ایسنا نوشت:

 همزمان با اعلام منابع اسرائیلی مبنی بر نزدیک بودن زمان حمله نظامی به سوریه رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای شمال اراضی اشغالی دستور داد تا در ‌آماده‌باش کامل باشند.

به گزارش  سایت شبکه خبری فلسطین الیوم، منابع اسرائیلی اعلام کردند که حمله نظامی به سوریه بسیار نزدیک است و فرصتی برای تردید در اینکه آیا آمریکا ظرف 48 ساعت آینده به دمشق حمله خواهد کرد یا خیر وجود ندارد.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اظهارات جمعه شب جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در حقیقت چراغ سبزی برای آغاز حمله نظامی به سوریه بود اما این حمله بسیار محدود است و در آن حدود 100 موشک تام هاوک به سمت 50 هدف در سوریه شلیک خواهد شد.

جمعی از تحلیلگران نظامی و سیاسی صهیونیستی در این خصوص اعلام کردند که احتمال دارد بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در واکنش به حمله احتمالی به کشورش تل‌آویو را بمباران کند که این مساله به نفع اسد نیست.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی نیز آمادگی‌های نظامی خود را در مناطق مرزی با خط آبی در جنوب لبنان و به ویژه منطقه الجلیل و ارتفاعات اشغالی جولان افزایش داده است به نحوی که گفته می‌شود ظرف چند ساعت گذشته ارتش اسرائیل تجهیزات اضافی را به این مناطق منتقل کرده است.

علاوه بر این بنی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز در دیدار با جمعی از نظامیان این رژیم در منطقه اشغالی جولان از افسران این رژیم خواست در ‌آمادگی کامل باشند.

وی گفت: امیدوارم اوضاع آرام باشد اما ما باید در حالت آماده‌باش کامل باشیم.

گانتس علاوه بر این در این دیدار که به همراه یئیر لاپید، فرمانده منطقه شمالی اراضی اشغالی صورت گرفت از سامانه گنبد آهنین دیدن کرد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    36 40
    صهیونیست ها تا آخر عمر در آتش ترس و التهاب خواهند سوخت و یک آب خوش از حلقوم کثیفشان پایین نخواهد رفت.این سزای جنایتکاران است.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      20 10
      70 سال از این حرفها زده اند. اتفاقی هم نیفتاده!
  • باقرزاده IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    3 7
    متاسفانه به هردليلي ديد وباوراكثريت مسلمانان ديد فتعليشاه درتقسي مخزركه تاچشم كارميكند مال ماست.مي باشد.سرنوشت سوريه و... مثل عراق در91خواهد بود.كه صدام را ضعيف وپرواز ممنوع شد.كردها وشيعيان كه تا حوالي بغداد رسيدند. هلي كوپترهاي صدام مجوز پرواز گرفت تا قاعده به هم نريزد. 12 سال نابودي عراق و... كه تاچندنسلي بايد بسوزد تا بخود ايد.و دوباره ... سوريه،مصر و.../ قبلا توكتابها خوانده بوديم كه آدميان برسفره اي نشسته وطعام خورند. ولي دو وحش برسرلاكي نسازند.
  • بنده ی خدا A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    17 46
    انشالله که اتفاقی نیافته ولی اگر حمله کرد ایران ،سوریه و حزب الله باید با تمام توان و تجهیزات تل آویو رو با خاک یکسان کنند تا کل دنیا راحت بشه از دست این شیطان های کثیف
    • بی نام EU ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      36 5
      اسراییل هم که اصلا200 کلاهک اتمی نداره و نشسته منتظر که ما تل آویو رو نابود کنیم اون هم عکس العمل نشون نده ! برادر من شعار نده و ایران رو هم تشویق به ورود به جنگی خانمانسوز نکن. اسراییل اون کلاهک رو برای عمه نتانیاهونگه نداشته نگه داشته برای همچین روزی که موجودیتش در خطر قرار گرفت استفاده کنه واگر 4 تا از اونها بخوره وسط و 10 میلیون آدم کشته بشن شما بازهم میشینی شعار میدی؟
    • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      12 0
      برادرمن ايران رو قاطي نكن ما فعلا مشكلات زياد داريم
  • amir IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    1 4
    وما رميت اذ رميت ولكن الله رمى و آنگاه که تير می ، انداختی ، تو تير نمی انداختی ، خدا بود که تير می انداخت داری کیو از تسحیلات میترسونی؟ کساییو که33 روز با آر پی جی جلو تانک مرکابا ایستادن یا کسیو که دید آر پی جی نداره نارنجک بست کمرش رفت تانک دود کرد؟؟؟ قانون نانوشته ی جنگ ایمان به خداست که بالاتر از هر جنگنده و ناوه همونطوری که توی لبنان خواست، و انجام داد، اگه بازم بخواد ، ، ، ما جز مطیع چیزی نیستیم
    • رضا IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      1 1
      جان هرکیو دوست دارید ایرانو تو این جنگ دخالت ندید... ما کلی مشکل داریم خودمون