زن، غذا و خدا، شوهر عزیز من و سنجاق سینه، پرفروش‌های شهریورماه

«گیلیاد، شوهر عزیز من، سنجاق سینه، خدمتکار و پروفسور، صعود زندگی من، عاشقانه، نسکافه با عطر کاهگل و...» جزء پرفروش ترین آثار ماه شهریور اعلام شده است.

یوسف علیخانی، مدیر نشر آموت در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به استقبال مردم از سه کتاب جدید آموت، لیست پرفروش ترین کتاب های این انتشاراتی در ماه شهریور را اعلام کرد. 
بر اساس این گزارش، رمان های فریبا کلهر همچنان در لیست پرفروش های آموت قرار دارد و 2 رمان تازه منتشر شده این ناشر نیز با استقبال خوب، در لیست شهریور ماه قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، انتشارات آموت به تازگی طرح ثبت سفارش تلفنی خرید کتاب و ارسال رایگان به شهرهای مختلف کشور را نیز آغاز کرده است. شماره تلفن‌های 66496923، 88490392، 09360355401 برای ثبت سفارش و ارسال رایگان کتاب (خرید حداقل 4 عنوان) در خدمت علاقمندان کتاب‌های نشر آموت است.

 

شرح مختصر

نویسنده/ مترجم

نام کتاب

این رمان برنده جایزه پولیتزر شامل نامه‌های کشیشی به فرزند هفت ساله‌اش است که در میان آن نامه‌ها به خانواده‌ای اشاره می‌شود؛ خانواده‌ای که موضوع زندگی‌شان به شکل‌گیری رمان «خانه»، سومین رمان رابینسون هم منجر شده است.

مریلین رابینسون/ مرجان محمدی

گیلیاد

شخصیت اصلی این رمان، زنی است که در نخستین فصل رمان با ترور همسر خود که استاد اخراجی دانشگاه است، مواجه می‌شود و پس از آن داستان به شرح تغییر ایدئولوژی‌ها و نگرش این فرد در طول سال‌های پس از دهه 60 می‌پردازد.

فریبا کلهر

شوهر عزیز من

رمان «سنجاق سینه» نیز ماجرای زندگی زنی است که می‌خواهد بعد از مرگ همسرش زندگی جدیدی را آغاز کند. خانواده‌اش از او می‌خواهند ازدواج کند، اما او می‌خواهد معنای واقعی عشق را تجربه کند. رمان از سفر این زن به جنوب آغاز می‌شود و به بازگشت او به شهر خودش می‌رسد. در طول این جریان فلاش‌بک‌های کوتاهی هم به زندگی گذشته زن اتفاق می‌افتد. قهرمان داستان در بوشهر با زنی آشنا می‌شود که به او یک سنجاق سینه می‌دهد و می‌گوید این یک سنجاق سینه معمولی نیست. بعد از آن ماجراهایی برای زن رخ می‌دهد که خواننده احساس می‌کند واقعا این یک سنجاق سینه معمولی نیست. در نهایت خواننده با توجه به تفکرات خود باید نتیجه بگیرد که ما آدم‌ها هستیم که نیروهایی در درون داریم یا شیئی از بیرون به ما نیرو می‌دهد...

 

پروانه زاغ‌زیان

سنجاق سینه

داستان زندگی مردی که تمام لحظات زندگی‌اش با اعداد و ریاضیات پیوند خورده است؛ فردی با نام «پروفسور» که در سال 1975 دچار حادثه‌ای می‌شود و حافظه‌اش آسیب می‌بیند تا جایی که بیش از 80 دقیقه در روز توانایی استفاده از آن را ندارد. داستان این رمان در واقع به نحوه ارتباط این فرد با خدمتکار و فرزندش می‌پردازد و نویسنده زیبایی‌های معادلات ریاضی را در قالب گفتگوهای آنها به رخ مخاطبش می‌کشد.

یوکو اوگاوا/ کیهان بهمنی

خدمتکار و پروفسور

داستان واقعی زندگی نویسنده کتاب است که با ورزش کوهنوردی توانست بر بیماری سرطان خود پیروز شود و بار دیگر به زندگی بازگردد. وی این کتاب را براساس تجربیات خود نوشته و در آن چگونگی مبارزه کردن با بیماری سرطان را به کمک امید و ورزش بیان می‌کند.

لارا ایوانز/ علی ایثاری‌کسمایی

صعود زندگی من

در این رمان سه زن در زندگی مرد داستان حضور دارند و هر کدام از این زن‌ها چهره‌ای از شخصیت زن را در زندگی مرد نمایندگی می‌کنند؛ یکی چهره‌ مادر، دیگری چهره‌ همسر و یکی دیگر در نقش عشق مرد هستند...

 

فریبا کلهر

عاشقانه

«شهریار از گذشته‌ خود چیزی نمی‌داند، اما تصاویری مبهم، گاهی او را آزار می‌دهند و احساس می‌کند جایی که در آن زندگی می‌کند، خانه و زندگی اصلی او نیست. اغلب اوقات هنگام خوردن نوشیدنی همیشگی‌اش (نسکافه) احساس می‌کند عطر کاهگل در مشامش می‌پیچد و در ادامه همیشه یک دیوار کاهگلی در ذهنش زنده می‌شود. سرانجام با مشاهده‌ یک صحنه تصادف، حافظه‌اش را به دست می‌آورد و یادش می‌افتد اسم اصلی او شهریار نیست و ... (چاپ دوم)

 

م. آرام

نسکافه با عطر کاهگل

اعتیاد به استرس همان سرقت هویت است زیرا ما با این اعتمادمان خوشحالی و خودانگیختگی را از خودمان سرقت می‌کنیم. بسیاری از ما حتی خودمان را نمی‌شناسیم چه برسد به اینکه بخواهیم از رویاهای بی‌تکلف درونمان آگاه باشیم...در این کتاب به شما نشان داده می شود که چطور برای آنکه اعتیاد به استرس خود را درمان کنید، می‌توانید آن را به یک قدرت مبدل کنید.

دبی مندل/ آرتمیس مسعودی

استرس

کتاب ترکیبی است از روان‌شناسی، فلسفه، داستان و عرفان شرقی؛ حاصل تجربه‌ سی‌ساله‌ نویسنده در زمینه‌ برگزاری دوره‌های بازپروری و کارگاه‌های عملی ترک عادت‌های نادرست غذایی و پُرخوری.

جنین راس/ آراز ایلخچویی

زن، غذا و خدا

«کریستین هر بار که می‌خوابد و خوابش اندکی عمیق می‌شود، حافظه‌اش را به کل از دست می دهد و این اتفاق ناگوار بخشی از تجربه روزانه اش شده است.»

 

اس. جی واتسون/ شقایق قندهاری

پیش از آنکه بخوابم

محور اصلی رمان بر شرایط دو نوجوان کم شنوا به نام‌‌های «نرگس» و «سیاوش» استوار است که به شکلی زیبا ز زبان پنج راوی روایت می‌شود.

بهنام ناصح

پروانه‌ای روی شانه

مجموعه‌ای از 25 داستان‌ کوتاه و خواندنی یک نویسنده صاحب سبک آمریکا.

ترجمه آذر عالی‌پور

داستان‌های کوتاه فلانری اوکانر

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    19 12
    چقد دلم میخواد کتاب بخرم ولی پول دانشگاه و.......... واجبت تره دیگه هم که پول ندارم :-(
  • بی نام A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    9 0
    با تشکر ویژه از شما و یک پیشنهاد برای شما دارم خواهشمندم یک ستون همیشگی برای معرفی کتاب داشته باشین تا بتوانیم خیلی راحت و سریع ب صفحه تازه های نشر برسیم با تشکر یک کتابدار
  • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    2 0
    منم یک کتابدار هستم من هم با پیشنهاد شما موافق هستم .با تشکر