بازی دوم دو تیم ملی ایران و کوبا در هاوانا آغاز شد. مسابقه ای که صدا و سیما آن را از شروع ست سوم روی آنتن برد. مسابقه ای که در پایان با برتری شیرین 3 بر یک ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ دومین بازی تیم کلی در برابر کوبا درحالی برگزار شد که ملی پوشان فارغ از اتفاقات و نتایج دیگر بازی های گروه تنها به این می اندیشیدند که بتوانند امتیازات  تیمی مان را بالاتر از قبل ببرند و ایران را به تیم های بالای جدول نزدیک کنند.

البته کوبایی ها هم که نمی خواستند در این رقابت مغلوب باشند پا به پای تیم ملی ایران پیش می آمدند. ایران در اوایل ست اول تا امتیاز 11 بر 7 هم پیش بود اما دقایقی بعد بازی 12 بر 11 به سود ایران بود. این روند با تقسیم امتیازات در عدد 14 بر 12 به سود ایران هم ادامه پیدا کرد و ایران همچنان برتری اش را در این ست حفظ می کرد. اگرچه درست مثل ست اول بازی اول دو تیم این کوبایی ها بودند که بازی عقب افتاده را در عدد 16 جبران کردند و از تیم ملی ایران پیش افتادند. این رقابت  فشرده درحالی که به دلیل مشکلات تلویزیونی پخش نمی شد بر اساس نتایج سایت فدراسیون جهانی در ادامه 21 بر 19 به سود تیم ملی کوبا پیش می رفت. بازی مثل یک ماراتن سخت پیش می رفت و دو تیم امتیازات را یک به یک بدست می آوردند. ملی پوشان ایران در امتیاز 22 بازی را با کوبایی ها برابر کردند. ولی باز این کوبا بود که امتیازات 23 و 24 را بدست آورد. آنها بعد از این امتیاز 25 را هم گرفتند تا ست اول را میزبان برنده باشد. درست مثل ست اول بازی رفت!

بازی در ست دوم هم با برتری نسبی کوبایی ها پیش می رفت. آنها 2 امتباز از تیم ملی ایران پیش بودند و در امتیاز 5 بر 3 بازی را پیش می بردند. امتیازات بعدی دو تیم 6 بر 4 بود و کوبا بازی را هدایت می کرد. تیم ملی ایران در ادامه باری دیگر توانست بر مسیر بازی احاطه پیدا کند. ایران ناگهان با امتیاز 15 بر 12 از حریف پیش افتاد. ایران که بازیکنانی چون آرمین تشکری را این ست در دفاع روی تور داشت ، برتری خود را تا امتیاز 17 بر 15 امتداد داد. ملی پوشان ایران در این بازی با لباس های قرمز به مصاف سفیدپوشان کوبا رفته بودند و تماشاگران کوبایی پرهیجان تر از بازی قبل تیم شان را تشویق می کردند. کبدا همچنان ستاره کوبایی ها در این بازی بود. بازیکنی که امتیاز 16 را هم برای تیمش در این مسابقه از ایرانی ها گرفت. درحالی که مسئولان تلویزیون ایران در اواخر ست دوم هم نتوانسته بودند هنوز ارتباط شان را با کوبا برقرار کنند ، تیم ملی 23 بر 19 از کوبا پیش بود و در آستانه پیروزی ست دوم بازی.  این ست در انتها با نتیجه 25 بر 20 و روی سرویس های خوب آرمین تشکری ، امیر غفور ، رحمان داودی و  سعید معروف و تلاش بچه ها در دفاع روی تور و دریافت های عالی ، این ست را از میزبان ببرند.

تیم ملی ایران در ست سوم هم بازی را خیلی نزدیک با کوبایی ها آغاز کرد. دو تیم در امتیاز 2 برابر بودند که ایران با امیر غفور و اسپک زیبای او به امتیاز 3 رسید. غفور خودش به خط سرویس رفت اما در دفاع تیم ملی نتوانست از سرویس او دفاع کند. 

کوبایی ها با اشتباه بیست در سرویس ، امتیاز را به ایران دادند. سرویس مباشری هم در حمله برای کوبایی ها به اوت رفت و ما به امتیاز 5 رسیدیم اما سرویس بعدی او نتوانست امتیاز 6 را برای ایران به همراه داشته باشد . بازی حالا 5 بر 4 بود. کوبایی ها در ادامه رحمان داودی را زیبا دفاع کردند و بازی در امتیاز 5 برابر شد ولی حمله خوب غفور توانست ایران را به امتیاز 6 برساند . سرویس موسوی مستقیم به اوت رفت و دو تیم در عدد 6 مساوی شدند. امتیاز 7 هم باز روی ضربه عالی غفور بدست آمد و سرویس به سعید معروف رسید. کاپیتان تیم ملی با سرویس خوب خود امتیاز 8 را برای ایران گرفت و بازی به تایم استراحت فنی اول در ست سوم رسید. معروف امتیاز 9 را هم با سرویس مستقیم و عالی خود بدست آورد اما سرانجام سرویس او دفاع شد تا بازی 9 بر 7 شود.  غفور اما در این بازی به بحران کوبا بدل شده بود. درست مثل کاری که کبدا در بازی قبل برای میزبان می کرد. رحمان داودی و سرویس خوب او ایران را به عدد 11 رساند و مربی کوبا درخواست وقت استراحت کرد.  تیم ایران در این بازی نسبت به بازی اول در دریافت های اول بهتر عمل می کرد و معروف خیلی خوب از مهاجمانش استفاده می کرد. بچه های تیم ملی فارغ از اینکه دیگر شانسی برای صعود نداشتند اما خیلی خوب بازی را می گرداندند. 

مباشری با اسپکی عالی توانست نتیجه را برای ایران 12 بر 8 کند اما بلافاصله آرمین تشکری سرویسش را از دست داد و کوبایی ها 9 شدند. امتیاز 10 را هم برای میزبان با دفاع عالی روی تور آنها در برابر مباشری بدست آمداما غفور و ضربه ای سنگین از او ایران را به امتیاز 13 رساند. ولی فیفل توانست در ادامه برای کوبایی ها امتیاز 11 را بگیرد تا بازی همچنان میلی متری ادامه داشت باشد. اشتباه بی ست امتیاز ایران را 14 کرد و سرویس را به مباشری رساند تا دفاع عالی موسوی ایران را 15 امتیازی هم بکند.

مباشری و سرویس او در یک رفت و برگشت با توپ گیری عالی از ظریف و مداومت خوب ملی پوشان مان و ضربه هوشمندانه سعید معروف ایران را به امتیاز 16 رساند و در تایم دوم فنی هم همچنان ایران پیش باشد.

امتیاز 17 بر 12 که با ضربه خوب غفور برای ایران کسب شد ، کار را ادامه داد تا اینکه فین توانست برای کوبا امتیاز 13 را بگیرد. رحمان داودی هم در ادامه برای ایران امتیاز حمله را گرفت. بازی حالا 18 بر 14 در ادامه بود و ملی پوشان خیلی با روحیه بازی را ادامه می دادند. حالا حتی ظریف برای ایران نقش یک پاسور را ایفا می کرد تا ایران امتیاز 19 را هم بگیرد. کبدا بازیکنی بود که کوبایی ها را به امتیاز 15 رساند. امتیاز 20 ایران اما با اشتباه کوبایی ها کسب شد و بلافاصله ایران توانست با رحمان داودی روی یک پایپ زیبا امتیاز 21 را هم بگیرد. مربی کوبا در این لحظه چاره ای نداشت غیر از گرفتن تایم استراحت.

در امتیازهای پایانی ولاسکو دو تعویضه معروفش را انجام داد و عادل غلامی و مهدوی به زمین آمدند و توانستند امتیاز 24 را برای ایران بگیرند اما این تعویض تا امتیاز 25 ادامه پیدا نکرد. کوبایی ها اگرچه امتیاز 18 را گرفتند اما خیلی زود ایران با محمد موسوی و ضربه سرعتی او به امتیاز 25 رسید. موسوی که هنوز هم بهترین مدافع لیگ جهانی امسال است. این ست هم به تیم ملی ایران رسید تا ایرانی های حاضر در سالن حسابی شاد باشند. گروهی از هموطنان مان که با پوشش مناسب اسلامی در سالن حاضر بودند تا بعد از جنجال های اخیر بر سر پخش تصاویری از والیبال جهانی ، مسئول پخش صدا و سیا بتواند آنها را براها و بارها در حال شادی به نمایش در آورد. ایران حالا دو بر یک از حریف میزبانش پیش است.

در ست چهارم کوبایی ها برای لحظاتی با دو اشتباه از ملی پوشان ایران از ما پیش افتادند. آنها با سرویس های خوب فوندو و بازی عالی بیست روی تور تا امتیاز 4 رسیدند و ایران هنوز 3 بود. کوبایی ها امتیاز 5 را هم زودتر از تیم ما گرفتند و بعد هم با دفاع امیر غفور به امتیاز 6 رسیدند تا ولاسکو درخواست وقت استراحت کند. مربی سرشناس ایران از این بازی 3 امتیاز کامل را می خواست چون هدف او بالا آمدن ایران در جدول گروه است. او که می داند تیم ایرا در بازگشت به ایران کاری دشوار در برابر آلمان دارد ، مدام از بچه هایش می خواست کار تیم را به گره نیاندازند. ولی باز هم کوبا بود که پیش افتاد تا بعد از 3 اشتباه ولاسکو زرینی را به جای داودی به زمین بفرستد. امتیاز 4 برای ایران با اشتباه کوبایی ها در سرویس بدست آد و امتیاز 5 هم با خطای کوبایی ها کسب شد ولی ایران نتوانست دفاع خوبی روی سرویس عالی موسوی داشته باشد و کوبایی ها پیش از ما به امتیاز 8 رسیدند و بازی به وقت استراحت فنی رسید. ایران که در پوئن شماری در بازی اول فقط 3 امتیاز  از حریف بیشتر داشت باید در این بازی کیفیت امتیازاتش را افزایش می داد. ما 6 امتیاز داشتیم اما معروف سرویسش را از دست داد و کوبایی ها 9 شدند. غفور اما خیلی خوب کپدا را دفاع کرد تا زرینی به خطسرویس برود. سرویس او با دفاع عالی بچه های ایران برابر بیست ، به امتیاز 8 رسید . کپدا در ادامه توپش را به اوت زد و ایران با سرویس زرینی به امتیاز 9 رسید . این بار اما خود کپدا جبران کرد و امتیاز 10 را برای تیمش گرفت. ولی غفور لحظه ای بعد توانست اشتباه ثانیه ای پیش خود را جبران کند و امتیاز دو تیم 10 شود. سرویس عالی عادل غلامی امتیاز 11 را هم برای ایران به همراه داشت و مربی کوبا ، بلک بود بلافاصله درخواست تایم اوت کرد. ایران دوباره در این ست پیش افتاده بود و مربی کوبا قصد داشت تیمش را جمع کند. یکی از زیبا ترین تقابل های این بازی نبرد رودرروی کپدا و امیر غفور بود . این بار و در امتیاز 11 کپدا موفق تر بود. کوبایی ها با سرویس او به امتیاز 12 هم رسیدند اما بلافاصله این بار غفور امتیاز را برابر کرد و رفت به خط سرویس رفت. سرویس او را کوئنتینا با کاری سرعتی برای کوبا امتیاز کرد اما بلافاصله مباشری برای ایران جبرانش مکرد. رقابت تنیسی دو تیم تا امتیاز 14 بر 13 برای کوبا ادامه داشت و دفاع عالی زرینی ایران را به امتیاز 14 هم رساند. او بی ست را عالی دفاع کرد. دو تیم در امتیاز 15 بر 15 یرایر بودند که سعید معروف با سرویس عالی و مستقیم خود توانست ایران را به امتیاز 16 برساند . حالا باز ایران یک امتیاز پیش افتاده بود. بچه ها باید بعد از این کمی اختلاف را زیاد می کردند اما کوبایی ها نمی خواستند گامی عقب بکشند. کپدا بازی را دوباره مساوی کرد و  آنها بلافاصله امتیاز 17 را هم گرفتند و پیش افتادند.

سرویس کوبایی ها به اوت رفت و زرینی باید سرویس ایران را می زد اما روی سرویس او کپدا به امتیاز رسید. غفور لحظه ای بعد امتیازی که یار شماره 8 کوبا از او گرفته بود را جبران کرد. غلامی سرویس زن بعدی ایران بود و غفور سرویس خوب عادل را بدل به امتیاز 19 برای ایران کرد. بیست اما امتیاز ها را خیلی زود برابر کرد و باز هم غفور ایران را پیش انداخت. او در بازی با کوبا بی شک ستاره ایران بود. اگرچه اشتباه او امتیاز 20 را به کوبایی ها داد! او ااسپک بعدی اش را هم از دست داد و کوبا به امتیاز 21 هم رسید . کوبا با سرویس های خوب توانست به امتیاز 22 هم برسد تا ولاسکو درخواست وقت استراحت کند. مباشری ایران را به امتیاز 21 رساند. خودش به خط سرویس رفت و دفاع عالی مهدوی برابر کپدا ف بازی را برابر در عدد 22 کرد. این بار محمد موسوی عالی حریف را دفاع کرد تا ما به امتیاز23 برسیم . مربی کوبا خیلی سریع تایم اوت گرفت تا بازی را نبازد. 

باز مباشری سرویس زد و دوباره بچه های ایران روی دفاع عالی کار کردند . دو دفاع متوالی دیگر و این بار ایران پیروز بازی شد و 3 امتیاز کامل مسابقه را خیلی زیبا بدست آورد. ایران حالا در جدول 12 امتیازی است و باید آماده سفر طولانی بازگشت به تهران شود. بچه ها که هواپیمایی ملی پروازی را به دنبال شان نفرستاده خیلی خسته به تهران می رسند تا برابر آلمان صف آرایی کنند. ملی پوشان والیبال ایران در صورت موفقیت در آن دو بازی می توانند تا پله سوم گروه خود بالا بیایند که اگرچه ایران را به مرحله نهایی نمی رساند اما ایران را به بزرگترین افتخار تاریخش در والیبال می رساند. 

 

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 127
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی جنجال IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    اهههههههههههه بیدار موندیم بردو ببینیم حال کنیم این کوبا هم انگار امکاناتش زیر خط فقر هستشا
    • بی نام IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      بازی باید دوباره تکرار شه ،، اگه کوبا ببره قبول نیست ...ما ندیدیم!!!
    • بی نام A1 ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      ست اول رو ٢٥-٢٢ باختيم انتظار كه ندارين روحانى بدون ديدن بازى تاثيرگذار باشه؟؟؟ روحانى پيشاپيش بخاطر بردمون مچكريم
    • بی نام IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      بجا هواپیما ببرین................... آنتن می ذاشتین اونجا
    • ساسان IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      209 6
      بردیم هورااااااااااا
    • امير تبريز اوغلي IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      82 9
      حيف شد.خوبه كه بيدار موندي بابا
    • آرین IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      188 9
      ظاهرا دو گیم اول اوضاع تماشاگرا خیلی خراب بوده که اصلا بازی رو پخش نکردند !
    • بی نام A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      131 4
      کوبا 50 ساله تحریمه
    • 444444444 IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      136 7
      دمتون گرم ولی اگه دیروز 3 بر1 یا 3بر0 میبردید الان فکرمون بیشتر به بردن المان وصعود بود ولی بازم کاره خیلی بزرگی کردید عمرن اگه این فوتبالی ها بودن خیلی کمتر بیدارمیموندن .هرچی بهتون بدن حلالتون باشه ایرانی واقعی شمایید.والیبال قهرمان سرور فوتبال ایران
    • ali IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      213 3
      نمی دونم چرا این مجری های تلویزیون نمی خان نقش ولاسکو را قبول کنند. ولی من به جای اونا میگم؛ ولاسکو دوست داریم و دمت گرم.
    • بی نام A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      هر چه بتازند دیگه فایده نداره! چون روسیه و ایتالیا از این گروه صعود کردند! خداحافظ جام جهانی!
    • شاهین EU ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      موندم این همه خوشحالی واسه چیه؟؟ حتی اگه مقابل آلمان 6 امتیاز بگیریم ( که نمیگیریم ) صعود نمیکنیم.باید صعود روسیه و ایتالیا رو تبریک گفت. ایران که حذف شد دیگه. خخخخخ
    • رضا A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      اقامت در بهترین هتلها - بهترین امکانات - دستمزدهای میلیاردی. هر کی بود باید می تاخت !!!!! این آخری ها فکر کردند رئیس جمهورند!! هواپیمایی اختصاصی هم می خواستند! بوئینگ 747 در بستی!!!! خدایا شکرت که هیچ وقت ورزش ما به هیچ جا نمیرسه
    • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      29 34
      من نمیدونم چه ربطی به روحانی داره واینکه هنوزم رییس جمهور نیومده 12 مرداد به بعد به نام او ثبت میشه
    • صداي جوانان IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      32 4
      منكه كلا خواب بودم و بازي رو نديدم ولي خوشحالم كه ايران بازي رو برد
    • رضا IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      24 2
      آقا رضا داداش من مثل اینکه شما تازه از خواب بیدار شدی حالت خوب نیست اولا که پولای میلیاردی مال فوتبالیست هاست وقتی خرخره همشون با پول پرشد و چیزی هم موند بین بقیه تقسیم میکنن درثانی همه چی لیاقت میخواد حتی اگه 100 میلیاردم بدن حقشونه بسم الله اگه شمام از این جنبه ها داری که غولهای والیبالو شکست بدی برو تو هم از این امکانات استفاده کن خبر آنلاین جان من چاپ کن
    • امین IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      18 5
      منم این برد را تبریک میگم.ولی انصافا با اینکه خودم به روحانی رای دادم و براش آرزوی موفقیت میکنم دیگه این شعار روحانی مچکریم(هر چند میدونم که شوخیه)کلیشه ای شده.بچه های والیبال زحمتشو کشیدن چه ربطی به رییس جمهور منتخب داره! تا حالا یه نظر از من نداشتی خبر انلاین.اگه این بارم نذاری دیگه هیچوقت نظر نمیدم
  • بی نام A1 ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    312 5
    يكى اون سانسورچى رو بيدار كنه آقا علافمون كردن
    • رضا A1 ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      144 6
      هووورااااااا ! برديم . زنده باد ايران .
    • سانسورچی IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      306 6
      با تشکر ویژه از سفارت ایران در کوبا که با ارسال چند عدد خانم با پوشش خیلی اسلامی به همراه بچه و نوه و ... به سالن، موجبات پخش بازی در ست های آخر رو فراهم کردن :-|
  • بی نام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    خودشون چطور دارن میبینن لحظه ای امتیازا رو میزنن؟؟برفکی هم باشه من راضی هستم...ضایع مون نکن روحانی!!!
    • بی نام A1 ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      116 9
      اونها هم از سایت جهانی والیبال فقط نتیجه رو اعلام میکنن، ای کاش باز هم مردونه بازی کنند وجدانا توقع داشتن صعودشون از این گروه کمی زیاد بود... اما ما باز هم دوستشون داریم. من بیدار موندم به امید بازی حالا نشون نمیده :(
    • بی نام IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      89 6
      وبسایت والیبال امتیاز ها رو لحظه به لحظه مینویسه
    • محمد A1 ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      74 6
      همون جوری که خبرآنلاین می بینه ، همونطور که من می بینم و خیلیای دیگه از سایت اف آی وی بی، نتایج لحظه به لحظه
  • بی نام IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    94 3
    علاف کردند مارو سر صبحی په چرا پخش مستقیم نمی شه.
  • بی نام IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    229 3
    بفرما آقای مطهری، خیالتون راحت شد؟ کلا پخش نکردن مسابقه رو
  • آرمین 23 A1 ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    127 7
    یه بار نشد توو یه دوره مسابقه از این مشکلات فنی!!! نداشته باشه صدا و سیمای عزیز!!!!! همیییییییییییشه یه ........ دارن واسه ما .
    • مهدی A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      دیگه زیاد شلوش نکن
  • بی نام IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    192 3
    عاقا چه تبلیغات بازرگانی 6 صبح!!"" .........بــه بــه!!
    • arash IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      154 5
      تبلیغات جهنم! یکی این خنده بازارو بگیره از صبح رو اعصابه!!!
  • امیرحسین IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    148 7
    چقدر سانسور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اهههههههه ضد حال میزنن به آدم
  • شيرين A1 ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    96 1
    اي بابا بسه ديگه مشكلشون چيه با دو دقيقه تاخير پخش كنن خب نه دو ساعت
  • بی نام IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    137 1
    یه کاری می کنن آدم والیبال دوست شه بعد خودش بگه غلط کردم!!
  • بی نام A1 ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    75 2
    ای بابا چرا پخش نمیشه اعصابمون خورد شد دیگه چه فایده داره بازی باید زنده پخش بشه اگر قرار بود پخش نشه میگفتن بیدار نمونیم اه
  • آرمین 23 A1 ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    140 0
    سانسورچی خبرآنلاین هم دست کم از صداوسیما ندارهاااااااا
  • مهدی A1 ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    79 0
    چرا نشون نمیدین چرا⸮⸮
  • بی نام A1 ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    85 1
    چی شد پس ضرغامی؟
  • ..... A1 ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    85 1
    تا حالا انقدر شاکی نشده بودم این چه مدل اشکال فنیه؟ بازی به این مهمی از ساعت 5 میخ شدیم به شبکه 3 چرا پخش نمیشه؟
  • بی نام IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    102 8
    بچه ها از این نوشابه ها که تبلیغ میکنه نخوریدااا همش مواد شیمیاییه!!! نوشابه استقلال نوشابه پرسپولیس...مسخره است واقعا
  • بی نام A1 ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    72 1
    اگه واقعا نتونسته باشن بازیو پخش کنند،جریمه سنگینی باید به فدراسیون جهانی بدن
  • بی نام IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    88 2
    این حق ما نیست که از دیدن بازی محرومیم
  • بی نام A1 ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    157 3
    لااقل تبلیغ کرم حلزون بذارید این یارو خودشو تواینه ببینه حیرت کنه ما بخندیم!!!!میتونید گردهمایی پانکراس هم پخش کنید!!!
  • بی نام A1 ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    154 9
    عاشق جمله (اشکال از مبدا) هستم. خودتونید!!
  • بی نام IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    66 2
    هورا ست دومو بردیم!
  • بی نام IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    57 3
    ایــــــــرانـــی بــا غــیـــــــــرت******
  • بی نام A1 ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    141 2
    خوده مجری و پیمان اکبری وو توجه کنین هی سرشونو برمیگردونن دارن از مانیتور جلوشون بازیو زنده میبینن. پیمان اکبریم سوتی رو داد گفت خیلی بد بازی کرد آخه تو ندیدی از کجات میگی!
  • محمد A1 ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    39 1
    اولا "کپدا" درسته، نه "کبدا" بهترین بازیکن هم ایشون نیستن "یوردان بی ست"ـه که تا حالا 12 امتیاز گرفته
  • نادر IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    57 2
    سلام والیبال
  • امیر A1 ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    76 3
    بابا نخواستیم بازی رو ببینیم برق رفت کرمونشاه هی روزگار
  • بی نام IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    93 2
    زمین پاک کناشون مــــرد هستن! خوب خدا رو شکر مشکلی نداره.... تماشاچی هایی هم که تا حالا دیدم مـــرد بودن!! بازم خدا رو شکر.... یه کشور مردونه مثل خودمون دیدیم!!.....یه کاری کردن همش چشم به ایناست بجا بازی ی ی ی ی ی ی ی
  • فریده GB ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    58 3
    چرا ست های اول رو نشون ندادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • مهدی جنجال IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      69 3
      سلام دوست عزیز چرا نداره که،اینجا ایران است............ چون خانومای اونجا روسری سرشون نبود هماهنگی کردن روسری سر کنن بعد نشون بدن:) فعلا بای
    • یوسف IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      34 2
      واقعا چرا...............؟
  • بی نام IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    131 4
    دیــگه عـــادت کــردیم بــه بــــــــــــردن همه غول های والیبــال!!!!......چــه می کنـــه ایـــران"""""چگوارا چه با غضب نگاه مون می کنه :))))) :(( روحانی مچکریم
    • حمید A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      62 2
      ولاسکو مچکریم!
  • محمد A1 ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    24 59
    این رحمان داوودی هم بیشتر از دو برابر امتیازایی که تو سرویس میگیره رو تو دریافت ها و آبشارهای بدش خراب میکنه...
  • شاهین A1 ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    پا قدم روحانی ایران شده جهانی همه دنیا به احترام ایران برپا
    • ارشام A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      63 19
      فکر کنم کسانی که به این پست منفی دادن احتمالا ایرانی نیستن چون کی از بردن و جهانی شدن ایران میتونه ناراحت باشه
    • بی نام A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      63 17
      به زحمت و همت بچه ها ربط داره نه به کسی که تازه اومده .................................
    • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      17 13
      ما از خرافات ناراحتیم که منفی میدیم.پاقدم معنی نداره به هیچ وجه
  • بی نام IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    97 2
    واویــــلااااااا واویـــلاااااااااا کوبا رو هم با چگوارا دوباره بــــــردیــــــــم م م بچه ها متشــکــــــریــــــم
  • s EU ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    70 1
    بردیم خدایا شکرت............s
  • بی نام IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    69 3
    وووووووووااااااااااااااااااااااااای ی ی ی ی بــچـــه ها من تو چــهـــره هاتون قــهــرمانی و جســارت بردن همه قدرت های والیبال رو می بینم م م !!!!!!!!""""""""" مـــــــتـــــشـــــکـــــــــــــریـــــــم تیــم قهـــرمان ایـــــــــــران ن ن ن ن ن ن ن"""""تیــم قهـــرمان ایـــــــــــران ن ن ن ن ن ن ن"""""تیــم قهـــرمان ایـــــــــــران ن ن ن ن ن ن ن"""""تیــم قهـــرمان ایـــــــــــران ن ن ن ن ن ن ن"""""
  • شاهین A1 ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    89 45
    پا قدم روحانی ایران شده جهانی بزن به افتخار ایران و ایرانی
  • مهدی جنجال IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    76 2
    دمتتوننننننننننننننننننننننننننننننننننننن گرم بچهاااااااااا حالا این مسئولا هی برن برای فوتبال خرج کنن و پاداشای کلان بدن به اونا ی ضد حمله کردن به کره گل زدن حالا تا عمر دارن میگن.... خداکنه برزیل میرید فقط توریست نباشید.... دم بچهای والیبالمون گرممممممممممممممممممممممممم
  • ارش IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    79 60
    روحانی مچکریم
    • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      16 3
      ربطش به آقای روحانی چیه؟!
  • بی نام IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    88 3
    ما بردیم دم بچه ها گرم ایول ولاسکو ایول تیم والیبال ایول ایرااااااان عزیز!!!!
  • فرید GB ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    77 1
    مرسی بچه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تبریکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
  • علی US ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    100 2
    دست بچه های والیبالیست درد نکنه. درود بر ولاسکو و تیمش. یک یا علی دیگر تا پیروزی بر آلمان.
  • سجاد444 A1 ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    61 5
    دودودودو ایران دودودودوایران
  • mahdi IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    66 64
    پا قدم روحانی ایران میبره قهرمانای جام جهانی. دستشون درد نکنه واقعا. روحانی مچکریم
    • صادق A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      75 22
      چه ربطی داره؟؟!! دوستان عزیز انقدر احساسی برخورد نکنیم، اگر می بریم نتیجه یک رفتار درست و مستمر می باشد، عزیز دل برادر دست از این خرافات بردار و اندکی عاقل باش. به امید کسب موفقیت های بیشتر.
  • احمد A1 ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    50 6
    چشم بد، گرچه كه آن چشم من است/ دور بادا از چنين رخساره اي پیروزی هاتون پرتداوم
  • بی نام IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    48 2
    شــرمنــده تونیــم به مــولا بخــاطر نداشتن پرواز اختصاصی خیلی خسته میشین.....اما دمتون گرم ....همه جوره توی شرایط به این سختی و تغییر دائم ساعت خوابتون تو هر کشوری که رفتید اینقدر عالی بودید """ اگه همه بازی هاتون ایران بود چکار میکردید؟؟؟؟؟
  • محمد A1 ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    58 8
    زنده باد ایران و ایرانی زنده باد فرزندان کورش کبیر
  • مهدی A1 ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    45 3
    ای کاش مسولین بیدار بودن این غیرتو میدیدن
  • یوسف IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    49 2
    به نظر من ایران باید به عنوان تیم شگفتی ساز به مرحله بعد بره دستتون درد نکنه.
  • حسین 2007 IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    52 0
    دیگه داریم عادت می کنیم به برد تو لیگ جهانی ... منتظر آلمان هستیم تو تهران سپاس از دلاوران ایران زمین
  • بی نام IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    43 1
    فقط برد شیرین شما توانست اعصاب ناراحت ما را اول صبحی ،آرام کند.با تمام وجود دوستتون داریم
  • عاطفه EU ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    60 1
    آلمان هم میبریم و تو جدول سوم میشیم حالا ببین
  • شيرازي A1 ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    34 1
    دلاوران متشكريم ،هوررررا
  • بی نام IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    38 3
    بچه های عزیز والیبال یک دنیا تشکر. مرسی! مثل همیشه فوق العاده! برای این حس خوبی که به ما دادید! ممنون....
  • عزیزی A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    34 1
    آفرین بر دلاور مردان ایران زمین ، دستتون درد نکنه ، شما باعث غرور و افتخار ایرانیان هستید مچکرم .
  • عشق والیبال EU ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    41 6
    واقعا ایران تو دفاع پیشرفت کرده عشق است ولاسکو و روحانی من که به برد ایران عادت کردم و افتخار میکنم که یک ایرانیم
  • مادرسام IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    43 1
    درور بر غیرت شیربچه های ایرانی...شما فرزندان همان مردانی هستید که غیرتمندانه از آب و خاک و ناموس این وطن دفاع کردید...
  • بی نام IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    46 29
    روحاني باز هم مچكريم
  • من A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    69 1
    دمشون گرم , جواب نا مهربونی مسئولین رو با غیرتشون دادن . زنده با ایران و ایرانی زنده باد ولاسکو
    • بی نام A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      33 0
      کیه که قدر بدونه
  • بی نام EU ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    65 1
    خداروشکر... دم بچه ها گرم یعنی واقعا حق این بچه های باغیرت نبود که هرجورشده یه هواپیما واسه شون بفرستن؟ گویا تا چهارشنبه شب نمیرسن ایران...
    • بی نام A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      10 0
      :(
  • احسان برا IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    21 10
    شیر مردان بردن -روحانی مچکریم
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    63 1
    هر چه تیم ملی والیبال قوی عمل می کند و روزبه روز بهتر میشود ،سیما و مدیرانش ضعیف تر عمل میکند.لطفا کمی به شعور ما احترام بگذارید و فکری اساسی برای نمایش بازی بدون اسلموشان های بی ربط وسط بازی ارائه دهید.
  • ملت ایران IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    37 43
    روحــــانـــی مـــچــــکریـــــم روحــــانـــی مـــچــــکریـــــم روحــــانـــی مـــچــــکریـــــم
    • بی نام GB ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      7 2
      خیلی دوس دارم اینایی رو که منفی میدن:)) بنده خداها چقد حرص میخورن از دیدن جمله "روحانی مچکریم":)))) روحانــــــــــــــی مچکریــــــــــــم
  • بی نام IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    24 8
    لطفا با کلید تدبیر ،دردسرهای جهانی شدن را بر طرف کنید.
  • بی نام A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    26 5
    اون پسره توپ جمع کن کنار زمین ایران چرا همش می خند؟
  • ویانا IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    24 1
    باز هم تبریک و درود به بازیکنان تیم ملی .. امیدواریم این هواپیما ایران ایر برای آوردن بچه ها زودتر اقدام کند .
  • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    31 2
    یعنی من واقعا می خوام بدونم وقتی این بچه ها برگردن ایران چطوری می تونن از زحمتهاشون تشکر کنن؟ واقعا مسئولین روشون میشه تو صورت این بچه ها نگاه کنن و ازشون توقع برد آلمان رو داشته باشن؟ یعنی هیچ راهی برای آوردن اینها به تهران نبود؟
  • صبا IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    26 1
    یه سوال اگه سوم گروه بشیم چی میشه
    • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      13 0
      هیچی نمیشه فقط صعود نمیکنیم
  • بی نام A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    31 8
    بابا روحانی یه کاری کن، این بچه ها خسته و کوفته باید بیان با المان بازی کنن چون سیاستمون مشکل داره؛)
  • جواد محسنی IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    25 2
    در هر عرصه ای باید با حمیت ملی کار کرد. حمیت ملی و غیرت ایرانی زمینه ساز رشد و توسعه ایران عزیز است. اگه از صحنه های جنگ تحمیلی و رشادت پسرای ایرانی درس نگرفتیم...اگه از ایالات متحده آمریکا و ژاپن درس نمی گیریم باید از والیبالیستهای بی ادعای خودمون درس بگیریم.
  • آریانا IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    39 3
    من شنیدم که مربی کوبایی میگفت: ایرانی برندست همیشه:))))))))
  • sajjad IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    45 2
    خیلی عالی بود آفرین ،ولی حیف که صعود نمی کنیم.(سطح توقع حال میکنی.)
  • بی نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    41 1
    جدی دوتا ست اول پخش نکردن! من خواب موندم از ست چهارم دیدم. بچه ها مچکریم ولاسکو یه دونه ای ایشاله این روند موفقیت ادامه داره.... منتظر جمعه ایم ببینیم چه میکنیدا
  • سلام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    48 24
    عالی من که بازی رو ندیدم ولی وقتی متوجه برده ایران شدم گریه کردم "مرحبا ایرانی "مچکریم روحانی "
    • بی نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      29 13
      چه ربطی به روحانی داره؟! 12 مرداد روحانی هم میاد سر کار میبینیم اوضاع مملکت را.
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    10 10
    روحانی مچکریم
  • حسین A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    25 0
    والیبال ایران مثل فوتبالِ ژاپن خودش رو از اسیا جدا کرد و جهانی شد , دمـــــشـــــون گــــــــــرم .
  • بی نام IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    16 0
    افرین به این غیرتشان ولی کاشکی 1/10 فوتبالیستها هم پاداش میگرفتند مسولین به فکر اینها هم باشید.
  • حسین RS ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    21 0
    دمشون گرم با این پول کمی که میگیرن با چه تیمای رو میبرن فوتبالی یا خجالت خجالت
  • فرزاد A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    23 0
    الان که اجازه پروازبه بوئینگ راندادن لطف کنین جیمبو راخبرکنیدبره سراغشون.
  • پرند IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    15 4
    تبریک تبریک فک کنم ضرغامی خوابش نبرد تا صبح... ولی ایندفه با حجاب هم داشتیما.. ضرغامی مچکریم خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حسین A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    21 0
    دمـــــــــــشــــــــــــــ گــــــــــــــــــــــــــرم
  • فرزاد IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    21 0
    فقط ولاسکو
  • حمید IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    21 0
    زنده باد ایران
  • بهار IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    19 0
    احسنت بچه ها گل کاشتید.....................................................................................
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 6
    دوست و دوستان عزیزم که کامنتاتون پر از "مچکریم روحانی ، روحانی یکار بکن و ..." شده هر چیزی رو ملعبه و مضحکه چیزی دیگه ای نکنید این الفاظ باعث توهین به شخصیت و منش ایشون و خدایی ناکرده به اسباب خنده و بازیچه دست اینو و اون تبدیل میشه. اینکارو با خودتونو کشورتون نکنید.با هر چیزی نباید شوخی کرد.
  • فرناز IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    11 0
    عالییییی بودین گل کاشتین محشر بودین خیلییییییییییییییییییییی عالییییییی بودین چی بگم دیگه فقط محشر عالی خیلیییییی خوشحالم نمیدونم چه جوری بیان کنم از صبح تا حالا همین جور بالا پایین میپرم ممنون که بعد یک سال سختی فشار و استرس وحشتناک کنکور که هر کسی رو به زانو میزنه خنده و شادی و ذوق رو بهم برگردوندید یه دنیا ممنون
  • مهسا A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    11 0
    دمتون گرم!!!!!!
  • saeed A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    13 0
    آ ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.مرسیییییییییییییییییییییییییییییی.آی جوووووووووووووووووووووووووووووون.
  • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    13 0
    اول دم بچه ها و ولاسکو گرم بعدشم دم همه ی ایرانیهای با معرفت گرم که از صبح به این زودی نشستین بازی ایران رو ببینید ایرانی یعنی مرام و معرفت و خونگرمی زنده باد هرچی ایرانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
  • ن.ا A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 0
    دم همتون گرم که با اینکه شانس صعود از دست رفته , مردونه برای شادی دل ما میجنگید... هرچی بهتون بدن حقتونه به خدا... واقعا ازتون متشکریم بچه ها... زنده باد ایران و ایرانی...
  • جلال A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    5 2
    یعنی واقعا اونایی که میگن چه ربطی به روحانی داره و... یعنی فکر می کنن اون دوستانی که میگن روحانی مچکریم واقعی می گن؟ن بابا این برد ها ن تنها به آقای روحانی بلکه به خود احمدی نژادم ربط نداره ولی این ی شور و نشاطه که تو جامعه اومده با انتخاب روحانی واسه همین اکثر مردم خوشحالن
  • آزاده IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    7 0
    کسب 4 امتیاز متوالی با دفاع خیلی حرفه ... اونم امتیازای پایانی
  • علی US ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 0
    بچه ها عالی بودند با غیرت و تو ست اخر حتی با تجربه . آفرین آفرین