فرمانده نیروی انتظامی گفت: غرب در دوره معاصر با توسل به تغییرات تکنولوژیکی که منجر به اثر گذاری بر روی خانواده می شود، ارزش های این نهاد اجتماعی را هدف گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار اسماعيل احمدي مقدم امروز در مراسم اختتاميه همايش ملي خانواده و امنيت كه با حضور استاندار، اعضاي شوراي تأمين، شوراي شهر و جمع كثيري از بازنشستگان و خانواده معظم شهدا، ايثار گران و انديشمندان علمي كشور در دانشگاه يزد برگزار شد، با تبريک ميلاد با سعات حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و همچنين روز معلم، ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري را گرامي داشت.

احمدي مقدم با بيان اين كه خانواده اولين هسته اجتماعي جامعه است، گفت: در دنياي امروز، تلاش در جهت تغيير ماهيت و فلسفه وجودي خانواده وجود دارد. خانواده اولين واحد اجتماعي است كه توسعه اخلاق در آن صورت مي گيرد.

اين مقام ارشد انتظامي كشور بيان كرد: غرب در دوره معاصر با توسل به تغييرات تكنولوژيكي كه منجر به اثر گذاري بر روي خانواده مي شود، ارزش هاي اين نهاد اجتماعي را هدف گرفته است.

فرمانده نيروي انتظامي كاهش ازدواج، افزايش سن آن و طلاق را از پيامدهاي زندگي غربي دانست و ادامه داد: در اين شرايط به دليل اين كه زندگي انفرادي مي شود و شاخص ازدواج كاهش مي يابد عده اي همجنس با هم زندگي مي كنند.

وي ادامه داد: شيوه هاي تفكر و شكاف نسلي و بين نسلي بين اعضاي خانواده باعث شده تا تغييراتي در نقش اين واحد اجتماعي بوجود آيد. بخشي از اين تغييرات، اقتصادي و برخي فرهنگي است كه نقش هاي اصلي و اساسي خانواده را تغيير داده است.

وي با بيان اينكه كشور هاي مختلف براي رشد جمعيت روش هاي خاصي در پيش گرفته اند عنوان كرد: كشور روسيه 12 هزار دلار براي فرزند آوري پرداخت مي كند.

سردار احمدي مقدم خاط نشان كرد: تحقيقات نشان مي دهد ازدواج ها از سن 25 سال به بالا، بيشتر در معرض شكست قرار مي گيرد.

وي يكي از تهديدات خانواده را ماهواره دانست و تشريح كرد: 10 سال پيش اكثر برنامه شبكه هاي ماهواره اي، خبري و سياسي بود ولي اكنون برنامه ها اجتماعي است که در آن به ترويج سبك زندگي غربي مي پردازند كه تنها به يك بعد از زندگي انسان پاسخ مي دهند.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با بيان اينكه ايمان و عمل صالح باعث بوجود آمدن حيات طيبه مي شود گفت: بر اساس قرآن انسان در کنار پرداختن به آخرت نبايد سهم خود را از دنيا فراموش كند.

فرمانده نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه فرزندان طلاق و زنان مطلقه بيشتر تحت تاثير آسيب هاي اجتماعي هستند گفت: شكاف نسل در خانواده ها باعث شده تا پدر و مادر در خانواده مرجعيت نداشته باشند.

فرمانده نيروي انتظامي در پايان يكي از محاسن جامعه ايراني را فرهنگي بودن آن بيان كرد و افزود: البته اگر صادقانه، عادلانه و دلسوزانه با مردم صحبت شود افكار عمومي آن را مي پذيرد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    چه کرده ایم که جوانان علاقمند به مدل غربی شده اند؟
    • بدون نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
      194 2
      اتفاقاً دلیل کاهش ازدواج و افزایش سن آن و طلاق در ایران فقط و فقط پیامد بیکاری تعطیلی کارخانه ها باندبازی در استخدام ادارات گرانی بیش از حد گرانی مسکن و طلا و ...است ربطی به ماهواره نداره.
    • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
      112 0
      پدرمون رو درآوردن فقط! کلاس های درس 50 نفر! دانشگاه سهمیه ای! پارتی برای سرکار رفتن! نبود امکان ازدواج! گرونی! کوفت! مرض! بیماری!!! روانی شدن بچه های دهه ی 60!
    • بدون نام US ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      10 0
      اول اینکه مدل غربی به کل چیز بدی نیست و این ناشی از تفکر خاص است که آنرا مساوی فحش میداند. دوم اینکه بر خلاف گفته شما مشکلات فعلی ما ناشی از مدل غربی نیست، بلکه ناشی از انفجار جمعیت است که جمعیت ایران را به یکباره از 25 میلیون نفر به 75 میلیون نفر رساند و هنوز هم جمعیت در حال رشد است و معلوم نیست در کجا، 90 میلیون یا 100 میلیون متوقف شود.
    • بدون نام US ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      16 0
      سوم اینکه تغییر مدل زندگی ناشی از غرب نیست، خود اروپایی ها هم با تغییر ارزش ها روبه رو بودند، ولی آنها 50 سال پیش با این موضوع روبه رو بودند. زمانی در آمریکا وقتی لباس های مد جدید به بازار عرضه شد رییس جمهور آمریکا از کم پوششی آن گله کرده بود. همین الان در آمریکا برخی مسائل بسیار تابو است. چهارم اینکه شما پلیس هستید و این مسائل تخصصی مربوط به جامعه شناس و جمعیت شناس و تاریخ شناس است،
  • ناشناس IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    308 2
    چرا عادت داریم تمام تقصیرها را به گردن خارجیها بگذاریم.در این سی سال و اندی چه کردیم؟؟؟؟؟؟؟
    • رضا AU ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
      137 1
      آقای رئیس نیروی انتظامی با اقتصاد خراب و سیاست ناپایدار. شما امنیت رو نمیتونی در جامعه تضمین کنی. جایی که امنیت ذهن نباشه انحراف بیداد میکنه. شما چرا چشماتونو روی واقعیت ها بستین؟؟
    • محمد IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
      42 0
      خارج الگو داده . ولي چي باعث شده الگو بگيريم. سن ازدواج رفته بالا چون : مشكل مالي هست . مشكل اعتماد به نفس . مشكل پيشرفت . مشكلات اخلاقي و عدم اطمينان به تعهد ها هست (چون اينقدر معضل بيكاري و فقر ذهني و ... هست كه باعث انحرافات شده) در نتيجه مردم سراغ كم كردن نياز هاشون و برطرف كردن آني نياز هاشونن. در نتيجه ازدواج و مسئوليت هاش با هم كنار گذاشته ميشه و حتي پيامد منفي بي بند و باري و نقض اخلاق و راحتي اين خطا هم ميتونه به همراه داشته باشه. دلت واسه جامعت ميسوزه استعفا بده برو يه كارآفريني و ايجاد فضاي كاري كن.
  • سعید IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    150 0
    داستان اون عربی رو شنیدین که بعد از گناهش احساس پشیمانی کرد گفت لعنت بر شیطان، شیطان عصبانی ظاهر شد گفت لعنت بر خودت! این کاری که تو کردی به عقل منم نمیرسید!! کاهش ازدواج، افزایش سن آن و طلاق پیامد ندانم کاری های حضرات و نسخه پیچیدن های بومیشان(!) در این سی و اندی سال بود. الکی گردن این و اون نندازین!
  • علی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    148 1
    نه حاجی به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادیه.
  • بدون نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    135 0
    تا کی میخواین همه چی رو گردن غرب بندازین...چرا هیچ موقع به خودتون نگاه نمیکنین
  • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    105 3
    دکتر شما اقتصاد درست کن بقیه ماجرا با ما جوونا غرب و آمریکا را رو هم واست گوشمالی میدیم
  • mehrdad IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    129 1
    دوباره غرب !!! قصه های تکراری
  • علی IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    110 0
    تورم ، گرانی ، بیکاری ، عدم تامین اجتماعی ، عدم کنترل ورود مواد مخدر اینها باعث چی میشه !! ؟؟
  • بدون نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    110 3
    من به عنوان جوان دم بخت می خواهم بگویم فوق لیسانس هستم . باید پارتی داشته باشم کار بگیرم ایا پسر شما هم بدون پارتی بهش کار میدن که بدش به ازدواج فکر کند ؟ یا بگیم شما چه کردید که تبعیض بالا رفته کار خوب ندارم که ازداج کنم اقای مقدم
  • حبیب IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    سلام . چگونه باید با بد حجابی مبارزه کرد وقتی که به چادر و زنان چادری ( چادر نماد حجاب می باشد) در روزنامه ها ، فیلمها و سریالها توهین می شود . مثلا در روزنامه جوان تاریخ 92/2/9 عکس چند مجرم زن را با چادر چاپ کرده بود حال آنکه شاید بعضی و یا همه آنها در حالت عادی چادری نباشند ( چادر نماد بذهکاری ) . در سریالها معمولا اافراد طبقه پایینتر از هر جهت مالی ، اجتماعی ، علمی و ... با چادر نمایش داده میشوند ( چادر نماد عقب ماندگی ) حال آنکه افراد سطح بالا بدون چادر . البته گاها پوشیده هستند اما همه ما میدانیم که چادر نماد حجاب است . پس بیایید از تلویزیون شروع کنیم که کاملا دولتی است ( البته اگر واقعا می خواهید )
    • پارسا IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
      84 39
      مگه نجابت زن به چادره؟؟؟!!!
  • مجید IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    جناب احمدی مقدم، برای مقابله با زندگی غربی باید مظاهر زندگی غربی را از بین ببرید. چه زمانی قرار است این طرح مقابله با بدحجابی را شروع کنید؟ پس چرا برخوردی با بدحجابی نمی کنید؟ مگر بدحجابی بارزترین نشانه ی زندگی غربی نیست؟ چرا جلوی بدحجابان را نمی گیرید؟ چرا واقعا کاری نمی کنید که افرادی که سگ نگه می دارند، و سگ هایشان را به گردش می آورند، منع شوند؟ چرا با عده ای که با انواع مدهای غربی، اشاعه ی منکر می کنند، برخورد نمی کنید. ما دلمان خون است. نمی دانیم تا کی باید صبر کنیم و چیزی نگوییم.
    • بدون نام IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      11 1
      اخوی چی داری میگی با کدوم طبقه کار داری ؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    78 2
    پیامدهای زندگی غربی؟ 1- اول اینکه اگه امکان ازدواج برای مردم فراهم بود، کاملا شرقی بودنشان محسوس میشد. 2- چه چیز بیشتر از نوع برخوردها مردم را از فرهنگ خودمان دور کرده؟ 3- مهم تر از همه اینکه فراموش نکنیم از زمانی که برخی فرهنگ های ایرانی انکار شدند مردم این خلا را با فرهنگ بیگانه پر کردند.
  • بدون نام IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    101 0
    خوب چه جالب ، ببخشید آقای دکتر سردار احمدی مقدم ، فقط یه سوالی ذهنم رو اذیت می کنه، یعنی طبق تحقیقات شما که حتما پایه آماری داره، عواملی چون بیکاری، مسکن، مهریه، خدمت سربازی، بیکاری دانشجویی، درآمد پایین، حمایت ناکافی از کارگر، پایین بودن سطح کیفیت زندگی، در این تحقیق به عنوان نویز دز نظر گرفته شده،
  • بدون نام IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    74 0
    فقط یه سوالی دارم شما فقط وظیفه تحلیل ساست های غرب رو دارید، یا احیانا وظیفه ای در این زمینه ندارید احیانا، اصلا فرق مقام اجرایی با تحلیل گر و محقق چیه؟
  • بدون نام IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    84 1
    نخیر آقای احمدی مقدم!! گرانی و بیکاری هست که تمایل به ازدواج را کاهش داده و نه عوامل استکبار و دشمنان و فریب خوردگان و از جور چیزا...!!! شجاعت داشته باشید و به حقایق اعتراف کنید!! نمیدونم اگر استکبار نبود مسوولین مربوطه عدم کفایت و ناتوانی و سو مدیریت خودشون را میخواستن به گردن کی بیاندازن!
  • بدون نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    75 19
    سن ازدواج جوونا داره میره بالا و بالاتر چه دختر و چه پسر موقعیت داره بحرانی میشه مسئولین به فکر باشن بیکاری و بی پولی و بلاتکلیفی داره غوغا میکنه... همه انسانها که نمیتونن خویشتن دار باشند
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    76 0
    با این گرانی های بی حد و حصر چه در مسکن و چه در مورد کالاهای اساسی و هم بیکاری که من خودم 5 سال است بیکارم واقعا جرات میکنم که به فکر ازدواج باشم ؟؟؟؟؟؟
  • شهرام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    95 0
    اولا من نمیفهمم که به فرمانده نیروی انتظامی یک کشور چه ربطی داره که بیاد در مورد مسائل اجتماعی صحبت کنه؟!! صحبت و تجزیه و تحلیل در مورد این مسائل بر عهده مسئولین مربوطه است . در ثانی ایشان که مسائل و مشکلات اجتمائی مملکت مارو به گردن غربی ها و خارجیها می اندازند، بفرمایند که خود نظام تو تمام این سالها واسه مردم و جوانان ما چه قدمی برداشته؟
  • سعید IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    87 0
    آقای فرمانده محترم نیروی انتظامی ، شما که همه مشکلات اجتماعی مارو به گردن غربیها میاندازی و میگی یکی از تهدیدات خانواده ها ماهواره است میشه بفرمائی برای مبارزه با تهدیدات ماهواره چه قدمی برداشته شده؟ آیا برنامه های صدا و سیمای ما اصلا به درد دیدن میخوره ؟ آیا قدمی برداشتیم که مردم به سمت ماهواره نروند؟
  • mostafa IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    91 0
    افزایش وحشتناک قیمت مسکن،لوازم خانگی،طلا،خودرو و.....اصلا ربطی با بالا رفتن سن ازدواج نداره!!! اینها ابتدایی ترین ملزومات زندگی مشترکه. تازه هنوز خوبیم!!!
  • نیما IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    91 0
    آخه مگه فضای مملکت باز بوده که جوونا بخوان با فرهنگ اونور آشنا بشن !!؟ شما راس میگی ! همه تقصیرات گردن غربه ! اقتصاد ، فساد ، اختلاص ، تورم ، قبمت ارز ، سکه ، زلزله ، تحریم ، نفت و ... اصلآ مسئولین تقصیر ندارن !
    • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
      82 0
      اصلا مسوولین "گردن" ندارن که تقصیری روش باشه!!!!!
  • بدون نام IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    66 1
    از مشکلات مالی وترس از هزینه هاست آقای عزیز!
  • مهرداد IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    70 17
    من دوست دارم الان ازدواج کرده بودم و بچه هم میداشتم اما ...بیکارم
  • شهروند US ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    72 0
    نه عزیزم نتیجه اقتصاد داغون و تحریم و بیکاری که ازدواج کم شده نه زندگی غربی....
  • بدون نام IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    68 3
    من یکی به شخصه امروز پسرم رود سر کار فردا برایش زن میگیرم دلیل زن نگرفتن پسرم بیکاری است نه چیز دیگری
  • بدون نام IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    58 0
    اقای حمدی مقدم با این وضیعت اقتصادی چطور میتوانم ازدواج کنم ؟ چطور میتوانم مخارج یک زندگی خیلی ساده رو بدهم ؟ شما حقوق تان بالاترین حقوق کشوری است . من باید برای 200000 هزار تومان کار کنم . بخدا من جوان دلم پر عقده فقط میخوام داد بزنم.فقط دست شما طرف غرب است به نظرم تقصییر خود شماست که با جوانان کشور این طور برخورد می کنید باید فرهنگ سازی صحیح بشود.
  • بدون نام IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    62 1
    بهتره اشخاص در اموری که سررشته ای نسبت به آن ندارند اظهارنظر نکنند.قطعا جنابعالی جامعه شناس نیستید و هیچگاه نخواهی نتوانست در چنین اموری به این صراحت صحبت کنید.کاهش ازدواجها،افزایش سن آن و طلاق کمترین ارتباط را با تاثیر فرهنگ غربی دارند.پیامدی همچون همجنسگرایی نیز که دارای علل روانی و شخصیتی خاصی است اصولا هیچ ارتباطی با این مسائل ندارد.
  • سمیر IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    59 0
    تازه پدیده سربازی رو هم ندارن وگرنه سن ازدواجشون به ۵۰ سال میرسید!
  • بدون نام IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    65 3
    همه این ها که گفتی به علت گرانی بیکاری سربازی و ... است و هیچ ربطی به غرب ندارد
  • بدون نام BE ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    62 1
    سرور محترم، زندانی مهریه نیز همجنسانی هستند که پشت میله ها زندگی میگنند. دخترانی که عقد کرده اند و همسرانشان توان اجاره منزل مناسب ندارند هم همینطور. نیروی انتظامی مسوول برخورد با عواقب سیاستهای علط و نابهنجاری هاست که البته در کشور ما از این جهت انصافا از بسیاری از کشورها بیشتر کار شده است. بسیاری از فرمایشهای فرمانده محترم هم درست است. ای کاش اینها را به مسوولین امور بفرمایند تا به جای پرونده سازی برای دیگران به فکر جوانان باشند.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    21 58
    فرمانده نيروي انتظامي كاهش ازدواج، افزايش سن آن و طلاق را از پيامدهاي زندگي غربي دانست صد در صد درست است و هیچ ربطی به گرانی و بیکاری و مشکل مسکن و ... هم نداره و فقط تقصیر غربی هاست
  • بدون نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    64 0
    آقای احمدی مقدم چرا خودت را به اون راه میزنی یه جوان پول داره با این وضع که درست کردین خوب بیچاره تازه با منطق تصمیم میگیره که ازدواج نمی کنه و یا زوج ها دیر بچه دار می شن ونکته دیگه اینکه چطور شد توی این قضیه آدم باید به دنیا هم فکر کند ولی چیزهای دیگه خیر با تفکر 100سال پیش با این جوانها حرف نزنید
  • فرزاد IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    14 0
    همه بدبختی ما دهه 60 از انفجار جمعیت بود و بعدش دانشگاه رفتنمون و نبود کار واسه تحصیل کرده ها متاسفانه فعلا شرایط مملکتاینجوری که نمیخوام بازش کنم ولی دوستان بیایید و بعد دیپلم و سربازی برید سره یه کاری و تا 30 سالگی برا خودتون یه استاد و با 10 سال درامد و سابقه کار - حالا ما که رفتیم سربازی دانشگاه و پشت کنکور 6 سال - سربازی و منتظر اعزام شدن 3 سال - بیکاری بعد سربازی 1 سال و کار اموزی و مفت کار کردن 1 سال
  • بدون نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    33 0
    ربط به گرانی دارد و کمبود امکانات برای ازدواج.صد درصد .بدون شک.
  • بدون نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    18 0
    به فرض که حرفتان درست! اما این چه غربیست! که این همه در شرق ما و زندگی ما تاثیر داشته؟
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    10 0
    دوش دیدم که به دستم پیاله بود /تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود. چند شب پیشا خواب دیدم مشکلاتم حل شده.
  • سعید US ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    26 3
    این حرفها کاملاً اشتباه است همکاران و همسایگان من که کانادایی فرانسوی یا انگلیسی الاصل هستند اکثر در سنین پایین تر از ما ایرانی ها ازدواج کردند و بچه دار شدند. در آمریکا هم نسبت ازدواج و فرزند دار شدن از کانادا هم بیشتر است.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    14 0
    من نمی دونم ایشون الان در حوزه کاری خودش صحبت می کنه ؟؟؟؟ شاید هم وزیر رفاه و امور اجتماعی شده ما خبر نداریم؟؟؟؟؟؟
  • افشین US ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    16 7
    آقای احمدی مقدم: کاهش ازدواج، افزایش سن آن و طلاق از پیامدهای فقـــــــــــــر است،برادر من. این پسرهایی که شما باهاشون بعنوان مزاحمین نوامیس برخورد میکنین به امید پیداکردن یه مونس و همدم به دوستی خیابانی پناه آوردن ولی شما به چشم انسانهای هوس باز و شهوتران میبینیشون.نه آقا این بندگان خدا تو خیابون دنبال یافتن نیمه گم شدشونن ولی پول ندارن:( از طرف یک جوان مهندس مسافرکش بی پول...
  • جوان بیکار IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    17 1
    سردار سزیازی رو 24 ماه کنید همه اش حل میشه الان جوانان 1 یا 2 سال از عمرشان پشت کنکور تلف میشه 4یا5 سال هم تو دانشگاه 2،3 سالی هم تو سربازخونه بعدش هر جایی بری پارتی میخاد و 10 سال سابقه کار . من این سابقه کار رو از کجا بیارم ... از اون دنیا هم بترسید این همه تهمت و افترا به اونا نزنید تو رو خدا ...
  • بدون نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    18 0
    چرا در این مملکت هر کسی حدود تخصصی خود را رعایت نمی کند ؟ این حرفهای آقای احمدی مقدم بیشتر در حوزه جامعه شناسی و روانشناسی است تا پلیسی.
  • علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    19 0
    به امید روزی که هر یک از مسئولین تنها و تنها و فقط و فقط در حیطه ی مسئولیتو دانش خودشان حرف می زدند. فرمانده ی نیروی انتظامی را چه به موضوع طلاق و تمایل ازدواج در جامعه؟ ....
  • بدون نام IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    7 0
    جناب آقای رییس افزایش ناامنی-بزه کاری- افزایش تصادفات-ناکارآمدی پلیس و قتل و غارت در جامعه مواردی هستند که باید به آن بپردازید و نه مواردی که گفتید!
  • خوشحال IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    8 0
    بابا شما چرا حالیتون نیست غربه که مارونحریم کرده کارخونه هامون تعطیل شده ،امریکاواونا ماروتهدید میکنن که سربازی رو بجای حذف باکاهش کردن 24ماه،خوب دیگه مایایدتا24سالگی درس بخونیم تا26سالگی سربازیمون تموم کنیم تا28سالگی دنبال کاربگردیم تا32سالگی یه پولی جمع کنیم بعدبه فکرازدواج بیفتیم آره بچه ها شما نوفهمید اینا همه تقصیر غربه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
  • اصفهانی IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    9 0
    الان خبرکشته شدن 17 نفر را در جاده اهواز خوندم وبسیار ناراحت شدم.آقای دکتر سردار بجای این حرفها که درحیطه کاری ات نیست برو از کار افرادت درحوزه های مختلف سرکشی کن که واقعا خرابه.....
  • بدون نام IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    11 0
    مطمئنم اگه غربی در کار نبود اون وقت همه ی مشکلات ما رو مینداختن گردن شرق.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    3 0
    دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود چل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت تدبیر ما به دست شراب دوساله بود چند شب پیشا خواب دیدم مشکل ازدواجم حل شده.