تیم ملی والیبال ایران در دیداری نفسگیر توانست تیم ملی صربستان را پیش چشم 12 هزار مشوق ایرانی شکست دهد.

مهری رنجبر :

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اعضای تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی شان در لیگ جهانی استارتی ویژه برای قهرمانی زده اند. اعضای تیم ملی والیبال ایران که با ترکیب ابتدایی بازی اول شان به مصاف حریف رفته بودند در میان فریادهای بیش از 12 هزار ایرانی حاضر در سالن توانستند به عکس بازی اول ، شروعی رویایی داشته باشند و بازی را در ست اول از حریف ببرند. این بازی در پایان ست اول 25 بر 20 به سود شاگردان ولاسکو به پایان رسید. البته در ست دوم این صرب ها بودند که در یک فاصله نزدیک توانستند بازی را ببرند و مساوی کنند. در ست سوم هم روند ایران مثل ست دوم بود. بچه ها اگرچه در این ست از حریف عقب افتادند اما امتیازها را نزدیک کردند اما در شرایطی که 4 امتیاز متوالی گرفته بودند با از دست رفتن سرویس ریسکی محمد موسوی ، این ست هم به صرب ها رسید تا آنها 2 بر یک از ایران پیش باشند. در ست چهارم این بچه های تیم ملی ایران بودند که توانستند از اواسط بازی اختلافی 3 امتیازی را با حریف ایجاد کنند و بازی را با دقت بیشتری ادامه بدهند. امیر غفور اگرچه در این ست در زدن آبشارها اشتباهاتی داشت اما توانست در سرویس ها خوب عمل کند. بازی در امتیازهای آخر اینگونه پیش رفت که سید محمد موسوی بتواند با سوپر سرویس زیبای خود یک امتیاز مستقیم بگیرد و بازی را به ست پنجم بکشاند.

در ست پنجم ، این عادل غلامی بود که ستاره شد او در امتیازهای پیانی توانست امتیازهایی کلیدی از صرب ها بگیرد بزی را به سود ایران کند. ایران 15 بر 12 توانست صرب ها را شکست دهد و اولین پیروزی تاریخش در لیگ جهانی والیبال را بدست بیاورد و شاگردان ولاسکو نشدنی دیگری را شدنی کنند و به مردم ایران عیدی شیرینی به ورزش دوستان بدهند. تیمی که برابر ایران مغلوب شد ، قهرمان اروپا بود اما دلاوری پسران شیر ایران توانست این پیروزی را به ولایبال ایران هدیه کند. رشادت فرهاد ظریف برای گرفتن یک توپ از حریف که باعث آسیب دیدگی اش شد نشان از رشادت ایرانی ناب داشت.

ست اول 25 - 20
تیم ملی والیبال ست اول صربستان را زمین گیر کرد.ایرانی ها که امده بودند بازی دوم را ببرندفاز همان اول طوفانی شروع کردند.ولاسکو همان ترکیب بازی اول یعنی ‫ معروف،قائمی،موسوی،حمزه زرینی‬
‫امیر غفور‬،‫ارمین تشکری‬،‫ظریف‬ را به زمین فرستاد.این بار اما ایرانی ها با دریافت خوب،دفاع روی تور محکم و سرویس های عالی از همان اول جلو افتادند تا ‫امتیاز به 7 - 3 رسید و کولاکوویچ سرمربی صربستان اولین تایم اوت را گرفت. ‫هشتمین امتیاز را هم حمزه با جا خالی گرفت تا اولین تایم اوت فنی به ایران برسد‬.با امتیاز.8 -4.با اینکه ایرانی ها جلو افتادند اما باز دریافتها لنگ زد تا حریف اختلافش را به یک برساند 10 -9‬ ‫اما ولاسکو خیلی زود تایم گرفت تا با تذکرنکات لازم به شاگردانش باز ازدست نرود. با این حال از امتیاز 10 به بعد دوباره دو تیم میلیمتری جلو می رفتند‬.‫تا اینکه با بلوکه شدن دفاع معروف امتیاز 12 - 12 شد‬.‫همین لحظه شهرام محمودی به زمین امد‬.‫این بار خبری از دو تعویضه نبود‬.‫پوئن سرویس ارمین تشکری ایران را به 14 رساند در حالی که صربستان 12 بود‬.‫اما سرویس دوم تشکری امتیاز 13 را به صربستان هدیه کرد‬.‫ایران خیلی زود تایم اوت دوم فنی را گرفت وقتی توپ صربستان به خارج رفت‬. با امتیاز 16 -13.‫پوئن سرویس شهرام محمودی امتیاز ایران را به 18 -13 کرد تا سرمربی صربستان دوباره تایم بگیرد‬. ‫کم کم اختلاف امتیاز ات به 5 رسید اما وقتی سرویس زرینی به تور خورد امتیاز 20 -16 شد‬.‫امتیاز که 21 -17 شد‬،‫مهدی مهدوی هم به جای معروف به زمین امد‬.بالاخره انها طلسم درجا زدن در امتیاز 21 را شکستند و ست اول را با امتیاز 25 - 20 بردند.

ست دوم  24 - 26

برخلاف ست اول ست دوم،ست نفس گیری بود.با شروع این ست ولاسکو علی مباشری را به جای فرهاد قائمی که کمرش مصدوم شده بود به زمین فرستاد.مباشری همان اول دو،سه امتیازی گرفت تا اخم انهایی که از آمدنش به زمین به هم رفته بود باز شود.در این ست دو تایم اول فنی و دوم را صربستانی ها به نام خود زدند.ان هم با امتیاز 8 - 7 و 16 - 14 .صربستانی ها که نمی خواستند کم بیاورند و با 6 امتیاز را از تهران سوغات ببرند پا به پای ایرانی ها امدند اما شاگردان با انگیزه ولاسکو نمی خواستند هیچ فرصتی را از دست بدهند،هیچ فرصتی را از دست نمی دادند.وقتی امیتاز 20 -21 رسید. دوباره ولاسکو دو تعویضه اش را رو کرد. این بار مهدوی و غفور به جای معروف و محمودی آمدند.بازیکنان دو تیم میلیمتری امتیاز می گرفتند. با هر امتیاز که ایران می گرفت سالن روی هوا می رفت.وقتی دو تیم به امتیاز 24 -24 رسیدند دوباره محمودی و معروف برگشتند .اما امتیاز سرویس با اشنباه ایرانی ها در زمین خوابید و توپ آخر همخ به اوت رفت تا امتیاز 26 - 24 برنده را صربستان نشان دهد.

ست سوم؛ست صربستان
در ست سوم هم ایرانی ها برتری خود را حفظ کردند. ولاسکو در این ست محمودی،معروف،حمزه زرینی ،موسوی ،ظریف ،مباشری را به زمین فرستاد. البته ارمین تشکری و عادل غلامی هم تعویض شدند.شاگردان ولاسکو هرچند اشتباهاتی هم مرتکب می شدند اما تایم اوت اول فنی را 8 - 5 به نام خود زدند.از امتیاز 10 -11 ایرانی ها با اشتباهاتشان به امتیازات صربستان اضافه کردند.دریافت های تیم بد و پراشتباه بدترین توپها را به معروف می رساند. همین مساله امتیاز را از یارانی ها گرفت و خیلی راحت تایم اوت فنی را 16 - 13 به صربستان رساند.نبود قائمی در این ست مشهود بود.صربستان خیلی زود با استفاده از فرصتها اختلاف امتیازاتش را با ایران زیاد کرد. در حالی که تیم ایران روی امتیاز 16 درجا می زدآنها به 21 رسیده بودند.وقتی امتیاز صربستان به 23 رسید و ایران 18 بود،صدای تماشاگران هم درامد انها با شعار:« ایران بسه دیگه غیرتت رو نشون بده»از ملی پوشان می خواستند که به بازی برگردند.امتیاز 19 باخودش دو تعویضه را هم به همراه داشت.مهدوی و غفور به جای معروف ومحمودی آمدند. البته نتیجه اش دشت دو امتیاز و رسیدن ایران به امتیاز 21 بود.اما صربها ست را می خواستند.انها خودشان را به امتیاز 24 رساندند.ایران هم خیلی زود جبران تا اختلاف به یک امتیاز برسد.23-24.اما وقتی سرویس موسوی بیرون رفت نتیجه ست سوم به نام صربستان با امتیاز 25 - 23 ثبت شد

ست چهارم؛ایران برابر شد
عادل غلامی با شروع ست چهارم درترکیب ایران بود.صربستانی ها سرمست از برد 3 - یک خیلی زود امتیاز خود را به سه رساندند .غلامی هم با پاس کوتاه معروف دومین امیتاز را گرفت تا دفاع او با موسوی سموین امتیاز را روی اسکوربرد ثب کند.صربها به امیتاز 5 رسیدند.ایرانی ها هم جبران کردند.امتیاز 6 در حالی برای صربها رقم خورد که ایرانی ها به ان معترض بودند. انها معتقد بودند توپ به انگشتهای صربها برخورد کرده اما داور اول امتیاز را به مهمان داد.در توپ بعدی وقتی معروف اعتراض کردفداور تنها به او کارت زرد نشان داد که تماشاگران هم او را هو کردند.به هر حال با امتیاز 8 - 6 تایم اوت اول به صربها رسید. در این ست دیگر خبری از کولاک و طوفان نبود. دو تیم بازی قدرتی را به نمایش گذاشتند که سهم امتیاز صربها بیشتر بود.در حالی که تماشاگران هم ترجیح می دادند در سکوت بازی را تماشا کنند اما شاگردان ولاسکو جان تازه ای گرفتند،و با جای خالی انداختن،دفاع روی تور و پوئن سرویس امتیاز را برابر کردند و حتی اختلاف امتیاز را به دو رساندند. 15 - 13 . این بار هم کولاکوویچ ترجیح داد تایم بگیرد.با این حال اسپک بازیکن صرب بیرون رفت تا هم ایران 16 - 13 جلو بیفتد و هم تایم اوت فنی دوم .تماشاگران هم دوباره تشویق ها را از سر گرفتند.از این به بعد بازیکنان ایرن به اب و اتش می زدند تا ست را از ان خود کنند. اما صربها هم نمی خواستند بازنده باشند.تقابل دو تیم لحظات نفس گیری را رقم زد.اما ایران هنوز یک امتیاز جلو بود.23 - 22 .با خارج رفتن سرویس شماره 14 صربستان ایران 24 امتیازی شد.پوئن سرویس محمودی امتیاز 25 و پیروزی ست چهارم را برای ایران در پی داشت تا تیم برنده را ست پنجم مشخص کند.25 -22.

ست پنجم؛قدرت نمایی ایرانی ها
در ست پنجم ولاسکو همان ترکیب ست چهارم یعنی موسوی،غلامی،زرینی،معروف ،ظریف و مباشری را به زمین فرستاد.موتور ایران دوباره روشن شد.شاگردان ولاسکو همه کار کردند تا این ست هم از آن خودشان باشد. وقتی اسکوربرد امتیاز 5 - 2 را برای یاران نشان داد سرمربی صربستان تایم گرفت.در این بین نمایش محمد موسوی عالی بود.بازیکنان ایران برای از دست ندادن امتیاز همه کار کردند. تا جایی که فرهاد ظریف وقتی دریافت مباشری ناقص بود با پریدن از روی دیواره تبلیغات همه را ترساند.ایرانی ها امتیاز را به 8 رساندند تا زمینها عوض شود.همه سالن یکصدا صدا می زدند:«ایران،ایران».همه ایستاده بازی را تماشا می کنند. امتیازات 10 -10 می شود .اما دفاع روی تور ایران امتیاز 11 را گرفت.با امتیاز 12 که عادل غلامی به امتیازات ایران اضافه می کند،تایم اوت هم به صربستان داده می شود.غلامی دوباره دفاع می کند و امتیاز 13 را هم می گیرد. دو تعویضه به تیم صربستان هم رسید.اما با دشت امتیاز 14 ،امتیاز 15 هم می رسد و تمام ایران برنده می شود.اولین برد درلیگ جهانی.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 130
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    خیلی بی دقتیم................
    • رضا A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      زنده باد ايران . ظريف واقعا باغيرته.
    • بی نام A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      254 7
      حاجی مثل اینکه بنده خدا اول اروپاست ملتفتی!
    • بی نام EU ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      خوب معلومه. تیم ذخیره صربها بود. حسابی بهمون آوانس دادن. در ضمن باید بگم: خدا حافظ لیگ جهانی!
    • yaghish A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      216 5
      تبریک میگم خواهشن دعا کنید برای قائمی و ظریف که بتونن مقابل ایتالیا بازی کنن میتونستیم 3-1 ببریم
    • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      آفرین به غیور مردان والیبال که برای برد نیازی به هواپیمای اختصاصی و تلویزیون ندارند
    • بی نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      168 3
      ولی خیلی باغیرتیم.....دمشون گرم مخصوصا ظریف
    • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      100 3
      مرحبا غیرت
    • سعید A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      148 4
      آقایی که از اروپایی و آیه یاس می خونی خواستم بگم این دوره تیمی از لیگ جهانی نمیره!!
    • iman A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      116 2
      چجوری میگید تیم ذخیره بوده؟؟!!!!! نکنه میخواستید میلیکوویچ یا کولاشویچ 40 ساله بیاد بازی کنه!!! بی اطلاع حرف نزنید... همه چی که فوتبال نیست.اگر رو والیبالم اندازه فوتبال سرمایه گذاری بشه ایران میتونه جزو 3 تیم اول دنیا باشه... چرا که تو رده نوجوانان و جوانان تونسته باشه...
    • محمد احمدوند A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      22 96
      بنظرم ظریف تنها تو صحنه ای که مصدوم شد غیرت نشون داد. خیلی خراب میکرد.
    • هادی A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      47 2
      خیلی غرغرو ییم!!
    • هادی A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      11 2
      خیلی غرغرو ییم!!!
    • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      0 18
      گیم با ایتالیا 3-0 باخت 0-0،25-25، 0-25
  • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    چرا اشکان دژاگه بازی نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام EU ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      95 34
      رفته توپ جمع کنه. خخخخخ
    • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      نمکدون
    • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      65 35
      دمت گرم خوب سؤالی پرسیدی !! واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      دژاگه داشت پرتاپ نیزه بازی می کرد یادش رفت.
    • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      60 6
      اشکان مصدوم ، ان شاالله بازی بعد فیکس بازی می کنه
    • بی نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      60 5
      ولاسکو به تیم ملی دعوتش نکرد...................
    • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      43 4
      شاید خوابش برده بود.
    • میلاد IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      47 2
      اشکان مصدوم بود دیگه !!!:)))) بنده خدا به این بازی نرسید !!:))
    • reza A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      49 2
      احتمالا تو مسابقات شطرنج با مانع یا واترپلو با ویلچر شرکت کرده !
    • بی نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      24 4
      اشکان موقع حساس همیشه مصدوم ...................
  • بی نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    آقای ولاسکو جای اینکه محمد کاظم یا کمالوند یا نادی رو از تیم خارج کنی!!!! این آقای زرینی رو کنار میزاشتی! واقعا این پتانسیل رو داره ی بازی برده رو ببازونه!
    • بی نام GB ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      محمد کاظم که 2 ساله به تیم دعوت نشده!
    • امین EU ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      36 68
      اشتباه منفی دادم
    • مهدی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      94 10
      تا کی باید نادی تو تیم باشه؟؟؟؟؟ تشکری و غفور و محمودی مگه بد بازی میکنن؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      21 39
      500 تا لایک کمته
    • بی نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      132 4
      من نمیدونم چرا بعضی ایرانیها که حتی شمارش امتیازات رو هم بلد نیستند به خودشون اجازه میدن به یکی از بهترین مربیان دنیا ایراد بگیرن. فقط به بازی ها نگاه کنید و لذت ببرید. انتقادات رو بذارید بر عهده کارشناسان. زرینی امروز بیشترین امتیازات (18 امتیاز) رو برای ایران گرفت.
    • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      زرینی بهتر بازیکن و امتیاز اورترین این بازی بود خواهشا حرف مفت نزنید
    • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      26 72
      واقعاً زرینی در حد و اندازه بقیه نیست. یا جایی بکار گرفته میشه که مناسب نیست. ظریف هم دیروز اصلاً خوب کار نکرد. امروز بد نبود.
  • بی نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    161 7
    ضد حالن این صرب ها
    • آرمان IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      28 63
      واقعا بايد از وزارت ورزش بابت حمايتهاي زيادي كه تو اين مدت از رشته هاي مختلف ورزشي مانند كشتي، وزنه برداري، فوتبال و خصوصا واليبال كرده تشكر كرد.
  • بی نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    دنیا فقط حمزه زرینی ...داش سیاه خودم
  • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    اگه با برزیل , ایتالیا بازی کنیم ...نابودمون می کنن
    • من IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      157 0
      اولا که همین ایتالیا تو جام جهانی بزور سه دو ما رو برد، برزیل هم اگه مارو ببره حقشه، ما تا چند سال پیش ارزومون بردن یک ست از ژاپن بود ولی حالا اولین بار تو لیگ جهانی هستیم، برزیل همیشه پای ثابت قهرمانی جهانه! والیبال عالی پیشرفت کرده و همینطور ادامه داشته باشه مطمئن باشید روزی برزیل هم همچون صربستان میبریم. به امید اون روز فعلا بریم برای ایتالیا
    • alikia IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      136 0
      با اونا هم بازی می کنیم و دهان شما موج منفی ها بسته خواهد شد
  • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    چرا رنگ لباس ایران سیاهه؟
  • بی نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    انصافا ولاسکو عجب مربی .... من فکر می کنم که سال دیگه ایران قهرمان میشه
  • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    ایران تو صربستان بازی می کنه؟
    • مهدی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      55 1
      خیر
    • حسین A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      38 1
      نه برای هر تیم بعضی بازی ها داخل خانه و بعضی خارج خانه است ایران با صربستان و المان در داخل خانه و کوبا ایتالیا ، روسیه در خارج از خانه بازی میکنه
    • داش آکل IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      39 0
      نه عزیز ایران میره ایتالیا دوبازی اونجا داره 7و9 بعد میره کوبا دوبازی با کوبا 14و16بعد 21و22 میاد ایران با المان بازی میکنه
    • سلام کننده A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      51 3
      بسم الله الرحمن الرحیم . نه !
    • بی نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      22 52
      چون صربستان تو رنكينگ جهاني پايينتر از ما بود بازي در خانه ما برگزار شد.
    • امین A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      64 2
      چرا جفنگ میگی صربستان 4 دنیا و ایران 14 دنیاست
    • yaser IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      30 0
      دوست عزیز رنکینگ صربستان 4 هستش ما 14 :) طبق قانون ما باید با 2 تا تیم میزبان میشدیم که صربستان و آلمان با توجه به ترتیب جدول به ما تو تهران خوردن که به نفع ما هستش چون اینا هم سطح ما هستن و ما با کمک تماشاگرا میتونیم قوی تر باشیم !!
  • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    118 4
    واییییییییییییییییی .. چقدر استرس داری این بازی ..........خدا کنه ببریم
  • سوگند A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    78 1
    سلام . امیدوارم این بازی ببریم.
  • حجت IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    86 3
    خدا کنه این بازی ببریم چون لیاقتشو داریم
  • میثم IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    19 96
    »ن تا گیم سوم نگاه کردم بازی اعصابم بهم ریخت -- بیخیال دیدنش شدم زرینی خوب بازی نکرد-قائمی هم مصدوم شد- بازی رو میبازیم دیگه
  • mehdi IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    62 1
    ایرانی با غیرت ، ایرانی با غیرت، خدایا این روزها تمام نشه ، بچه ها متشکریم
  • مهدی A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    86 1
    مرسی بچه ها . بردیییییییییم
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    92 14
    تبریکککککککککک ، خبر رو بزنید توی تیتر خبرها !!! فقط چسبیدین به فوتبال والیبال ایران واقعا خوبه اگه من رییس جمهور شوم در فوتبال رو میبندم ، یک پنجم هزیته های فوتبال رو میدم به والیبال
  • ایران A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    88 1
    تشکر از تیم ملی که عیدی خوبی دادن و ت شکر مخصوص از اقای ولاسکو با مربی گری بسیار عالی
  • پدرام A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    35 52
    آخ جون بردیم ، آقا این زرینی رو عوض کنید ، بازیکن خوبی ولی درصد خطاش زیاد ، رو بازی بازیکنای دیگه ام تاثیر می ذاره ... پویا فیاضی خیلی بهتر به قرآن ...
  • leila A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    64 9
    بچه ها عالی بودند. مخصوصا زرین و محمودی و غفور. این پیروزی رو به همه ی دوست داران والیبال تبریک می گم
  • محمد A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    59 2
    امروز پوششتون خیلی بهتر از جمعه بود. یه باکس ویژه برای لیگ والیبال بذارید یع گوشه ای از سایتتون که همه بدونن کی به کیه :)
  • یاسین IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    89 2
    اقا بردیم به سختی ولی تبریک بچه ها عیدیه خوبی دادن
  • بی نام JP ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    بعید نیست فتل و قلعه نوعی الان بیان بگن ما به ولاسکو مشاوره دادیم که تیمش برنده شد!
    • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      26 18
      تیم ملی کشورت در چه حالیه؟ ژاپن منظورمه!!!!
    • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      23 12
      نمک دون می بینم که بی خیال فوتبال و تیمت شدی زدی تو کار والیبال! خوب کاری کردی چی بود این تیمت خودش می کشت هر پنج سال یکبار می رفت آسیا!!!
    • بی نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      43 10
      استخون بندی تیم مال استقلال بود! خخخخخ
    • بی نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      28 8
      ایول با حال بود
  • بی نام A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    22 0
    دست همه شیرمردان والیبال درد نکنه .عالی بود
  • لیلا A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    25 0
    هووووووووووووووووووووووووووورا بردند. دستشون درد نکنه
  • محمد EU ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    32 1
    علی بود همه عالی بودن بردن قهرمان اروپا کار هر تیم اسیایی نیست... بعضیا انگار تا حالا والیبال نگاه نکردن همچین راحت ....
  • تبریک A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    30 3
    ایران عزیزمون برد تبریک به همه ولی گله دارم از مردم آیا وقتی فوتبال پیروزی بدست میاره همینقدر باهاش سرد برخورد میشه؟چرا فرق میزارید؟
  • یه ایرانی A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    27 1
    ایول ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــران شیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرِ دست مریزاد غلامی و فرهاد ظریف
  • ناصر A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    28 3
    بچه ها
  • حسین CN ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    61 3
    فکر کنم بازیکنای صرب سه تا کلمه فارسی یک دو سه رو خوب یاد گرفتن . ای کاش خرداد ماه ایران بودم
  • احسان IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    67 1
    ما و این همه خوشبختی محاله، محاله، محالـــــــــــــه!!!!!
  • جو گیر GB ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    27 4
    با این روندی که بچه ها دارن پیش میرن بازی اول با ایتالیا رو 3-1 میبریم و دومی هم 3-0 :-) 3-0 بازی اول - باخت 3-1 بازی دوم- باخت 3-2 بازی سوم- باخت 2-3 بازی چهارم-برد 1-3 بازی پنجم-برد 3-0 بازی ششم-برد
  • عباس IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    37 1
    سلام به هرحال خولیو ولاسکو مربی بزرگی است او آتسوریها رو هشت بار قهرمان لیگ جهانی کردهviva julio
  • خشایار A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    33 1
    چه شیرجه ای زد ظریف واقعا دستش درد نکنه غیرتی بازی کرد
  • ساحل A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    20 3
    تبریییییییییییییک..عالی بودن.هرچند بعضی اوقات اشتباه داشتن اما جبران کردن.جای علیرضا نادی خالی بود.. بچه ها متشکریم...به امید بهترینا.
  • سام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    30 2
    بچه های والیبال عالین...کوه غیرتن اصلا .. چیز کمی نبودااااا قهرمان اروپا بود!!!! امیدوارم مصدومیت فرهادای عزیز جدی نباشه :)
  • امیر A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    25 3
    آفرین به این غیرت.احساس می کنم تنها مشکل ایران زدن سرویس های پر قدرته. چیزی که تا الان بر طرف نشده.با در صد خطای بالا سرویس می زنیم. اگه این مشکل بر طرف بشه تمام غول های جهان رو زمین گیر می کنیم.
  • ارشيا IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    19 77
    خداييش تو دولت احمدي نژاد چه افتخارات بزرگي تو ورزش كسب كرديم. مانند قهرماني كشتي و وزنه برداري تو المپيك، صعود فوتبال به جام جهاني، رشد چشمگير تيم ملي واليبال تو مسابقات مختلف و ...
    • بی نام IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      21 8
      رشد تمام این رشته هایی که گفتی از دوران قبل شروع شده و نتیجه سرمایه گذاری در رده های سنی است. نتیجه کار احمدی نژاد بعدا معلوم میشه! خود کارشناسهای ورزش میگن در سالهای اخیر در زمینه پایه ای خیلی کم کار شده.
    • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      7 2
      وزیر ورزش این دولت تمام رشته ها رو تعطیل و تعلیق کرد شالوده والیبال از 20 سال پیش توسط یزدانی خرم ریخته شد همان کسی که این دولت مردان برکنارش کردند کشتی فرنگی توسط بنا ساخته شد که فراریش دادند سرمربی تکواندو که برای اولین بار تیم ایران رو قهرمان جهان کرد رو فراری دادند شمس که فوتسال رو متحول کرد رو چه بلایی بر سرش نیاوردند بازم بگم بگم بگم !!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      2 0
      تو المپیک قبل هم پنجاه و یکم شدیم چه افتخار بزرگی بود
    • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      1 1
      یکی میگه المپیک اول 51 شدیم ........................................... یکی میگه المپیک دوم که موفق بودیم کار دولتی بود که قبل از المپیک اول بود............................. عجبا خدا کمک کنه بدی ها و خوبی ها رو با هم ببینیم
  • reza IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    38 0
    تبریک بچه ها
  • بی نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    27 1
    ظریف خیلی مردی
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    37 16
    روحاني موچكرريم!!!
  • مهرداد IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    19 1
    ما ایرانیها لیاقت و حقمون بیشتر از اینهاست ولی حیف که 000
  • بی نام US ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    34 4
    واقعا دست ولاسکو درد نکنه. این مربی بزرگ خیلی برای بچه ها زحمت کشید. گزارشگر بازی اول ایران -صربستان جمله بدی بکار برد موقع گزارش بازی که انگار ولاسکو باید از خدایش باشد که مربی تیم ملی ایران شده و این به او اعتبار داده. چیزی که اگر از خود بازیکنانمان سؤال کنید کاملا خلافش را می گویند و بسیار قدردان مربی خود هستند.
  • رضا A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    27 1
    ببينيد و ياد بگيريد سواد و اموزش صحيح اين ميشه كه تو جهان جلوي بهترينها مدعي بشيم
  • بی نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    33 1
    ما اومدیم تو خیابون شادی کنیم اما مردم انقدر سرد برخورد کردند که.....
  • رامین A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    25 3
    چرا کسی از علی مباشر ی تشکر نکرد؟عالی بود دریافتش حرف نداره....دفاعشم که کنار موسوی عالی بود....مر30 همه.
    • خلیل A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      7 0
      ای بابا،دم همشون گرم.تو بازی تیمی همه با هم باعث برد میشن.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    32 1
    باید بهشون مجوز واردات خودرو بدن!!!!
  • رحمت IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    21 1
    عشق4 است ایران
  • نيلوفر IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    18 1
    خدا رو شكر كه برديم.بجه ها خسته نباشين.دست تماشاجي ها هم درد نكنه واقعا سنك تموم كذاشتن،جاي خانوما هم توي ورزشكاه خيليييييي خالي بود...
  • بی نام IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    19 1
    بازی فوق العاده و نفس گیر بود...دو و نیم ساعت تمام؛با ضربان120تا؛پای تلویزیون برای برد دعا میکردم..دمشون گرم ..گل کاشتن.ایشالله بازی های بعدی با آلمان ایتالیا و کوبا؛همینطوری گل بکارن.
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    7 1
    دمتون گرم بچه ها
  • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    15 7
    گل کاشتن عزیزان.........زنده باد روحانی
  • بی نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    9 3
    اگه اشتباه نمی کردم 3-0 دوتا بازی می بردیم
  • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    15 3
    زنده باد ایرانی باغیرت .....................بردیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
  • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    19 2
    می تونیم از گروهمون صعود کنیم
  • بی نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    27 3
    حالا نوبت ایتالیاست
  • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    15 1
    دست داورزنی درد نکنه عجب تیمی داریم
  • بی نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    10 1
    عالی عالی عالیییییییی عالی بازی کردیم
  • بی نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    17 1
    دنیا موسوی ،درود بر تو
  • فرزاد A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    16 1
    آفرین به تک تک بازیکن ها انشاءالله با شجاعت و دقت مضاعف به مساف ایتالیا بروید (توپ های سوم با فاصله از تور در والیبال حرفه ای هر طور که شده محکم زده میشه ولی ایرانی ها با یک ساعد ساده این توپ ها رو تقدیم میکنن به تیم حریف)!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    17 5
    خیابان منتهی به فدراسیون والیبال را خیابان ولاسکو بنامیم تا از زحمات این مربی بزرگ قدردانی کرده باشیم
  • بی نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    12 1
    ایتالیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • cr7 IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    22 1
    خداییش خیلی کیف کردم دمشون گرم!عالی بازی کردن حمزه زرینی و موسوی خیلی خوب بودن از کار ظریف خیلی خوشم اومد واقعا باغیرته دمش گرم :)
  • نوشین IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    7 2
    عالی بود البته با نتیجه بهترم می تونستیم ببریم اما در کل عالییییییی بود.فقط و فقط موسوی قائمی.زرینی فقط حرص درمیاره تو بازی.
  • نیما EU ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    8 0
    بچه ها متشکریم ولاسکو متشکریم
  • مهسا A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    15 0
    دست همه بازيكنان و آقاي ولاسكو و تماشاچيان درد نكنه!!دمشون گرم!ايشالا تو بازي هاي بعد بهتر از اين بازي كنيم.:)))
  • فروزان IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    15 1
    امیدوارم همونجور که برای صعود ب جام جهانی فوتبال بهشون ماشین دادن اینارو هم در حد شخصیتشون تشویق کنن.فقط ب فوتبال نچسبند با اون قراردادهای میلیاردی شاخ غولو ک نشکوندن.
  • سلیمه A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    6 0
    بازی قشنگی بود. دست همه ی اعضای تیم درد نکنه. امیدوارم بازی های بعدی بچه ها کم اشتباه ظاهر بشن
  • بی نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    3 2
    روزی که ما باختیم ننوشتید : "ایرانیا زمینگیر شدند." لفظ زیبایی نیست.
    • نیما EU ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      2 0
      ببخشید اشتباهی مثبت دادم فکر کنم ما ایرانی هستیما
  • بی نام A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    6 0
    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اعضای تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی شان در لیگ جهانی استارتی ویژه برای قهرمانی زده اند. !!!!! چی زدی؟؟؟
  • علی فتح اله زاده A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    10 21
    ما یه مربی درجه یک می خواییم نه ولاسکو که پیر و بازنشسته هست حالا اومده اینجا پول جمع کنه واسه نوه هاش. به نظرم قلعه نوعی در این 3 بازی باقیمانده باید بیاد تیم رو جمع کنه که صعود کنیم :-) خخخخخخخخخخ
    • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      2 4
      کوه نمک! قلعه نویی مشغول افتخار آفرینی در آسیا است. بهتر نیست از باند رویانیان و دایی استفاده کنیم؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    7 0
    باید از وزارت ورزش تشکر کرد چرا که فدراسیون والیبال رو مثل سایر رشته ها تعلیق نکرد!!! البته هنوز هم دیر نشده!!
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    6 0
    اگه بازیکن شماره 14 صرب هم مثل قائمی مصدوم میشد ایران 3 بر 0 می برد
    • secret A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      3 0
      آره اگه قائمی بود حتما3به 0 بودیم حیف که نبود
  • بی نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    9 1
    این فوتبالیستها با هزار تا زور و .... پاس گل تیم قطر و کره و .... تازه جزء 4 تیم برتر اسیا شدند و به جام جهانی 32 تیمی رفتند ولی تیم والیبال ایران الان جزء 12 تیم برتر دنیاست
  • مهرداد IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    12 0
    ايران شايستگي مقام سومي رو تو گروه خودش داره ... به اميد كسب امتياز از ايتاليا ...
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    7 0
    موسوی شاهکار زد هم در بازی با صربستان هم در بازی با روسیه جزو امتیاز اورترین ها بود
    • secret A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      4 0
      واقعا عالی بود موسوی البته بقیه هم خوب بازی کردنا
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    2 0
    جالب است بدانید تیم والیبال نشسته ایران در المپیک اتلانتا آمریکا رو 3 بر 0 برد هر 3 گیم هم 15 بر 0 برد (ان زمان گیمها تا 15 بود) و این یک رکورد در دنیای والیبال است
  • آیا میدانید A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    2 0
    آیا میدانید که تیم جوانان کشور ما در حال حاضر در جهان هفتم است و در صورتی که موانعی مانند سربازی و نگهداشتن بازیکنان قدیمی در سر راه آنها نباشد ، دوره بعدی والیبال ایران از این هم طلایی تر خواهد بود ؟ آیا میدانید که نادی با میل خودش از والیبال ملی کناره گرفت و ولاسکو فقط واسطه بود تا راه برای جوانا بازتر شود ؟ و همچنین یکی از بهترین پاسور های سطح جهان ( امیر حسینی ) برای باز کردن راه برای افرادی چون سعید معروف و مهدی مهدوی از والیبال ملی کناره گیری کرد ؟