مهر نوشت:

حامیان گفتمان سوم تیر بعدازظهر امروز مراسمی به عنوان گرامیداشت سوم تیر در سالن سید الشهدا واقع در میدان هفتم تیر برگزار کردند که این برنامه با حواشی جالبی همراه بود.

در این مراسم نادر طالب زاده، عبدالرضا داوری، بهمن شریف زاده، حنیف حسین ستاریان، آیت الله قائم مقامی، محمدعلی رامین، علی اکبر جوانفکر، اسفندیار رحیم مشایی، غلامحسین الهام و حامیان احمدی نژاد حضور داشتند.

مجری دانشجویی که پیش از این عمدتا برنامه های جبهه پایداری را مدیریت می کرد این بار در همایش احمدی نژاد که مشایی هم وی را همراهی می کرد به اجرای برنامه پرداخت.

طالب زاده به محض حاضر شدن پشت تریبون با شعار حضار مواجه شد؛ مجری برنامه وی را سردار طالب زاده نامید که در جبهه جنگ نرم مبارزه می کند اما به محض شروع سخنرانی وی یکی از حضار فریاد زد در این دو سال از شما انتظار دیگری داشتیم. شما در این دو سال کجا بودید؟  البته طالب زاده گفت من از دو هفته اول دولت احمدی نژاد کارم را شروع کردم چون آقای احمدی نژاد گفتمان انقلاب را با صدای بلند اعلام کردند.

این مستندساز سینما و تلویزیون درباره تکفیری ها(عنوانی که حامیان مشایی برای اصولگرایان منتقد جریان انحرافی به کار می برند) گفت: اگر چه تکفیری ها اندک هستند ولی وجود دارند که در این میان تعدادی از حضار شروع به فریاد زدن کردند تا جمع را به هم بریزند؛ طالب زاده عنوان کرد: من از این حرفها زیاد شنیده ام برایم اهمتی ندارد اگر آنتن داشته باشم سه روز درباره تکفیری ها صحبت می کنم که برخی از حضار شروع به سر و صدا و فریاد زدن کردند.

بر این اساس طالب زاده سخنان خود را پایان داد و مجری برنامه خطاب به حضار گفت اجازه دهید چشن پایان دولت چشن همدلی باشد و یکی از افراد حاضر در سالن فریاد زد پایان دولت نداریم تازه شروع می شود.

حاضرین در سالن شعارهایی همچون "چپ، راست، کارگزار؛ علیه خدمتگزار" "احمدی زنده باد؛ مشایی پایبنده باد"، "احمدی جونم؛ رئیسِ جمهورمه"، "مناظره عالی بود؛ جای مشایی خالی بود"، "احمدی ساده زیست؛ نابودگر صهیونیست" و "احمدی با غیرت؛ دشمن باند قدرت" سر دادند اما در حین سر دادن این شعارها تعدادی دانشجوی بسیجی برای جلوگیری از ایجاد تشنج در جو سالن شعار "حزب الله می رزمد؛ اشرافیت می لرزد" و "احمدی احمدی؛ حمایتت می کنیم" سر دادند.

در مدت برگزاری این همایش پرده ای که در این سالن به نمایش تصاویر و کلیپ ها اختصاص داده شده بود دائما تصویری از احمدی نژاد به هماره عباراتی چون "مظلوم تر از بهشتی؛ خدوم تر از رجایی"، "پیش به سوی خیبر، دولت ادامه دارد" به نمایش درآمد.

هر زمان در کلیپیی تصویری از اسفندیار رحیم مشایی به نمایش در می آمد حضار در سالن با صدای سوت و کف از آن استقبال می کردند.

حدود ساعت 5 بعدازظهر احمدی نژاد به همراه مشایی وارد سالن شد که به محض ورود آنها شعارهای "توپ تانک اهانت دیگر اثر ندارد"، "احمدی زنده باد؛ مشایی پایبند باد"، "احمدی مشایی؛ دو یاور ولایی"، "احمدی مشایی؛ حمایتت می کنیم" و "مجری یادت باشه؛ مشایی باید باشه" سر دادند.

حنیف حسین ستاریان هم در جریان حضور مشایی و احمدی نژاد به سر دادن شعار پرداخت که یکی از مجریان برنامه خطاب به وی گفت: شما مسئول یک روزنامه هستید درست نیست که این گونه شعار دهید. این مجری برنامه همچنین در سخنانی گفت: به نمایندگی از همه کسانی که آقای احمدی نژاد را دوست دارند دست او را می بوسم که در این حین یکی از حاضرین خطاب به وی گفت: اگر نماینده جبهه پایداری رای می آورد باز هم دست آقای احمدی نژاد را می بوسیدید؟

این مجری برنامه که از خبرنگاران سابق روزنامه ایران است همچنین عنوان کرد: خیلی از بچه ها دوست داشتند در این مراسم باشند اما میله های زندان خیلی محکم است، شما (احمدی نژاد) از همه ما جلوتر هستید پس باید مثل گالیله محاکمه شوید.

همچنین غلامحسین الهام یک تابلو یادبود و نیز حامیان گفتمان سوم تیر یک تابلوی دیگر به احمدی نژاد هدیه دادند؛ خانواده شهید ولی زاده هم پیراهن شهید را به احمدی نژاد هدیه دادند.

پس از اهداء این هدایا حاضرین فریاد "نه سازش نه تسلیم نبرد تا پیروزی" و "تا دولت بهاری راهت ادامه دارد" را سر دادند که البته چون سر دادن این شعارها همزمان با شروع سخنرانی رئیس جمهور بود، احمدی نژاد خطاب به حضار گفت: بس است دیگر! بنشینید.

فارس هم نوشت:

*در طول مراسم به دلیل حمایت عده ای از اسفندیار رحیم مشایی، درگیری‌هایی بین برخی از حاضران در سالن رخ داد.

*مجری مراسم در میانه سخنرانی خود شهادتین را به زیان آورد و گفت: شهادتین را گفتیم تا بعدها به من اتهام کفر نزنند.

 

ایرنا هم نوشت:

**شرکت کنندگان دراین همایش علاوه بردر دست داشتن عکس های محمود احمدی نژاد، دست نوشته هایی را در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود مظلوم تراز بهشتی، خدوم تر از رجایی، پیش به سوی خیبر، دولت ادامه دارد

** شرکت کنندگان همچنین شعارهای از جمله احمدی قهرمان نابودگر صهیونیسم، احمدی دوست داریم، ما ذوالافقار حیدریم، فداییان رهبریم، دست خدا بر سر ما خامنه ای رهبر ما، احمدی دلاور، پیرو خط رهبر، حزب الله می رزمد اشرافیت می لرزد واحمدی، مشایی، دو یاور الهی را سر می دادند.

** وقتی در ابتدای این مراسم کلیپی از سخنرانی و سفرهای محمود احمدی نژاد پخش شد تعدادی از شرکت کنندگان در این مراسم اشک ریختند.

*** رحمانی یکی دیگر از حامیان سوم تیر به عنوان دومین سخنران به پشت تریبون رفت و گفت: می خواهم دست احمدی نزاد را ببوسم که حاضرین در این همایش خطاب به او گفتند اگر دست احمدی نژاد را ببوسی دست ملت را بوسیده ای.


** وقتی غلامحسین الهام سخنگوی دولت به پشت تریبون رفت با انتقاد از توهین ها و اتهاماتی که به احمدی نژاد وارد می شود، اظهارداشت: امام زمان احمدی نژاد، فرزند امام عسکری، فرزند چهارم علی ابن موسی الرضا، فرزند سوم حسین ابن علی سیدالشهدا و وعده محقق الهی است.
وی اظهار داشت: درآینده نزدیک احمدی نژاد که وفادارترین و هوشمندترین پیرو امام زمان بوده و نیابت او را تبعیت کرده، در رجعتی دیگر همراه با امام عصر(عج) حکومت مطلوب را پیگیری را خواهد کرد.

** همچنین هنگامی که بخشی از بیانات امام راحل در بین کلیپ سفرهای استانی رییس جمهوری پخش شد، تعداد زیادی از حاضران، با صدای بلند گریه کردند.

** هنگامی که احمدی نژاد سخنرانی می کرد، یک خواهر شهید ایستاد و با صدای بلند فریاد زد: خانواده شهدا تا آخرین قطره خون از احمدی نژاد حمایت می کنند.

** در بین سخنرانی رییس جمهوری، حاضران شعارهایی را در حمایت از وی و گفتمان سوم تیر سر می دادند

 

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    36 2
    جل الخالق!!!
  • بی نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    60 4
    روحانی مچکریم که آمدی و ما را از دست اینها نجات دادی خدایا شکرت
  • محمد شفیعی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    37 3
    امان از آدم هایی که خوابند... یا هیچ وقت بیدار نمی شن یا وقتی بیدار می شن که خیلی دیره. این چیزا رو که می شنوم یاد نامه ای می افتم که هاشمی سال 88 نوشته بود و در اون از وضعیت آینده احساس خطر کرده بود... الآن منظور هاشمی رو می فهمم. خدا آخر عاقبت ما رو با چنین جماعتی به خیر کنه.
  • بی نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    28 3
    الله اکبر !!!!!!! چه خبرااااااااااااااااا
  • بی نام A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    40 2
    به امید روزی که منطق جایگزین احساسات و عوام فریبی شود
  • tooranj A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    42 2
    چه شعارهای آشنایی! انگار فقط جای 2 تا اسم عوض شده بود.همه کپی بود که!
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    28 6
    انحراف ، انحراف بازم ادامه دارد .......
  • امیر A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    64 9
    گناه مردم وجوانان چی بود که دراین 8 سال ازبدبخت هم بدبخت ترشدند
  • محمد1370 IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    63 3
    حتما با چاوز.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    47 7
    خود گويي وخود خندى به به چه هنرمندى
  • ثریا IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    9 81
    احمدی نژاد و مشایی هر دو قهرمانان ایران زمین .من یکی از حامیان بهار سبزم.زنده باد بهار
  • بی نام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    70 6
    داخل سالن این شعار ها بود، بیرونش چی؟ آقای رییس جمهور یک هقته اخیر نبودی تو شهر ببینی مردم چقدر برات شعار دادند اونایی که دورت هستند همونایی هستند که تو این 8 سال میلیاردر شدند
  • محمد IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    5 58
    اين خاك روزي رنگ بهار رو به خود خواهد گرفت. "زنده باد بهار" و آزوي موفقيت براي دولت اعتدال. احمدي نژاد نبايد تنها به ميدون ميومد . بايد ميدونست كه هيچ وقت با يك گل بهار نميشود.
  • محمد NL ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    79 11
    روزای اخر دست و دلبازی و حیف و میل بیت المال و خرج کردن پول مردم. پولی که باید خرج مردم، تولید، کشاورزی و.. بشه خرج این کارها میشه
  • امیر بهادر IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    54 3
    یکی اینارو توجیح کنه گفتمانشون به بن بست خورد دیگه اعتباری تو جامعه ندارن نه حزب الله نه اصلاح طلب نه مردم عام دیگه اقبالی ندارند به این دوستان بهتره حداقل یه خداحافظی ابرومند بکنند جای این خرافات و حرفای شاخ دار
  • بی نام EU ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    35 2
    بقول فامیل دور من دیگه حرفی ندارم
  • بی نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    26 11
    وی اظهار داشت: درآینده نزدیک احمدی نژاد که وفادارترین و هوشمندترین پیرو امام زمان بوده و نیابت او را تبعیت کرده، در رجعتی دیگر همراه با امام عصر(عج) حکومت مطلوب را پیگیری را خواهد کرد.
  • الیاس IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    102 3
    خدا همه مریضای اسلامو شفا بده
  • امير IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    19 3
    افراطيها
  • بی نام A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 2
    خدا شفاتون بده.چشمهارو بایدشست جوردیگر.......
  • بی نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    1 0
    یا مهدی ادرکنی.آوینی ها ازبین نمیروند
  • :(( IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    2 3
    احتمالا باید منتظر فرقه جدید باشیم خدا به خیر کند
  • علی اکبر A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    3 4
    چشمانی گرد شده! و دهانی باز! این شرح قیافه الان منه! از حیرت!!!