۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۴

مهر نوشت:

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از پیشنهاد بودجه یک هزار میلیارد تومانی برای پرداخت وام ازدواج متقاضیان به کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.
عبدالرضا عزیزی گفت: طرح پرداخت وام ازدواج از سوی کمیسیون اجتماعی مجلس و با امضای بیش از 50 نماینده داده شد که این طرح پس از بررسی و تصویب بودجه در اختیار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون برنامه و بودجه هفته گذشته این طرح را بررسی کرد و کلیات آن به تصویب رسید. بر همین اساس قرار شده که وجوه اداره شده در اختیار صندوق مهر امام رضا (ع) قرار گیرد.

عزیزی درباره میزان این وجوه اداره شده توضیح داد: پیشنهاد ما یک هزار میلیارد تومان است. اما بانک مرکزی پیشنهاد اعتبار 20 هزار میلیارد تومانی داده که این پیشنهاد نشان دهنده اطلاعات ناقص و یا اشتباهی است. چرا که در حال حاضر 900 هزار نفر متقاضی دریافت وام سه میلیون تومانی است که اگر این دو عدد را در یکدیگر ضرب کنیم، به اعتباری معادل دو هزار و 700 میلیارد تومان احتیاج داریم.

به گفته وی، مجلس هزار میلیارد آن را تامین کند و بانک مرکزی نیز 1700 میلیارد تومان آن را بدهد، دیگر هیچ متقاضی وام ازدواج، در صف انتظار نخواهد بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر 900 هزار نفر متقاضی هنوز موفق به دریافت وام ازدواج نشده اند، گفت: با تامین اعتبار وجوه اداره شده از سوی مجلس و اعتبار از سوی بانک مرکزی تا پایان سال تمام متقاضیان وام خود را دریافت می کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    24 0
    این وام هم دیگه با این گرونی وسایل منزل همخونی نداره .واقعا با 3 میلیون تومان دیگه چیکار میشه کرد.دولتی با این نفت ومنابع مالی چیکار میکنه 800 میلیارد دلار را تقسیم بر جمعیت ایران میکردی میدونی به هر نفر چقدر میرسه.
  • علی رضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    7 2
    لطفا موضوع وام ازدواج رو تا آخر پیگیری نمایید.واقعا کسی جوابگو نیست،من بیش از 4 ماه است که ثبت نام کرده ام ولی تا کنون جواب مشخصی به بنده داده نشده ، با هر بار مراجعه گفتن فعلا اعتبار نیست و مشخص هم نیست که کی اعتبار میاد. اگه این موضوع رو تا آخر ادامه بدبد تا نتیجه گرفته بشه واقعا کار ثوابی انجام دادید . ممنون
    • امین A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      10 0
      جدا پروسه ی اعصاب خورد کن و وقت گیریه، اول اینکه 5 میلیون معروف همه اش دروغ بود، دوم اونکه از 3 میلیون، 150 تومان برمی دارن، واسه همون چندرغازم باید کل وقت و انرژی رو بذاریم... بعدم می گن چرا سن ازدواج بالا رفته، بابا سرا رو از تو برف در بیارین
  • وحید IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    12 3
    با این اوضاع باز هم بگویید چرا ازدواج کاهش داشته!!!
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    12 0
    آقایان یک همایش مسخره در ورزشگاه آزادی برگزار میکنن نزدیک 50 میلیارد خرج میکنن اون وقت اینجور کارا میشه پول ندارن بدن!! مدام هم حرف از ازدواج جوانان و لزوم بچه دار شدن میزنن!! باشه حتما اینکار را میکنیم!!! فقط حرف و حرف و حرف ... دریغ از عمل!!!
  • نگار IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    12 0
    مسولان عزيز مملكتي! بنده 9 ماه هست كه ثبت نام كردم و بانك صادرات رو انتخاب كردم اما هنوز جواب نگرفته ام و شعبه مشخص نشده.به كجا مراجعه كنم ؟
    • داود IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      3 1
      آخه بدبخت ... تویی که به امید وام ازدواج رفتی زن گرفتی باید اینجوری اذیت بشی برو ببین کدوم یک از بچه های مسولان عزیز مملکتی برا بچه هاشون میرن دنبال وام ازدواج. خاک بر سرت، مسولین امثال تو رو به حساب نمیارن.
  • نسرین IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    2 0
    مسوولان یک نگاه کوچیک بندازن به کفه ترازوی قیمت اجناس و مبلغ وام ازدواج !!!.......
  • نجمه A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 0
    چرا وامهای ازدواج را نمیدهند تکلیف ما ک چهارماه هست منتظر باز شدن سایت هستیم چی هست لطفا رسیدگی کنید چون ب شدت ب این وام ا حتیاج داریم