محمدرضا فروتن بازیگر فیلم جدید مسعود کیمیایی شد

بانی‌فیلم نوشت:

محمدرضا فروتن به جمع بازیگران «عرق سرد» فیلم تازه مسعود کیمیایی پیوست.

این بازیگر پیش از این در فیلم‌هایی چون «مرسدس»، «فریاد»، «اعتراض»، «سربازهای جمعه» و «محاکمه در خیابان» با کیمیایی همکاری کرد و این ششمین همکاری‌اش با این فیلمساز سرشناس به حساب می‌آید.

پولاد کیمیایی و مهناز افشار دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلمی که کیمیایی نگارش آن را بر عهده داشته، داستان دو جوان را روایت می کند که یک شب در یک باشگاه بیلیارد با زنی روبرو می شوند و در دو راهی تصمیم قرار می گیرند.

داستان «عرق سرد» از یک نیمه شب تا صبح روایت می شود. فیلم چند بازیگر دیگر نیز دارد که بزودی معرفی خواهند شد. این روزها کیوان مقدم در مقام طراح و صحنه و لباس فیلم مشغول بازسازی لوکیشن اصلی فیلم در لاله زار است.

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    28 36
    گذشته ها من یکی از طرفداران پر و پا قرص فیلمهای کیمیایی بودم و کلی هم متعصب. الان رسیدم به حرف مرحوم هوشنگ کاووسی؛باز هم یک فیلمفارسی...خدابیامرز خوب فهمیده بود این سینمای بیمار رو...سینمای ایران کی میخواد درست بشه!؟
    • الی IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      5 3
      آقا رضا شما به فیلمهای کیمیایی میگین فیلمفارسی؟؟ پس فیملهایی که جواد رضویان و شفیعی جم و گلزار بازی می کنن چی ان؟ کیمیایی صاحب سبک و قلمهنباید اینجوری درمورد فیلمهاش قضاوت کرد. هرچند کارهای ضعیف هم داره ولی هیچکدوم در حد فیلمفارسی نزول نکردن
    • فرزاد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      3 0
      فیلم فارسی یه کم برای فیلم های کیمیایی بی انصافیه ولی جملات و شعارهایی که تو دهن بازیگراش میزاره اغراق شده هستند و باورپذیری رو مشکل می کنند. متاسفانه جناب کیمیایی خیلی دیالوگ های به قول معروق گل درشتی داره و دچار شعارزدگی در کارهاشون می شن.
  • مهرداد A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    45 7
    مشکل کیمیایی هرگز بازیگران فیلم هاش نبودن. او جایگاهی داره که هر بازیگری از حضور در فیلمش استقبال می کنه. واقعا واقعا و واقعا امیدوارم کیمیایی با این فیلم برگ برنده ای رو کنه و باز هم امیدوارم عرق سرد، بازگشت خوبی برای فروتن باشه. او به طرز غیرقابل درکی منزوی شده. منتظر تماشای عرق سرد در جشنواره خواهیم نشست.
  • بی نام A1 ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    5 4
    دختره با پسره حرفش شده بود و می گفت:غیرت و ناموس بازی دوباره داره مد می شه/ما چی کار کنیم امیر! که از این مد نمی افتیم؟ داستان ننوشته معلومه/پولاد و فروتن رفیقن و هر دو عاشق مهناز می شن. بعد یک کشمکش یکیشون فداکاری می کنه و میره کنار/بعدها اون یکی به رابطه بین مهناز و اون یکی دیگه شک می کنه و درست زمانی که چاقو تو سینه دوستش فرو کرده و داره می میره می فهمه اشتباه کرده
  • مقدم EU ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    9 2
    هربار قیصر را می بینم در برخی از سکانسها نمیتونم جلو اشک خودو را از بازی تماشایی بهروز وثوقی بگیرم. درود بر این کارگردان شاخص