بازگشت احسان علیخانی به «ماه عسل» / امسال شبکه‌های سیما چه تدارکی برای افطار دیده‌اند

ساخت و پخش ویژه برنامه‌های افطار تا کنون در 4 شبکه سیمای جمهوری اسلامی ایران قطعی شده‌است.

بهناز شیربانی: ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما، برای بسیاری از مخاطبان رسانه ملی اهمیت ویژه‌ای دارد. چندی پیش مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در نشستی با اهالی رسانه اعلام کرد که امسال تنها سه شبکه ویژه برنامه افطار خواهند داشت (اینجا)  اما ظاهرا طبق روال سال های گذشته باید منتظر اتفاقات از پیش تعییین نشده ای نیز در برنامه‌های رسانه ملی باشیم. تاکنون اجرای برنامه‌های ویژه افطار در 4 شبکه سیما قطعی شده است.

«شهر باران»شبکه یک
«شهر باران»عنوان ویژه برنامه افطار شبکه یک سیما است که در غالب  35 برنامه 75 دقیقه‌ای  روی آنتن خواهد رفت.

احسان ارغوان کارگردان و تهیه کننده این ویژه برنامه به خبر آنلاین می‌گوید: «این برنامه از سه روز قبل از ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود و زمان آن بعد از خبر ساعت 19 تا قبل از ساعت 21 در نظر گرفته شده است.»

او ادامه داد: «دو روز عید فطر نیز با ویژه  برنامه‌ای در خدمت مخاطبان شبکه یک سیما خواهیم بود.»

ارغوان با اشاره به آیتم‌های این برنامه گفت: ««دستان خالی»یکی از آیتم های برنامه ما است که با 35 چهره فرهنگی، ورزشی و سیاسی کشور گفت و گوهای جذابی را انجام داده‌ایم، آیتم‎های «امام رضا(ع)»، «مناجات »،«سفره ایرانی»، «طلاب»، «نصایحی از بزرگان»از دیگر بخش‌های برنامه «شهر باران» است.»

کارگردان و تهیه کننده این برنامه تلویزیونی افزود: «خواننده تیتراژ ابتدایی این برنامه شهاب رمضان است و سهید شهروز، حامد زمانی، مهدی احمدوند و میثم ابراهیمی هم از دیگر خوانندگانی هستند که صدای آن‌ها را بر روی آیتم‌های مختلف این برنامه شنیده می‌شود.»

او درباره انتخاب مجری این برنامه نیز گفت: «در حال رایزنی با برخی از مجریان تلویزیون هستیم که تا نهایی شدن آنها نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم، اما دوست داشتم فرزاد جمشیدی این برنامه را اجرا کند. متاسفانه او مورد بی مهری‌های بدی قرار گرفت و امیدوارم باز اجرای خوب او را در رسانه  ملی ببینیم.»

«ضیافت الهی»شبکه دو
شبکه دو سیما نیز با ویژه برنامه«ضیافت الهی»هر شب از ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به صورت زنده با اجرای شهرام شکیبا و فرهاد فخربخش مهمان خانه‌های مردم ایران خواهند بود.

محمدتقی فاضلی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی در گفت و گو با خبر آنلاین گفت: «دعوت از خوانندگان، بازیگران و دیدار با جانبازان شیمیایی از آیتم‌های این برنامه است و ما هر شب به قید قرعه کمک هزینه سفر به کربلا را برای جانبازان شیمایی در نظر گرفته‌ایم.»

او با اشاره به مهمانان حاضر در برنامه گفت: «محسن یگانه، جواد رضویان، محمدعلیزاده، فریدون آسرایی، قاسم افشار، معراج محمدی، چنگیز حبیبیان و حمید لولایی از چهره‌هایی هستند که در این برنامه حاضر می‌شوند.»

فاضلی افزود: «برنامه ضیافت الهی با یک ساعت تاخیر از شبکه های جام جم، یک، دو و سه پخش می شود. علاوه بر آن  برای اولین بار سه کلیپ از رضا صادقی تهیه کرده‌ایم که محل فیلمبرداری این سه کلیپ در شهرک سینمایی غزالی است و برای پخش در شبهای قدر در نظر گرفته شده‌اند.»

«ماه عسل»شبکه سه
برنامه تلویزیونی «ماه عسل»نیز طبق روال هر سال در جدول پخش شبکه سه سیما قرار گرفته است. این برنامه جزو قدیمی‌ترین برنامه‌های افطار رسانه ملی محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری در بین اقشار مختلف جامعه دارد. این برنامه سال گذشته با اجرای علی ضیا روی آنتن رفت و امسال اجرای آن به احسان علیخانی سپرده شده است.

ساز و کار دعوت از مهمانان این برنامه حضور اشخاصی است که تجربه های متفاوتی را در زندگی خود پشت سرگذاشته‌اند.
پخش برنامه«ماه عسل»از روز 19 تیر روز اول ماه رمضان در نظر گرفته شده است.

«جشن رمضان »شبکه تهران
شانزدهمین «جشن رمضان» شبکه تهران امسال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) بر روی آنتن می‌رود.  برنامه زنده «جشن رمضان» امسال نیز مانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان هرشب از شبکه تهران  پخش می‌شود.

محمدقنبری تهیه کننده جشن رمضان به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «این برنامه در 30 شب به مدت 100 دقیقه روی آنتن می رود و ساعت  پخش آن بعد از افطار است.»

او ادامه داد: «یکی از تفاوت‌های امسال برنامه «جشن رمضان»با سال‌های گذشته این است که در تلاش هستیم تا سنتی که در حال از بین رفتن است را زنده نگه داریم و آن فرهنگ خیرات نان است.»

قنبری با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم رمضان گفت:«امسال جشنواره فیلم رمضان را طراحی کرده ایم که اساس این مسابقه این است که تمام مخاطبانی که علاقمند به ساخت فیلمی در ارتباط با رمضات هستند، می‌توانند از طریق گوشی تلفن همراه خود فیلم برای ما ارسال کنند تا در روز عید فطر به قید قرعه به بهترین فیلم ساخته شده جایزه نفیسی اهدا می‌شود.»

 ظاهرا قرار است، جواد یحیوی اجرای امسال برنامه «جشن رمضان»را بر عهده داشته باشد. خبری که تهیه کننده این برنامه درباره آن توضیحی نداد اما مذاکراتی با او برای حضورش در این برنامه صورت گرفته است.

57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    بازم احسان علیخانی، بازم گریه انداختن مهمونا، بازم زبون بازی، بازم.........
    • رضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      خب شما ماهواره نگاه کن ما به گریه های علیخانی راضی ایم
    • ali IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      بنظرم احسان علیخانی خیلی بهتره از علی ضیاء اجرا میکنه.
    • آریانا IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      99 50
      دوس نداری نگاه نکن علیخانی تو مجریا تکه و نظیر نداره
    • بانوی ایرانی... IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      64 30
      من نمیدونم چرا سند یه برنامه رو باید بزنن به نام یک یا دو نفر؟احسان علیخانی که تو فیلمه انگار...علی ضیا که اصلا مهمانان خانوم برنامه رو نمیبینه و سوالایی که ازشون میپرسه فقط واسه رفع تکلیفیه... یعنی واقعا جز این دو نفر هیچ مجری امتحان پس داده ی با استعدادی توی این صدا و سیما پیدا نمیشه؟اصلا چرا گزینه ها همیشه آقان؟خانوما هیچ حقی ندارن تو یه برنامه پر طرفدار؟
    • امير IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      34 17
      ما كه تو شمالغرب كشور زندگي ميكنيم و زماني كه عليخاني قبل از افطار داره برنامه اجرا ميكنه يه ساعتي مونده به افطار ما . ما سركار يا بيرونيم و اصلا اين برنامه رو تماشا نميكنيم. شماها ببينيد. واسه خودتون
  • امیر A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    چقدر از علیخانی بدم میاد هر سال هم باید ببینیمش
    • مژگان EU ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      آخ گفتی.... حرف دل منو زدی....
    • سهراب A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      به نظر من که احسان علیخانی خیلی گزینه مناسبیه و همیشه اجراهاش عالی بوده
    • بی نام IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      38 4
      این همه کانال یکی دیگه رو ببین
    • مهسا IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      32 10
      تونگاه نکن . من وقتی دم افطار برنامه ی علیخانی رو میبینم یاد میره روزه هستم از بس که برنامش قشنگه .
    • ندا IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      26 10
      برای آدمایی مثه تو همون علی ضیا بسه.
    • هانیه IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      14 2
      عزیزان دوست ندارید نبینید کسی اجبارتون نکرده
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    مجری به این خوبی ! دلت هم بخواد
  • محسن A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    احسان علیخانی بهترین گزینه برای اجرای این برنامه است.
  • سروش IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    53 13
    تو این ماه عسل و به من نیشان بده اول
  • حوریه IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    واقعا متاسفم... تکرار و باز هم تکرار... بس نیست ؟؟ اصلا این برنامه مال فرزاد حسنــــیه. کار، کار خودشه... باید برگرده به سیما. آخه تا کی...
    • مصطفی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      34 15
      آقای فرزاد حسنی خودشون گفتن که نمی تونن نزدیک افطار برنامه اجرا کنن. لطفا با اطلاعات قبلی نظر بنویسید.احسان علیخانی واقعا مجری خوبیه.
    • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      40 3
      اونی که مال فرزدا حسنی بود؛برنامه ی جزر و مد بود.
  • تمدن کاشان A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    با اینکه همشهریه علی ضیا هستم ولی پارسال نتونست اجرای خوبی داشته باشه،بابت برگشت احسان خیلی خوشحالم،امیدوارم مثل همیشه شجاع و باصلابت کار کنه...
    • مریم A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      3 0
      منم با شما موافقم....من فقط به عشق اجرای احسان ماه عسلو نگاه میکنم
  • بی طرف A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    1- احسان که به نظر بیشتر داره بازی می کنه تا اجرا و همین باعث میشه که اجرا مصنوعی بشه ... 2- فرزاد حسنی آدم بسیار اهل مطالعه و دانایی ولی غرورش در اجرا کاملا مشهوده و همین باعث میشه خوب نتونی با برنامش ارتباط برقرار کنی وفقط بواسطه تسلط اجرا باید تحمل کنی... 3-فرزاد جمشیدی هم بسیار دانا و پر از قصه ها و مثل های دوست داشتنیه ولی متاسفانه با جهت گیریهای بی دلیل و بی منطقش به مطالب مورد علاقه خودش خیلی ها رو آزرده می کنه ... به نظرم باید از عادل فردوسی پور کمک بگیرن واسه اجرای برنامه های ماه رمضان..
    • حوریه IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      17 19
      فرزاد اگر هم غرور داره ولی این غرورش ژست نیست. با مخاطبش صادقه. حس نمیکنی داره برات فیلم بازی میکنه. خود خودشه و واقعا کلام و اجرای جذابی داره... دلتنگ اجراهاشم. دلتنگ کوله پشتی.. برنامه های ماه رمضون... کل کل هاش با مهمونا... قبول کنید که همین نوع اجرای متفاوت حسنی و ویژگیهای منحصر به فردش باعث جذابیت برنامه می شد و جذب مخاطب میکرد. همین غرورش حتی...
  • بی نام A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    به مراتب خیلی بهتر از آقای ضیا اجرا میکنند...
  • حوریه IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    42 4
    در ضمن من خودم کاشانی هستم ولی معتقدم آقای ضیاء مناسب نیستند برای اجرای ماه عسل. پارسال از نوع برخوردشون با مهمونها اونقدر عاصی می شدم که شبکه رو عوض می کردم یا کلا ترجیح میدادم تلویزیون نبینم...
  • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    34 1
    ماه مبارک رمضان همیشه با امدنش بوی خاصی را با خود میاورد ای کاش ربنای شجریان از مردم دریغ نشود حالا هر کس باید در پخش ان احتمام ورزد یا خود اقای شجریان یا صدا و سیما
  • بی نام A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    75 2
    تمام اینا به کنار،تورو خدا ربنا ی استاد شجریانو پخش کنید امسال
  • سجاد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    علی ضیا و فرزاد حسنی و رشید پور بهترن .
  • بیتا A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    80 29
    سال 83 شبکه سه برنامه ای برای افطار پخش کرد که هنوز طراوت و آرامش لحظه هاش با منه."سمت خدا" محصول همکاری محمد صالح علاو محمود محمدی.صمیمی و آشنا با صدای گرم مجری برنامه و موسیقی دلنواز آریا عظیمی نژاد.همین نامهای حرفه ای برای تضمین یک برنامه موفق کافیست.ای کاش سمت خدا دوباره می آمد!
    • علیرضا A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      18 4
      گل گفتی متن های شیوا و گفتار زیبا.سمت خدا عالی بود.
    • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      20 4
      یادمه! با یه دکور ساده.خیلی اون برنامه رو دوست داشتم
    • بی نام A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      30 4
      کلا صداوسیما استاد خانه نشین کردن افراد باسواد و موفقه
  • ali A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    روحانی مچکریم
    • بی نام EU ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      25 22
      اه شورشو در آوردین
  • سپهر A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    48 8
    در اجرای آقای ضیا نوعی فرمانبرداری از مدیران سیما به وضوح قابل مشاهده است.ایشان به نظر بنده بیشتر از اینکه مردمی اجرا کنند بیشتر به فکر منافع کاری خود دارند.گزینه هایی مثل احسان علیخانی که به طور حرفه ای اجرای خود را مدیریت می کنند(مثلا در یک جا از موضع دید از بالا و در جای دیگر خضوعشان در برابر مهمان)برای مخاطبان ساده پسند اصلا مناسب نیست.وایشان سطح اجرایشان به مراتب بالاتر از مجری های کنونی شبکه های فارسی زبان چه داخل و چه خارج می باشد.در آخر خوشحالم که صدا و سیما پی به اشتباهات خود برد و ستاره سوزی نکرد.
    • احسان IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      8 18
      جو گرفتت! فک کردی داری درباره موضوعات کلان صدا وسیما نظر میدی. درود بر علی ضیا...
  • محمد IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    9 89
    فرزاد جمشیدی توی برنامه ماه خدا خیلی جاش خالیه:(
  • بی نام A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    26 19
    تمام مجریان نقش بازی میکنند
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    43 2
    امیدواریم امسال که رییس جمهور منتخب، دکتر روحانی هم از علاقه مندان ویژه به صدای استاد شجریان هستند مجددا از امسال شاهد پخش ربنای معروف و دلنشین این استاد بزرگ باشیم. البته امیدوارم...
  • علیرضا از بوشهر IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    16 10
    احسان علیخانی بهترین گزینه برای برنامه های افطار هستند و برای برنامه سحر هم فزاد جمشیدی عالی است یک صحبتی با آقای ضرغامی و دارابی داشتم مگه برنامه های صدا وسیما برای ما مردم نیست چرا از ما مردم نظر نمی خواهید خودتان کاری میکنید بعد که تمام شد از ما می خواهید که ما نظر بدهیم که آیا خوبه یا بد؟ خواهشا زمینه را فراهم کنید تا ما شاهد فعالیت فرزاد جمشیدی، احسان علیخانی ، رضا عطاران ، مهران مدیری باشیم
  • دانشجو A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    29 23
    به نظر من آقای احسان علیخانی، بهترین انتخاب برای "ماه عسل" هست. هیچ کسِ دیگه با توجه به احترامی که بهشون دارم، ولی از عهدش برنمیاد. در واقع، علیخانی اجرای خوبی داره. اگه مجری "ماه عسل" کس دیگه باشه، اصلا مخاطب به برنامه جذب نمیشه. واقعا نمیدونم دلیلش چیه؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      13 2
      دليلش زحمت و انرژي كه آقاي عليخاني و گروهش واسه من و شماي مخاطب ميذاره و صد البته صداقتشون و هزار البته لطف خداس. شك نكن
  • بی نام IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    5 17
    هر ثانیه دیدن این برنامه ها جفاست. روزی صد دفعه میخوام به حال خودم گریه کنم وقت نمیکنم، بعد بشینم گریه های این مجری ها رو نگاه کنم!!!! البته با احترام به بینندگان این نوع برنامه ها
  • سارا EU ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    5 24
    اگرچه پارسال مهمونای برنامه خوب نبودن اما اجرای ضیاء یه صداقتی توش بود که آدم خوشش می اومد.... چرا امسال نیست؟
    • مينا A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      13 3
      چون تو ويتامين3 بوده اونوقت اگر امسال تو ماه عسل بياد تكراري ميشه!!!
  • الناز EU ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    10 35
    کاشکی علی ضیاء برنامه رو اجرا می کرد
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    22 6
    هم فرزاد حسنی هم احسان علیخانی اجراشون فوق العادست امیدواریم یکی از این دو مجری باشن
  • فاطمه IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    22 7
    احسان علیخانی عااااااااااالیه ایشالا موفق باشههههههههههههههههههههه
  • سینا IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    9 19
    من که ماه عسل نگاه نمیکنم
  • الهام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    8 16
    امیدوارم به طرفداراش خوش بگذره . چون فقط به اون ها خوش میگذره ولی در کل احسان علیخانی فقط بلده اشک همه رو در بیاره . به پیر به پیغمبر میشه برنامه شاد هم زد . مردم به اندازه کافی شاید هم بیشتر مشکلات و بدبختی دارند . دیگه نیازی به غم وغصه ی اضافی ندارند . تازه مهم تر از همه ماه رمضون ماه لبخند هست نه ماه اشک و بغض . اون سه شب قدر به جای خود . حرفی نیست . ولی اون 27 روز روزهای لبخند هست نه اشک . که متاسفانه احسان علیخانی به این چیزها توجهی نمیکنه .
  • مهسا A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    19 7
    به نظر من احسان علیخانی بهترین مجریه ایرانه و برای اجرای ماه عسل فوق العاده اس من ک هرسال ماه عسل رو میدیدم سال 91 ک علی ضیا مجریش بود اصلا یدونه قسمتشو ندیدم من نمیدونم چطور علی ضیا مجری شد بلد نیست دو کلمه حرف بزنه مجری یعنی فن بیان اصلا این خصوصیتو نداره ... ب ر حال خیلی خوشحالم ک امسال ماه عسل به دست صاحب اصلیش افتاد.....
  • من IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    14 2
    به نظر من برنامه ماه عسل پارسال خيلي مهمانان ناب و ويژه اي نداشت و البته چندتا از مهمانهاهم كه قبلا در برنامه نيمروز ديده شده بودن وحرف جديدي براي گفتن نداشتن.واين برنامه فقط با اجراي احسان عليخاني و مهمانان خاص و ويژه اي كه براي اين برنامه درنظر ميگيرن جذاب است و بدون آن هيچ جذابيتي نداره.در ضمن همه ي برنامه هاي ايشون غم و غصه نبوده و اگر هم بعضي از برنامه هاي ايشون كمي متعصر كننده بوده فقط براي اين است كه مردم را كمي به فكر فرو ببرد و متحول كند و هر كسي كه ميگويد برنامه هايش گريه داره حتتتتتتتما همه ئ برنامه هاشونو نديده.
  • نیلوفر IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    17 1
    ماه عسل به حد کافی امتحان شده و خدارو شکر احسان علیخانی رو مخاطبان بیشتر از هر مجری دیگه ای دوست داشتند و فقط ایشونن که میتونن ماه عسل رو ماه عسل کنند و همه شاهد بودیم سال پیش یا سال 89 ماه عسل نه مهمونهای خوبی داشته و نه اجرایی که درخور این برنامه باشه ماه عسل به خلق و خوی احسان علیخانی هم بیش از هرکس دیگه ای نزدیکه و باید بگم خیلی خوشحالم از اینکه ماه عسل به صاحبش بازگشت و براش ارزوی موفقیت دارم و مطمینم مثل سال90 این برنامه عالی خواهد بود. این ثابت شده ست که ماه عسل فقط برای احسان علیخانیه.
  • مهسا IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    5 20
    علي ضيا بهتر از عليخانيه چون عليخاني هميشه از بالا به مردم ومهموناي برنامش نگا ميكنه و مغروره ولي علي ضيا خيلي با مردم راحته و روراسته.
  • علی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    17 2
    ماه عسل فقط با احسان علیخانی .. فقط
  • فرنیا A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    17 1
    ما ب عشق احسان ماه عسلو میدیدیم ..... .
  • بی نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    11 1
    برنامه امرؤز ماه عسل خیلی جالب بودمن م خانواده ام،واقعا تحت تاثیر قرار گرفتیم. تشکر میکنم از تمامی دست اندرکاران این برنامه در مورد دو پدر متفاوت
  • کتایون IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    9 2
    اتفاقا عالی اجرا میکنه . رمضون رو ماه عسل کرده.فرصتی رو ایجاد کرده که آدم یکم به خودش و زندگیش فکر کنه.
  • مریم مشهدی A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    8 1
    من برنامه آفای احسان را بسیار دوست دارم اجرای ایشان خیلی خوب و تاثیر گذار می باشد و سالهایی که ایشان مجری نیستند این برنامه را ت ماشا نمی کنم فقط با مجری گری ایشان موافقم .
  • فهیم A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    5 0
    ماه عسل فقط با احسان علیخانی و تیمش میشه ماه عسل.برنامه پارسال تقلیدی از ماه عسل بود .آقای ضیا برای برنامه هایی مثل ویتامین ث یا نیمروز عالی هست ولی ماه عسل فقط احسان علیخانی