روزنامه کیهان در سرمقاله خودبه قلم حسین شریعتمئاری که اولین انتقاد به حسن روحانی پس از انتخاب وی به ریاست جمهوری به حساب می آید نوشت:

*انتظار آن بود که آقای روحانی حساب خود را از سران و عوامل فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 جدا کند و این انتظار در اعلام مواضع ایشان بعد از انتخاب به ریاست‌جمهوری اسلامی ایران به وضوح دیده می‌شود، ولی تشکر رئیس‌جمهور منتخب از آقای خاتمی با توجه به نقش ویرانگری که وی در فتنه 88 داشته است، به این نگرانی دامن می‌زند که مبادا دکتر روحانی از خطری که سران و عوامل فتنه 88 می‌توانند برای دولت ایشان پدید آورند، غفلت کند. آقای خاتمی در فتنه یاد شده از طرح مشترک کودتای مخملی مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس پیروی کرد و در مقابل ده‌ها جنایت آشکار فتنه‌گران نظیر اهانت به ساحت مقدس عاشورا، شعار به نفع آمریکا و اسرائیل، پاره کردن تصویر مبارک حضرت امام(ره)، ایجاد بلوا و آشوب در کشور، دمیدن در ادعای دروغ تقلب در انتخابات و... نه‌‌فقط سکوت کرده بود بلکه اقدامی حمایت‌گرانه داشت. بنابراین حتی تصور پیوند احتمالی آقای خاتمی با رئیس جمهور منتخب می‌تواند، بدبینی مردمی را در پی داشته باشد که در حماسه چند ده میلیونی 9 دی، نفرت و انزجار خود را از فتنه‌گران فریاد زده‌اند.


* اصحاب فتنه از همخوانی مواضع رئیس جمهور منتخب با جبهه اصلاحات به طور کامل قطع امید کرده‌اند ولی از سوی دیگر، برای آنها القای این توهم که در سبد رأی روحانی سهم عمده‌ای داشته‌اند ضرورتی حیاتی دارد. از این روی تمام توان خود را به کار گرفته‌اند که حداقل دو یا سه تن از اعضای شناسنامه‌دار و شناخته شده جبهه اصلاحات را در پست‌های کلیدی کابینه آقای روحانی جای دهند و بیشتر از همه به جایگاه معاون اولی رئیس جمهور منتخب چشم دوخته‌اند. چرا؟! ...اصحاب فتنه می‌دانند که روحانی با فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 سر همراهی و پیوند ندارد، بنابراین هرگز حاضر نخواهد بود در کابینه خود کسانی را بپذیرد که داغ ننگ حضور در فتنه 88 را بر پیشانی دارند و دقیقا به همین علت کسانی را پیشنهاد می‌کنند که از یکسو به عنوان یکی از اعضای شناسنامه‌دار جبهه اصلاحات شناخته شده باشند و از سوی دیگر، سابقه‌ای از حضور در فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 نداشته باشند. آنچه تاکنون از شواهد و قرائن موجود برمی‌آید، این که جبهه اصلاحات آقای دکتر عارف را برای این منظور نشان کرده است. دکتر عارف شخصیتی متین و قابل قبول دارد و به دلسوزی برای اسلام و نظام شناخته می‌شود، اگرچه به نظر می‌رسد که هنوز به ابعاد جنایت بزرگی که اصحاب فتنه مرتکب شده‌اند آنگونه که انتظار می‌رفت و می‌رود، پی‌نبرده است. بنابراین در صورتی که آقای روحانی قصد استفاده از ایشان و یا هر یک از اعضای شناخته شده جبهه اصلاحات را داشته باشند، لازم است به این نکته توجه کنند که افراد مورد نظر اولا؛ سابقه حضور در فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 و یا دفاع و حمایت از فتنه‌گران را نداشته باشند و ثانیا؛ از آنجا که هنوز مدعیان اصلاحات مرزبندی مشخص و تعریف شده‌ای با اصحاب فتنه نکرده‌اند، حضور آنها در کابینه می‌تواند به مفهوم حضور فتنه‌گران تلقی شود، بنابراین در صورت تصمیم آقای روحانی به استفاده از آنها در ترکیب کابینه خود، لازم است از آنان بخواهد به گونه‌ای آشکار و علنی- و نه درگوشی و خصوصی- از فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 اعلام برائت کنند. بدیهی است که اعلام برائت از مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس و حامیان داخلی آنها نه فقط نباید دشوار باشد! که نیست، بلکه باعث افتخار نیز هست.1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 247
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    خدااااااااااای من:))) اصلا تیترای کیهانو میبینم کلی روحیه ام شاااد میشه از بس مفرحن!! مچکریم روحانی:))
    • احمد A1 ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      خیلی ببخشید جز ناامیدی چیز دیگه نصیب ما نمیشه با این نوع صحبت
    • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      مگه آقای شریعتمداری قبل از انتخابات عکس آقای روحانی رو کنار آقای خاتمی ندیدن که میفرمایند چرا از ایشان تشکر کرده است......
    • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      هر چی به روحانی حمله کنه من بیشتر حال میکنم یعنی نشون میده مسیرش رو داره درست میره. شریعتمداری معیار من برای شناسایی حق و باطل هست.. هر چی میگه بر عکس میکنم!
    • آرش IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      من نمی دونم آقای شریعتمداری چرا تا نزدیکهای صبح بیدار می مونند که سرمقاله بدن به روزنامه خودشون؟ به نظرم یکی باید به ایشون بگه: شما بخواب، دیر وقته :))
    • asad IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      یکی نیست بگه: حسین اقا اقلا یکدوره دست از سر منتخبین ملت بردار
    • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      جناب آقای شریعتمداری همه بزرگان گفتند در موقع عصبانیت نه تصمیم بگیرید نه سرمقاله بنویسید شما هنوز عصبانیتت از انتخاب روحانی فروکش نکرده یک چهار سالی ننویسی بهتره
    • حقیقت طلب A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      چرا امثال شریعتمداری واقعیات را نمی بینند؟ امار بالای مشارکت مردم دلسرد شده و رای قاطع اقای روحانی بعلت حمایت خاتمی و جبهه اصلاح طلبان از ایشان بود.چرا نباید تشکر کند.
    • تی تی FR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      آقا آمار منفی ها عجیب شده! یه برنامه ای هست 100 در صد
    • بی نام A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      34 2
      این آقای شریتمداری باید کاندیدای رییس جمهور میشد تا با رای باطله ها رقابت میکرد نه این بنده خدا آقای غرضی هم به خودش امید وارتر میشد.
  • بی نام A1 ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    فتنه آمریکایی - اسرائیلی! جالب بود!
    • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      آخ که چه حالی میده تو این 8 سال در روزنامه های زرد!! رو گل بگیرن!!
    • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      38 1
      در هیچ روزنامه ای نباید بسته بشه. مهم اینه وقتی روزنامه ای حرف بی ربط می زنه خودبخود خواننده هایش کم می شن.
  • بی نام A1 ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    انتقاد کيهان رو قبول دارم اما ادبياتش رو نه
    • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      استيصال رو هم در نظر جنابعالي و هم در متن آقاي شريعتمداري ميشه لمس كرد
  • امین IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    اين يک تحليل تندروانه است ودکتر روحانی یک میانه رو...
    • بی نام A1 ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      معمولا به نشریه هایی که هدفشون بالا بردن تیتر وفروش بیشتر از طریق تیتر های جنجال برانگیز و اهانت به این و اونه ،نشریه زرد میگن
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    اين مطلب توهين به شوراي نگهبانه. اين شورا عارف رو شايسته رياست جمهوري هم ديد اون وقت کيهان او رو اين جوري توصيف مي کنه
    • بی نام IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      مگه شما نميدوني كيهان خودشو از شوراي نگهبان بالاتر مي بينه
    • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      من موندم این آقای شریعتمداری چه کاره مملکته؟!! تو دلم موند یکی بهش بگه شما اینهمه اطلاعات محرمانه نظام رو که تو برنامه های مختلف خودشون هم قبول دارن که محرمانه بوده از کجا بدست میارن؟؟؟؟ و چرا کسی جرات نداره این حرف رو به ایشون بزنه؟؟؟!!!!خودش قضاوت میکنه.خودش رای صادر می کنه و امیدواریم روزی نرسه خودش اجرا هم بکنه!! که به نظر من تون روز دیر نیست!
    • بی نام DE ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      39 1
      کیهان خودش را از همه بالاتر میدونه حتی از ملت!!!!
  • بی نام A1 ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    جناب کیهان، میشه بسه؟ کشتی هم خودتو هم مارو.
  • بی نام IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حالا برو هی بنویس اصلاحات با روحانی نیست
  • سعید IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    سرمقاله های ایشون قبل از انتخابات روحانی رو از جریان اصلاحات و یکی از حامیان فتنه میدونست و خطر به قدرت رسیدنشو هی گوشزد میکرد فردای بعد از انتخابات موضعش رو عوض کرد که چی؟ روحانی اصلاح طلب نیست اصول گرای معتدله .
    • محبوبه A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      همه رسانه هایی که مخالف یا موفق دکتر روحانی بودند همین نظر را داشتند.منتهی آقای روحانی صبر کردند تا انتخابات تمام بشه بعد اعلام برائت از اصلاح طلبان کنند.مسلما بخش زیادی از آرای روحانی به طرفداران هاشمی اختصاص داشت و انها نیز روحانی را به هاشمی نزدیک تر می دیدند و خود هاشمی هم از روحانی حمایت کرد.بعد انتخابات روحانی اعلام کرد اعتدال گرا یا همان اصول گرای معتدله.همه روزنامه ها روحانی قبل از انتخابات را اصلاح طلب و روحانی بعد انتخابات را اعتدال گرا یا اصولگرای معتدل دیدند.
    • سینا A1 ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      25 2
      محبوبه خانوم شما دیگه خودتو به ندیدن نزن.خدارو شکر دیگه همه میدونن 90درصد(حداقل) آرای روحانی به خاطر حمایت خاتمیه.هیچ اصولگرایی اون 3تا نامزد اصولگرا رو ول نمیکنه بیاد به روحانی رای بده.تا کی میخواین خودتونو گول بزنید؟؟دیگه مشخصه که اصلاح طلبا بزرگترین جایگاه اجتماعی رو دارن
  • بی نام GB ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    هر سخن نادرستی را نمی توان انتقاد نامید.
    • عباس IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      دوست عزيزم يادتون باشه که مابايد آنقدر ظرفيتمون را بالا ببريم که بتونيم هرنوع انتقادي را تحمل کنيم تا بدنبال آن ظرفيت جامعه بالا بره ويک جامعه اي داشته باشيم که افراد با هر خط مشي سياسي اعتقادي بتوانند همديگر رو تحمل کنند و در کنار ديگران با آراي سياسي اعتقادي مختلف بتوانند زندگي کنند.بدليل همين تفکرات ما است که ما فعلا جهان سومي هستيم وآنقدر بايد در مملکت ما تبادل آرا وافکار صورت بگيره تا قدرت تحمل وظرفيت ما بالا بره وبه يک جامعه توسعه يافته فکري تبديل بشيم.البته ناگفته نماند جزيره هايي از انسانهاي متفکر دانشمند وآگاه در جامعه ما زندگي مي کنند که به رشد وتوسعه فکري ساير افراد جامعه کمک مي کنند.
    • بی نام A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      دقیقا تیترخبر باید به "حمله کیهان به روحانی" تغییر کنه
    • بی نام A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      عباس جان شما هم یادت باشه هر سخن و هر نقدی نقد نیست ! مملکت رو نمیشه فقط با اصولگرایی پیش برد ! کل مملکت دست اصولگراهاست و جولان میدن تفکر اصولگرای باید مثل یک چتر بر سر مردم باشه؟ مردم حق دارند از تفکرات دیگر استقبال کنن چون از تفکرات و اعمال اصولگرایان بهره ای ندیدن در این سالها پس دیگه این نقدها که منشاء ش هم مشخصه از کجا دستورش میاد جایز نیست چون اصلا نقد نیست و فرافکنی و گل الود کردن اب و فضای امیدواری که بین مردم ایجاد شده
  • مسعود IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    خوشا آن دل كه دردي كهنه دارد ، خوشا ابري كه سرتاپا ببارد ، خوش آن دستي كه در دامان ملت نهالي از محبت را بكارد ، دوره كدورت ها و ناملايمتي ها به بركت وجودرهبر فرزانه ويادگاران انقلاب و جناب دكتر روحاني به پايان رسيده ، پس بهتر نيست كه دست در دست هم ميهن خويش آباد كنيم ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    روحاني در سالن همايشهاي صداوسيما جواب شريعتمداري رو داد
  • آتشکار IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    کیهان شروع کرد به نظرم بهتر است به علت شکست بیشتر فکر کند
  • آهنگر IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حاج حسين يادت باشه روحاني سرورته
  • مجتبی A1 ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    کمی هم تقوا پیشه کنید...
  • حامد IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حرف اکثریت مردمه جناب کیهان!شما نمیخواد نظرتو به نظر اکثریت مردم ارجح بدونی.مردم ایشونو خواستن اینم آزاده نظرشو بگه شما نمیخواد به ایشون بگی چیکار کنه چیکار نکنه
  • بی نام IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    گيرم عارف نه.خاتمي نه.هاشمي نه.اصلاح طلب نه.كارگزار نه.عدالت و توسعه نه.شما حاضريد تو انتخبات 96 از روحاني حمايت كنيد يا از الان دارين واسه اقاي x برنامه ريزي ميكنيد كه اين دفعه نامزد اصلح از نظر هم فكراتون در 7 اسمان و زمين بياد؟فيلتر انلاين تاييد فرما.
  • علی A1 ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    امیدوارم عقلای نظام با همکاری هم بساط این تند روی ها جمع کنند...
  • حسن A1 ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    دولت روحانی یعنی دوری از تندروها و بازگشت اعتدال مشورت و دوری از خودرایی
  • US ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    کاش آقاي شريعتمداري در يک انتخابات مثلا شوراي شهر شرکت ميکرد
    • raha A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      قربون دهنت ، آی گفتی
    • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      خوب مي داند كه 1000 راي هم نمي اورد پس چرا شركت كند
  • اصلاحاتی IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    نقد خوب است اما نقد بيطرفانه
    • حمید A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      عزیزم چرا همش باید بر اصلاحات ،خاتمی، هاشمی و امثال انان نقد شود ؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    مردم اگاهانه پای صندوق رای رفتن و قدرت تشخیص اصلح را هم داشتند ودیدند چه کسانی از اقای روحانی حمایت کردند نیازی به گوشزد کردن نیست
  • بی نام A1 ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    فتنه احمدی - موسوی عاقلانه تره
    • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      45 45
      موسوی فتنه گر نیست.
  • بی نام IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    بهتر نیست چند وقت سکوت کنید ؟
    • دی بی IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      دمت گرم رفیق بی نام خوشم اومد ..... آقای شریعتمداری اینو بدون که بیش از نصف آراء رو جناب خاتمی هدیه داد ، حالا هم تشکر کرد چون مثل حناب عالی بی چشم و رو نیست
  • محمد A1 ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای روحانی در هر موردی حتی در مورد خوردن آب باکیهان تماس بگیرید و کسب اجازه کنید....!
  • م.م A1 ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    امر دیگه ای ندارین قربان ؟
  • مقدم A1 ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    این حرفها در باره خاتمي نتیجه عکس میده .
  • بی نام A1 ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    کيهان يک روزنامه تکليف گراست. حرفشو ميزنه چون اون رو تکليف مي دونه
  • بی نام A1 ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    كيهان داره يواش يواش موضع خود را نشان مي دهد خدا به داد دولت جديد برسد
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حرف آقای شریعتمداری در مورد فتنه88 درسته اما کامل نيست. سمت ديگر فتنه کسي است که ايشون ازش جمايت کرد.
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    من از کساني که به کيهان انتقاد مي کنند خواهش مي کنم صبور باشند . همه حق دارند حرف بزنند از جمله کيهان
    • بی نام IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      اشتباهی مثبت دادم
    • ستاره IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      کیهان معمولآ جز تخریب کاری نمیکنه. حرف های بی پایه و اساس
    • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      بله همه حق دارند حرف بزنن و نظرات خودشونو بیان کنند در این شکی نیست ولی فکر نکنیم این به این معنیه که همه حق دارند دروغ بگن، همه حق دارند به مردم آدرس اشتباه بدن، همه حق دارند فقط به فکر منافع خودشون باشند و... کاری که کیهان میکنه حرف زدن نیست که حق داشته باشه حرف بزنه، کار کیهان ایجاد تنش در فضای جامعه است، کار کیهان بستن چشم گروهی (هرچند کوچک) به حقیقته
  • بی نام A1 ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آدم بايد جنبه باخت رو داشته باشه البته خيلي سنگين باختيد يه كم حق ميدم بهت
  • حسن A1 ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    روحاني دوستت داريم چون تشكر شما از چهره هاي محبوب باعث محبوبيت جنابتان و آرامش در جامعه خواهد گرديد . روحاني مچكريم .
  • بی نام A1 ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای شریعتمداری در پی ایجاد دشمنی و اختلاف نباش
  • بی نام IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    شيريني انتخابات را به کام مردم زهر نکنيد
  • sina A1 ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای شریعتمداری .... بابا تو خوبی !
  • نیما IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    په نه په! تورو میکنه معاون اول!
    • نسرین IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      خیلی با حال گفتی...
  • بهی A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    این آقای شریعتمداری کلا با همه چی مخالفه فقط با خودش موافقه.
  • بی نام EU ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    روحاني اومد که با اعتدال رفتار کنه و جلوي اين حرفهاي کيهان گرفته بشه
    • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      افراطي گري يعني همين كه ميبينيد
  • بی نام IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    درود بر شريعتمداري
    • مهدی A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      فکر کنم خودتی
    • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      اشتباه مثبت دادم!
  • حاج رضا US ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    چقدر بدم می آید از این روزگار که تو کشور به این بزرگی یه کی نیست به این آقا بگه دست ور دار از این همه تهمت افترا دروغ و حسادت و ......... کشورو لبه پرتگاه بردید با این طرز فکر بسه بسه دیگه
  • بي نام A1 ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    از اين حرفها بوي اعتدال نمياد
  • بی نام A1 ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    تا دیروز میگفتی آقای روحانی اصلاح طلبه و طرح ائتلاف اصول گرایی را پیشنهاد میدادی که حتی اصول گرایان هم به طرح تون پاسخ ندادند
  • امیر RS ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    اقای شریعتمداری مگر این افای عارف را چند وقت پیش شورای نگهبان برای رییس جمهور شدن تایید صلاحیت نکرد؟
  • aarsha GB ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حاج حسین بسه دیگه اینقدر از جانب مردم حرف نزن
  • بی نام IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای شریعتمداری مردم در انتخابات جواب شما را دادند
    • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      كو گوش شنوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسین IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای جلیلی فردی بسیار مناسب برای پست معاون اولی هستند
    • محمد IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      بووووووواه
  • بی نام IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    72 87
    اشکال داره کسی نظری غیر از شما داشته باشه خیر الامور اوسطها
  • بی نام IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    بهتره کيهان اول از حمايتاش از دولت قبلي از مردم عذر خواهي کنه وبعد ازين اظهارات بکنه
  • قاسم IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    قبل از انتخابات می گفتید آقای روحانی اصلاح طلب هستن و روز بعد از انتخابات با چرخش 180 درجه ای گفتید نه آقا اصولگرا بودند و هستند و خواهند بود.
  • عمو A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    همیشه حرف زدن تکلیف نیست !! گاهی وقتا حرف نزدن وظیفه است
  • بی نام IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حاج حسين برو جلو داريمت. نمي ذاريم اصحاب فتنه بهت حمله کنن
  • اسماعیل IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    این مطالب روح نا امیدی و بیچارگی را در مردم زنده میکنه
  • بی نام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آثاي شريعتمداري به عنوان يک اصولگرا خواهش مي کنم از ادبياتي استفاده کنيد که سران فتنه ازش براي مظلوم نمايي استفاده نکنند
    • بی نام A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      چه خفت بارانه التماس کرده اید!
  • بی نام IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    من با حرف کيهان موافقم حتي اگه 1000000 ديسلايک بدين
    • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      خوبه خودتون میدونین حرفاتون تو جامعه فقط دیسلایک داره
    • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      همین طور که گفتی صدها هزار هم مخالفند لطفا خودتان را در مقام حق وحقیقت نبینید و حکم به تکفیر دیگران ندهید
    • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      خب باش مهم نيست مهم اكثريته
    • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      خوب مسئله این است افراد مثل تو توی این مملکت قلیلند و رای با اکثریته
  • بی نام IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    به نظرم آقای روحانی همین اول کار باید یه جواب به این موضوع بدهد
    • sepideh A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      به نظر من اصلا نباید جوابشو بده وگرنه دور برمیداره فکر میکنه چه خبره ارزش نداره
    • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      عزیز دلم آقا روحانی در سالن همایشهای صداو سیما جواب آقای شریعتمداری رو داد
  • بی نام IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    فكر كنم انتخابات به خوبي گوياي همه چيز بود
  • عارف IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    شریعتمداری فهمیده که خاتمی از عوامل فتنه بوده ولی روحانی که چندین سال عضو شورای عالی امنیت ملی بوده نفهمیده؟!!!
    • بی نام IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      آقایون شریعتمداری عقل کل نیست ولی خداییش خیلی از حرفاش درست از کار دراومده چه اشکالی داره آقای روحانی یک مقداری تکلیفش را با اصحاب فتنه مشخص کنه چون امتحان خودشونو پس دادن .
  • بی نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای شریعتمداری شما محبوب قلوب مومنین هستید به راهتان با قدرت تر از گذشته ادامه دهید. به فرموده ی قرآن کریم این مخالفت های کافران کف روی آب است
    • عليرضا IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      كافران؟؟؟ مخالفان نظر شما و دوستانتان كافرند؟عجب!!!
    • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      مردم جواب امثال شریعتمداری رو در انتخابات دادن!خودتهم اگه ميخواي بدوني چقدر طرفدار داريد یه نگاه به لايک ها بکنيد
    • ایرانی A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      کف روی آب ... خس و خاشاک .... ای خداااا چرا یه عده خدشونو زدن به خواب و قصد بیدار شدن ندارن؟ عزیزم فقط لازمه از زیر لحاف بیای بیرون و یکم چشماتو باز کنی
    • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      92 84
      اگر شما با این افکارتون مومنید من از مومن بودن برائت می کنم .
    • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      دوست عزیز مومن بودن هزینه داره. اگه نمیتونی هزینه اش رو پرداخت کنی اعلام برائت کن
    • رامین A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      این جماعت همه را غیر خود کافر میدانند...
  • حاجی سورس A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حاج حسین مچکریم
  • ویانا IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    سلام خیلی سعی کردم جواب این پست توهین آمیز شریعتمداری رو ندم ... آقای شریعتمداری شما میدونید از چی دارید میسوزید!! اینکه مردم تو این انتخابات به تو وامثال تو نه گفتن و راه درستو انتخاب کردن .. هشت سال مملکتو به انزوا کشوندید... همه کادرهای مملکت فقط از اصولگراها بود بس نبود؟؟؟ آقای شریعتمداری بیشتر از این خون مردم رو به جوش نیارید .. نزارید طعم شیرین این انتخابات به کام هیج کسی تلخ بشه.. دکتر روحانی صلاح خودشو بهتر از هر کسی میدونه .. وجود دکتر عارف در کابینه دولت یازدهم مایه مباهات وافتخاره ایرانه .%
  • وحید IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    بسه بابا خجالت داره بابا
  • حسن شریعتت IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    27 9
    فکر کنید اگر آقای حسین شریعتمداری معاون اول بشود،بهتر نیست؟
  • امیر A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    میخوام جواب تندروی های کیهان را با طنزهای خودش پاسخ بدم: 3نفر سوار تاکسی شدن راننده که فهمید مسافرا خیلی توباغ نیستند هنوز حرکت نکرده گفت رسیدیم مسافر اولی و دومی پیاده شدند و کرایه دادند ولی مسافر سومی زد پس گردن راننده و گفت بیا این کرایه ات ولی دفعه دیگه اینقدر تند نری ها!!!!!!!!!!
  • بشر A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای شریعتمداری لطفا خواهشن و...جون مادرت اینقدر بجای ملت تصمیم نگیر وحرف نزن وحرف نزن .فتنه 88هم رو شما وامثال شما (تندروها)ازهر2جناح دامن زدیدوبیشترازاین بجای من انسان که تمام فرشتگان درمقابل من (انسان )سجده کردند ودارای عقل وشعور هستیم اظهار فضل ونظر نفرمائید
  • بی نام EU ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    نصیحت من به کیهان تنها این بیت است:صد بار بدی کردی و دیدی ثمرش را خوبی چه بدی داشت که یکبار نکردی؟
  • علی IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    26 30
    راست می گه . این اقای خاتمی یک بار با جرج سوروس چای خورده . یک بار نون و پنیر و سبزی با هم خورده اند . دو بار هم رفته از توی کتابخونه شخصی خود جرج کتاب برداشته ورق زده ! حالا شما تشکر می کنی از یک همچین آدمی . پس بصیرتتون کجا رفته ؟!!!
  • بی نام IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حسین جون همین صحبت آقایان هاشمی و خاتمی بود که مردم پای صندوقها اومدن وگرنه...... پس دیگه بی خی خی
  • شریعتمداری کیه؟ A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    با سلام از خبر آنلاین در خواست می کنم طبق کاری که برای سایر اخبار می کنند و نظرات خوانندکان را در قالب منظم در تیتر جداگانه می نویسند ک نظرات کاربران خبرآنلاین ..... این کار را در مورد حرفهای شریعتمداری نیز بکنند
  • زهرا IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    61 45
    بذارید کارش شروع کنه !؟
  • مهرداد IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    با سلام بابا ترا به خدااااااا این آقای شریعتمداری را رییس جمهور یا فوق رییس جمهور ش یا هر چیزی که دوست داره کنید شاید دیگه به کار بقیه کاری نداشته باشه ؟؟؟؟؟ متاسفانه ایشان نیز به فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز گوش نمی دهد و فقط سوزنش روی مسایل پوچ گیر کرده بابا لطفا یک بار هم که شده یک راهکار مثبت و منطقی در یک زمینه ارایه بفرما !!!!!!!! آخه همش منفففففففففففففففففففففففففی !!
  • حبیب A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای شریعتمداری خیلی زرنگه مطمئن باشید میدونه داره چه کار میکنه با این شیوه ای که بعد از انتخابات در پیش گرفته میخواد روحانی و دولتش را تو منگنه قرار بده منتظر انتقادات ( بخوانید خزعبلات) بیستری از جانب ایشان باشید
  • مهدی IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    این مملکت مگه بزرگتر نداره. مگه 18 میلیون رای به آقای روحانی ندادند که مسئول یک روزنامه به خودش اجازه میده با این صحبتها به 18 میلیون توهین کنه. چکاره هست این روزنامه و مسئولش. دوران شما به پایان رسید. از مردم فاصله نگیریدوگرنه مردم حذفتان خواهند کرد البته این کار را کرده اند. زنده باد روحانی.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    42 66
    باز جناب شریعتمداری درفشانی نمودند....
  • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    66 4
    روحانی آمده است که با تفکرات افراطی گرایانه امثال شریعت مداری مقابله کند. اعتدال یعنی این
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    20 2
    چون کیهان گفت ,دیگه عارف را نمیذارم .بره هر کاری میخاد بکنه.
  • محمد IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    53 92
    کیهان باید رسماً و نه درگوشی و در محافل تندروها توضیح دهد که چرا در ایام انتخابات که خاتمی را کنار روحانی دید مواضع حال حاضرش را شفاف اعلام نکرد؟ آیا به دلیل این بود که می دانست در این صورت تعداد آراء روحانی بالاتر می رود؟ آیا خاتمی در آن ایام متهم به حمایت از فتنه نبود و الان شده است؟ آیا کیهان تصوری به اشتباه از نتیجه آراء داشته و میخواسته بعد از انتخاب شدن کاندیدای محبوبش سر فرصت حساب جبهه های اعتدال و اصلاحات را باهم و با فحاشی های وسیع تر و تند تر برسد؟ من به اسامی افراد کاری ندارم، روی سخنم با تفکر کیهانی است. جناب کیهان، بدانید مردم به شما رسماً نه گفته اند. این را باید بفهمید و در خصوص آن سالها فکر کنید.
  • بی نام EU ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حتمآ باید از شریعتمداری تشکر کنه و اونه بذاره معاون اول....جمع کن این بساط روزنامه رو اون موقع که احمدی نژاد اومد شدی برادرش... وقتی هم خواست که بره شدی دشمنش...آقای شریعتمداری حنای شما دیگه پیش مردم رنگی نداره
  • یه آدم IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    27 26
    بســـــه بابا به فکر ساخت و آبادانی کشور باشید
  • داریوش A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    49 60
    مگر با ادبیات روزنامه کیهان و شخص شریعتمدار امروز آشنا شده ایم ادبیات ایشان در نویسندگی و ایجاد تنش در جامعه قصه ای دراز دارد . ایشان خود و افکارش را وحی منضل میداند و احساسش این است که هرچه از مغزشان تراوش میکند عین واقعیت است و دیگران نه میفهمند و نه درک آنرا دارند
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    بنده ی خدا نمیداند که مردم به همین خاطر به روحانی رای داده اند یا حسین آقا خودش را به اون راه زده.!! مردم بخاطر دعوت هاشمی و خاتمی که جزء به قول شما ساکتین فتنه هستند به روحانی رای دادن. حسین شریعتمداری کی میخواد از خواب بلند بشه؟!!
  • کیا A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    اولا پاره کردن عکس امام وشادی در روز عاشورا کار یاران خاتمی نبود ثانیا مگر شریعتمداری روحانی انتخاب کرده که برایش تعیین تکلیف می کند
  • بی نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    مثل اینکه آقای شریعتمداری نیز توهم زده است آخر چرا به شعور مردم توهین میکنند اولا در فیلم تبلیغاتی آقای روحانی دیدیم که آقای خاتمی حضور دادشت و این فیلم از رسانه ملی پخش شد یعنی اینکه خیلی ها این فیلم را دیده اند ، و رای دادند پس این داستانها دیگر چیست ؟؟؟ در مورد آقای عارف نیز عارضم که آقای شریعتمداری ظاهرا یادشان رفته که شورای محترم نگهبان ایشان را تایید صلاحیت کردند فلذا میتوان گفت آقای شریعتمداری از پاپ هم کاتولیک تر هستند و یا ........
  • abbas A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    13 48
    باید بدانیم رؤسای جمهور این مملکت همه بارای اکثریت مردم شریف این مملکت به رئیس جمهوری رسیده اند ودر کار ریاست جمهوری بیش از ماها که خاص وعام هستیم وجهه دارند واز طرفی اطلاعاتی بالاتر دارند پس باید آنها بیشتر بهم احترام کنند وازیکدیگر توصیه های سازنده وطرحهای سازنده وایده های والی دریاف نموده وبه نفع اسلام ومملکت بکار بندند،من معتقد نیستم هر رییس جمهوری آمد خودتنها به خود وابسته بوده وراههای انتخابی خودرا برود....../
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    واقعا دیگه جای این دعواها نیست. از خبر آنلاین خواهش می کنیم سم پاشی های کیهان رو منتشر نکنن!!
  • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    49 44
    حالم ازحرفاي شريعتمداري بهم ميخوره يه متعصب تندرو كه فكرمينه بايدبراي آقاي روحاني كابينه اش روهم تعيين كنه آقاي روحاني به آدمهاي بي انصاف وتندرويي مثل تونيازنداره كاش يك ميليونيم اخلاق آقاي عارفوداشت
  • محمود IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    جان هر كي دوست نداري از طرف مردم(كه منم جزو اونا هستم) نطق نفرمائيد.البته ميدونم الان از نظر شما من هم يك فتنه گر آمريكايي-اسرائيلي-انگليسي-فرانسوي-كانادايي-آلماني-تركي-عربي....هستم
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    خیلی از مردم اصلاً به خاطر حمایت خاتمی به روحانی رای دادند اونوقت این آقا می فرماید بدبینی مردم! آقای شریعتمداری کی می خوای از خواب بیدار شی بابا
  • king IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حنا شما دیگه رنگ و خریداری نداره جناب شریعتمداری.بهتره که دیگه در کار بزرگترها دخالت نکنید
  • ج-ن IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    بنظر من آقاي روحاني بايد يك پاكسازي كلي در كابينه دولت انجام بده چون همين افرادي كه آقاي شريعتمداري ازاونا حمايت مي كنند مملكت رو به اين روز انداختند
  • حميد A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    علي رغم تمام تهمت هاي آقاي شريعتمداري ، انسان دانشمندي مانند آقاي خاتمي را ايران كمتر به خود ديده است بهتر نيست حسادت ها را كنار بگذاريد و مدتي سكوت كنيد اگر شما واقعا احساس تكليف مي كنيد كمك كنيد مردم از اين فقر اقتصادي و بيكاري و هزار مشكلي كه در اين كشور ثروتمند وجود دارد رهايي پيدا كنند در غير اينصورت تكليف شما دخالت نكردن در امور مملكت باشد.
  • سجاد رفاقت IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    میشه یکی به من توضیح بده این بابا از کی خط می گیره؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقاي شريعت مداري بس كن خراب كردي جواب تمام حرفهات آماده است بموقع گفته خواهد شد تا فتنه گر واقعي مشخص شود.....
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    خوب شد. داره کم کم مرزها مشخص میشه. خدا رو شکر.
  • هادي US ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    كيهان ، شريعتمداري و هر تندروي ديگري : به شما چه؟ بگذاريد مردم زندگي كنند . روحيه از دست رفته 8 سال گذشته باز گردد . لطفا" در كار مردم و رئيس جمهور منتخب دخالت نكنيد .
  • سپیده A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    من خودم به خاطر اقای خاتمی به دکتر روحانی رای دادم,با این حرفا چی رو میخواین ثابت کنین؟
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    دنيارو آب ببره كيهانو خواب ميبره............. حالا هي تيتر بزن كه روحاني اصول گراست..........
  • ایرانی IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای شریعتمداری اعتدال ندارد یادمان نرفته چگونه ازاحمدی نژاد حمایت می کردید وبعدا چطور اعتراض می کردید. حالا نوبت دکتر روحانی است؟ درضمن شما هروقت رئیس جمهور شدید هر تصمیمی خواستید بگیرید.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    کیهان مچکریم! (برای خنده!)
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    زایتسف : متاسفم که بزرگترین تفریح ایرانیان، توهین به دیگران است!
  • دایی IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حاجی بسه دیگه، قبول کن کم آوردی داری شلوغش می کنی، برو کنار بزار این چهار سال باد بیاد.
  • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    از نظرات بیان شده هم میتوان فهمید نظر اقای شریعتمداری چقدر در جامعه طرفدار داره!!! البته مطمنم حتی اگر 99درصد مردم هم با نظر ایشون مخالف باشند باز هم اقای شریعتمداری خودشو مسلمون واقعی میدونه واکثریت مردم را کافر قلمداد خواهد کرد.از قدیم گفتند کسی که خواب باشه را میتوان بیدار کرد ولی اگر کسی خودشو بخواب بزنه حتی با لگد هم نمیشه از خواب بیدارش کرد.
  • حمید A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    73 27
    کسی که خواب رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب و کوری و کری باید ولش کرد و تحویلش نگرفت
  • رهرو IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    از كيهان خواهشمنديم يك صفحه براي كامنت هاي مردم باز كند تا ديدگاه مردم را نسبت به خودش مستقيما بداند البته اگر اعتماد به نفس داشته باشد
  • ايراندخت IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    اي بابا حاج حسين. ولكن ديگه. هركي روي كار مي آومد،تو همين بساط روراه مي انداختي! چرا تشكرميكني! چراانتخاب ميكني! اگه مثل شماها باهمه سرجنگ داشته باشيم و فحش بديم،دلت خنك ميشه، نه؟!!!!!
  • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    خیلی جالب هر چه می خونم فقط حرفهای موافقان روحانی درج شده است و از درج حرفهای مخالفان خبری نیست. ظاهرا خبر آنلاین روحانی را امامزاده تصور کرده است.
  • حنا IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    65 20
    اونی که شما بش میگی فتنه ما میگیم اعتراض مسالمت آمیز!
  • بی نام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    45 31
    آقای شریعتمداری لطف کن یه مدت ازاین صحبت ها نکن بلکه انشاءاله مملکت درست بشه . مردم خودشون شعور دارند و قبل از انتخابات هم عکس هاشمی و خاتمی رو با روحانی دیدند و رای دادند شما هم که یک رای داشتی و دوستان شما هم که هرکدام یک رای داشتند حتما رای دادید دیگه . خدا روزی ات را جای دیگه بده انشاء اله . دست از سر این مردم بردار. حالا که کشور داره یک کم درست می شه شماها نمی گذارید . انصافا فکر می کنید رهبری با این نظرات شما موافقه ؟ اینقدر بنده خدا رهبر عزیز را که در چشم همه ملت جادارند خون به جگر نکنید .
  • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    35 50
    هي وايه من!!!
  • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    مرحبا کیهان الحق که تک تیر انداز رسانه ها هستی
  • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    87 72
    اقای شریعتمداری گفتن چند ده میلیون در 9 دی جواب فتنه گرا رو دادن خواهشا جواب بدن به زعم شما خاتمی و هاشمی فتنه گر هستن، 4 سال هم زور زدی اینو به مردم القاء کنی .پس زمانی که این فتنه گران از روحانی حمایت کردن قاعدتا ان چند ده میلیونی که مگی باید به شخصی غیر روحانی رای می دادن چرا که کسی از سوی فتنه گر حمایت بشه قاعدتا خودش هم باید رگه هایی از فتنه رو داشته باشه .پس اون چند ده میلیونی که می گی موقع انتخابات کجا بودن که به جبهه مقابل روحانی رای بدن و مانع پیروزی او بشن.شاید هم اون چند میلیون نفر که گفتی فتنه گرن .باور کن اقای شریعتمداری فکر و تفکر تو و امثال تو در این مملکت 75 میلیونی 6 میلیون طرف دار داره یعنی همان تعدادی که جلیلی رای اورد وتمام کسانی که تفکر تو رو قبول داشتن به جلیلی رای دادن
  • بی نام US ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    نمیفهمم...ما بهش رای دادیم حق داریم ازش چی بخوایم تو بهش رای ندادی دیگه چرا تعیین تکلیف میکنی؟ اصلا من بخاطر قولی که داده سر معون اولیه عارف بهش رای دادم توئی که به جلیلی رای دادی چه حقی داری تعیین تکلیف کنی؟
  • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    جناب شریعتمداری انتظار دارند لیست کابینه را ایشان تائید کنند که اینقدر بلند پروازانه نظر میدهند.این حرفا آب در هاون کوفتن است رای مردم جواب قاطعی به کج نظری های شما بود
  • م م A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای شریعت مداری ، از این حرفها دست بردار ، هم انرژیتو هدر نده چون نمیتونی با 18 میلیون کل کل کنی و هم اینکه بگذار مملکت پس از مدتها روی آرامش ببینه.
  • فرزند يك شهيد IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقاي شريعتمداري چه از جون مردم ميخواي حرف حسابت چيه؟ چرا هميشه ساز مخالف ميزني اين تو نبودي كه از احمدي نژاد حمايت ميكردي نميدوم اين چه رازيه كه تو وقتي خوشحال ميشي كه همه جا بحراني باشه نميدونم اين چه رازيه كه تو وقتي خوشحال ميشي كه اكثريت مردم ناراحت باشن همين حرفها و طرز تفكرها رو داشتين تو و امثال تو كه مردم دارن با تورم 200 تا 300 درصدي دسته و پنجه نرم ميكنن آقا جون خواهشناً حرف نزن و بشين سرجات
  • محمد A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    اصلاً فتنه چیه؟
  • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    فعلا سکوت به نفع شماست روحانی به خاطر خاتمی رای اورد
  • امیر A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای کیهان شما قبل از انتخابات با مقاله هاتون چپ و راست بر خاتمی و روحانی و هاشمی میتاختید و از تکرار فتنه سخن میگفتید اما با پیروزی اصلاحات سعی کردید خودتون رو پیروز جلوه بدید.اگر آقای روحانی اصول گرا بود چرا ازش حمایت نکردید؟حالا که با پشتیبانی پرچمداران اصلاحات رای آورده نمیخواهید قبول کنید مردم به اصلاحات رای دادن
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقاي شريعتمداري جان هر كي دوست داريد بس كنيد.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    چگونه می شود به طور قانونی و جدی از این آقا درخواست کرد که اسناد و مدارکشان را درباره همکاری خاتمی با اسرائیل و آمریکا رو کنند و اینقدر رو هوا حرف نزنند. این تهمت بزرگی است که آقای خاتمی با مظلومیت آن را بی پاسخ گذارده اند.
    • سیدمحسن IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      رجوع کنید به بخض پاورقی های کیهان و کتاب های نیمه پنهان ماه تا اسناد و عکس های خاتمی با صهیونیست ها و مدیریت کنندگان فتنه امریکایی اسرائیلی را مشاهده کنید. چشم خود را بسته اید و میگویید فتنه کجاست؟! باز کنید تا متوجه شوید! البته اگر خودتان از همان اراذل و اوباش اجاره ای سطل زباله آتش زن نباشید!!!
    • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      5 0
      ادبیات شما هم مانند رهبر معنوی تان این جناب مقاله نویس بالا ست. جناب منظور من به طور جدی در دادگاه با عدله محکمه پسند و درست و درمون بود. با پاورقی و مقاله نمی شه کسی مثل خاتمی رو مقصر جلوه داد. مطمئن باشید این آقا که از هیچ علیه دیگران پرونده سازی می کند اگر دلایل مستدلی داشت تا حالا ارائه کرده بود. تا جایی که یادم است در حوادث 88 ارازل و اوباش مشغول کتک زدن و لت و پار کردن جوان های مردم در کف خیابان ها بودند. من سطل آشغال آتش نزدم کسی را هم نمی شناسم که برای اعتراض سطل آشغال آتش زده باشد جایی که می توانست با یک راهپیمایی میلیونی و در سکوت اعتراض کند، ولی اگر کسی این چهار سال گذشته را پیش روی خود می دید سطل آشغال که سهل است یحتمل خود را هم آتش می زد.
  • امیر A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    همانطور که رئیس جمهور منتخب بارها گفتند پیروزیشون پیروزی میانه روی و اعتدال و باخت تندروها بود.ملت دیگر شما را نمیخواهند...
  • زهرا A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای شریعتمداری راست و حسینی بگو از کجا هزینه هاتون تأمین میشه؟! آخه مگه کسی کیهانم میخره؟؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      من میخرم
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حاجی افرین واقعااگه نبودی واینجور بی پروا انگ وتهمت وافترا نمیزدی نتیجه انتخابات این نمی شد. بابا سورس شناس فتنه گر شناس ایولا دمت گرم اگه تو یک کاری برای جبهه اصلاحات بکنی. راستی چرا 1بار جائی کاندید نمی شی تا بفهمی چقدر این مردم میخواندت؟حاجی حاجی حاجی حاجی جی جی جی جی
  • بی نام GB ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    همین که نظرات رو چاپ میکنید نشون میده که طرز فکر خبرانلاین هم با اومدن آقای روحانی عوض شده
  • سلمان A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    احساسی تصمیم نگیرید.یکم فکر کنید ببینید چه کسانی از سران فتنه حمایت کردن.آقای شریعت مداری راست میگه.حرف دل مارو زد خاتمی جز بذبختی چی داشت.خاتمی که خوذ اصلاحات هم قبولش نداشتند.حالا رئیس جمهور منتخب همین اول کار خودشو نشون میده.آیا این همه ادعا می کنه ببینیم چکار می کنه.واقعا امده از سران فتنه و طرفدارانشون حمایت کنه یا چیز دیگیری است
    • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      اگه خاتمی جز بدبختی چیزی نداشت..میشه بگی احمدی نژاد چی داشت؟!!!!!!!!!!!!!!!! ما احساسی تصمیم نمیگیریم!ما عقل داریم با عقل تصمیم میگیریم!نه مثل یه عده که با گفته ها و القائات یه سری ادم افراطی مریض هیپنوتیزم شدن!!!!! دوره تقلید گذشته اقا جون!اگه عقل داری چشاتو باز کن ببین! خاتمی رو کل دنیا قبول داره!کل دنیا!چون میدونه و میفهمه چی میگه!اهل جنگ و حرفهای صدمن یه غاز نیس!همین قدر بس که موقع سخنرانیش تو سازمان ملل نه ژست میگیرفت!نه کسی سالن رو ترک میکرد!!! صحبت تو سالن خالی که میدونی ینی چی؟ خبر جوووووووووووووون مادرت بچاپ..
    • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      6 168
      مثبت اشتباهي بايد منفي مي خورد
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    عارف رفت کنار تا رای روحانی به نصف رسید
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حیف که همه نظرات را اجازه نشر نمیدهید ****** مثل اینکه آقای شریعتمداری نیز توهم زده است آخر چرا به شعور مردم توهین میکنند اولا در فیلم تبلیغاتی آقای روحانی دیدیم که آقای خاتمی حضور دادشت و این فیلم از رسانه ملی پخش شد یعنی اینکه خیلی ها این فیلم را دیده اند ، و رای دادند پس این داستانها دیگر چیست ؟؟؟ در مورد آقای عارف نیز عارضم که آقای شریعتمداری ظاهرا یادشان رفته که شورای محترم نگهبان ایشان را تایید صلاحیت کردند فلذا میتوان گفت آقای شریعتمداری از پاپ هم کاتولیک تر هستند و یا ........
  • مهدی A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    شریعتمداری تنها ایرانی است که هر تهمت و افترایی به هر شخصی که دوست دارد می زند بدون آنکه به مکافاتی گرفتار شود. این موضوع می تواند دو دلیل داشته باشد؛ یا ایشان از مصونیت خاصی برخواردار است (که البته بنده خودم اعتقادی به این موضوع ندارم) یا همه سیاسیون اعم از چپ و راست حساب نخودی سیاسی روی او باز کرده اند و کلاً حرفهایش درست مثل حرفهای کودکانه چندان قابل اعتنا و جدی گرفتن نیست. فکر می کنم خبر آنلاین عزیز هم که مواضع اش برای ما روشن است بیشتر به دلیل دوم از ایشان نقل مطلب می کند. من از دوستان خواهش می کنم ذیل مطالب کیهان طنازانه قلم زنند. از خبر آنلاین عزیز به دلیل اطلاع رسانی جامع،‌ کامل و بدون جانبداری اش سپاسگزارم.
    • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      7 12
      جناب مهدی اینکه خاتمی در فتنه 88 نقش داشته کجاش تهمته ؟ شما به عنوان یک نمونه لطف بفرمایید گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص فتنه 88 را که جزء یکی از اسناد تاریخی کشور است بخوانید متوجه خواهید شد . واما صد البته که این گزارش برای شما غیر قابل هضم است زیرا شما و امثال شما اصولا طرفدار یک چنین حرکتهایی در مملکت هستید زیرا اگر اینگونه نبود از عوامل ان طرفداری نمیکردید.
  • حسین A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    وای به حال مملکتی که ی روزنامه بخواد براش تعیین تکلیف کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!متاسفم برای خودمون که این روزنامه با اون شریعتمداریش اینقد وقیح شدن که به خودشون اجازه میدن به همه توهین کنن وبرای همه تعیین تکلیف کنن!!!!!!!!!!!!!!!!
  • hamid A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    اصلا کیهان ارزش خوندن نداره چون امثال کیهان و اقای شریعتمداری فقط اطرافیان و همفکراشونو مردم میدونه و با مطلیشون به انتخاب مردم که اکثرا به خاطر حمایت اقای خاتمی بوده توهین میکنن.اقای شریعتمداری هم با این ذهن خلاق حتما میتونن در مجله ها و روزنامه های زرد تر هم موفق باشند .البته لازم به ذکر که اولین فتنه سال 92 داره به دست کیهان و شخص شریعتمداری رقم میخوره.خدا همه افراطیون رو به راه راست هدایت کنه .
  • پریوش A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    زنده باد کیهان و کیهانیان خسته مباد قلمت حاج حسین می دونم نمی چاپی ولی با این حال ......
  • یه بنده خدا A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    گردانندگان روزنامه کیهان آنچنان چشم خود را بر واقعیت بسته اند که به جای توجه به حرف آنان که انتخابات را برده اند یک سره به مقابله با آنان برخاسته اند و اگر این سخن رهبر فرزانه مان را به یاد آوریم که ایشان از رای مردم پشتیبانی می کند، معنای این رفتار کیهان چیست ؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    شریعتمداری؟؟؟ اسمش به گوشم آشناس.
  • جاویدان IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    اتفاقا باید خوشحال باشیم که حاج حسین داره از خواب غفلت بیدار میشه.تا دیروز میخواست خودشو بچسبونه به روحانی هی تیتر میزد روحانی اصلاح طلب نیست جزو روحانیت مبارز هستش.اما بعد از سخنرانی روحانی تو سالن همایشها حالا فهمیده که از اون روش چیزی بهش نمیماسه داره از یه راه دیگه وارد میشه و ...
  • بی نام A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    كاش شريعتمداري مقالاشو هفته اي يكباربخونه چون خيلي متناقضه دوم اينكه اين بابا منظور نداره ميخواد يه جوري خودشو مطرحه كنه
  • باباجون IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    تا وقتی که مطبوعات که جزو قشر روشن فکر جامعه هست این نظرش باشه انتظار پیشرفت خنده داره....
  • آرا IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    ای بابا شما که همیشه برخلاف حقید. این همه خلاف جهت رفتن شما(آقای شریعتمداری) رو خسته نکرد. ضمنا آقای خاتمی 8سال رییس جمهور محبوب بوده والان هم محبوب و دیندار هست
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    سکوت اختیار کن
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای سلمان من نمی دونم چرا امثال شما ها اسرتون رو مثل کپک کردید توی برف. واقعا خاتمی جز بدبختی چیزی نداشت؟؟؟؟ یا تو اون دوران توی قنداق بودی و چیزی یادت نیست و الان تازه سبیلت جوونه زده و  یا واقعا از ارادتمندان آقایانی مثل شریعتمداری هستی.
  • علی A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    اقای شریعتمداری . شما خوبی ؟؟؟؟ میخوایند یه کم برین استراحت ؟؟؟ بازنشست نمیخوایند بشین ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    خبرآلاین عزیز سطح سایت خودتو با این مطالب بی ارزش نیار پایین
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    دوباره کیهان فضولی بیجا کرد. نخود هر آش!
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    یکی این فتنه رو واسه ما تعریف کنه!
  • عظیم A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقای شریعتمداری تو رو خدا یک چند وقتی سکوت بد نیست . شکست را بپذیرید
  • جواد A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    تیتر گمراه کننده گذاشتید. در خیلی جاها از ایشان تمجید شده در متن کلی که من دیدم. فیلتر نکنید
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    به نظر من با گذاشتن مطلب فقط شریعتمداری رو گندش میکنیم
  • حقوقدان IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    جالبه با یه فیلم موبایل که 10 نفر رو نشون میده که کف میزنن میگن خامی حرمت عاشورا رو شکسته
  • بهروز A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    چهره هیستریک شریعتمداری موقع نوشتن این متن عاجزانه قابل تصوره. خدایا شکرت:)))
  • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    مثبت منفی ها مشکوک نیستن احیانا؟
    • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      منم میخواستم همین بگم امروز کلا مشکوکه؟!!
    • ali A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      1 0
      موافقم
  • محمد IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    نه تو رو خدا اگر فرمایش دیگری بفرمایید
  • روزبه IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقاى شريعتمدارى شما واقعا نگران اين هستيد که مردم نگران ارتباط آقاى روحانى با آقاى خاتمى هستيد,همين مردم به خاطر توصيه ايشون به روحانى راى دادن,شجاعت داشته باشيد بگيد ما هرکسى رو که از خاتمى تعريف کنه قبول نداريم,چرا آسمون ريسمون ميبافى؟دوستان توجه کنند تحت مديريت اقاى شريعتمدارى خواننده هاى کيهان انقدکم شزن که نيازمندي هاش رسيده به هشت صفحه که نصفشم مطلب روزنامس,اينه نظر ايشون درباره خواست
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    درود بر حسین شریعتمداری. حاجی این نامردمان را که حرکت تاریخساز ملت را 4 سال پیش به بیراه ها کشاندند باید زد. حیف از این قلم که در نیام شود.
    • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      42 84
      حسين آقا به عده اي تهمت فتنه زدي وآبروي آنها را در ميان مردم ريختي اگر در روز حساب به احتمال يك درصد معلوم شد كه اشتباه كرده بوديد آيا جوابي براي خداي خود داريد ؟ فراموش نكنيد كه گناه كسي را به گردن كس ديگر نخواهند گذاشت. درروز قيامت ديگر سياست بازي جايي ندارد برادر.
  • آرش IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    66 29
    اسم این کار انتقاد نیست بلکه دخالت مستقیم در کار رییس جمهور منتخب "مردم" است!
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    حالا که چی ؟
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    مثبت و منفی نظرات خیلی خیلی مشکوکه.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    قبلا نظر دادم ننوشتيد
  • مجتبي A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    آقا اين آمار منفي ها عجيب مشكوك ميزنه،عجيب !!!
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    کی گفته چون خاتمی حمایت کرده روحانی رای اورده مردم به شعار اعتدال روحانی رای دادن خود اقای روحانی گفت:من وام دار هیچ حزب و گروهی نخواهم بود آقای روحانی در تبلیغات زیرک بود اگر این شعا را نمیداد رای نمیاورد رای خیلی از اصول گراهای معتدل به طرف روحانی جذب شد...
  • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    درود بر حسین شریعتمداری
  • فرزاد A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    38 40
    بابا تورو خدادست از این کاراتون بردارید،بسه دیگه خسته شدیم...
  • رضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    30 34
    بعدا میگن آمریکا شمشیرو از رو بسته
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    ا ببخشید آقای شریعتمداری یادمون رفت واسه رای دادن به آقای روحانی از شما کسب تکلیف کنیم. آقای روحانی مواضعشون از قبل انتخابات مشخص بود و مردم به اعتدال رای دادن، حالا شما هی بر طبل تفرقه بکوب.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    بذار بگن بالاخره یه چیزی باید بگن دیگه
  • مهدی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    تاریخ مصرف شما هم داره به پایان میرسه آقای شریعتمداری !!!!!!! از مردم فاصله گرفته ای..
  • مهدي A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    19 81
    قابل توجه دوستي كه گفته راي منفي ها زياد شدن يه خبريه. يه نگاهي به رايهاي منفي بندازيد مثلا يكي دوتا از دوستان گفتند مگر اقاي عارف را شوراي نگهبان تاييد نكرده. اومدن به اين منفي دادن! يعني چي تاييد نشده؟
  • حمید IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    منفی ها مشکوک میزنه!
  • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    17 98
    دوستان از این پس به این مقالات پاسخ ونظری ندهید چراکه وقتی به این تعداد نظر داده می شود مقاله نویس به خواسته خود رسیده است زیرا مقاله اش مورد توجه و نقد واقع شده است . به قول حافظ با مدعی نگویید اصرار عشق و مستی تا بی خبر بمیرد در عین خود پرستی
  • سحر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    43 25
    صبح که نگاه کردم حتی ظهر مثبت های مخا لف شریعتمداری بیشتر بود. حالا چطور یک دفعه منفی ها برعکس شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مامور A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    5 0
    حسین آقا لبخند یادت نره برادر!! مچکریم روحانی با اصلاحات بمانی چه حالی میده این 4 سال : )
  • شقایق IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    7 0
    منظور آقای روحانی از عدم وابستگی به هیچ حذب و جناحی حذب اصولگرا بود چرا که در قسمت دیگری از صحبتشان گفتند من مطابق خواسته های اکثریتی که به بنده رای دادند عمل میکنم.مشخص است که اصولگرایان تندرو یا به آقای جلیلی رای دادن یا آقای قالیباف و اکثر اصولگراهای معتدل نیز به اقای ولایتی رای دادند در حالی که تمام اصلاح طلبانی که در انتخابات شرکت کرده اند به آقای روحانی رای داده اند.آقای شریعتمداری فعلا این شما هستید که دارید در کشور فتنه به پا میکنید با این مقاله هاتون.به نظرتون این نشانه بارز سنگ انداختن جلوی پای رئیس جمهور منتخب و توهین به شعور مردم نیست؟مردمی که آقای روحانی را انتخاب کردند با علم به این که ایشان مواضعشان همان مواضع آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی است به ایشان رای دادند
  • ملت ایران A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    10 0
    به عشق خاتمی در انتخابات شرکت کردیم وبه روحانی رای دادیم حالا هر هر چی دوست داره بگه..
  • بی نام A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    25 1
    ديگه حالا صددر صد مطمئنم كه مثبت و منفي ها مشگل دارند وگرنه مجريان نظر منو هم مي نوشتند
  • سپیده A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    30 1
    این همه منفی از کجا اومده
  • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    33 0
    بعضی ها حسابی کم آورده اند مانند کسی که در چاه افتاده مثل اقای ...........
  • فیروز A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    20 1
    به نظر من اقای شریعتمداری جزو کاسبین فتنه هستند.چرا که به قول خودشان فتنه گران، سال 88 انتخابات را به کام مردم تلخ کردندو حالا ایشان میخوان این کار رو در سال 92 انجام بدن.واز حرفهای ایشون نوعی سهم خواهی،دخالت در امور بالادستی،و صدور احکام برای افراد مختلف برداشت میشه.و قاضی و دادستان و وکیل این محکمه هم خود ایشانن.آری این چنین بود برادر.
  • محمد A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    18 0
    خود آقای شریعتمداری مگه نمی گه آقای روحانی مواضع نادرستی داشت و بعد از انتخابات اون رو اصلاح کرد؟! خب این به این معناست که اکثریت قاطع مردم به آقای روحانی "با همین مواضع به اصطلاح نادرست"رای دادند.پس اگر آقای روحانی مشی خودش رو اونطور که ایشون می خواد عوض نکنه چطور می خواد بدبینی مردم(!) رو به دنبال داشته باشه؟ ای کاش مقالشون رو یه بازبینی می کردن...
  • اسی A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    9 0
    باشه بش میگم لطف کابینه رو خود شما بچینین
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    21 0
    دوستان خبرآنلاین کاملا مشخصه یک عده سازماندهی شده اومدن اینجا دارن به نظرات منفی مثبت جهت دار میدن میدن لطفا رسیدگی کنید که این آی پی ها از کجا میاد
  • بی نام DE ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    18 0
    میشه هیچ کس برای رئیس جمهور تعیین تکلیف نکنه !!!! نه واقعا میشه ؟ آخه آقای شریعتمداری اگر انقدر احساس می کنی بهتر میتونی دولت را اداره کنی که 24 ساعت نظراتت را به سمع بقیه میرسونی چرا کاندید نشدی ؟ دو تا خوبی داشته همه مردم با افکارت آشنا میشدن و میزان محبوبیت و مقبولیت افکارت را می فهمیدی !!!
  • lpln A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    19 1
    معمولا اونایی که فکر میکنند از همه بیشتر میدونند از همه کمتر حالیشونه جان مادرت ولکن این بحثو برادر شریعت
  • بی نام A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    12 0
    آقای شریعتمدار اگر خاتمی از فتنه حمایت کرد شما هم جریان انحرافی بوجود آوردید که باید شما اول توبه کنیدوبعد اظهار نظرکنی.
  • امیر IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    11 0
    ایشون بهترین معیار برای تشخیص حق از باطله :دی ... ایشون تو حال و هوای خودش به سر میبره بزارین راحت باشه ... درضمن :) نمره های منفی هم خیلی مشکوکه :) گفتم در جریان باشین
  • میلاد اریا IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    41 0
    حاجی .... من اگر جای روحانی بودم... در روز نامتو گل میگرفتم... حاجی تو چرا همه چیرو فقط سیاه می بینی اگر خاتمی از ایشان حمایت نمی کرد.. قطعا انتخابات به دور دوم میرفت... اینو خودت خوب میدونی عارف تنها از نظر خاتمی تمکین کرد... نه کس دیگه
  • فریبا IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    15 0
    بنظر من سایت قاطی کرده..جای مثبت منفی داده..خبر رسیدگی کن لدفن....
    • آراد A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      9 0
      دقیقا ولی نظراتم چاپ نمیشه نمیدونم چرا
  • فریبا IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    16 0
    اقای بی نام که گفتی خاتمی جز بدبختی چیزی نداشت...اگه خاتمی جز بدبختی چیزی نداشت..میشه بگی احمدی نژاد چی داشت؟!!!!!!!!!!!!!!!! ما احساسی تصمیم نمیگیریم!ما عقل داریم با عقل تصمیم میگیریم!نه مثل یه عده که با گفته ها و القائات یه سری ادم افراطی مریض هیپنوتیزم شدن!!!!! دوره تقلید گذشته اقا جون!اگه عقل داری چشاتو باز کن ببین! خاتمی رو کل دنیا قبول داره!کل دنیا!چون میدونه و میفهمه چی میگه!اهل جنگ و حرفهای صدمن یه غاز نیس!همین قدر بس که موقع سخنرانیش تو سازمان ملل نه ژست میگیرفت!نه کسی سالن رو ترک میکرد!!! صحبت تو سالن خالی که میدونی ینی چی؟ خبر جوووووووووووووون مادرت بچاپ.. (محض امتحان نوشتم دوباره ببینم باز امار منفی ها زیاده؟)
  • حسین A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    7 0
    شورای نگهبان تاییدش کرده شما زیاد نگران نباشید !!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    14 0
    آقای شریعتمداری تا کی میخوای این حرفا تو ادامه بدی دست وردار آخرتی هم وجود داره
  • بلوچ A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    1 0
    درود برخاتمی که تعصبات را کم رنگ کرده بود
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    برادر حسين عيب شما جماعت اينه فكر ميكنيد بيشتر از ملت ميفهميد اگه خودتون هم بكشيد ملت خاتمي رو دوست دارند حالا همينطور مقاله بنويس به خدا نتيجه عكس داره