معاونت ارتباطات و روابط عمومی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور اعلام کرد:

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: بیشترین شکایت طرح شده از سوی داوطلبان رد صلاحیت شده در استا‌ن‌ها؛ به ترتیب از تهران و فارس بوده است.
محمدجواد کولیوند تاکید کرد: پس از اعلام نتایج بررسی تایید صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و نظارت شهرها و روستاها و اعتراض داوطلبان به نحوه بررسی صلاحیت‌ آن‌ها؛ تعداد یک هزار و 473 شکایت در دبیرخانه رسیدگی به شکایات این هیات ثبت شد.

وی ادامه داد: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در مهلت مقرر و تمدید شده با استناد به اسناد و مدارک ارایه شده و استعلام‌های موجود از مراجع قانونی، پس از بررسی تمامی پرونده ها، تایید صلاحیت 644 نفر از داوطلبان معترض را اعلام و مراتب را به فرمانداری‌ها ابلاغ کرد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: مابقی پرونده ها که 829 اعتراض را شامل می شد؛ تایید صلاحیت نشدند.

کولیوند گفت: به نامزدهای تایید صلاحیت شده در شهرها و و روستاها تاکید می شود چارچوب قانون تبلیغات را رعایت کنند چرا که بازرسان و ناظران این هیات در سراسر کشور با حضور پر رنگ خود نظارت قوی تری بر روند انتخابات شوراها خواهند داشت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =