فارس نوشت:

رئیس حزب غربگرای «نیروهای لبنانی» در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور آمریکا، خواستار دخالت مستقیم نظامی واشنگتن در سوریه شد.
به گزارش  پایگاه خبری «المنار»، «سمیر جعجع» رئیس حزب «نیروهای لبنانی» در نامه‌ای سرگشاده از «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا در سوریه وارد عمل شود و از ادبیات این نامه بر می‌آید که وی خواستار دخالت نظامی باشد.

وی در این نامه نوشت: آمریکا به تعهدات خود عمل کرد و مقابل تمام اشکال استبداد ایستاد و آن را شکست داد. اما هنوز برخی طاغوت‌ها وجود دارند. نیروهای نظام سوریه به رهبری «بشار اسد» رئیس‌جمهور این کشور در حال پاکسازی نژادی، کشتار جمعی، شکنجه برنامه‌ریزی شده (حتی علیه کودکان) و تخریب شهرها با ساکنان آن است و کار به همین‌جا ختم نشده و از گازهای کشنده اعصاب در سوریه استفاده شده که به قربانی‌شدن تعداد زیادی از شهروندان سوری منجر شده است. به این ترتیب از خط قرمز نیز که شما درباره آن هشدار داده بودید، تخطی شده است.

جعجع در ادامه تاکید کرد: اهمال آمریکا و جهان آزاد در اتخاذ موضع یا نشان دادن واکنش در قبال آنچه که در سوریه روی می‌دهد، به فروپاشی و نابودی کامل تمام اصول و عقائد منجر می‌شود.

وی افزود: میلیون‌ها قربانی سوری در فهرست انتظارند و برای آنها هنوز جای امید هست. این امید در این مسئله نمایان می‌شود که فرماندهی نیروهای مسلح آمریکا باید به وظیفه خود عمل کند. وی نامه خود را با اسم خدا و خیر برای تمام بشریت به پایان رساند و گفت: کاری کنید.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    26 35
    جعجع از آمریکا خواسته تا عراق و افغانستانی دیگر در سوریه بنا کنه... تیتر هر روزه اخبار جهان پس از حمله آمریکا: " صدها کشته و زخمی در عملیات بمب گذاری در سوریه!"
  • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    22 37
    جهان آزاد !!! داریم مگه ؟!همه اینا فقط حرف. این چند سال اخیر همه کشورها اعم از غرب و شرق و کشورهای عرب (بحرین سوریه ترکیه چین انگلستان آمریکا یونان یمن روسیه......)به خوبی نشون دادن که اگر صدایی به نشانه اعتراض بلند بشه راه هایی برای خفه کردنش هست حالا اسد یه جور عمل میکنه، تو بحرین و عربستان یه جور دیگه ،در انگلستان یه جور، در آمریکا جور دیگه و در .... هم ....
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    36 63
    شیطان کوچک از شیطان بزرگ استمداد می طلبد ،عجیب تر اینکه درآخر اسم خدا را هم می برد، غضب خدا بر شما شیاطین واذناب کفر پیشه وجنایتکاران باد
    • علی IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      13 18
      ببخشید چرا منفی؟؟؟!!!
  • بی نام EU ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    27 60
    تو چی میگی سمیر جغجغه؟
  • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    48 15
    اونوقت عربستان استبداد نیست
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    20 9
    به نظر من بهتره بعضی از ایرانیها برن سوریه و به نفع ارتش آزاد بجنگند بعد از چند ماه بیان ایران و حقایق را روشن کنن چون اینطوری با این کامنتهای کیلویی نمیشه نظر داد.
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    16 2
    از ادبیات این نامه بر می‌آید که وی خواستار دخالت نظامی باشد. نامه سرگشاده سمیر جعجع به اوباما: به سوریه حمله کنید بدون شرح!!؟
  • رضایی A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    11 21
    این مردک ضد ایران.ضدحزب ا....وکلانوکر اسرائیل است وربودن دیپلمات های ایرانی در بیروت توسط او صورت گرفته .ازقیافه اش سرارت میبارد ای کاش روزی گیربیفتد تا حداقل از سرنوشت 4هموطن ما پرده برداشته شود.
  • بی نام A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    6 4
    امان از دنیای فتنه گر فتنه پشت فتنه خودشون از سلاح شیمیایی استفاده میکنن میگن بشار اسد داره پاکسازی نژادی میکنه کسی هم این ادعا ها رو قبول میکنه