واحد مرکزی خبر

 رئیس جمهورروسیه درباره دیدار با همتای آمریکایی خود گفت:ما حرف های یکدیگر را شنیدیم اما متوجه شدیم نمی توانیم با یکدیگر توافق کنیم.
به گزارش مونتیورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر،ولادیمیر پوتین گفت: ما می دانیم به محض این که هر نوع درگیری یا فاجعه در آنجا (خاورمیانه) روی دهد،قیمت انرژی افزایش خواهد یافت.این به چه معناست؟ این مسئله به معنای آن است که این افزایش قیمت ها بر اقتصاد جهانی فشار وارد خواهد کرد و در چنین برهه سختی برهم زدن اوضاع در خاورمیانه به ضرر اقتصاد جهان خواهد بود.
رئیس جمهور روسیه گفت: ما تمام غروب را درباره سوریه صحبت کردیم و بعد از آن نشست دوجانبه با آقای دیوید کامرون داشتم.
ولادیمیر پوتین گفت: استفاده از تسلیحات شیمیایی اقدام تحریک آمیز شورشیان است که به روی کمک خارجی و کشورهایی که از همان اول از آنهاحمایت کردند،حساب باز کردند.
وی گفت:اجازه دهید به شما یادآور شوم استفاده از زور علیه یک کشور مستقل فقط برای دفاع از خود ممکن است و تا آنجا که همه می دانند سوریه در حال حمله به آمریکا نیست.مطلب دوم این است که تصمیم باید از طریق شورای امنیت سازمان ملل متحد صورت گیرد وهمانطور که یکی از خانم های شرکت کننده در جلسه در روز گذشته گفته است، کسانی که غیر از این اقدام می کنند خود را فراتر از قانون قرار می دهند.
رئیس جمهور روسیه گفت: ما امروز با رئیس جمهور آمریکا دیدار کردیم.
گفتگوی ما بیست یا سی دقیقه طول کشید.این گفتگوی جدی و دوستانه وسازنده بود و در فضای دوستانه انجام شد.
رئیس جمهور روسیه گفت:ما عقاید خود را داشتیم اما گفتگو صورت گرفت.
ما حرف های یکدیگر را شنیدیم و متوجه شدیم نمی توانیم با یکدیگر توافق کنیم.من با حرف های او موافق نبودم و او هم با حرف های من موافق نبود اما به حرف های یکدیگر گوش و تلاش کردیم تحلیل کنیم.

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من خودم تنها IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    11 5
    چه ناعادلانه......خون مردم یه کشور افتاده دست یه امضا و یه تیکه کاغذ چند نفر ...خدایا
  • حمید IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    13 18
    دولت آمریکا هرگز گوش شنوایی برای شنیدن حرف حق نداشته ندارد و نخواهد داشت
    • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      3 4
      چون زبان دلار های نفتی اعراب برای امریکا و فرانسه و زبان حقوق بشری برای بقیه جامعه جهانی خیلی جذاب تر ومفهوم تره.
  • بی نام A1 ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    15 12
    من نمیدونم چرا هر چی دقت میکنم طرفداران حمله به سوریه حرفهاشون منطقی نیست. جان کری میگه القاعده تو سوریه حضور نداره در حالی که وقتی کسی رو سر میبرن و یا دست و پاشو قطع میکنن و یا دل رودشو بیرون میارن و یا زنده زنده اتیشش میزنن میگن عناصر القاعده این کار رو کردن. میگن اسد از شیمیایی استفاده کرده در حالی کاملا به نفع جبهه مقابل است و کاملا به ضرر اسد. میگن کسی سلاح نده به اسد در حالی که خودشون کانتینر کانتینر سلاح میفرستن برای طرف مقابل. میگن واسه سوریه دمکراسی میخوان بعد با پادشاهان عربستان و اردن و قطر و بحرین دوست جون جونی هستند. بعد تو این وضعیت که ایران داره سعی میکنه روابطش رو با اروپایی ها گسترش بده و قصد داره در صورت لزوم وارد مذاکره با ایالات متحده بشه تا وضعیت اقتصادی رو کمی بهبود بده عده ای از هم وطنان خودمون برای جنگ لحظه شماری میکنند. در حالی که شروع جنگ حتی اگر درگیر هم نشیم همه چیز رو خراب میکنه. حتی تهدید به جنگ هم باعث سقوط شاخص بورس شد. اگر درگیر بشیم که دیگه واویلا. جالب اینجاست که حتی اکثریت مردم امریکا با جنگ مخالفت میکنند در حالی که جنگ هم بشه احتمالا مردم امریکا از موشک پرانی ها در امانند و اونوقت مردم ما که در محاصره پایگاه های نظامی امریکا و تروریست های القاعده و طالبان هستیم و اقتصادمون در اثر تحریم ها داغون و روابطمون با دنیا تیره شده کاسه صبرشون برای اینکه ببینن امریکا به سوریه حمله کنه لبریز شده. عجبا! امان از این شبکه های ماهواره ای فارسی که دارن جوانان ایرانی رو تبدیل میکنن به سفرا و حافظین منافع امریکا.
  • ایمان IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    15 12
    تحلیل نمیخواد! امریکا + اسرائیل » متجاوز و جنگ طلب
  • ali A1 ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    11 0
    یک سایت میزنه توافق کردن یک سایت میزنه گفتگوها مثبت بود.اینجا زده بی نتیجه بود. من خواننده چی برداشت کنم!!!!
  • بی نام A1 ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    12 15
    اخه پوتین جان داداش، این گاوچرونا که منطق حالیشون نیست. اینا فقط اسلحه میدونن چیه. مثل سگی که مردده حمله کنه یا نه زل میزنه تو چش ادم. چنگ و دندون نشون میده و پارس میکنه. اگه چوبی چماقی چیزی نشون ندی یا فرار کنی فاتحت خوندست.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    3 3
    به نظر من پوتین باید محکمتر برخورد کنه چون سرمایه دار ترسوست
  • حسين IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    7 5
    اين افرادي كه منفي ميزارن منظورشون چيه؟يعني درك اين واقعيت برا شما خيلي سخته
  • فرهاد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    4 3
    انشاالله که امریکا هیچ غلطی نتونه بکنه
  • علی صادقی A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    4 4
    روسیه روسیه حمایت حمایت.لااقل برا خودت
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    2 2
    دوست دارم روسیه تا اخرین لحظه به موضع اصولیش در حمایت از دولت سوریه در برابر با تروریست های تندرو و ادم خوار ادامه بده ببینم دیگه چه بهانه ای برای کوبیدنش باقی میمونه. هر چند روسيه تا همينجا هم که به تنهايي از سوريه در برابر قدرتهاي بزرگ ديگه حمايت کرده خيلي هنر کرده. نمیشه انتظار داشت که روسيه بياد رابطه ش رو با همه ي کشورهاي ديگه بهم بده. روسيه نه اروپاي پيشرفته و قدرتمند رو کنار خودش داره نه کشورهايي مثل عربستان و قطر و امارات که پول مفت بهش بدند ، پس اينکه انتظار داشته باشيم روسيه تنهايي با همه بجنگه اصلا منطقي و منصفانه نيست ولی دوست دارم روسیه به این انتظار غیرمنصفانه ی ما هم پاسخ بده. راستی فکر ميکنيد امريکا اگه تو شرايط روسيه بود اين کار رو انجام ميداد؟ من که بعید میدونم شما چطور؟
  • پارسا A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    3 14
    نمیدونم چرا بعضیا از سوریه حمایت میکنن؟چرا از قدرت طلبی بشار اسد حمایت میکنید....خب چرا این بشار اسد به قول شما مظلوم یه انتخابات آزاد برگزار نمیکنه....یعنی قدرت اینهمه ارزش کشته شدن مردمشو داره....آمریکا به عنوان ابر قدرت جهانی باید بیاد وسطو یه خودی نشون بده یا نه....سوریه اینهمه وقته نتونسته هیچکاری بکنه...
    • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      8 2
      برو من و توتو ببین تو. حوصله ندارم دیگه واسه امثال تو که امریکای جنگ طلب متجاوز جنایتکار رو مثل خدا میپرستید همه چیز رو توضیح بدم.
  • بی نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    دولت آمریکا کی فهمیده و منطق داشته که اینبار بفهمه آقای پوتین؟