مردم در ساحل اندونزی در حال لذت بردن از دریا بودند که با ورود کروکودیل 4 متری، همگی فرار کردند.

محاسبه کنید صدها نفر انسان با دیدن یک حیوان پا به فرار گذاشتند ! البته اگر خود ما هم در آنجا بودیم، شاید فرار را بر قرار ترجیح می دادیم.
مردم جزیره بورنئو در بالیکپاپان در آخر هفته مشغول استراحت بودند که کروکودیل 500 کیلویی نیز هوس حمام آفتاب کرد. با ورود کروکودیل مردم وحشت زده پا به فرار گذاشتند در حالی که کروکودیل با تعجب به جمعیت فراری نگاه می کرد.
آری تریانتو از گارد ساحلی گفت صبح شنبه گذشته سرو کله جانور پیدا شد و بعد که پلیس وارد عمل شده تا با کمک ماموران محیط زیست جانور را بگیرند، کم کم مردم از لای درخت و ... صحنه را با هیجان می دیدند.
اما کروکودیل وارد آب شده و از دست ماموران فرار کرد. بیش از 3 روز نیز گذشت تا ماموران توانستند حیوان را شکار کنند تا مردم با خیال راحت تعطیلات آخر این هفته را از دست ندهند!
آب شور کروکودیل را آزرده کرده و باعث شد تا خود را تسلیم کند.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    21 12
    دادش اون نگاه مرموز این جانور موزی و شیاد را که دنبال یک لقمه چرب و چلی می گشته را چطور و با کدام منطق معلق در هپروت مطلق به کنجکاو بودن تفسیر کردی و اگر کمی مثل مردمی که حقیقت محض را درک بوده به ان می اندیشی که چطور این هیولای بی شاخ دم در داخل رودخانه می تواند ادم را سلاخی کند، دیگر این جملات فانتزی را بهم نمی بافتی و کمترین کار فرار با سرعت نور است!!
  • بچه آبادان IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    9 0
    کا مگه چیه کورکودیله دیگه،،،،،کورکودیل ندیدی تا حالا؟؟؟
    • او یکی بچه آبودان GB ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
      0 0
      ها ولک پت منه دیشب فرار کرده بود...