مهر نوشت:

الازهر مصر با صدور بیانیه ای علیه تهدیدهای نظامی آمریکا و برخی کشورهای غربی درباره دخالت نظامی در سوریه موضع گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد: الازهر مصر با صدور بیانیه ای دخالت نظامی احتمالی آمریکا و متحدانش را در سوریه محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: هرگونه دخالت نظامی در سوریه به معنای جنگ علیه کشورهای عربی و اسلامی بوده و کاملا محکوم است.
مقامات غربی طی روزهای اخیر تهدیدهای متعددی را در زمینه دخالت نظامی در سوریه مطرح کرده بودند.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یغما A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    39 12
    الازهر کشته شدن مردم سوریه و جنایات صلفی ها رو احیانآ محکوم نکرده؟ بابا اینا تو این دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال کجا بودند؟
    • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      11 12
      چرت نگو مومن
  • فرزاد IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    15 6
    رفتن بشار اسد و اومدن تروریست های تندرو یا در خوش بینانه ترین حالت تروریست ها کندرو تغییر ظاهر داده !! نه تنها هیچ کمکی به مردم سوریه و جهان نمیکنه بلکه فقط و فقط باعث تقویت موضع تروریست ها و دشمنان ازادی در گوشه و کنار جهان میشه . تا الان هیچ کشوری تضمین نداده که با رفتن بشار اسد ، اشوب طلبان تندرو یا کندرو ! به حکومت یا دستکم بخشی از قدرت نرسند. امریکا برای ادامه چپاول جهان به تروریست های تندرو و کندرو نیاز داره ، اما در یک سطحی از قدرت یعنی نه کم و نهد زیاد. دیدید که تا استانه ی نابودی کامل طالبان هم رفت ولی بعد از نبود تندروها احساس خطر کرد و بهشون میدون داد تا اندکی خودی نشون بدند تا امریکا با خیال راحت به کارش در جهان ادامه بده !
  • امین IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    8 0
    خوب اگه میتونین جلوشونو بگیرین!!!بسم الله.
    • بی نام A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      2 3
      شیخ الازهر رو دست خورده - از طرفی مصر مشکلات داخلی لاینحلی داره و از طرفی -اسرائیل بیغ گوششه و سوریه هم سقوط کنه - عملا فرانسه در الجزایر خواهد شد - کل سرزمین شمیر نشان عرب- زیر پای چکمه داران امریکایی به ورز دادن کشیده خواهد شد حرکات اخوان موجب رشد امریکا در منطقه شده -ایران قدرت مهمی در منطقه و نقطه مقابل امریکاست - در این اب گل الود روسها و ترک ها ماهیهای خوبی خواهند گرفت و تیغ خورده شدن انها برای ایران میمونه -ایران در معرض تهدید بزرگی افتاده چراغ های الارم ارامش ایران به صدا در امده - سوریه و عرب پوست خربزه زیر پای ایران است - از ترکها یاد بگیریم و از عربستان خوب بیاموزیم - عرب برای خود شمشیر دو لبه میکشند وما تامین کننده برق شمشیرشان شدیم - سلفیها و تندرو ها از بمب اتم خطرناکترند
  • حمید A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    7 1
    سوریه .....بکشیید بکشم........مهم نیست بحرین ........بکشید بکشم.....بکشید مهم نیست ایران و پاکستان عراق و....... چون علیه ما هستند. ولی اگه یک نفر از ما کشته بشه ..... حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه و....... در کل جالبه خودت طرف دعوایی خودت قضاوت میکنی خودت حکم میدی خودت اجرا میکنی حداقل تو بدون دشمنی داریم که با گرگ فرقش اینه که گرگه یه موقع هایی سیر میشه از دریدن اینا سیر شدنی نیستند رژیم صهیونیستی چند تا کلاهک هسته ای داره؟ ببین ما برامون انسانیت مهمه نه ملیت. دین ما همینه پیامبر اومد برا این اومد بگه که سیاه و سفید فرقی نمیکنه.
  • بی نام MY ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    10 1
    از عاقبت مصر میترسند
  • علی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    3 8
    ننگ بر الازهر
  • *** IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    7 4
    خدا لعنت کنه این غربی هارو که از دستشون ارامش نداریم دارن خستمون میکنن با این دخالت ها ،،،وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    1 0
    نگرانی اصلی عربستان و ترکیه و قطر و انگلیس و امریکا و فرانسه ( اتحاد حامیان تندروهای ادم خوار رو باش !!) شکست تندرو ها و پیروزی کامل دولت سوریه هست وگرنه خودشون بهتر از همه میدونند که بشار اسد یا هر انسان دیگری نمیاد در زمانی که چند قدم تا پیروزی فاصله داره خودش رو با دست خودش توی مهلکه ای بندازه که جز ضرر هیچ سودی نداره.