وزیر اطلاعات برای دیدار با مراجع عظام تقلید و علما به مشهد سفر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود علوی صبح روز پنجشنبه با حضور در بیت‌ آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در مشهد مقدس با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر اطلاعات هم‌چنین با آیت‌الله طبسی تولیت آستان قدس رضوی و امام جمعه مشهد نیز دیدار خواهد داشت.

وزیر اطلاعات با اشاره به شاخصی که این وزارتخانه پس از چهار سال بر اساس آن عمل خواهد کرد گفت: وزارت اطلاعات در خدمت نظام و در خدمت مردم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمود علوی که به مشهد مقدس سفر کرده است، در حاشیه دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی به ایسنا درباره تدابیر امنیتی وزارت اطلاعات برای امنیت شهر مشهد خاطرنشان کرد که وزارت اطلاعات و شهر مشهد، عملا در پناه امام موسی‌ابن‌رضا(ع) هستند.

وی اظهار کرد: هیچ کاری بی‌مشکل نیست؛ مشکلات نباید جهت امور به سمت اصلاح را متوقف کند. امیدواریم با تدبیر بر مشکلات فائق آییم.

وی هم‌چنین پس از دیدار با آیت‌الله سیدان در جمع خبرنگاران گفت: هدف از این سفر زیارت حضرت علی‌بن موسی رضا(ع) و دیدار با علماست.

وزیر اطلاعات افزود: از علمای اعلای مشهد استدعا کردیم با دعا و نفس گرم‌شان ما را در مسیر انجام خدمت صادقانه و خالصانه به نظام و مردم یاری کنند.

وی در مورد همکارانش در وزارت اطلاعات گفت: مقتضی عقل است که از تجارب همه انسان‌های باتجربه استفاده کنیم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    11 1
    اين آقاي وزير اطلاعات انگار مهرش به دل ميشينه. نه؟!
  • رند تبریزی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    15 2
    لطفا جناب علوی در مورد برخی سوء اسفاده ها از قدرت نیز در حراست ادارات مخصوصا در اموزش و پرورش اقدامی بکنند در این مورد با ایشان بصورت مستند مکاتبه خواهد شد تا ببینند کسانی که بی تقوایند چگونه با ابروی شهروندی بازی کردند و چگونه برخی از همکاران ایشان در استان نگذاشتند که پرونده شکایت در مرجع قضایی از ان مسوول حراست رسیدگی شود به بهانه اینکه حراست تضعیف می شود اگر عزمی برای رسیدگی است دفتر وزیر محترم پاسخی به این کامنت بگذارند تا مدارک مستند به حضورشان ارسال شود من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس به مسلم