مهر نوشت:

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان این که هر ساله با شروع مهرماه و بازگشایی مراکز آموزشی ترافیک پایتخت سنگین تر می شود گفت: در هفته نخست مهرماه سال گذشته ترافیک تهران نسبت به هفته قبل از آن 24 درصد افزایش یافت که پیش بینی می شود امسال نیز ترافیک در مهرماه حدود 25 درصد افزایش یابد.

همایون فتاحی اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد ترافیک در هفته نخست مهرماه سال 91 نسبت به هفته پیش از آن 24 درصد و در کل مهرماه نسبت به شهریور ماه ترافیک پایتخت حدود 21 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: همچنین براساس آمارهای مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران در بین روزهای هفته در مهرماه سال 91، یک شنبه ها بیشترین ترافیک و پنج شنبه ها بیشترین حجم تصادفات در شهر مشاهده شده است.
فتاحی تصریح کرد: در طی ساعات روز در مهرماه سال 91، بیشترین تصادفات نیز بین ساعت 15 تا 17 و بیشترین حجم ترافیک بین ساعت 17 تا 18 مشاهده شده است.
وی ادامه داد: در این مدت نیمی از وقایع ثبت شده در مرکز کنترل ترافیک نیز مربوط به نقص فنی خودروهای شخصی بوده است.
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: نقاط حادثه خیز و نقاطی که بیشترین تصادفات را طی سال گذشته داشته‌اند، شناسایی شده اند و در تلاشیم تا با تمام امکانات و توان در ایام مهرماه ترافیک شهر تهران را تحت نظارت و مدیریت داشته باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک در مهرماه در آماده باش کامل خواهد بود و هماهنگی‌های لازم با نهادها و سازمان‌هایی که در مدیریت ترافیک دخیل هستند صورت گرفته تا بتوانیم شاهد تسهیل تردد ها در شهر باشیم.
47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    9 2
    خیالی نیست ! ملت نشون داده با 2 برابر این عدد هم کم نمیاره
  • ehsan US ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    16 1
    اقای احمدی نزاد شما که اینقدر در گوش ما خوندین پول فلان چیز از جیب مردم به حمل و نقل عمومی اختصاص میدیم و کلی در این مورد شعار دادین پس کوووووو ؟ چه کار کردین شما تو این مدت ؟؟؟ به فکر مردم نبودین اقای ریس جمهور ....نبودین
  • kasra IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    2 8
    علی داییییییییییییییییییییییی
  • متولد تهران EU ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    3 0
    ترافیک اتوبانها کوچیکترین معضل تبدیل شدن تهران به وضع اسفناک کنونی هست، سالهاست که روح و آرامش تهرانی ها همراه با فروش تراکم و زمین ها و باغهایش به فروش رفته ، سالهاست که دیگه خبری از پروانه و...نیست و تا درست نشدن شهرستانها این روند نابودی زندگی تهرانی ها (متولدین تهران و بومیان قدیمی) و مهاجرت های همه جانبه ادامه خواهد داشت، شلوغی، ازدحام و تراکم انسانی، ترافیک در کوچه ها و خیابان ها، از بین رفتن آرامش و امنیت در خیابانها، آلودگی صوتی و تصویری، گرانی در همه زمینهها به علت تقاضای زیاد،(نمونه جوانان تهرانی برای خرید مسکن)،رقابت و...... بی نهایت خسارت جانی و مالی ناشی از آن به مردان و زنان این شهر. ای کاش، ای کاش یکبار هم مسولین خودشون رو میزاشتن جای این مردم تا بتونن مشکلات رو حل کنن
  • بهنام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    9 0
    اینقدر امکانات تو تهران به نسبت شهرهای دیگه زیاده که روز به روز به جمعیت تهران افزوده میشه یکی از دلایل اصلی شلوغی تهران همینه