۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

تسنیم نوشت:

یکی از مخالفان سرسخت دولت رجب طیب اردوغان ضمن غیر واقعی خواندن اشک های ریخته شده نخست وزیر ترکیه در مرگ فرزند البلتاجی از رهبران گروه اخوان المسلمین از سیاست منطقه ای دولتمردان کشورش به شدت انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع، کمال قلچیدار اوغلو با اشاره به گریه کردن رجب طیب اردوغان به سبب مرگ فرزند محمد البلتاجی از رهبران گروه اخوان المسلمین مصر در یکی از شبکه های تلویزیونی گفت: اشک های اردوغان واقعی نیست و هدف از گریه های وی به دست آوردن پایگاه مردمی است.
وی افزود: اشک ریختن نشانه ناامیدی است و کسی که می گرید از ایجاد راه حل بازمانده است و تبدیل به انسانی نیازمند به محبت و شفقت شده است.رابیه کودکی دو ساله، دو سال و نیم قبل در اثر گرسنگی در شهر سامسون(شهری در ترکیه) فوت کرد چه کسی برای این کودک گریه کرد؟
اوغلو بیان کرد: سیاست خارجی ترکیه سبب انزوای روز افزون آن می شود. دوست دائمی ترکیه در حال حاضر کیست؟ ما با همه کشورهای همسایه روابط بدی داریم.مبادی و اصول مصطفی کمال آتاتورک درباره توجه به صلح در کشور و جهان چه شد؟
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    39 18
    موتفقم. کاملا درست می گه.
    • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      21 17
      بی خود میگه این اوغلو از اوناییه که اون همه بدبختی رو به اسم ناسیونالیسم ترکی سر مردم ترک و کرد آوردن
  • ابراهیمی A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    23 28
    این عزیزان خیلی دوست دارن که یک ادمخواری مثل السیسی در ترکیه پیدا بشه و منتخب مردم کنار بزنه اما زهی خیال باطل شما اگر خیلی ناراحتی تو انتخابات پارلمان شرکت کن و اردوغان شکست بده. متاسفانه سکولارهای خاورمیانه زمانیکه وارد انتخابات میشن دو گزینه جلو خودشون میزارن 1- یا پیروز میشویم 2- یا کودتا میکنیم نمونش به ترتیب الجزایر1990- ترکیه1997- فلسطین2005- مصر2013. این اقایون صرفا سکولار هستن و هیچ اعتقادی به لیبرالیسم و ازادیهای فردی ندارند
    • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      3 3
      السیسی آدمخواره؟؟؟!!! نمی دونستم
  • میلاد A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    22 14
    کارهای منافقانه ازاردوغان زیاد دیدیم یک جا خودرا دوستدار شیعیان نشان میدهد واز طرفی برای کشتن علویان به سوریه تروریست اعزام میکند
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    26 11
    اردوغان یه عوامفریب فرصت طلبه. یک سیاستمدار رذل دیگه
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    3 6
    از اردوغان بت نسازید! اگر اقتصاد ترکیه هم مثل ایران تحت فشار تحریم های خارجی بود الان ترک ها مثل اقوام مغلشان در حال خوردن همدیگر بودند!
    • مسعود IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      4 4
      عزیز من چرا این رو نمی گی که ترکیه بدون ذره ای نفت و گاز هفدهمین اقتصاد برتر دنیاست؟ و اگه نفت و گاز ایران رو داشت الان چی بود؟ و البته متاسفم برای ادبیات شما
  • matin IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    5 0
    حمایت کردن از یک گروه صرفا حمایت از همه اعمال آنها حتی جنایتشان نیست آقای میلاد....علویان سوریه!!!!!مثل اینکه یادتون رفته 75 درصد مردم سوریه سنی مذهب 20 درصد شیعه مذهب 5 درصد مسیحی وسایر هستن.به نظر شما بشار اسد پایگاه مردمی داره !!!
  • کردو IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    2 4
    برای 38 نوجوان روبوسکی که پارسال در مرز ترکیه با کردستان عراق هم اشک ریخت؟؟؟؟؟؟
  • الف IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    3 2
    این بابا که هر روز نیم ساعت علیه اردوغان صحبت نکنه روزش شب نمیشه تو انتخابات هم برای چندمین بار پیاپی حزبش مقابل اردوغان شکست خورد. آزادی بیان از نعمات دموکراسی هستش و خوشبختانه در کشور همسایمون احزاب مخالف ( ج ه پ - م ه پ - و ...) به راحتی حرفشون رو میزنن و گاها هر چی هم دلشون می خواد بار شخص اول مملکت میکنن. البته مهم رای مردم پای صندوقه که به نظر من باز هم حزب اردوغان رای خواهد آورد.