جزئیات بیشتری از انفجار مهیب در ضاحیه لبنان

دست کم هفت نفر در انفجار مهیب یک خودرو بمبگذاری شده در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت کشته شده و دست کم 11 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت انگلیسی بی بی سی این بمب در ضاحیه که منطقه ای شیعه نشین است منفجر شد.

براساس گزارش یک منبع امنیتی در لبنان یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده که حدود 50 کیلوگرم مواد منفجره در آن قرار داشت، در منطقه بئر العبد در جنوب بیروت منفجر شد.
این منبع که خواست نامش فاش نشود، خاطر نشان کرد این انفجار این منطقه را لرزاند و صدای آن در منطقه جبل لبنان نیز شنیده شد.

انفجار در یک منطقه بسیار پرازدحام در راه اصلی میان منطقه الرویس و بئر العبد در منطقه ضاحیه جنوبی رخ داد و از همین رو برخی دیگر از منابع خبری آمار بیشتری از تلفات ارائه کرده اند.

بی بی سی این انفجار را در ارتباط با درگیر شدن نیروهای حزب الله در سوریه دانسته است .

شبکه تلویزیونی المیادین آمار تلفات این انفجار را تا 120 کشته و زخمی برآورد کرده است. شبکه تلویزیونی الجزیره نیز شمار کشته شدگان را  زیاد اعلام کرده و گزارش داده است پیکر های آنها شمارش نشده است.

49261

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    26 9
    مرگ بر سلفیون از هر جنس و نژاد و گروهی که هستند و حامیان وهابی آنان بدانند که در فرهنگ و قاموس تشیع شهادت اوج رستگاری است .
  • معرفت ثقفی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    4 10
    سلام برادران عزیز ازینک انقلاب اسلامی مقدس ایران در این سی وبنج سال اسلام حقیقی ومحمدی واقی راشناسانده که هزارو جهار صد سال شناخته نشده بود حال این کوردلان دشمنان اسلام حقیقی جشم دیدن روشد ولایت مداری را ندارند این تکفیری ها واسلام دورغین امریکای واسرایلی جنک را با وارسان علی وفاطمه علیه سلام را شورو کرده اند