به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، طرح ترافیک و زوج و فرد روز پنجشنبه در تهران اجرا نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسین رحیمی با اشاره به این که پنجشنبه میان دو تعطیلی قرار گرفته است، گفت: به همین منظور برای این روز پیش‌بینی می‌کنیم که بار ترافیکی کاهش داشته باشد.

او با بیان این که به ویژه در مرکز شهر میزان ترافیک کاهش می‌یابد، گفت: بنابر این طرح ترافیک و زوج و فرد در این روز اجرا نمی‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران البته یادآوری کرد که اجرای این طرح‌ها مجددا از روز شنبه بر اساس همان ساعات قبلی آغاز خواهد شد.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    2 3
    طح بي ربطي است . با برداشتن اين طرح ترافيك تغييري نمي كند اما قيمت ماشين نصف خواهد شد.
  • منصور A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    4 0
    با سلام بر اساس خبر و اطمینان همیشگی به سایت شما ، اقدام به ورود به مناطق طرح ترافیک نموده و متاسفانه با جریمه در محدوده خیابان حافظ روبرو شدم . لطفاً یا خبر را اصلاح فرمایید و یا به عزیران راهنمایی و رانندگی تهران اطلاع دهید تا این موضوع را به آگاهی عوامل خود در سطح شهر برسانند.
  • شهرام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام به پلیس دلسوزان محترم کشور جانم بر همه پلیس عریز چرا ماشینهای شهرداری برخورد نمی شود به علت آلودگی هوا چون دستگاه های شهرداری خیلی فرسوده است و اما ارتش چرا جلو گیری نمی شود من از سردار محترم می خواهم جلوی همه وسایل نقلیه فرسوده گرفته بشه و موتو ر فرسوده مدل پایین بسیار بالاست با تشکر از سردار محترم پلیس عریزه کشور