در هفته پایانی تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری علی اکبر ولایتی به شهرکرد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ولایتی در جمع مردم این شهر با بیان اینکه مردم ایستاده‌اند تا در آینده دولتی اخلاق‌گرا و دارای ثبات در تصمیم‌گیری که بتواند اقتصاد و سیاست خارجی را بازسازی کند شکل گیرد، گفت: دولت من دولت متمم به معنای تمام‌کننده است و در صورتی که مردم مرا انتخاب کنند، قول می‌دهم کسانی را به همکاری انتخاب کنم که متدین، خداترس و باتقوا باشند.

ولایتی افزود: مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که به آنها خدمت کند و در جهت مصالح جمهوری اسلامی کار  کرده و بتواند سند چشم انداز 20 ساله ابلاغ شده از جانب مقام معظم رهبری را اجرا کند تا از وضعیتی که امروز بر معیشت مردم سایه انداخته و بیکاری روزافزون و نیز گرانی و تورم را که در کشور شاهدیم و مردم استان چهارمحال و بختیاری هم دچار آن هستند رهایی یابیم.

وی با طرح این سوال که آیا این شایسته است که با همسایگانمان مشکل داشته باشیم و کاری کنیم که هر روز بر تحریم‌ها افزوده شود، گفت: ما سیاست خارجی را بازسازی خواهیم کرد و از طریق تعامل سازنده و فزاینده با جهان با حفظ ارزش‌ها از تمام ظرفیت‌های کشور در حوزه سیاست خارجی استفاده خواهیم کرد.

ولایتی افزود: از حقوق خود در موضوع هسته‌ای لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد و آنچه را که سیاست رهبری است ادامه خواهیم داد، غنی سازی و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای حق جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه کار دیپلماسی بازکردن گره‌های کور از روابط خارجی است، گفت: باید از دستاوردهای شهدا، مردم، جانبازان، بسیجیان و سپاهیان در حوزه سیاست خارجی حفاظت کنیم.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در عین حال به برنامه‌های دولت متمم اشاره کرد و افزود: دولت باید از تولید در حوزه صنعت و کشاورزی حمایت و  براساس اصل 44 قانون اساسی همه امور و تصدی‌گری‌ها را به مردم واگذار کند و محصولات کشاورزی و کشاورزان بیمه شوند.

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    64 5
    من اصلا فکر نمیکردم آقای ولایتی اینقدر متین و با وقار باشن. خیلی مودب بودن.
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    41 4
    ولایتی می تواند دیبلماسی فعال را راه بیندازد که امیدوارم اینتور باشد