۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶

علی اکبر ولایتی نام دولت خود را دولت متمم گذاشته است.

علی اکبر ولایتی امروز پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در بیانیه ای گفت: اصل ملت است و دولتم متمم ملت است. وی در توضیح این مطلب گفت: واقعاً در کشور ما اصل ملت است و دولت فرع آن باید باشد، محور ملّت است و دولت نقش متمم و خدمتگزار ملّت را دارد. 

 

ولایتی در این بیانیه ویژگی های دولتش را در (متدین، تجربه دار، متخصص، معتدل، مشورت پذیر) خلاصه کرد. وی در بخشی از این بیانیه در باره کابینه دولت متمم آورده است:کابینه من افراد"متخصص"و متعهد به نظام را به همکاری دعوت می‌کند. امروز بحمدالله جمهوری اسلامی از سطح نخبگی قوی برخوردار است. وزراء و سایر مسئولین باید تسلط تخصصی در رشته خود داشته باشند وگرنه تصمیم های نسنجیده‌و زیان بخش می‌گیرند یا‌ در یک توافقنامه ‌با کشورهای ‌دیگر یا بین‌المللی سر او ‌کلاه می‌گذارند.نمی شود رفاقت و مطیع بودن وزیر و مسئول را مبنا قرار داد. نسل جوان متخصص ما امروز ظرفیت ملّی‌کشور هستند،بی اعتنائی به متخصص ها و جوانان نخبه و تحصیل کرده و پر‌تحرک، محروم ساختن ملّت از ظرفیت ذهنی نخبگان است.( مشروح این بیانیه را ایــنــجــا بخوانید)

27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سيد محمدرضا هاشميان IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    15 25
    دكتر ولايتي تنها متخصص خروج كشور إز بحران سياسيي و تنها طبيب بازكشت سلامت به اقتصاد و فرهنك راستين اسلام ولائى است.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    10 19
    چرا تبلیغ میکنید؟!!!
  • سعدى IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    2 8
    دولت متمم يعنى تمام كننده وادامه دهنده راه دولت قبلى ..! هركسى كوره سوادى داشته باشد معنى متمم را ميداند .! مثلآ متمم بودجه يعنى چه ؟ وخيلى مثالهاى ديگر .والسلام
    • سینا. IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
      5 0
      عزیزم شما با سوادت بینا شده میشه بگی دولت قبلی معتدل بود؟ یا مشورت پذیر؟یا دین دار؟ یا متخصص؟یا تجربه دار؟؟؟؟ مشکل مملکت ما افرادی مثل شما هستن که فقط با چشماشون فکر میکنن
  • محمد IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    2 6
    متمم یعنی پیوست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! راه احمدی نژآد آقای ولایتی عزیز از شما بعید بود این شعار بهتر است اصلاح بفرمایید تامردم وحشت ادامه راه 8 سال گذشته را نداشته باشند.
    • عرفانی IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
      2 0
      خودش داره مشخص و شفاف میگه منظور از متمم چیه اونوقت شما برا خودت معنای متفاوت برداشت میکنی همینجوری
  • ايراني IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    2 0
    احسنت بر شما دكتر. حقا كه با صبغه پزشكي كه داري،مرض(هاي)فعلي در اداره كشور در جنبه هاي مختلف اقتصادي، سياسي و ... را ويزيت نمودي و با مدل جالبي نسخه درمان آنرا پيچيدي. ان شاء ا... با عمل به همين اصولي كه گفتي موفق هم بشوي و ما حضور يك سياست مدار كهنه كار ولايي واقعي مربوط به دوران امام را در بوته عمل ببينيم و خاطرات خوش تاييدات الهي در دهه 60 برايمان زنده شود.