بازگشت کارگردان برنده اسکار با سقوط یک هواپیما

جاناتان دمی سریال علمی تخیلی «خط دید» را می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جاناتان دمی سریالی درباره کاراگاه یک گروه نجات مسافربری را می‌سازد که از یک سانحه هوایی جان سالم به در می‌برد.

سریال ادیسه‌وار «خط دید» (Life of Sight) با قواعد ژانر علمی تخیلی بازی می‌کند و نگاهی نو به داستان‌های نجات‌یافتگان سانحه هوایی می‌اندازد.

دمی قسمت اول و آزمایشی این سریال را برای شبکه ای‌ام‌سی بر اساس متنی از بلیک مسترز، نویسنده سریال «برادری» می‌سازد.

هر قسمت سریال «خط دید» یک ساعت زمان دارد و ماجراهای لوئیس برنت، کاراگاه گروه نجات مسافربری ملی (NTSB) را پس از نجات پیدا کردن در یک سانحه هوایی مرموز دنبال می‌کند. برنت سعی می‌کند بفهمد چه بلایی سرش آمده و بدین ترتیب زندگی او به گردابی از ترس و وسوسه بدل می‌شود.

به زودی تولید این سریال شروع می‌شود، مسترز و دمی هر دو مدیرتولید «خط دید» هم هستند.

این اولین تجربه دمی در تلویزیون نیست. این کارگردان معروف سینما مدتی است به تلویزیون روی آورده است.

او چند قسمت از سریال «Enlightened» را ساخت، سریالی که محبوب منتقدان بود اما تولیدش لغو شد.

او همچنین کارگردان سریال «A Gifted Man» بود که با وجود تحسین منتقدان خیلی زود به کار خود خاتمه داد. این سریال ماجراهای جراحی با بازی پاتریک ویلسن بود که پس از دیدن روح همسر متوفی‌اش، دچار سوال‌هایی درباره زندگی و هدف از آن می‌شود.

با این حال دمی همچنان با فیلم‌های سینمایی معروفش مثل «سکوت بره‌ها»، «فیلادلفیا» و «ریچل ازدواج می‌کند» شهرت دارد. «کاندیدای منچوری»، «محبوب» و «حقیقت درباره چارلی» دیگر فیلم‌های مهم دمی هستند. او برای «سکوت بره‌ها» برنده اسکار بهترین کارگردانی شد.

«خط دید» در کنار سریال‌های «شهر بالستیک» و «بایست و آتش بگیر» (Halt & Catch Fire) از جمله سریال‌های جدید شبکه ای‌ام‌سی هستند که به دنبال جایگزین‌هایی برای «Mad Men» و «Breaking Bad» است.

هالیوود ریپورتر / 18 ژوئن / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =