ایسنا نوشت:

الهه راستگو در نطق دفاعیه خود نسبت به رایی که علیرغم توافق با اصلاح طلبان به محمد باقر قالیباف داد، گفت: مورد بی‌مهری و بی‌توجهی برخی رسانه‌ها و افرادی قرار گرفتم که رفتارشان مصداق بارز بداخلاقی و بی‌حرمتی به آزادگی و آزاداندیشی است.

الهه راستگو امروز در جریان سومین جلسه شورای شهر چهارم در ابتدای جلسه در نطقی پیش از دستور اظهاراتی را در دفاع از خود نسبت به اظهارات گفته شده در مورد رای‌ خود به محمد باقر قالیباف مطرح کرد و گفت: هفته گذشته در برابر کلام الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد کردیم که با تکیه بر شرف انسانی خویش در حفظ امانت مردم و انجام هرچه بهتر وظایفشان کوشا باشیم و در همه زمینه‌ها قدر و انصاف را در نظر بگیریم و مادامی که در شورای شهر عضویت داریم بر رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر به شهرداری اهتمام ورزیم.

وی گفت: امروز با بیش از 32 سال سابقه خدمت در سنگرهای تدریس در آموزش و پرورش ( تربیت معلم شهر، مرکز آموزش عالی فرهنگیان،‌ مجلس شورای اسلامی،‌ وزارت کار و امور اجتماعی و مجمع تشخیص مصلحت نظام) افتخار خدمت به مردم را در این جایگاه دارم و به سبب رعایت یکسری اصول بدهی در انتخاب شهردار تهران مورد بی‌مهری و بی‌توجهی برخی رسانه‌ها و افرادی قرار گرفتم که رفتارشان مصداق بارز بد اخلاقی و بی‌حرمتی به حریت و آزادگی و آزاداندیشی است؛ البته مسائل دیگری هم هست که فعلا در مورد آنها سکوت می‌کنم و در صورت لزوم آن را بیان خواهم کرد.

راستگو اضافه کرد: من همواره عدالت و صرفه و صلاح ملی و مردم را بر منافع شخصی خود ترجیح داده‌ام و سوابقم آن را نشان می‌دهد و خود را اصلاح طلب می‌دانم. در واقع من اصلاح طلب بوده، هستم و خواهم بود، اما بر پایه یک سری اصول اصلاح طلبی یعنی اصلاح امور جامعه و حرکت از وضع موجود به حرکت به وضع مطلوب.

وی ادامه داد: افرادی در خصوص من اظهار نظر کرده‌اند که اصلا هیچ سابقه سیاسی نداشته و ندارند و تقریبا همه افراد همگروه من که به شورا راه یافتند قبل از شروع کار می‌گفتند که شورا جای کار سیاسی نیست ولی آنچنان در مسائل سیاسی فرو ررفتند که تقریبا مصالح مردم به فراموشی سپرده شد.

راستگو اظهار کرد: وظیفه من و همکارانم در مقابل مردم شریفی که به ما رای دادند، ایجاد فضایی آرام،‌ توام با شادی و نشاط و بدور از تنش و سیاسی کاری جهت فراهم کردم شرایط لازم برای زندگی سالم و رو به تعالی است.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: من به عنوان نماینده منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات، علیرغم احترامی که برای خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی قائل بوده و هستم و شناختی که از تخصص و تجارب آقای هاشمی داشتم و بررسی‌های همه جانبه و مقایسه سوابق، تجارب و برنامه‌های وی در مقایسه با قالیباف و با توجه به نیمه تمام بودن بعضی پروژه‌های شهری و هزینه‌های کلان اقتصادی که در این برهه از زمان برای مردم شهر تهران وجود دارد، به قالیباف رای دادم و امیدوارم عملکرد شایسته وی موجب خوشحالی و دلگرمی مردم شهرمان،‌ همکاران شورا و شهرداری تهران شود.

وی در عین حال تاکید کرد که برای خدمت رسانی بهتر به مردم، شهرداری نیازمند اصلاحاتی است و از رسانه‌ها خواست تا در مورد عملکرد اعضا منصفانه برخورد کنند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 87
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    اين قضيه فعاليت هاي برادرانتون چيه؟ بهتر بود كه در مورد آنه صحبت كنيد تا ببينيم قضيه چي بوده؟
    • قاسم IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      52 32
      این جمله خانم دانشور خیلی جالبه: درباره فعالیت اقتصادی برادران راستگو در شهرداری تحقیق می کنیم."خانم دانشور من از شما و اصلاح طلبان می پرسم چرا وقتی شما درباره برادران راستگو شک دارید و احتمال می دهید در فعالیت های اقتصادی شهرداری تهران حضور دارند خانم راستگو را در لیست اصلاح طلبان قرار دادید و از ایشان حمایت کردید که به شورای شهر راه یابند؟؟؟؟؟؟!!!! یا این ادعا کذب است یا اینکه متاسفانه شما اصلاح طلبان نیز فقط و فقط به دنبال منافع خود هستید نه منافع مردم.بی نام عزیز اگه چیزی بوده خیلی زودتر باید به مردم می گفتن که مردم آگاه بشن و با ایشون رای ندن نه الان که خانوم راستگو خلاف منافع اصلاح طلبا عمل کرده.
    • حسن IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      33 6
      راستگو باید استعفا دهد تا همه بدانند که راست میگوید
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    از اصلاح طلبان کمک گرفتی و حقوق گرفتی وبه شغلی رسیدی و معروف شدی و رای اوردی حالا به اصولگرایان کمک میکنی؟!فکر کنم به این میگن نامردی
    • قندنمک A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      52 4
      من هم جراح مغز و اعصاب هستم!! رو دست استاد پرفسور صمیعی بلند شدم. کدوم عاقلیه که باور کنه!!
    • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      71 10
      این خانم طلبکار هم هست، استفعا از شورا بدی بهتره، کسی که حرف از سوگند به قدم برداشتن در مسیر مردم می کنه که با واسطه اصلاح طلب ها بهش رای دادند و میاد تو مجلس و زیر سوگندش می زنه مجازات هم باید بشه.
    • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      16 41
      اگه بقیه اصلاح طلبان هم مثل ایشون عمل می کردند من هم از طرفدار اصلاحات می شدم.نه این که شعار ازادی بیان بدهند بعد اونیکه مخالف نظر شون حرف زد بندازن بیرون.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      55 7
      دوره بعد هم رای می خواهد دیگر!
    • سعید A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      11 33
      بابا جون من اینقدر سخت گیر نباشید بزارید کمه اون رای هایی که اصولگرایان به زنگنه و اخوندی دادند.
    • محمد حسین A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      17 27
      می دونی مشکل شما چیه اینکه دنبال این نیستی که ببینی برای مردم تهران چی خوبه دنبال یه سری حزب گرایی هایی هستی! واگرنه چه اشکالی داره که یه نفر اصلاح طلب خیر مردم رو تو انتخاب شدن یه اصول گرا ببینه ؟!! دیدید... منطق خیلی واضح و روشنه!!!....یه اصلاح طلب منصف وجود داره که نماینده اصلاح طلبها رو برای تصدی شهردای تهران مناسب نمی بینه؟!! کجای این موضوع اشکال داره؟ انصاف یه اصلاح طلب...؟!! یا صلاحیت یه اصولگرا؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    این بدیهی است که هر کسی حق داره به هر کسی که لازم می داند رای دهد ، این عین آزادی است ، اما اگر قول دادن رای به شخصی را بدهد و بعد به زیره قولش بزند این می شود عین نامردی !!! همانطور که کسی روی رای دنیامالی حسابی نکرده بود و صحبتی هم راجع به آن نبوده .
    • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      میشه از قول دادنشون انتقاد کرد ولی از رای دادنشون نه. ایشون به این نتیجه رسیدن قالیباف بهتره چرا باید به شخص دیگری رای میداده ؟
    • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      آقای بینام که میگی به رای دادنشون نمیشه انتقاد کرد،مواظب زندگیت باش خیلی ساده ای داداش
  • نیما IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    اگه شورا جای کار سیاسی نیست چرا موقع رای گرفتن از مردم خودتو جا کردی تو لیست اصلاح طلبا! نمی اومدی تو اون لیست بعد میدیدی چند تا رای میاری! این کار خود شما مصداق کامل بی اخلاقی و احترام نزاشتن به نظر مردمه، ما هم در انتخابات آینده اسم شما و آقای دنیامالی عزیر رو یادمون میمونه!!
  • سيد A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    خانم راستگو ماله كشي فايده اي ندارد با تمام وجود از شما گريزان و از رايي كه به شما دادم پشيمان ام ديدار به قيامت و هر انتخاباتي كه تا آن روز در آن شركت كنيد...
  • عشق احمدی نژاد IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    شماها که میگفتین زنده باد مخالف من میدونستیم شعاره خوبه خودتونم اقرار کردین
    • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      ببخشید اشتباه مثبت دادم
    • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      30 4
      کی گفته زنده باد مخالف من یعنی مخالف من حق داره هر جور کار غیر اخلاقی و غیر شرافتمندانه ای رو انجام بده و من بابت اون کار تشویقش کنم؟؟؟ کار بد از طرف هر کس که باشه باید نکوهش بشه.
    • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      18 2
      دوست عزیز زنده باد مخالف من یعنی مخالف من هم به اندازه من حق بیان نظراتشو داره، ولی اینجا مشکل از مخالفان نیست! کسی نمیگه چرا اصولگراها به قالیباف یا چمران رای دادن! مشکل از به ظاهر دوستان اصلاحات هست که برای پیشبرد اهداف احزاب اصلاح طلب قسم میخورن ولی از پشت به اصلاحات خنجر میزنن! اینها مخالف نیستن
    • علی A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      61 9
      شما عاشق اون آقای پوپولیست بمون!!!
    • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      14 2
      مسائل رو با هم قاطی نکنید جناب! لازمه ی کار حزبی قبل از هر چیز پیروی از نظر جمع و احترام گذاشتن به خرد جمعی است.
  • سعید IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    416 9
    خانم راستگو ،بنده به هیچ وجه شمارو نمیشناختم ولی چون در لیست اصلاح طلبان بودید و در ذیل تبلیغات اصلاح طلبان ذکر شده بود که اگر رای بیاوریم محسن هاشمی را به عنوان شهردار انتخاب میکنیم ،علی رغم میل باطنی مبنی برشرکت در انتخابات شورا،به شما و 30نفر اصلاح طلب دیگه رای دادم و با خواهش و تمنا چنیدین نفردیگرروهم وادار به رای دادن کردم،ازشما نخواهم گذشت و در آن دنیا باید پاسخگوی رای من باشید.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    268 9
    واقعا متاسفم برات خانم راست " نگو " وقتي كسي عضو يه حزب ميشه طبق نظر اكثريت حركت ميكنه اگه قرار باشه هر كس خودش هر تصميمي دوست داشت بگيره كه ديگه فراكسيون و حزب چه معني داره ؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    شما به چیزی که اعتقاد داری پایبند بمان زمان و تاریخ گواه خیلی چیزها خواهد بود موفق باشید وشجاع بمانید
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    162 3
    هميشه ميشه هر رايي رو توجيه كرد ولي مساله اينه كه شما بواسطه حزبتون راي اوردي و اگر بنا بود به تشخيص شخصي راي بدين بايد بصورت مستقل كانديد ميشدين.
  • ساره A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    172 7
    خانم عزیز آزاد اندیش!!!!!!!!!چرا برای رای گرفتن رفتی زیر لوای اصلاح طلبا؟امیدوارم چیزی رو که با این کار به دست میاری ارزش از دست دادن چیزای دیگه رو داشته باشه!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    177 4
    اميدوارم اصلاح طلبان در انتخاب ليست هاي خود در اينده دقت بسيار زيادي بکنند تا اينطور تبديل به فرصت طلب نشوند
  • نعمت IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    148 2
    خب چه ایرادی داشت از قبل مواضعت را مشخص می کردی ؟ خانم راستگو اصلاح طلبان از اول با لیست شهرداری محسن هاشمی معرفی شدند و مردم هم به آنها رای دادند ، این چه صداقتی است که شما دارید ؟ متاسفانه وقتی افراد اصلح رد صلاحیت می شوند امثال شما و آقای دنیا مالی در لیستی قرار می گیرند که اعتبار بزرگانی همچون خاتمی و هاشمی را دارند و آنرا زیر سئوال می برند .
  • حمید IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    115 1
    هیمینه دیگه وقتی میخوای رای بگیری میگی اصلاح طلبی و ختی کار تمام شد میری تو جناح روبرو . این حرفا هم فایده نداره باید اخراج بشه تا درسی باشه برای بقیه . برای همینه که ما اصلاح طلب واقعی نداریم .
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    125 2
    شما به جای سیاست بهتر به تدریس تان بپردازید هنوز آداب سیاست را نمی دانید
  • عموفری A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    خانم راستگو بدور از قبیله گرایی و آزادانه رای دادند نباید به ایشان بی احترامی کرد. متاسفم برای برخی آقایان مثل اقای مختاباد و ... که در هنگام سخنرانی خانم راستگو جلسه شورای شهر را ترک کردند. آقای مختاباد به شما رای ندادیم که جلسه شورا را ترک کنید بمانید اگر منطقی دارید دفاع کنید. این سیاسی بازی ها شورا را ناکارامد و فلج می کند.
    • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      16 3
      عموفری شما بهتره قبل نظر دادن کامنت های دیگران رو بخونین ، کاملا دلایل ترک شورا رو توجیه می کنه ، من بسیار برای شما عمو جان متاسفم ...
  • عباس IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    96 2
    ما به لیست اصلاح طلبها رای دادیم که بر مواضع اصلاح طلبی خود پایبند باشند و منویات اصلاح طلبی را اجرا کنند. به نظرم این یک فریب از جانب این خانم محترم بود و انشالله برادران اصلاح طلب بعدا برای تهیه لیست های اصلاح طلبی در انتخاباتهای مختلف دقت بیشتری کنند و اجازه سو استفاده از عنوان محبوب اصلاح طلبی را برای اینچنین افرادی فراهم نکنند.
  • یک رفیق قدیمی IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    137 3
    بیچاره الهه راستگو عذاب وجدانو چکار می کنه توکه با لیست اصلاح طلبا اومدی مثل بقیه اصلاح طلبا باش حالا بکش این کم محلی ها رو خدا از شما نگذره آره دیگه هوای داداشاتو می خواستی داشته باشی خودت افتادی تو چاه
  • علی صادقی A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    جمع کنین بساطتون رو جماعت سوت و کف و انحصارطلبی.
    • علی A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      23 6
      از ادبیات شما معلومه کی سوت و کف و انحصار طلبه!!!!
    • پیام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      40 3
      شما صلوات بفرست برادر
    • رضا IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      20 4
      چه نیکوست گر سخن به ادب رانی! نه بر عصب!
    • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      0 0
      به افتخار شما حتما سوت میزنیم برادر...
  • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    169 8
    خانم محترم. مسئله سیاسی نیست. اخلاقیست. مسئله عدم وفا به عهد است!
    • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      این چه اخلاقی است که باعث میشه به نفر شایسته تر رای ندهیم ؟؟؟ انتخابات آزاد بوده و کسی حق نداره رای اش رو به دیگری تحمیل کنه
    • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      89 5
      دوست بی نام. اگر که بنا بود تنها بر اساس نظر شخصی خودشون که البته محترم هست رفتار کنند و رای بدهند، باید به عنوان کاندادای مستقل وارد صحنه انتخابات میشدند. فکر نمیکنم موضوع اونقدر پیچیده باشه
    • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      15 3
      بی نام دومی: چرا وقتی که میخواست ثبت نام کنه موضعش این نبود؟ اصلا بحث توامندی قالیباف نیست. بحث نهادینه شدن این رفتارهای زشت در سیاست هست . قالیباف که مرد اروز و این ساعت نبوده . چهره شناخته شده ای هست و این خانم که اینقدر مطمئن بوده از رای آوردنش در شورا می رفت زیر لوای اصول گرایان. واقعا چه اصولی به آدم اجازه این گونه بی اخلاقی میده و اسمش میگذاریه آزادی و حریت ؟؟؟
  • کریمی A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    18 83
    بنده با صحبت های خانم راستگو موافق هستم اول اینکه اقای قالیباف شخص ارزنده ای است دوم اینکه اقای هاشمی مهندس با تجربه در امور شهری است و بنده ارادت خاص به ایشان دارم و معاون اقای قالیباف بوده اند و از شناختی که از آقای قالیباف دارم حتماً از تجربیات آقای هاشمی در پست معاونت استفاده خواهند نمود ( شهرداری یک سازمان عریض و طویلی است ) بهتر است سیاسی فکر نکنیم و دنبال شایسته سالاری باشیم
  • محمد IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    87 8
    شما که اینقد اصرار داری اصلاح طلبی، کاش اخلاق سیاسی رو از بزرگان اصلاح طلبی یاد بگیرید، هنوز یادم نمیره آقای عارف به خاطر اجماع اصلاح طلبا کناره گیری کرد ولی شما با بی اخلاقی تمام احتمالا به خاطر امتیازات بیشتر در شهرداری آقای قالیباف به ایشون رای دادید. امیدوارم جبهه اصلاحات ازین اشتباهات درس گرفته باشه.
    • محمد IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      17 2
      خیلی ممنون که از اقای عارف یاد کردید.تاریخ هیچ وقت ایشون رو از یادش نمیبرد
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    108 6
    فقط استعفا ...................
    • علی A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      0 0
      فقط و فقط و فقط استعفا ...
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    82 4
    آیا خانم راستگو نمیدانست که در لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر انتخاب آقای محسن هاشمی به حنوان شهردار قید شده ؟ اگر چنین تعهدی را قبول نداشت چرا از لیست اصلاح طلب ها خارج نشد ؟ کسی که تعهد به کار حزبی و گروهی را زیر پا می گذارد مسلما فقط برای سو استفاده شخصی وارد حزب شده وگرنه اگر عضو یک حزب انظرات و تصمیمات حزب را نپذیرفت باید از آن خارج شود نه اینکه به حزب و میلیونها نفری که به اعتبار حزب به او رای داده اند خیانت کند .
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    خیلی ممنون که قبیله گرایی کورکورانه را به منافع مردم ترجیح ندادید
    • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      47 7
      خیلی ممنون که منافع برادر شریفتون رو به منافع مردم تهران ترجیح دادید.
    • قاسم IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      6 13
      بی نام دومی به من جـــواب بده که اگه به منافع برادرشون رای دادن ، اصلاح طلبا که این موضوع رو از قبل می دونستن چرا ایشون رو تو لیست خودشون قرا دادن؟؟؟؟!!!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    130 4
    مشكل اين نيست كه چرا به قاليباف راي دادي ؟ مشكل اينه كه چرا دروغ گفتي ؟ تو حق داشتي عقيده ات رو اعلام كني و من هم حق داشتم به تو راي بدهم يا خير ؟ تو گفتي اصلاح طلبي و در ليست آنها هستي . براي همين به شما راي دادند وگرنه مردم كه عاشق چشم و ابرويافراد نيستند كه راي بدهند و بعد بگويد من خودم تشخيص مي دم . تو در جايگاه وكيل به موكلينت خيانت كردي و عهد شكني كردي و .....
    • ایرانی A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      18 2
      ما هم به پاس 32 سال خدمت صادقانه!!! در انتخابات بعدی به شما فرصت استراحت و بازنشتگی خواهیم داد
  • بهمن A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    چقدر تماشایی و البته مایه تاسف است که مدعیان آزادی و اعتدال گرایی از همین ابتدا حرفهای روشنفکریشان را فراموش کردند و بخاطر یک رای ساده که حق مسلم هر انسان و هر نماینده ای است ؛ اینگونه خانم راستگو را آماج حملات خود قرار داده اند . یعنی تا قبل از این رای ؛ برادران ایشان فعالیت اقتصادی مشکوک نداشتند !؟ امان از سیاست زدگی !
    • رضا A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      0 0
      راستی آیا عضوی از لیست (حزب) اصولگراها جرات عمل بر خلاف قول و تعهدشو داره؟ اگر داشت اون موقع رفتار اصولگراها چقدر تماشایی تر بود! البته احمدی‌نژاد نمونه‌ی اصولگرایی که ازشون زاویه گرفت دیدیم چطور باهاش برخورد کردن (جریان انحرافی!!!!) چرا اون موقع نگفتین درسته احمدی‌نژاد با حمایت و رای ما رئیس جمهور شده اما حق مسلمشه بر اساس نظراتش عمل کنه؟؟؟!!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    مردم بیچاره ای داریم ... از 80 میلیون ایرانی، فوقش 10000 نفر عضو حزبی باشن ولی باقی واسه اونا جوش میزنن! طرف میاد اینجا اصلاح طلب، اصول گرا ...... هر کی واسه مردم کار کنه و "اسیر" حزب نباشه عزیزه
    • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      13 2
      پذیرش اصول تحزب از اصول بدیهی یک جامعه دموکرات است. حتی رهبری نظام نیز فرمودند که به لیست رای داده اند. آیا شما معتقد به دموکراسی نیستید که عضویت در احزاب را به اسارت تشبیه می کنید؟ آیا جدا از دسته بندی های سیاسی به نظر شما قابل توجیه است که فردی خود را کاندیدای لیستی معرفی کند که از ابتدا به مردم وعده داده در صورت انتخاب، اعضای این لیست آقای هاشمی را شهردار می کنند، ولی بعد از رفتن به شورا به دیگری رای دهد؟ در ثانی اگر خانم راستگو و آقای دنیامالی معتقد به اداره جامعه بر اساس رای گیری حزبی نبودند چرا به صورت مستقل خود را برای مردم عرضه نکردند تا به قول شما اسیر حزب نباشند؟ چرا در زمان تبلیغات علاقه مندی شان به قالیباف را نگفتند؟ وجدانتونو قاضی کنید و بگید کاری غیر اخلاقی انجام ندادند؟!
    • رضا IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      10 2
      80 میلیون 10000 نفر ؟ این آمارو از کجا آوردی؟ نمیگم برو دنبال نظرسنجی علمی و بیطرفانه و ... فقط نظرات همین خبر و رای‌های مثبت و منفی‌ شونو یه نگاه بنداز بعد شاید بخوای سرتو از زیر برف در بیاری
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    17 2
    شما بهتر بود به عنوان یک کاندیای مستقل شرکت می کردید و نه تو لیست اصلاح طلب ها . البته اونطوری رای نداشتید!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    14 2
    دو حالت بیشتر نداره: 1- یا شما دارای پیشنهادات اغواکننده از طرف اوناییی که بهشون رای دادین هستین 2- شما واقعا آقای قالیباف رو اصلح دونستین در مورد حالت اول که وای بر شما!!! کارتوتن بدون شک با کرام الکاتبین خواهد بود .در مورد حالت دوم پس چرا ذیل لیست با کاندیداتوری محسن هاشمی تو انتخابات شرکت کردین که در این حالت هم دروغ گویی کردین و بازم کارتون با کرام الکاتبینه!! ولی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.... تجربه ای تاریخی برای اصلاح طلبان تا منبعد بیشتر حواسشون باشه ....بله خانوومه راستگو
  • زهرا IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    9 2
    هیچ کسی منکر آزادی افراد در مستقل رای دادن نیست، اما اگر ایشون می خواستن مستقل رای بدن بهتر بود در انتخابات هم به عنوان کاندیدای مستقل شرکت می کردن نه در لیست اطلاح طلبان. چون من به شخصه به اعتبار لیست اطلاحات و به امید ایجاد تغییر در مدیریت شهری به ایشون رای دادم. پس بهتره از همه کسانی که به رایشون خیانت کردن عذرخواهی کنند و از شورا استعفا بدن و دور بعد مستقل شرکت کنند و اگه تونستن! رای بیارن.
  • نیما IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    10 1
    در جواب عزیزانی که میگن اصلاح طلبانی که شعار آزادی بیان و زنده باد مخالف من سر میدن چرا به رای خانم راستگو اعتراض میکنن، باید گفت که: خانم راستگو صرفا بخاطر حضور در لیست اصلاح طلبان انتخاب شده نه با اعلام دیدگاه مستقل، پس ایشون باید برای حفظ امانت رای مردم به رای تشکیلاتی اصلاح طلبان رای میداد... وگرنه مگه کسی به افراد دیگه ای که به قالیباف رای دادن اعتراضی داره؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    10 2
    من نظر منفي و مثبتي نسبت به آقاي قاليباف و هاشمي ندارم و اصلا" به سياسي بودن ماجرا كاري ندارم . بحث صرفا" اخلاقي است. اگر شما آرمانها و خط مشي يك حزب رو قبول دارين و با كمك اون حزب خودتون رو به جامعه معرفي مي كنيد حق نداريد كه بطور مستقل تصميم بگيريد. اين الفباي اول اخلاق سياسي هست. همانطور كه در شوراي شهر قسم خوردين قبل از اون براي ورود به شورا و دريافت راي مردم در حزب نيز قسم خوردين. اگر پايبندي به قسم خوردن هاي شما اينگونه است پس دم از حمايت مردم نزنيد. من شخصا" فقط براي اينكه درليست اصلاح طلب ها بودين راي دادم و درآن زمان هم اصلا"‌ صحبتي از كانديداي شهرداري نبود....
  • سمناني IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    16 1
    خان راستگو ديگه براي مردم اصلاح طلب نيستي.ثابت كردي اصلاح طلب نيستي.خيلي............
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    3 4
    حزب کیلو چنده؟
  • حافظ A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    12 2
    خانم محترم فکرکنم حزب براتون تعریف نشده، برخی از دوستان اظهارنظر کردند که منافع مردم فراتر از منفعت حزب هست، من یه سوال دارم مگه آقای قالیباف وابسته به حزب اصولگرایان نیست؟ در هرصورت در منش های سیاسی این حرکت خانم راستگو تقبیح شده هستش.
  • رضا A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    8 2
    اگه به نیمه کار بودن پروژه ها است که تا بیست دوره دیگه باید به قالیباف رای داد چون همیشه برنامه هاش نصفه است، تازه باید قانون رو عوض می کردن که احمدی نژاد هم تا چند دوره آینده به خاطر نصفه کار بودن پروژه هاش رئیس جمهور باقی بمونه
  • nimani A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    17 1
    خانم راستگو که این همه ادعای الکی داری..با رای من و امثال من رفتی اون تو نشستی به کاندیدای کسایی رای دادی که تو انتخابات شورا یک رای هم بهت ندادن، بله شما نماینده مردمی، اما کدوم مردم؟!!!!
  • روحانی مچکریم DE ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 7
    دوتاشون مثل هم بودن بالاخره قالیبافم چند ساله تو این کاره بیشتر حالیشه.
  • نیما A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    15 1
    منم علی دایی بوده ، هستم و خواهم بود والا به جون تو...دروغ که شاخ و دم نداره
  • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    20 1
    حیف از رای که به شما دادم .
  • رضا A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    11 1
    وقتی کسی با پرچم یک حزب وارد یک مسند سیاسی می شود باید متقابلا از تفکرات حزب پیروی کند . این یکی از اصول حزبی است.اگر قرار باشد که کسانی که بر اساس لیست یک حزب وارد شوند و بعد شخصا تصمیم گیری کنند این یعنی فرصت طلبی، سوء استفاده و . . . .
  • لیلی A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    13 1
    البته مسائل دیگری هم هست که فعلا در مورد آنها سکوت می‌کنم و در صورت لزوم آن را بیان خواهم کرد..... فکر کنم خط فکری شما هم بگم بگمه! ظاهرا خودتون رو اصلاح طلب جا زدید وگرنه تکلیفتون مشخصه.
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    34 2
    از صمیم قلب برای خانوم راستگو متاسفم ...
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    36 1
    آزاد هستی به هر کسی خاستی رای بدی ولی کسانی که به شما رای دادن چی؟ مگه وکیل اونها در شورای شهر نیستی؟
  • محمد IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 4
    اگر راي خانم راستگو به‌راستي از مقايسه دو كانديداي شهردارشدن طبق معيار و سليقه خودش بوده و نوعي دور زدن و پشت كردن به اصلاح طلبان در ان نبوده باشد نه كه جاي گلايه ندارد بلكه شايان تقدير هم هست. به هر حال هر انساني مسئول است كه چشم بسته و قالبي به عقيده و عملي تن ندهد. گرچه بنده به دليل برنامه روز‌آمد و منطقي تر هاشمي و اقدامات بيشتر نمايشي و بعضاً غير مفيد و انتخابات محور قاليباف او را شهردار مناسبي نمي‌دانم ؛اما از آزار دادن كسي كه به قاليباف هم هرچند برخلاف انتظار راي داده ، پشتيباني نمي‌كنم . بايد در آينده ديد كه خانم راستگو اصلاح‌طلب واقعي است يا با تقلب اين عنوان را به خود نسبت داده؟
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    21 0
    من شخصا از اینکه قالیباف انتخاب شده خوشحالم چون بنظرم تو این مدت کارهای بسیار خوبی برای تهران انجام داده ولی این خانم اگه قسم خورده باشه به هاشمی رای بده بعد بزن زیرش اصلا قابل قبول نیست در ضمن این خانم رو کسی نمیشناخت و ایشون به پشتوانه اصلاح طلبی رای اورد و باید از تصمیمات حزب خودشون حمایت میکد نه خیانت
  • بی نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    15 2
    پس رأیی که با کمک اصلاح طلبان گرفتی چی شد؟ مگه با قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان نباید به اهدافشان پایدار می ماندی؟ این دینی که شما از آن حرف می زنی خیانت در امانت را هم بسیار ناپسند می دارد. کسانی که بهشما رأی دادند انتظار داشتند نظر آنها را محترم می شمردی نه اینکه با گرفتن رأی آنها را فریب می دادی. برای شما بسیار متأسفم
  • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 20
    اصلاح طلبان اصول اصلاح طلبی ر یادشون نره خانم راستگو مطمئنا بر اساس آزادی فکر و اندیشه کار کردند احسنت بر خانم راستگو که علیرغم پیبندی به ارزشهای انسانی به عنوان یک اصلاح طلب واقعی خودشون رو عملا معرفی کردند
  • 1111111111111111111 A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    3 2
    خانم راستگوی عزیز ببینید عرف اینه که وقتی عضو یک حزب یا تشکیلاتی هستیم و با اون عنوان وارد یک مجموعه ای شدیم به نظر جمع احترام بگذاریم من شنیدم شما قسم خورده اید یا شنیدم شما برنامه اقای محسن هاشمی رو کاملتر خوندین یا شنیدم در جلسات داخلی اصلاح طلب ها رای به هاشمی دادین و البته راجع به برادران شما ... اگر واقعا هیچکدام از شنیده های من درست نباشه و واقعا شما براساس نگاه کارشناسی رای داده باشین ولو اینکه برخلاف نظر همفکرانتان بوده (که عرض کردم کاش زودتر اعلام میکردن تا اونا دقیقه 90غافلگیر نشن)من به شما به عنوان یک شهروند ایرادی نمیگیرم و به نظر شما احترام میذارم
  • احسان A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    21 1
    مصداق بی اخلاقی اینه در چهارچوب لیست ائتلافی وارد شورا بشی ولی در مقابل اونها بایستی...اگه مستقل میومدی شورا حرف دیگه ای بود میتونستی به هر کی دوست داشتی رای بدی فرافکنی نکن
  • مرتضی IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 4
    دروددددد به همه به ظاهر اصلاح طلبان که حتی طاقت یک رای مخالف را هم ندارند خوشحالم که زیاد از دوره فبلی ها نگذشته و تشت رسوایتان به صدا در آمد شما ها فبلاً کاملاً در شورای اول و مجلس ششم خود را به مردم نشان داده بودید و بازهم همینطور .
  • حسن IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    7 0
    خیلی جالبه کسانی که از خانم راستگو دفاع می کنند چیزی از نظام تحزب نمی دانند ولی چون این فرد به اصلاح طلبان خیانت کرده بسیار مسرور هستند و به شکل بسیار ناشیانه ای از ایشان دفاع می کنند.جهت اطلاع این افراد بگویم این خانم برای اولین بار پس از انقلاب خیانت به حزب را وارد فرهنگ سیاسی ایران کرد.مبارکه به ایشان تبریک می گویم. عجب مقامی بپا این مقام ازت نگیرند.
  • یک تهرانی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 24
    خانم راستگو خیلییییییییییییییییییییی ممنونیم ازتون.واقعا وجدان اخلاقی دارید
  • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    28 3
    بدهکار خانم راستگو شدیم عجب!
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    11 0
    اصلاح طلب نبودي نيستي ونخواهي بود فقط ازاين اسم براي راي اوردن استفاده كردي