ایکنا نوشت:

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی شاه‌محمد‌پور، مسئول انتشارات مصابیح‌الهدی اظهار کرد: موسسه مصابیح‌الهدی طی برپایی نمایشگاه قرآن امسال با دست پر حضور می‌یابد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه سال گذشته با دوران بیماری و رحلت آیت‌الله‌ العظمی حاج آقامجتبی تهرانی همزمان شد، عنوان کرد: به همین دلیل برخی از آثاری که قرار بود به آن نمایشگاه برسد با مشکل روبرو شد، اما در نمایشگاه سال جاری آثار ارزشمندی به تشنگان معرفت عرضه می‌شود.

حجت‌الاسلام شاه‌محمد‌پور ادامه داد: مژده بزرگ موسسه برای اهالی قرآن، رونمایی و عرضه جلد اول تفسیر مرحوم آیت‌الله ‌العظمی‌ حاج آقامجتبی تهرانی است که اثری بسیار ناب و دارای نکاتی ارزنده است که در هیچ تفسیر دیگری یافت نمی‌شود.

مسئول انتشارات مصابیح‌الهدی گفت: اینکه ما این تفسیر را ناب و ویژه می‌دانیم، نه به دلیل علاقه به مرحوم آیت‌الله‌العظمی تهرانی است، بلکه این سخن با تحقیق محققان و پژوهشگران در سایر تفاسیر به اثبات رسیده است.

وی افزود: همچنین ناب بودن این تفسیر به این معنی نیست که مرحوم آیت‌الله‌العظمی تهرانی از هیچ منبعی غیر از قرآن در آن استفاده نکرده‌اند، بلکه اگر مطلبی از جایی هم به ایشان رسیده بوده است، حاج‌آقا تکرار یا نقد و بررسی می‌کند، اما نکاتی در این مجموعه وجود دارد که مختص به فرمایشات آیت‌الله آقامجتبی تهرانی است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =