رییس سازمان توسعه تجارت اعتقاد دارد که جایگاه صادراتی جمهوری اسلامی در سیمان تقویت خواهد شد.

رئيس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اينكه تفويض برخي وظايف در حوزه سيمان به انجمن صنفي كارفرمايان موجب پويايي اين صنعت خواهد شد گفت: جايگاه صادراتي جمهوري اسلامي در سيمان تقويت خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ « حميد صافدل» حركت صنعت سيمان به سمت خودكفايي را با شتاب تندي ذكر كرد و گفت:‌ سرمايه گذاريهاي انجام شده دراين صنعت كه در راستاي ايجاد زيرساختهاي لازم و توسعه آن بود به خوبي به ثمر نشست و امروز علاوه و برتامين نياز صنعت سيمان در داخل كشور شاهد حضور آن در بازارهاي صادراتي هستيم.
وي با اشاره به اينكه با برنامه ريزي دقيق و هدف دار به دنبال حفظ و مديريت بازار،استمرار توليد و افزايش رقابت پذيري نيازمند هستيم تصريح كرد: اين اقدام در جهت تفويض بخشي از وظايف مديريتي و راهبردي تنظيم بازار داخلي و صادرات سيمان كشور انجام شد كه در جلب مشاركت تشكل هاي بخش خصوصي و استفاده از توانمنديهاي آن بسيار موثر خواهد بود.
صافدل،اين رويكرد را فصل نويني در جريان اجراي اصل44 قانون اساسي و ضروت اجراي خصوصي سازي در كشور دانست و گفت: اين اقدام بايد به عنوان الگويي موفق در ديگر صنايع نيز مورد توجه قرار گيرد تا بتوانيم بيشتر از گذشته به توسعه اقتصادي كشور كمك كنيم.

3939


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =