حالا زمان پایکوبی است برای یک جشن بزرگ ملی. به پاس تلاش بزرگ فرزندان ایران و یک پیروزی دلچسب.

فرهاد عشوندی: صعودی شیرین تر از همیشه. تیم کروش از 3 بازی متوالی 9 امتیاز گرفت . حالا ایران 16 امتیاز دارد. تیم اول گروه شده و به برزیل رسید. تیم که راهی دشوار را سپری کرده بود ، خط بطلانی کشید بر 8 سال ناکامی و امید را به خانه های مان آورد. سخت اما شیرین. تیمی که قبل از بازی ها مشکلات بسیاری داشت ، به قول سرمربی اش زیر سایه درخت نخوابید و با همدلی به جام جهانی رسید. علی کفاشیان و گروهش ، سرانجام لذت یک روز شادی را چشیدند و مردم سراسیمه به خیابان ها ریختند برای جشن پیروزی. رسیدن به امتیاز 16 یک رویداد بزرگ بود. قوچان نژاد که دو مربی سرشناس ایرانی می گفتند با دلالی به تیم ملی رسیده ، ستاره بزرگ فوتبال مان شد و ما را به جام جهانی رساند. این پایانی بود بر دوره سیاه 8 ساله ناکامی فوتبال. مجالی برای زدن و رقصیدن به یمن بازیابی دوباره غرور ملی.

جشن صعود و یک حماسه و پیروزی دیگرو این همان تیمی بود که برای نرفتنش به جام جهانی نذرها می کردند و نیمکتش را هر روز به یک نفر حبه می کردند و حالا اما دعای خیر مردم و غیرت بچه ها در کنار تلاش ویژه کادرفنی و فدراسیونی که تنهای تنها بود ، به جام جهانی اش رسانده است. البته اگرچه حالا باز هم هستند آنهایی که پیشاپیش می آیند و این برد را به نام خود سند می زنند. اما مردم بهتر از همه می دانند حالا که در جام جهانی هستند ، این پیروز یحاصل تلاش کیست. مرسی آقای کروش ، مرسی بچه های عزیز تیم ملی و سپاس برای اینکه جنگیدید تا شادی را هدیه ملت ایران کنید. اینکه مردم همین حالا در خیابان های سراسر ایران جیغ بنفش پیروزی را سر دهند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    وای که چه هفته ی خوبی بود !!!!!!!!!!!!!!!!! بالاخره بعد از 8 سال مردم واقعا سرا پا سرور و شادی هستن
  • بی نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    305 8
    خدا کنه والیبال هم جمعه صربستان رو درهم بکوبه تا شادی 7 روزه ور تجربه کنیم
    • بی نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      0 0
      صریستان قهرمان سابق جهانه....ورزشگاه آزادی رو پر کنید....
  • داوی IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    روحانی مچکریم!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    109 7
    بنفش بنفش بنفش
  • بهار A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    6 2
    وای مرسی بچه ها و مرسی کیروش عزیز این هفته 2 تا واقعه بزرگ اتفاق افتاد که مردم کشتن خودشونو از خوشحالی در و دیوارای شهرهم از خوشحالی مردم می خندن چند سالی میشد که مردم اینجوری باهم همدل نشده بودن و شادی یکدست نداشتیم واقعا خواست خدا بود که با اون حمله های وحشتناک کره ما بازهم برنده باشیم تا کره ای ها بفهمن که خدا جای حق نشسته و با ادعای الکی به هیچ جا نمیرسن و ایرانیا همیشه مرد عمل و مرد لحظات سختن