چندین راکت که از داخل سوریه شلیک شده بود به شمال لبنان اصابت کرد ،در همین حال دفتر حزب الله اعلام کرد که در روز جمعه سید حسن نصرالله سخنرانی می کند.

به گزارش خبرآنلاین، چندین راکت که از داخل سوریه شلیک شده بود به شمال لبنان اصابت کرد که فقط خسارت مادی در پی داشت.در همین حال دبیرکل حزب‌الله لبنان قرار است جمعه آینده هم‌زمان با روز جانباز (سوم شعبان) سخنرانی کند و به آخرین تحولات امنیتی و سیاسی داخلی و منطقه‌ای بپردازد.‌

در همین زمینه تسنیم به نقل از دیلی‌استار نوشته است، این راکت‌ها اواخر روز شنبه به منطقه عکار برخورد کردند که هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت و فقط اصابت یکی از راکت‌ها به منطقه عمار بیکات منجر به آتش سوزی گسترده‌ای شد.

بر اساس این گزارش‌، نیروهای دفاع مدنی لبنان در طول شب گذشته در تلاش بودند تا از رسیدن شعله‌های آتش به مناطق مسکونی جلوگیری کنند. در طول چند ماه گذشته مناطق مرزی لبنان بارها شاهد حملات راکتی شورشیان سوری بوده است، شورشیان دلیل این اقدام خود را واکنش به حضور رزمندگان حزب‌الله در سوریه اعلام کرد‌ه‌اند.

سید حسن نصرالله جمعه سخنرانی می‌کند

در ادامه روزنامه النهار امروز گزارش داد، سید حسن نصرالله روز جمعه هم‌زمان با روز جانباز سخنرانی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، نصرالله قرار است در این سخنرانی به آخرین تحولات امنیتی و سیاسی از جمله تحولات قصیر  اشاره کند.

سید حسن نصرالله در آخرین سخنرانی تلویزیونی خود در 25 می [4 خرداد ماه] اعلام کرد در مقابل این جنگ جهانی که علیه سوریه به راه افتاده است، حزب‌الله پیش از این نمی‌تواند نظاره‌گر شکسته شدن یکی از مهمترین عناصر محور مقاومت توسط گروه‌های تکفیری باشد.

وی در این سخنرانی اظهار داشت، اگر سوریه به دستان گروه‌های تکفیری و یا آمریکا بیفتد، لبنان تحت محاصره کامل قرار می‌گیرد و سپس اسرائیل به آن حمله خواهد کرد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =