران در کُشتی با آمریکا توانسته آمریکا را روی پل ببرد و با کمی مقاومت می تواند آنرا ضربه فنی کرده و شکست دهد.
/29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • h IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    7 18
    کدوم دولته که قدر بدونه ؟