ایسنا نوشت:

آیت‌الله آملی‌لاریجانی رییس قوه قضاییه رای خود را به صندوق سیار مستقر در حوزه ریاست قوه قضاییه انداخت و گفت: حضور مردم در انتخابات بزرگترین سلاح در برابر دشمن است. ملت ما با حضور در پای صندوق‌های رای ثابت خواهند کرد که پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

وی درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: امروز مردم ما حماسه بزرگ دیگری را خواهند داشت و تک تک آرای مردم در به ثمر رسیدن این حماسه بزرگ موثر است. امروز شرایط کشور،‌ خاص است و این موضوع را دوست و دشمن می‌دانند. در حقیقت مردم می‌دانند که دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش بسیاری کردند که مردم را از حضور در انتخابات و نیز پای صندوق‌های رای ناامید کنند. مطمئنم که بصیرت مردم آن‌ها را پای صندوق‌های رای خواهد آ‌ورد و فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

رییس دستگاه قضایی با بیان این‌که حضور مردم در انتخابات علامت استقلال و پایمردی مردم است، گفت: این موضوع دلیل روشنی بر رد تقاضاهای ناصحیح دشمن است که تلاش دارند مردم کشورمان را مایوس کنند تا در انتخابات شرکت نکنند.

آملی‌لاریجانی با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بزرگترین سلاح در برابر دشمن است،‌ تاکید کرد: ما ثابت می‌کنیم که ملت بزرگی هستیم و پای آرمان‌ها ایستاده‌ایم و به هیچ قیمتی از اهداف خود کوتاه نمی‌آییم.

آملی‌لاریجانی خاطرنشان کرد: تاکنون ملت فرزانه و آگاه ما از پیچ‌های تاریخی با سلامت عبور کرده‌اند و ان‌شاءالله در این پیچ تاریخی نیز ملت تصمیم بزرگی خواهند گرفت و حماسه دیگری را رقم خواهند زد. 

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =