مهر نوشت:

حسین ابراهیمی با اشاره به جلسه امروز عصر جامعه روحانیت مبارز گفت: در جلسه امروز در مورد دیدار این تشکل سیاسی با رئیس جمهور منتخب تصمیم گیری خواهد شد.

وی همچنین رسیدگی به معیشت مردم و اقتصاد کشور را از اولویت های دولت آینده نام برد و گفت: دولت آینده باید در این دو زمنیه کوشا باشد و معیشت مردم را بهبود بخشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به شعار دولت آینده گفت: با توجه به شعار عقلانیت و اعتدالی که آقای روحانی در مناظرات و برنامه های تبلیغاتی خود مطرح کرده بودند از رئیس جمهور منتخب انتظار می رود که از افرادی در دولت خود استفاده نکند که با جهت گیری های خاص و با افراط یا تفریط موجب انحراف در شعارها وعده ها و اهداف دولت شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: دولت آینده باید از افرادی که تجربه لازم را در امور مدیریتی و رفع مشکلات کشور و مردم دارند برای تحقق برنامه ها و وعده های انتخاباتی خود بهره گیرد و با پرهیز ار بکارگیری افراد تندرو زمینه رفع مشکلات کشور را هموار سازد.

وی رئیس جمهور منتخب را از موسسان و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز نامید و گفت: همانطور که آیت الله مهدوی کنی نیز در پیام تبریک خود عنوان کردند آقای روحانی از یاران قدیمی امام و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز هستند.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاویدان IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    23 1
    کجا بودین تو این 4سال پس؟ تا حالا چرا سراغشم نمیومدین. آقای روحانی خوب میدونه که اگه بخواد 4 سالش بشه 8سال دور کیا خط قرمز باس بکشه