کارلوس کروش می گوید برگزاری دیدار تدارکاتی بدون بازیکنان اصلی مانند درست کردن املت بدون تخم مرغ است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران بعد از ظهر امروز در مصاحبه ای مشترک با خبرنگاران خبرآنلاین و ایسنا شرایط فعلی تیم ملی را در آستانه بازی های حساس انتخابی جام جهانی 2014 مورد ارزیابی قرار داد. او که این روزها با بحران بازیکن در تیم ملی روبرو شده، خواستار لغو دیدار دوستانه با عمان شد: «همان طور که گفتم ما باید تیم‌مان را با در نظر گرفتن این مسئله که 10 بازیکن را در اردو نداریم آماده کنیم. حتی خود شما هم می خواهید از ترکیب تیم در این بازی ها مطلع شوید. من باید از بازیکنانم فعلی تیم ملی حمایت کنم اما یکی از مسائلی که فردا به آقای کفاشیان خواهم گفت این است که بهتر است بازی تدارکاتی ما با عمان لغو شود، به خاطر اینکه وقتی ما چند بازیکن اصلی‌مان را نداریم نمی توانیم یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم. این دیگر بازی آماده سازی نیست. چرا املت بدون تخم‌مرغ درست کنیم؟ باید بگویم که این جام جهانی آرزوی شماست و من هم به عنوان مربی در آرزوی شما شریک می‌شوم. باز هم می‌گویم که این جام جهانی شماست نه جام جهانی کروش.»
تیم ملی ایران قرار است در اواخر اردیبهشت ماه در دیداری تدارکاتی به مصاف عمان برود. حالا باید دید که با صحبت های اخیر کروش این بازی برگزار خواهد شد یا نه.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی US ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    1 0
    وقتی کی روش دستور میده که جرات داره بگه نه
  • مهدی IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    2 1
    بنده خدا کی روش!! البته چه بریم چه نریم جام جهانی پولشو که میگیره ولی به چه اوضاعی از فوتبال ما برخورد داشته!!! دوران اوج سو مدیریت ها!! اوج فساد در فوتبال، اوج فوتبال تحت تاثیر سیاست، اوج فوتبال نخبه کش وستاره سوز!!! یکی به این کی روش بگه تا آبروت به خاطر فوتبال ایران نرفته بذارو برو...!!! تیم ملی فوتبال جام جهانی 1998 ام آرزوست....