ایکر کاسیاس به احتمال فراوان در بازی با دورتموند کاپیتان رئالی ها خواهد بود.او سه ماه است که برای مادریدی ها بازی نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دروازه بان رئال مادرید که در بازی با بتیس از ناحیه دنده مصدوم شد شاید نتواند در بازی روز چهارشنبه مقابل دورتموند به میدان برود. این اتفاق در حالی افتاده است که دیگو لوپز سه شنبه در تمرینات رئال در وست فالن تست خواهد داد.تستی که تردیدهای مورینیو را مشخص خواهد کرد. مورینیو نسبت به بازی کردن لوپزخوشبین است اما باید مراقب باشد.بازی با دورتموند که رئالی ها در مرحله گروهی نتیجه را به آنها واگذار کرده بودند در شرایط سختی برگزار خواهد شد. لوپز محض احتیاط با باقی هم تیمی ها در دو جلسه تمرینی اخیر کار نکرده است . او دیروز تمرینات را با شدت کمتری دنبال می کرد تا آسیب دیدگی اش جدی تر نشود.همچنین سیلوینو لورو ، مربی دروازه بان ها امروز تمرینات ویژه را برای او خواهد داشت .
در هر حال هیچ بعید نیست که ایکر کاسیاس سه ماه پس از مصدومیتش در مستایا ، سه شنبه در چارچوب دروازه رئال قرار گیرد . او با سرسختی تمرین می کند و برای بازی کردن آماده تر از همیشه است .
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =