۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

کره جنوبی برای رساندن صنایع خود با استانداردهای در حد انترپرایزهای بزرگ جهانی، دیتا سنتر صنعتی می سازد.

با راه اندازی دیتاسنتر صنعتی ، بیزینس ها و محققان می توانند آنالیزهای بزرگ خود را با سرعت بالاتر و به صورت متمرکز انجام دهند.
هدف اصلی، بالا بردن سطح کمپانی های کره جنوبی در حد و اندازه های بین المللی بوده و قرار است طی 5 سال آینده این طرح محقق شود.
کره جنوبی با اینکار به صنعت خود کمک فراوانی می کند تا به مثابه غول های تکنولوژیکی در آینده، در جهان ظاهر شوند.
وزیر علم، آی سی تی و آینده می گوید با سازمان ملی جامعه اطلاعاتی کره NIA کار ساخت و راه اندازی دیتاسنتر صنعتی را به پایان خواهند رساند.
وزارت علم تاکید کرده که کره جنوبی 2 تا 5 سال تا رسیدن به کمپانی هایی مانند آمازون و گوگل فاصله دارد و این دیتاسنتر در سریعتر رساندن کمپانی های این کشور در حد واندازه گوگل کمک زیادی خواهد کرد. آنها از این دیتاسنتر تحت عنوان تخت آزمایشی نام می برند که ابتدا در دانشگاهها بستر سازی شده و سرویس های و خدمات لازم به صنایع را در حد جهانی ، بعدا عرضه خواهد کرد.
تحقیقات بیزینس نیز روی این مرکز تعریف و آنالیز می شود. ماه آینده مناقصات مربوط به نرم افزار و سخت افزار این دیتاسنتر انجام خواهد شد و پلتفورم نرم افزاری دیتاسنتر در آگوست 2013  ساخته شده و در سپتامبر با آمار ملی وارد شده در آن ، همراه با اطلاعات عمومی شهروندان آزمایش خواهد شد.
دیدگاه اقتصاد خلاق، دیدگاه رییس جمهور کره پارک گیون های است که فوریه امسال منتشرشد و فناوری اطلاعات را ابزار اصلی رسیدن به رشد اقتصادی کره جنوبی در سالهای آینده نامید.
منبع: زد دی نت

56501

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =