رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: از روز شنبه 13 مهرماه تا پایان هفته نیروی انتظامی، تمامی خودروها و موتورسیکلت های متخلف در پارکنیگ ها با مساعدت های ویژه و با اخذ حداقل مدارک ترخیص خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی یکی از موفقیت های پلیس را ایجاد انضباط اجتماعی دانست و افزود: کاهش دو یا سه هزار کشته سوانح رانندگی در کشور با وجود اینکه جاده ها تغییر قابل محسوسی نداشته و نیز ایمنی خودروها افزایش پیدا نکرده و از سویی شاهد افزایش سفرهای درون و برون شهری هستیم این امر حاکی از آن است که پلیس با درایت، مدیریت و تلاش توانسته به این موفقیت دست یابد.

او گفت: امروز پلیس ما در یک شرایط ایده آل و قابل قبول است و این روند صعودی و بلوغ را در تمامی بخش های ناجا شاهد هستیم.

رییس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه خبر خوشی برای شهروندان تهرانی دارید، گفت: از روز شنبه 13 مهرماه تا پایان هفته نیروی انتظامی، تمامی خودروها و موتورسیکلت های متخلف در پارکینگ ها با مساعدت های ویژه با اخذ حداقل مدارک ترخیص خواهند شد.

به گفته او شهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به ستادهای ترخیص اطلاعات کامل در این خصوص را دریافت کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    43 22
    هدیه ای که دوباره موتورسواران متخلف را به خیابانها می فرستد و بلای جان میلیونها راننده خواهد شد.... موتورسیکلاتهای که تمام خیابانها و پیاده رو ها را ارثیه پدری خود میدانند. اسم این هدیه است ؟!
    • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
      14 9
      اره منم نظرم همینه ولی خیلیاشون با همون موتور دارن خرج خونواده میدن !
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    47 5
    چرا منت میزارید؟ هزینه ترخیص موتور از قیمت خود موتور گرونتر بود ملت بیخیال میشدن هه هه. الان هم پارکینگا جا نداره منت میزارن سر ملت
  • کاوه IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    17 7
    نمی دونم و بر چه اساسی موتور ها در ایران انقدر راحت هستند و هیچ قانونی درباره‌ی ان‌ها اعمال نمی‌شود؟ یه سری همین ساعت به پیاده روی حدفاصل میدان قیام به چهارراه مولوی بزنید تا بفهمید چی می‌گم البته مواظب باشید خاطر مبارک عزیزان موتورسوار ناراحت نشه چون خیلی حساسن این رو از رانندگی‌شون میشه فهمید! عابرهای پیاده که با وسایل حمل و نقل عمومی رفت و آمد می‌کنن و سهم اساسی در حفظ محیط زیست دارن و شلوغی و ازدحام این وسایل را تحمل می‌کنن رو هم از هر حقی حتی یک ثانیه امنیت در پیاده‌رو محروم کنیم!
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    17 3
    تو رو خدا در این هفته هم که شده توجهی به امنیت ساکنان منطقه 2 شهرک غرب و سعادت آباد بکنید که در هر کوچه هر شب دزدها چند تا خانه راخالی می کنند و پلیس هیچ اقدامی برای دستگیری آنها نمی کنه و دزدها آزادانه اموال مردم را به غارت می برند.
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    1 0
    متاسفانه شرایط خاصی که برای پلاک کردن موتور سیکلت می گذارند درست نیست.شماره گذاری یک امکان برای شناسایی افراد خلافکار است که بین موتور سیکلت سوارها کم نیستند.عقل سلیم می گوید برای اینکار تسهیلات فراهم شود نه اینکه مانع سر راه قرار دهیم.افراد خلافکار با خریداری این موتورسیکلتها به قیمت ارزانتر خیال خود را از انجام هر خلافی آسوده می کنند و در نهایت که موتور سیکلت آنها متوقف می شود آن را رها کرده و هزینه های مضاعف نگهداری و حمل بر دوش جامعه می افتد و گاهی شرایط طوری می شود که مجبور می شویم آن ها را با حداقل مدارک مالکیت ترخیص کرده و باز این دور باطل را ادامه دهیم.بهتر است شماره گذاری با حداقل موانع صورت گیرد تا خلافهای فرد به جای موتور سیکلت به خودش منتسب شود و تنبیهات لازم صورت گیرد
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    9 0
    جا کم آوردن
  • رضا GB ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    5 0
    اگه میشه جریمه های ماشینها رو هم ببخشید یا حد اقل از دو برابر صرف نظر کنید وضعیت مردم رو هم که میدونید اعلام کنید که همه برن مفاسا حساب بگیرن . با تشکر
  • سینا میانجی A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    3 3
    این چه هدیه ای است که فرماندهی محترم راهور ناجا برای خلافکاران در نظر گرفته است. در کجای دنیا برای خلافکاران جایزه در نظر می گیرند. آیا جان عزیزان ما مهم است یا ترخیص موتورهایی با راننده ای که هنوز به کوچکترین آداب هدایت موتور سیکلت آشنایی ندارد. ان شاا... هر چه سریع تر تصمیم راهور ناجا را لغو نمایند. من همیشه از نمایشگاه راهور ناجا بازدید می نمودم امسال برای اولین بار از این نمایشگاه بازدید نخواهم کرد و به همه دوستانم هم توصیه خواهم نمود که حضور نیابند. تا شاید سیل خلافکاران را که به این نمایشگاه هجوم می آورند را نبینند.
  • وحید A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    5 4
    چرا پلیس ناجا فقط به متخلفین هدیه می دهد؟!!! آیا نباید تشویق برای کسانی که تخلفی مرتکب نشده اند در نظر بگیرند
  • شاکی A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    2 4
    هدیه!!! آن هم برای متخلفینی که با تخلف خود باعث خطر و ضرر به دیگران می شوند!!! و جالبتر آنکه اغلب همین افراد باعث تصادفات در شهرها و جاده ها می شوند.... چرا برای کسانی که تخلفی انجام نمی دهند هدیه در نظر نمی گیرند؟
  • بی نام A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    1 4
    هدیه!!! پلیس راهور محترم پس از هر تصادف در کشور (اسکانیا قم-تهران) مقصر را همه می داند به غیر از خود. آیا اگر تصادفی برای هر یک از خودروها و موتورهای ترخیص شده در همین هفته صورت بگیرد پلیس مقصر نیست؟ آیا نباید متخلف مراحل قانونی و اخذ مجوز ترخیص را بگذراند؟
  • محسن IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    4 4
    سلام من بدون خلافی هم میتونم موتور رو دربیارم؟ تخلفم هم کلاه بوده موتور هم پالس هستش الان تو پارکینگ خاوران بعد مشیریه هست موتورم!!! ممنون
  • مهدی A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    3 1
    هرسال لطف می کردن دو برابری جریمه ها رو میبخشیدن ولی امسال خبری نیست!!!؟؟
  • موسوی A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    6 1
    اولا همه‌ی موتور سوارها خلافکار نیستند،بعد اگرشماهم تنها وسیله یتان موتور بود.اینطوری حرف نمیزدین.
  • بی نام RO ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    1 0
    همیشه هم یک موتور سوار خلافکار نیست اون اقایی ک میشینه پشت گرون تریت خودرو و هر غلطی دلش میخواد میکنه اون خلافکار نیست اما اون بدبختی ک با موتور رفت و امد میکنه تو این گرما میشه خلافکار ....ی کم با دید انصاف نگاه کنیم بد نیست
  • بی نام RO ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    0 0
    سلام ازاد کردن موتورهای توقیفی بدون هزینه ب دلیل هفته نیروی انتظامی واقعیت دارد؟