کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه علمیاتی دارم که در مدت زمان کوتاهی سقوط ارزش پول ملی متوقف شود.

محسن رضایی پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری خود گفت: تاکنون در جمهوری اسلامی اقدامات عظیم و دستاوردهای بزرگ و البته اشتباهات بزرگی صورت گرفته است؛ دستیابی به استقلال و آزادی، دفاع پایدار و بسط نفوذ ایران در خاورمیانه بخشی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی است و البته کم توجهی به جان و مال و آبروی مردم و توجه بیش از حد به سیاست و آماده نساختن جوانان برای اداره جامعه، از جمله اموری است که مورد غفلت واقع شده است.
به گفته رضایی، "زمان آن رسیده که اشتباهات را جبران و موفقیت‌ها را گسترش و تداوم بخشیم. معتقدیم با بازگرداندن مردم به صحنه و اداره امور کشور، سال‌های آینده سال‌های پیروزی ملت ایران و کارآمدی مجدد نظام اسلامی در زندگی، اقتصاد و اخلاق است."
اهم سخنان این نامزد انتخاباتی در ادامه به نقل از تسنیم می‌آید:
  • تولید ثروت و تقویت فرهنگ پشتوانه واقعی سیاست و اقتصاد کشور است. ولی امروزه این مسئله با حرکت کند و لاک‌‌پشتی روبروست و به هیچ وجه جوابگوی شرایط امروز و آینده نیست؛ ما امروز نیازمند اقدام جهشی در اقتصاد هستیم؛ ما باید اقتصاد ملی را نوسازی کنیم و آن را به تعمیرگاه عقلانیت، تخصص و تجربه ملی و جهانی می‌برم و آن را نوسازی‌ شده و کارآمد تقدیم ملت ایران می‌کنم.
  • امروز به دلیل تشدید تحریم و به خصوص سوءمدیریت‌ها شاهد کاهش چشم‌گیر ارزش پول ملی هستیم. ارزش دارایی مردم در کمتر از یکسال به یک سوم کاهش یافته است. من با کمک متخصصان باتجربه با طراحی برنامه علمیاتی در مدت زمان کوتاهی ضمن توقف سقوط ارزش ملی که در حد دفاع از مرزها آن را با ارزش می‌دانیم، در آینده نزدیک ریال را به معتبرترین پولهای دنیا تبدیل می‌کنیم.
  • اقتصاد تک محصولی ایران را آسیب پذیر کرده است. ما اقتصاد ایران را چند محصولی و مردمی خواهیم کرد و با کمک نسل جوان و تجربه نسل‌های گذشته به نوسازی اقتصاد ملی بپردازیم.
  • من یک رزمنده ام و غبار شلمچه را به 10 سال ریاست‌جمهوری نمی‌دهم. از محل راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به محل ثبت نام آمدم؛ من به دولتمردان غرب هشدار می‌دهم که جریانی افراطی‌تری از القاعده در سوریه در حال شکل‌گیری است که برای کشورهای عربی پیامدهای منفی به همراه دارد.
  • (درخصوص حضور چند صد نفری هوادارانش ) به کسانی که به نفع من شعار می‌دادند، توصیه می‌کردم که در جهت شعارهای راهپیمایی امروز شعار بدهند.
  • قانون‌شکنی در کشور اساس فتنه‌ها است. بر همین اساس هم به هوادارانم توصیه کردم که به قانون عمل کنند؛ اگر به قانون عمل شود، نه گروه انحرافی به وجود می‌آید و نه فتنه‌ای شکل می‌گیرد، ولی قانون نواقصی دارد که فرق بین فعالیت انتخاباتی و تبلیغ را تفکیک نکرده است.
  • با ملت ایران ائتلاف کرده‌ام و به نفع کسی کنار نمی‌روم. تکلیف خودم، دست خودم هست و آزادگیم را به هیچکس نمی‌فروشم.
27219
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان US ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    نیومده شعار دادی برادر
  • سعید.ا IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    به نظر میومد منطقی ترین نامزد این دوره رضایی باشه. ولی با اظهار نظر های چند روز اخیرش دیگه به این نتیجه رسیدم ایشون به کار ریاست جمهوری نمیان. با ارزش ترین پول های دنیا اون هایی هستن که کشورشون از لحاظ سیاسی آرومه و دخالت نمیکنه. ایران یکی از سیاسی ترین کشور های دنیاست و با طبیعتا ورود واحد پولش به لیست با ارزش ترین ها شبیه افسانه میمونه!
    • رسول GB ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
      16 34
      اقا سعید شما درست میگویید برای داشتن پول برتر به فاکتورهای زیادی نیاز است و دقیقا برادر محسن به همین نکته اشاره داشتند انشاالله هر کس این توان را دارد خداوند به او نصرت عطا بفرماید
  • بدون نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    خوب بود از آقا محسن سوال میکردید اگر دیروز ایشان اطلاع رسانی نکرده بودند که بعد از نماز جمعه پیاده از محل برگزرای نماز به سمت محل ثبت نام عزیمت خواهند کرد چنیین اتفاقی میافتاد. گرد و غبار شلمچه بر چهره خیلی از ماها پاک نشده ولی شعارش را همه جا سر نمیدهیم. مگر نه اینست که اگر آقایان ولایتی، عارف، ابوترابی هرکدام چنین اعلامی را میفرمودند که از محلی پیاده به سمت وزارت کشور میروند بر سر راه آنان نیز چند هزار تناز دانشجویان وئانشگاهیان و اطبا و فرهنگیان استقبال و همراهیشان میکردند. کاری ندارم که اگر خاتمی و رفسنجانی هرکدام چنین بیانیه ای بدهن چند میلیون عاشق به استقبالشان می آیند
    • نيما US ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
      56 58
      خاتمي ، فقط بگه ميام..ما از اهواز تا تهران واسش صف ميگيريم .
  • elnaz IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    4 4
    از قبل اعلام شده بود و اینجور کارها رو شورای نگهبان باید بررسی و لحاظ کنه البته شور انتخاباتی در خیابان و مخصوصا شب ها خیلی لذت بخشه
  • بدون نام IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    26 8
    شما ها که اینهمه ایده و راهکار عملیاتی داشته و دارین چرا قبلا برای کمک به این مردم فلک زده ،ارایه نکردین (نوش دارو پس از مرگ سهراب ). حالا اگه همه کاندیداها توانایی اجرای برنامه های گفته شده را داشته باشند.پس منتظر بودند که این دولت وضعیت را بهم بریزه سپس اینان اصلاح کنه . خدا به داد مردم برسه.
  • حمید IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    37 8
    متعجبم از برخی کاندیداهایی که وزن سیاسیشان را بارها ازمودهاند.!! بدنبال چه هستیم. کاش سیستم انتخاباتی کشور به گونه ای باشد تا مردم بتوانند با مطالعه و بصیرت بیشتر انتخاب کنند. سی وچند روز به انتخابات هنوز کاندیدا ها را نمیشناسیم با برنامه ها اشنا نیستیم.منتظر یک موج میمانیم تا یا سوار ان شویم یا در جهت مخالفش شنا کنیم ولجاجت بورزیم. قطعا سیستم انتخاب رییس جمهوری باید اصلاح شود.
    • حسین IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
      4 10
      به نظر من قالیباف مناسبه چون هم تجربه و توان کافی داره و مستقله و هم محبوبیت داره .از طرفی هم رضایی دکترای اقتصاد داره و تجربه بالایی در امور کلان کشور داره و به نظر من ریشه ی مشکلات رو میشناسه و در حال حاضر که اصلی ترین مسئله کشور اقتصاده میتونه راه گشا باشه ولی حیف که محبوبیت کافی رو نداره.
  • بدون نام IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    3 10
    همین که ایشان گفته اند ریال را معتبرترین ارزها می کنم خودش نشان میده که از لحاظ اقتصادی نمیتوانند کاری بکنند ارزش ارز یک کشور نمیتونه در مدت کوتاه انهم با این وضعیت بشه معتبرترینها ارزش ارز با زدن شاسی نمیتونه درست بشه ده ها و بلکه صدهها سال کار نیاز داره
  • بدون نام IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    4 12
    از همین حرفت دکترین اقتصادتم تا تهش خوندم ....
  • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    5 5
    بجای دادن شعارهای زیبا بیان کنید چه راهکاری برای بالا بردن ارزش ریال دارید؟ تیم اقتصادی شما چه کسانی هستند؟ چه برنامه جدیدی در نظر دارید که دولت های قبلی نتوانستند به انجام برسانند؟ آیا دادن یارانه بیشتر باعث رفاه مردم می شود؟ تورم را چگونه می خواهید مهار کنید؟
  • بدون نام SG ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    14 1
    فکر کنم متن شما دقیق نیست. آقای رضایی نگقتند که ریال را معتبر تربن پول دنیا می کنم. متن اصلی این بود : ( با کمک تعدادی از متخصصین با تجربه در حوزه اقتصاد، با طراحی یک برنامه عملیاتی، در مدت زمان کوتاهی ضمن توقف سقوط ارزش پول ملی که آنرا در حد دفاع از مرزهای کشور مهم می دانیم، در آینده نزدیک پول ملی مردم ایران را به یکی از معتبرترین پولهای منطقه و حتی دنیا مبدل خواهیم ساخت. ) منیع عصر ایران
  • احمد IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    6 0
    به نظر من رضایی توانایی این کار را دارد طرح های که رضایی در جنگ میداد همه میگفتند که غیر ممکن است ولی ایشان با یارانش ممکنشان کرد امیدوارم دوباره مثل دوران جنگ ایندفعه در عرضه اقتصاد کشور مردم را خوشحال کنی رای من رضایی