فارس نوشت:

محسن رضایی صبح امروز در جمع دانشجویان دانشگاه مراغه اظهار کرد: اگر به جوانان در اداره کشور اعتماد کنیم باید دولتی تشکیل بدهیم که کشور را از بحران‌های موجود در جامعه عبور دهیم. مشکلات امروز ما بیشتر در فرهنگ، اقتصاد و سیاست خارجی و تصمیم‌های گرفته شده باید متناسب با مشکلات امروز کشور گرفته شود.
رضایی اظهار کرد: دولتی که ما تشکیل خواهیم داد هدفش بهبود اقتصاد، تغییر فرهنگ زندگی و سیاست خارجی ایران است و هدف این سه محور بهبود وضع زندگی مردم است.
وی گفت: اقتصاد فعلی ایران ماشین ترمز بریده است که روز به روز قیمت‌ها در آن افزایش می‌یابد و هر روز تغییر قیمت کالاها و موادغذایی بر سرعت آن می‌افزاید.
اهم اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را بخوانید؛
* افزایش قیمت‌ها و تورم در کشور افسار گسیخته پیش می‌رود، روند فعلی نشان می‌دهد کنترل قیمت‌ها از دست دولتمردان خارج شده و بیکاری در کنار تورم موجود جامعه را با مشکل مواجه کرده است.
* منازعات سیاسی موجود در بین دولتمردان و روسای سه قوه به مشکلات افزود، با وجود اشتراکات فرهنگی و دینی نباید بین سران قوا و مدیران اداره کشور منازعات سیاسی و اختلاف وجود داشته باشد. اگر مسئولان با هم دعوا داشته باشند نباید از مردم انتظار داشت که در کنار هم با آرامش و آسایش زندگی کنند.

* من فرهنگ و زبان‌های قومی را قبول دارم و فرهنگ ایران زمین یک وحدت در حال تکثر بوده و عده‌ای می‌خواهند فرهنگ بومی را در راستای فرهنگ ملی فدا کنند.
* تلاش خواهیم کرد تحریم‌ها را از سر راه برداریم و زمینه را برای رفاه و آسایش ایران اسلامی فراهم کنیم. اشتغال و مسکن بر ازدواج جوانان اولویت دارد و قبل از ازدواج باید به فکر اشتغال و مسکن جوانان بود.

* من با پرداخت مخالف نیستم من با یارانه‌های تورمی مخالف هستم و پولی که به مردم داده می‌شود باید صرف اشتغال و ایجاد شغل شود.
/220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    45 12
    من به هر کدوم از نامزدها که وعده حذف یارانه های نقدی به خانوارها را دهند رأی خواهم داد.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    0 0
    مشخصه اقای رضایی رو این قضیه فکر کردن و مثل بعضیا نیستن که چون هیچ برنامه اقتصادی ندارن از ادامه هدفمندی با سرعت خبر میدن .!!!
  • صابر IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    0 0
    فقط عمل نه شعار
  • بدون نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    0 0
    فقط محسن رضايي
  • بدون نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    7 15
    من به هرکس که پول بیشتری بدهد رای می دهم.
  • بی نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    5 2
    منم به هر کسی که وعده حذف یارانه ها ی نقدی به خانوارها را بدهد رای خواهم داد.