حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی به خبرگزاری فارس گفت:

* آقای هاشمی هیچ وقت یک مرد انقلابی نبود و خود آقای هاشمی در کتاب آقای زیباکلام تحت عنوان هاشمی بدون روتوش صریحاً می‌گوید که اگر شاه به اصل دوم متمم قانون اساسی عمل می‌کرد و مقداری فشار و استبداد را کم می‌کرد احتیاجی به انقلاب نبود. بنابراین ایشان روحیه انقلابی نداشت و در حقیقت در هاشمی رفسنجانی بیشتر اندیشه‌های لیبرالیستی تشدید بود تا روحیه انقلابی که در نهایت خواه و ناخواه با یک انقلاب مواجه شد.

 

*  آقای هاشمی احساس می‌کند در میان مردم پایگاهی ندارد. از انتخابات مجلس ششم تا انتخابات ریاست جمهوری سال 84، اینها نشان داد که آقای هاشمی پایگاه مردمی را از دست داده است بنابراین کسانی که پایگاه مردمی ندارند بالاخره می‌خواهند به جایی چنگ بزنند و همیشه باشند.

*آقای هاشمی رفسنجانی نسبت به این رژیم سعودی فاسد گرایش دارد و حتی در یکی از مصاحبه‌های اخیرش گفته که اگر ما با این دولت سعودی رابطه حسنه داشتیم آمریکا نمی‌توانست ما را تحریم نفتی کند. خب ببینید این حرف چقدر پوچ و بی‌مایه است و نشان می‌دهد این حالت زمانی است که یک انسان پایگاه مردمی خود از دست داده و سعی می‌کند به جایی وابسته باشد.

*آقای هاشمی رفسنجانی درحال حاضر می‌خواهد آن اندیشه‌های سازشکارانه لیبرالیستی خود را پیش ببرد و بالاخره یک سکوی پرشی و توجیهی برای خود درست کند و حال چه بهتر اینکه از امام راحل خرج کند. و به خیال خودش امروز نه امام است نه احمدآقایی وجود دارد که این ادعاها را تکذیب کند بنابراین با بیان چنین اظهاراتی به نقل از بزرگانی همچون امام سعی می‌کند راه توجیهی برای روش خود پیدا کند.

*موسسه حفظ و نشر آثار امام یک موسسه خنثی‌ شده و آن رسالت و ماموریتی که سید احمد آقا دنبال می‌کرد به کلی فراموش شده و به شکل باندی درآمده است. اگر موسسه حفظ و تنظیم آثار امام واقعا به مسئولیت خود پایبند بود حضور فردی چون آقای عبدالله نوری در آنجا معنا نداشت. «نوری» صریحاً در  اظهارات خود گفته بود که حرف‌های امام باید به موزه برود و دوران امام دیگر تمام شده است. این آدم با چنین تفکری در آنجا چه موقعیتی دارد؟

* امام هیچ چیز را به هیچ‌کس در گوشی نمی‌گفت و اگر حرفی داشت با مردم حرف می‌زد. یکی از ویژگی‌های برجسته امام هم همین بود که امام با مردم صادق بود و مردم را محرم راز می‌دانست . هیچ وقت اینگونه نبود که امام نیتی داشته باشد و آن را بخواهد در گوشی به کسی بگوید، آن هم آدمی مثل هاشمی. امام اگر حرفی داشت صراحتاً بیان می‌کرد از هیچ کس نمی‌ترسید و خیلی قاطع و جدی وقتی داشت بنی‌صدر را عزل می‌کرد مرحوم آقای اشراقی رفته بود خدمت امام که این کار را نکنید و بنی صدر بین مردم محبوبیت دارد. امام گفت که وظیفه‌ام به من امر می‌کند که بنی‌صدر را عزل کنم حتی اگر (معذرت می‌خواهم فرموده امام را می‌‌گویم) فریاد مرگ بر خمینی را با گوش خودم از سراسر کشور بشنوم.

*هرگز اینگونه نبود که امام با شعار مرگ بر آمریکا نظر منفی داشته باشد و در این خصوص چه کنم چه کنم داشته باشد. امام اینگونه نبود. ویژگی امام این بود که با مردم خیلی صادق بود و رشید و قاطع حرف خود را می‌زد.


*اینکه آقای هاشمی رفسنجانی ادعا می‌کند که امام با سکوتش این را تایید کرد این را نفهمیده است البته فهمیده است اما اعمال غرض می‌کند. اگر او از سکوت امام چنین برداشتی می‌کرد، به هر نحوی بود همان زمان آن را بوق می‌کرد.



*یکی از ویژگی‌هایی که امام داشت و من در نجف به آن پی بردم، ایشان در مقابل سوالات و پیشنهادات پوچ و بی‌مایه اصلا اعتنایی نداشت و جواب نمی‌داد. مثلا کسی می‌آمد خدمت امام و پیشنهاد بی‌جایی می‌داد امام سکوت می‌کرد یعنی آنقدر حرف وی را بی‌ارزش می‌دانست که حاضر به جواب نبود اما اگر حرفش یک حرفی بود که تا حدی اعتبار داشت امام می‌فرمود تأمل می‌کنم و یا می‌گفت مصلحت نیست. اما اینکه سکوت می‌کرد نشان از بی‌ارزشی آن سخن بود که امام آن را قابل جواب نمی‌دانست.



*من معتقدم آقای هاشمی رفسنجانی به همین نقطه رسیده بود که امام حرف او را بی‌ارزش می‌دانستند و پاسخ نداده است چون یقین دارم اگر هاشمی رفسنجانی در آن روز این برداشت را می‌کرد که سکوت حضرت امام علامت رضا است به هر نحوی بود از 62 تا 68، 6 سال زمان است و در این 6 سال به یک نحوی به یک مصاحبه و یا یک سخنرانی این موضوع را مطرح می‌کرد. سکوت امام در آن زمان بزرگترین تودهنی  به هاشمی بود.

*امام یک بحث‌هایی داشتند که مربوط می‌شد به سران سه قوه و فرماندهان کل قوا که این سخنان را به همه این افراد می‌گفتند و اینگونه نبود که تنها به یک نفر بگوید بحثی که امام داشتند اگر مربوط می‌شد به مسائل جنگ و جبهه و اوضاع کشور با سران سه قوه در میان می‌گذاشتند اما اینکه به صورت فردی با یک نفر راز و نیاز و به صورت محرمانه سخن بگوید امکان نداشت.


*هرکسی از این سران سه قوه خدمت امام می‌رفتند و سوال خود را مطرح و امام پاسخ می‌داد این ربطی ندارد به اینکه امام، هاشمی را محرم راز می‌‌دانستند و به ایشان چیزی گفته است و بعد هم وقتی امام در مورد مقام معظم رهبری آن تعبیری که شما مثل آفتاب می‌رفتید و نور می‌دهید که در صحیفه هم است در مورد آقای هاشمی از امام نداریم. تنها چیزی که امام در مورد آقای هاشمی رفسنجانی مطرح کرده‌اند همان جریان ترور است، اما از آن به بعد ما نمی‌بینیم امام در مورد هاشمی تعبیر خاصی نداشته و بر عکس نسبت به مقام معظم رهبری چنین تعابیری را دارند

*آقای هاشمی از اول روحیه لیبرالیستی و غیرانقلابی داشتند. به تعبیر آقای زیباکلام انقلاب برای هاشمی یک عامل ناخواسته بود. وقتی آمریکا هواپیمای مسافربری ما را زد آقای هاشمی به پشت تلویزیون می‌آید در حالی که بغض گلویش را گرفته و به حالت گریه می‌گوید پیام آمریکا را دریافت کردم. ببینید این چقدر ضعف انسان را نشان می‌دهد. هاشمی انسانی به این شکل است که نه انقلابی است و نه روحیه انقلابی بلکه دارای ضعف روحی است. آقای هشامی درحال حاضر این طور فکر می‌کند حالا انقلاب تمام شده، مثل حادثه یک زلزله و یا بیماری حالا همه چیز تمام شده و باید برویم دنبال زندگی‌مان.

* زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی شد . پس حرف‌های او را تکرار می‌کند. اگر وی همسر یک آدم انقلابی می‌شد قطعاً طور دیگری فکر می‌کرد. زهرا اشراقی نه جزو مبارزین و نه در انقلاب بوده است و نه حتی می‌دانست انقلاب به چه معنی است یعنی از الفبای انقلاب و سیاست خبر نداشت. این عناصر خودباخته نه از علم و دانش برخوردارند نه معلومات و اطلاعات سیاسی دارند و سطح فکرشان از لباس‌های رنگارنگ، آرایش‌های زننده و جلوه‌گری و خودنمایی فراتر نرفته است.

*برخی از نوه‌های امام یک زمان چشم باز کردند و خود را در محاصره مهدی هاشمی داماد آقای منتظری دیدند و تحت تاثیر عبدالله نوری و باند مهدی هاشمی قرار گرفتند. این افراد دورو بر حاج احمد آقا که خداوند رحمتش کند نیز بوداند اما از آنجایی که دست پرورده امام و انسان هوشیار و بیدار بود و البته در انقلاب پرورش یافته بود هیچ‌گاه فریب این دسته از افراد را نخورد.

8 موسسه حفظ آثار امام به یک کانون فتنه تبدیل شده و در جهت انحراف خط امام حرکت می‌کند. در این زمینه از موسسه حفظ آثار امام هیچ انتظاری نداریم و معتقدیم دستگاه قضایی باید با کسانی که به حضرت امام نسبت ناروا می‌دهند، برخورد کند و تحت تعقیب قرار گیرند؛ نباید اجازه داد به مقدسات اسلامی و خانواده شهدا اهانت شود.

*دولت‌های غیرمردمی سعی دارند که فرافکنی کنند و برای اینکه هدفی را پیش ببرند یا باید بگویند که تحریم آمریکا سبب اینگونه مشکلات شده و باید به این تحریم‌ها را برداریم. طرف خودش سیاست اقتصادی نمی‌دارند و از مشاوران خوب اقتصادی نیز برخوردار نیست و نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند ناچار می‌شود فرافکنی کند و بگوید تحریم‌های اقتصادی علت اصلی مشکلات امروز است وگرنه خیلی موفق‌تر بودم و یا به گردن مردم و یا این و آن بی‌اندازد. در دوره‌ای آقای خاتمی هم می‌گفتند می‌خواستیم کار کنیم اما نگذاشتند؛ وقتی این سخنان مطرح می‌شد گفتم که یک جزوه بیاورید که مثلاً ما در زمینه بیکاری می‌خواستیم فلان طرح و در زمینه گرانی و اقتصادی این طرح را داشتیم که نگذاشتند. وقتی طرح و برنامه‌ای ندارند خواه ناخواه باید به شگردهای دیگری متوسل شوند تا خود را تبرئه کنند.



*مجمع روحانیون مبارز دو دوسته بودند عده‌ای واقعاً صادق بودند اما فریب خوردند مثل آقای کروبی من معتقدم آقای کروبی از کسانی بود که واقعاً به امام و انقلاب اعتقاد داشت و فداکاری هم کرده این تسلیم طلبان مرموز در گوش وی زمزمه کردند و با وسوسه شدن به بیراهه کشاندند. بعضی‌ها هم نان به نرخ روز خور بودند و آن روز احساس کردند هرکه انقلابی حرف بزند امام بیشتر خوشحال می‌شوند بعد هم که وضع عوض شد احساس کردند که دیگر الان امام نیست که آنها خواسته باشند برای کسب قدرت و موقعیت آنگونه شعار بدهند بنابراین سیاست خود را عوض کردند.

*به خاطر دارم بعد از اینکه آقای خاتمی رئیس جمهور شد 180 درجه چرخش در مجمع روحانیون به وجود آمد روزی با آقای کروبی صحبت می‌کردم که پرسیدم شما که تا دیروز اگر کسی موضوع  مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کرد وی را کافر و نجس می‌دانستی و می‌گفتیدسرش را از تنش جدا کنید پس امروز یک دفعه چه شد اینگونه تغییر موضع دادید که کروبی گفت که دیگر به این نتیجه رسیده‌ایم که اینگونه شعارها و موضع‌گیری‌ها برد ندارد. در حقیت همان شیفتگی برای قدرت در جناح تسلیم طلبان این زمینه را فراهم کرد.


*آقای خاتمی نیز همانطور که شواهد نشان می‌دهد زیاد موافق مرگ بر هیچ کشوری نبودند و همیشه واژه دوستی را جایگزین می‌کرد ایشان به دنبال چه بود؟ خاتمی انقلابی نبود به گونه‌ای که نه در انقلاب حضور داشت و نه حتی یک بار برای انقلاب سیلی خورد به یاد دارم زمانی در گذشته دور با وی گفت‌وگویی داشتیم که گفت من سال 1342 بر اثر فشار پدرم به قم آمدم و طلبه شدم و بعد به مدرسه فیضیه حمله شد فرصت کردم و از قم فرار کردم و به اصفهان رفتم و آنجا درس دانشگاهی را ادامه و وارد دانشگاه شدم. خوب ببینید آدمی که بر اثر فشار پدرش لباس روحانیت به تن کرده و یک سیلی برای انقلاب نخوره و در خارج از کشور حضور داشته است طبیعتاً نمی‌تواند انقلابی باشد و انقلابی فکر کند.

*آقای خاتمی پس از رسیدن به قدرت در دوران اصلاحات همان سیاست تسلیم طلبان را دنبال کردند و آن شعار تشنج‌زدایی و ما از مرگ خوشمان نمی‌آید و ... را مطرح کرد. اینها الفاظ فریبنده‌ای است که برازنده اینگونه افراد است. اینگونه افراد نه درد انقلاب و نه درد مردم را دارند و نه برای انقلاب سیلی خوردند. این جمله امام (ره) خیلی جالب است و امروز انسان می‌فهمد که چقدر این جمله زیبا است و آن این که کسانی می‌توانند تا آخر با ما باشند که درد فقر را کشیده باشند آقایان خاتمی و هاشمی نمی‌توانند انقلابی فکر کنند.



*بگذارید الان موضع منفی در باره آقای روحانی نداشته باشیم و انشاءالله که ایشان به گونه‌ای برخورد کند که ما همیشه از ایشان ستایش کنیم و اگر خدای نکرده ایشان به دنبال سایه آقای هاشمی رفسنجانی باشد و خود را مجری سیاست آقای هاشمی بداند در آینده حرف خواهیم داشت.ما امیدواریم که انشاءالله آقای روحانی این نکته را دریابد که با طناب پوسیده آقای هاشمی نباید جایی برود که بدجوری ضربه می‌خورد.

*الان خیلی زود است که بگوییم این شعار اعتدالی که مطرح شد فقط  جنبه رای آوری داشت و یا یک واقعیت بود. در آینده مشخص خواهد شد. دعا می‌کنیم که روحانی یک رئیس‌جمهور مردمی، عدالت‌خواه، دنبال اجرای عدالت، در صف مردم و پیرو رهبری باشد و از خط رهبری منحرف نشود.


*امروز شما ببینید که این اندیشه لیبرالیسم‌ها تا کجا نفوذ کرده است اندیشه لیبرالیستی امثال آقای هاشمی رفسنجانی و آقای منتظری و کروبی را از ما گرفته، خطر اصلی برای انقلاب ما که انقلاب را به چالش می‌کشد همین اندیشه‌های لیبرالیستی است و دولت‌هایی که با این اندیشه خو گرفته‌اند بزرگترین ضربه را به انقلاب و آرمان‌های ما می‌زنند.


1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 219
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    این آقا انتخابات مجلس ششم تا ریاست جمهوری 84 یادشه اما انتخابات مجلس خبرگان رو فراموش کرده ! حتما بهتر بوده فراموش کنه و از رای آیت الله هاشمی چیزی نگه !
    • majid A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      اتفاقاً فتنه 88 رو كه يادت نرفته
    • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      این کی هست که در مورد این نام های بزرگ حرف زده!؟ هاشمی،خاتمی،بیت امام،...! اول ببین کجا هستی یعد دهنتو باز کن! من یک پیشنهاد دارم به خبرآنلاین،لطفا نظرات مردم رو با مثبت و منفی به صاحبان نوشته ها میل کنید تا از استقبال مردم از نظراتشون آگاه شن،اگرچه اگر گوش شنوا باشه خودشون میدونن مردم برای چه کسانی ارزش قائلند!
    • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      ساعت خواب majid آقا اینی که شما گفتی گذشت ورفت برخیز که صبح دمید وتو در خوابی
    • پندار IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      149 8
      اتفاقاتِ "سالِ" 88 یادمونه آقا مجید، و خیلی چیزایِ دیگه هم یادمونه که بعیده تا آخرِ عمر از یادمون بره . . .
    • بیطرف IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      عجب!!! پس هاشمی انقلابی نیست؟!!!.. خاتمی به زور به حوزه رفته بود وآخرش هم از اونجا فرار کرد؟!!!.. از قدیم گفتن سیاست پدر و مادر نمیشناسه. ولی من از حرفای این آغا نتیجه گرفتم سیاست خدا و آخرت نمیشناسه.
    • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      132 9
      چرا کسی تا میخواست ز احمدی نژاد انتقاد کنه فورا پوستشو میکندین آقای انقلابی(روحانی)؟؟؟ نکنه احمدی نژاد هم انقلابی بود که خاتمی نبوده؟ همین آقای هاشمی که شما اون رو غیر انقلابی می خوانید در سال 88 مقام معظم رهبری ایشان را یک فرد بسیار موثر در این نظام و این انقلاب اعلام کرد...! پس یعنی حرف مقام معظم رهبری دوروغه؟ شما و امثال شما نان به نرخ روز میخورین.. حتی خدایی نکرده و ایشالله نخواهد کرد اگه یه وقت براتون فرصت بشه همین انگ ها رو بار مقام معظم رهبری خواهی کرد... مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی دست راست و چپ امام بودن پس شما در مقامی نیستین که راحت تهمت بزنین، امیدوام مقام معظم رهبری خودش به امثال شما تند رو ها جواب تند و دهان شکنی بدهد انشاالله
    • در و دروازه A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      حرف های این آقا (حمید روحانی) به حدی پوچ و بی مایه بود که حتی ارزش فکر کردن رو هم نداشت. خواهشا وقت خود را صرف اینگونه چرت و پرت ها نکنید.متشکرم.
    • لاله US ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      فتنه فتنه فتنه بسه دیگه این فتنه رو ازتون بگیرن چی دارین بگین؟
    • عجبا IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      92 10
      کاشکی جرأت داشتن هاشمی رو تأیید صلاحیت کنن.........ولی این جماعت مارو یاد داستان سوره بقره در باره گاو قوم یهود می ندازن با بهانه های غیرعقلانیشون
    • بی نام A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      140 7
      وقتی شهر بی کلانتر باشه قورباغه هفت تیرکش میشه
    • بی نام US ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      103 9
      نه آقا مجید ما سال 88 و کهریزک و باتومو خیلی چیزای دیگه رو هیچ وقت یادمون نمیره
    • 2020 IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      87 2
      حالا انقلابی بودن حسنه!!! یعنی اگر کسی الان در فکر انقلاب کردن بیفته جزو خوبان و پاکان و انقلابیون محسوب میشه یا فقط همون یه انقلاب خوب بود و مابقی انقلاب ها بدن!!! در ثانی: ان مع العسر یسری فان مع العسر یسری. جامعه باید به سمت آرامش پیش بره مگر آنکه مغز معیوب فکر کند.ثالثا:اونایی که انقلابی بودن چه گلی به سر مردم زدن !!!!
    • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      83 4
      یکی از آقای روحانی بپرسه ماجرای اون چک که در نجف پخش شد و جو شدیدی علیه امام خمینی (ره) راه افتاد رو برا ما تعریف کن. آخرش کی بود اون چک را جعل کرد؟
    • بی نام EU ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      56 4
      بعد از احمد خاتمی حالا حمید روحانی علم شده. چه میکنه این مغز متفکر
    • بی نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      54 6
      این آقا کی هست که درباره ایت الله هاشمی نظر میده؟
    • بی نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      54 5
      "اگر شاه به اصل دوم متمم قانون اساسی عمل می‌کرد و مقداری فشار و استبداد را کم می‌کرد احتیاجی به انقلاب نبود." اگر اين جمله از آيت الله هاشمي باشد نشان ميدهد كه ايشان يك انقلابي روشنفكر بوده و نه يك متعصب كور
    • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      48 5
      تا حالا كسي با كوچك كردن بزرگان بزرگ نشده ! كه آقاي روحاني دوميش باشه
    • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      17 38
      کسانی که الان طرفدار د و اتیشه هاشمی هستند اگر سنشان قد بدهد روزی از سرسخترین مخالفین وی بودند و اگر سنشان قد ندهد از ان گذشتگان هم فکرشان تبعیت میکنند . سخنان جناب حمید روحانی برگ هایی از تاریخ است که اگر واقعیت ندارد باید هاشمی و خاتمی و یا هر کس دیگری که این سخنان در باره انها زده شده انها را به صورت مستند نفی کنند و گرنه این اوراق با نفی و یا تایید این و ان و من و شمایی که نه سر پیازیم و نه ته پیاز زدوده نخواهد شد.
    • کامران A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      34 5
      واقعا جالبه همبن آقای هاشمی که دارین اینجوری راجع بهش نظر میدید 8 سال رییس جمهور این مملکت بوده و رییس مجلس هم بوده و جالبتر اینکه الانم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظامه! چطور کسی که انقلابی نیس چنین سمتهای مهمی میتونسته داشته باشه و هنوزم داره. واقعا این اظهار نظر آقای روحانی از جالبم گذشته خنده داره
    • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      9 1
      بهتر بود ايشون متمم اصل دوم را ميخواندند سپس اظهار نظر ميكردند
  • رضايي A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    گفت شيخا هرآنچه گويي هستم اما تو چنانکه مي نمايي هستي؟
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    جناب روحانی شما همان کس نیستید که تعداد شهدای 17شهریور را بیش از ده ها هزار نفر اعلام کرده اید!؟
    • علی اشرف A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
      8 0
      حالا این شخص تاریخ نویس هم شده
  • ناشناس A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    آقا فقط شما انقلابی بقیه منافقن
  • رضا IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    حاجي خوب شما كه لطف كردي و همه چي رو گفتي يكي دوتا هم به رئيس جمهور مي چسبوندي !!! خداييش خودت اين حرفا رو قبول داري ؟ حالا هاشمي شد ضد انقلاب و منافعش و شما و دوستانت كه هيچ سختي برا اين انقلاب تحمل نكرديد شديد انقلابي ؟ اون كسي كه عمرش رو با امام و انقلاب طي كرده حالا شده ضد انقلاب ؟ جل الخالق عجب تفسيرهاي نو و به روزي ميشنويم .....................
    • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      79 4
      والله من نفهمیدم اگر معیار انقلابی بودن یا نبودن سیلی خوردنه پس آقای هاشمی انقلابیه چون سیلی که چه عرض کنم گلوله هم خورده ... اما انقلابی بودن اگر به وحدت آفرینی هستش که باز آقای هاشمی انقلابین محض اطلاع نماز جمعه بعد انتخابات 84 و 88 رو یاد آوری میکنم ... پس نتیجه میگیریم که آقای روحانی عصبی بوده یه چیزی گفته :))))
  • بي نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    واقعا نفهميدي. هاشمي بزرگ چرا گفته اگر ال سعود با ما خوب بود امريكا نمي تونست ما رو تحريم كنه ؟؟؟؟ پس خواهشن ديگه نظر نده كه از همه دنيا هم از نظر عقلي و فهمي عقبي . واي به حال مردمي كه اين نمونه اشخاص بخوان اونها رو اداره كنن
  • ... توسی A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    امان از تندروها تهمت ها توهین ها
  • پوریا A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    دقیقا هم به همین دلایلی که شما گفتین من از این افراد خوشم میاد
  • لاله US ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    هاشمی وبیت شریف امام را نمیتوانند از مردم جداکنند.آب درهاون میکوبند.هاشمی تصمیم خود را برای تبدیل کردن ایران به کشوری بسیار بهتر برای زندگی وجلوگیری از مهاجرت جوانان به کشورهایی که آقایون منتقدسنگ مبارزه باآنان فقط درحرف را به سینه میزنند گرفته.هاشمی به لطف خداوند پیروز میشه چون حق با هاشمیست.
  • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    اولا" خود این اقا چه کاره است ؟ دوم نظیر این حضرات که درمورد همچیز و همه کس در این کشور نظر می دهند و همه را آن جنان که می خواهند جلوه می دهند زیاد است . مردم دیگر فریب این افراد را نخواهند خورد.گفت : من اگر نیکم اگر بد، تو. برو خود را باش
  • عرشیا A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    افراطی حیا کن ...
  • کاوه IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    اسمِ این آقا همیشه من رو یادِ کتابش (تاریخِ انقلاب اسلامی ) میندازه که توش دکتر شریعتی رو مأمورِ مستقیمِ ساواک معرفی کرده بود . . .
    • م.انتظار A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      51 1
      بدبخت ملتی که تاریخ وتحلیل تاریخشو افرادی مثل حمید روحانی بنویسند.فقط میخوام یه جمله بگم ومطمئنا چون توراست میگی!!!!پس ناراحت نمیشی شما حتما میتونی جای سیلیهایی که نوش جون کردید نشون بدید.مگراینکه محلش جایی باشه که قابل نشون دادن به اغیار نیست!بقول محمود! اونجایی که می سوزه!! لعنت خدا بر دروغگویان باد. مرگ محمود ناراحت نشدی که ها!!
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    خدایی انچه گفتی اعتقادداری اقای تاریخ نویس
  • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    شما حالت خوبه؟ ایران زندگی می کنی؟ چرا این روزها هر کی هرچی دلش می خواد می گه؟
  • احمد A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    فارغ از هرگونه تعصب بايد بگويم علت مرگ حاج احمد آقا چه بود؟ آيا همين ايستادگي در مقابل آقايان نبود؟
    • میلاد IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      0 11
      بله، ایستادگی در مقابل هاشمی و امثال او.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    بروید نامه همسر اقای کروبی به اقای روحانی را بخوانید
  • علی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    395 8
    شما که همه را منحرف می دانید در انتخابات مجلس شرکت کنید ببینید مردم چه کسی را منحرف می داند
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    ببخشید شما چند تا سیلی خوردی؟!
  • سردار سازندگی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    395 9
    برادر جان یه سوزن هم به خودت بزن.حالا دیگه همه ضد انقلاب شدن فقط شما ،هاشمی مرد بحرانهاست وهمیشه در بدترین شرایط هم همیشه حامی انقلاب ،امام ورهبری بوده،میشه بگید در دوران دفاع مقدس که امام هاشمی را بعنوان فرمانده کل قوا معرفی کرد شما کجا بودین،زمانی که رهبری فرمودند هیچ رییس جمهوری برای من هاشمی نمیشه کجا بودین واما خاتمی هم که سردار اصلاحات با20میلیون حامی هستند
    • بی نام A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      23 5
      هاشمی هیچ وقت فرماتده کل نبوده بلکه جانشین بود.
    • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      37 2
      20 میلیون ؟!! این که مال قدیما بود ...برو بالا برادر
  • رضااحسن فر A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    289 8
    جناب آقا واي اگر ازپس امروز بود فردايي
  • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    274 7
    متاسفانه در جامعه ما یک عده ایی هستند فکر می کنند هر چی به ذهنشان می رسد الهام شده است
  • داودايران نژاد A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    197 8
    پيرپيمانه كش ما كه روانش خوش باد گفت پرهيز كن از صحبن پيمان شكنان
  • بشر IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    256 7
    در ابتدای این ..... حرفها نوشته اید حجت الاسلام یعنی نشانه و نمونه اسلام حجت اسلام . سپس این ار.... را چاپ کرده اید . وقتی مردم از دهان حجت اسلام چنین بی شرمی هایی را میشنوند . در باره خود اسلام که باید آنرا بهترین روش زندگی و انسان سازی و تقوی در زندگی را در این آئین بیابیم امثال این آقا چه نقشی در اسلام زدائی از مغز مردم و بخصوص جوانها دارند. اگر ایشان نماز میخوانند آنها که بفهمند ایشان نمازخوان هست اینهمه بی تقوا چه کنند با این نمونه های مسلمانی.....
  • بی نام A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    هنوز در حال وهوای انتخابات 88 است هنوز بیدار نشده
  • حسین A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    285 7
    خداییش ادب چیز خوبیه!
  • حسین A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    158 6
    عالمان و صالحان را باید بعد از مرگشان در تاریخ شناخت چون در حیات خیلی وقت خودشان را صرف جواب گویی به مغرضان نا...نمی کنند
  • بی نام A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    253 9
    اگه هاشمی اینجوریه که تو میگی چرا اون روز که هاشمی همه کاره بود و دشمنش دشمن پیغمبر بود هیچی نگفتی؟یه بار بگو شریعتی که انقلابی نبود ساواکی بود هاشمی و ... که انلابی نبودن فقط تو انقلابی بودی؟تو که همه سیلی هارو شمردی خودت چند تا سیلی خوردی؟
    • کامیاب A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      40 0
      حتما آقای مصباح سیلی خوردنو درد کشیدن تا انقلاب به ثمر رسید ! اینا از فشار ناکارآمدی در اداره کشور و فکر خلاقه که 8 سال تمام قدرت دستتون بود هیچ . . . نکردید فکر شما و تعداد شما در حد همون هیئت های 20 نفره اس که توش جمع میشید شماهارو تنها بذارن با خودتونم دعواتون میشه کم آوردید دارید فحش میدید اگه آقای هاشمی الان محبوبه بخاطر حمله هایی که بش شد و البته باید ممنون قشر روشن فکر و اصلاح طلب بود ما هیچکسو کامل نمی دونیم این شمایید که همیشه دنبال یه نفرید بش متوسل بشید بله داداش
  • محمد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    تخريب شما باعث محبوبيت آقايان هاشمي وخاتمي عزيز وبيت شريف امام مي شود. راستي قضييه 99 نفر زمان امام چيه!!!!!!؟
  • حسین A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    261 8
    من ایشون رو نمیشناسم....اما معلومه نون به نرخ روز میخوره...وگرنه چه لزومی داره از کسی که فعلا تو قدرته انتقاد نمیکنه...اما از کسانی که از قدرت کنار رفتن میکنه...میخاد بین افراطی ها جایگاه بدست بیاره..
  • بی نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    268 9
    اتفاقا نداشتن روحیه انقلابی برای ریاست برکشور لازمه و برعکس روحیه انقلابی و یهو! کاری رو انجام دادن بود که باعث بیشتر مشکلات کشور شد.
  • منصوری A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    اینگونه در مورد نوه امام خمینی صحبت میکنند ایشون:لباس های رنگارنگ و آرایش زننده،جلوه گری و خودنمایی اگر هزاران توسلی دیگر از این حرفها قلبشان بگیرد والله رواست. مردم از سید حسن میخوان که از توهین به ناموسشون جلوگیری کنن هرچه زودتر
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    43 0
    دوکلام هم از ........بشنوید!!!!!!!!بجان خودم من حاضر نیستم حتی خادمی یک مسجد رو هم به ایشان بدم.واعظان کین جلودر محراب ومنبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دگر میکنند
  • بی نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    38 0
    اونوقت جریان خبرگان و انتخاب رهبری و اظهارات آقای هاشمی چی بوده؟...میشه مساله رو تشریح بفرمائید استاد؟
    • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      12 0
      احسنت زدی وسط خال
  • بی نام A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    37 0
    وایستا ببینم ایا حمیداقا کیه که اینجوری ورراجی می کنه ؟!
  • بی نام DK ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    45 0
    جالبه، بسياري از حرف هايي كه شما مي گيد اگه درست باشه به محبوبيت هاشمي كمك مي كنه.
  • محمد IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    44 0
    پس لابد نوار سخنرانى هاى شما بود كه در سال ٥٧در تمام شهرهاى ايران پخش مى شد ولابد شما بودى كه در روز ٢٣بهمن ٥٧به عنوان اولين فرد از شوراى انقلاب به تلويزيون آمد و صحبت كرد.واقعا جهل و بى اطلاعى و حسدكسانى كه ذره اى در پيروزى انقلاب حضور نداشتند تا كجا رفته .جالب است در حالى كه در تمام سالهاى جنگ فرماندهى جنگ و شوراى عالى دفاع از سوى امام به آقاى هاشمى تفويض شده بود ،صدا و سيما سعى مى كند هيچ اشاره اى به اين قضيه نكند و حتى عكسى نشان ندهد تا بعضى از افراد نا آگاه و جوانانى كه آن دوره را درك نكرده اندفكر كنند هاشمى فقط كسى بود كه باعث شد امام قطعنامه را قبول كند در حالى كه فرماندهى جنگ با خود هاشمى بود.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 22
    اين اقايان كه نظرات فوق را ارايه نموده اند واقاي هاشمى را عين دموكراسي وليبراليسم ميبينند دوران تك صدايي رانت خواري باند بازي عملكرد مافيايي دراقتصاد وسياست مملكت كه زمان رياست جمهوري ايشان حاكم بود رافراموش كرده اند وفريب تغيير رفتار منفعت طلبانه وعوامفريبانه ايشان راخورده اند
    • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      2 1
      تو را به مقدسات قسم در باره مفاسد اقتصادی در زمان هاشمی صحبت نکن- باشه ! کلاً بی خیال مفاسد شو - مفاسد دونم مون شدیداً درد می کنه!
  • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    28 1
    نتيجه انتخابات ٨٤ محصول ١٦ سال بمباران تبليغاتي دشمنان هاشمي بود كه با چهره هايي موجه! انجام شده بود، ولي بعد از ٤ سال همه چيز آشكار شد.... جناب روحاني، حرف هاشمي در مورد نظر امام بر حذف مرگ بر آمريكا از رسانه ملي بود نه براي جامعه، و كاملا در خاطره اش واضح آمده است، اما رفتار شما پيرهن عثمان كردن اين مساله است. لطفا منتشر كنيد
  • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    40 2
    وای که رای قاطع مردم و علاقه به هاشمی و خاتمی چه می کنه با اعصابه استبدادطلبان.... بیدار شو آقای حجت الاسلام... اینجا ایرانه با قرنها تمدن و تفکر... نه پاکستان و افغانستان و عراق و سوریه متحجر... اینجا مردم می فهمند و نیازی به روشنگری شما ندارند! البته اگر دو واژه "ایران" و "مردم" برای شما تعریف داشته باشه!!!
  • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    21 2
    تو خوبی
  • بی نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    33 1
    جالبه هاشمی هیچوقت انقلابی نبوده!!!!!!! این مردک چی میگوید.
  • مریم IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    26 1
    مثل اینکه حرف کم آوردن ایشون!!!!!!!!!!!!!
  • وحید IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    33 1
    مورخ بایستی بیطرفانه تمام وقایع کشور را درج کند. شما ازسال 84 تا 92 کجا بودید؟ در طول این 8 سال واقعا هیچ اتفاق قابل ذکری از سوی احمدی نژاد و دولتش رخ نداد؟ مردم ایران در این 8 سال به فقر واعتیاد و فحشا و دزدی و فلاکت دچار شدند اما شمای تاریخ نویس دراین مدت قلمتان را کنار گذاشتید و دم فرو بستید وهیچ نگفتید. سوال مردم اینست احمدی نژاد چندتا سیلی برای انقلاب خورده است؟ این فرد چند ثانیه در جبهه بوده است؟ وسوال دیگر اینکه خود شما چه زحمتی در مقایسه با زحمات و زندانهای رفسنجانی کشیده اید؟
  • بی نام A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    29 0
    اين ديگه كي هست ؟!!! فكر كنم فرصت را غنيمت شمرده از هم فاميلي روحاني (فقط درلفظ) مي خواهد خودش را معروف كند . صرف حرف زدن وتهمت زدن به ديگران كه بالا رفتن از دماوند نيست كه كم بياري ؛ زباني است كه درفضايي كوچك مي چرخد واز جايي هم فرمان نمي گيرد مگر خارج از فيزيك بدن.
  • معتدل A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    32 0
    اصلا نگران نباشید این اقا این حرفها را در کنار شریعتمداری گفته کسی براشون تره هم خرد نمیکنه
  • بی نام A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    27 0
    در خاطرات آقاي رفسنجاني در مورد چگونگي تاريخدان شدن اين آقا آمده است: حاج احمدآقا آمد. درباره امور جاری کشور و آزادی اسرای عراقی و ارتش و سپاه مذاکره شد. گفت نظر امام در قبول تاریخ نویسی حمید روحانی -زیارتی- ، نفی تاریخ نویسی بنیاد تاریخ نبوده و فقط خواسته اند به روحانی محبتی بشود. عصر آقای معادیخواه آمد. همین را به ایشان گفتم؛ خیالش راحت شد. در بعضي منابع امده اين سطور دليل دشمني حميد روحاني با آقاي رفسنجاني بوده شايد هم با بد گفتن به خانواده امام خواسته اند محبت امام را در مورد خودشان جبران كنند.
  • reza IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    29 0
    با اين تفاسير كه گفتي من نميدونم امام چرا نظرش نسبت به هاشمي مثبت بود؟
  • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    24 0
    بازم افراط افراط افراط افراط....... !!! خبرآنلاین تو رو خدا اینقد نشو بلنگوی افراط
  • مهدی IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    24 0
    هر چه افراطیون از هاشمی بیشتر بد بگویند علاقه ما به ایشان بیشتر و بیشتر می شود ضمن آنکه کسی باید در باره هاشمی اظهار نظر کند که در حد و اندازه او باشد !!!!
  • بی نام A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    29 0
    در این انتخابات 92 مشخص شد که چه کسی پایگاه مردمی دارد و چه کسی ندارد!!!!! نیازی به گفتن شما نیس
  • مه US ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    22 1
    اوه اوه این چه کینه ای داره! چقد تلخه!
  • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    18 0
    اين آقا كيه اصلا خودشو قاطي بزرگون ميكنه؟ لطفا معرفي كنين ببينيم كي بوده چي بوده كجا بوده بعد حرفاشو گوش كنيم!
  • محسن A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    18 1
    آقای روحانی رسیدن بخیر !! در رابطه با آیت الله هاشمی همین بس که امامراحل فرمودند تا هاشمی زنده است انقلاب زنده است . و بیانات رهبری در حریانات سال 88 . شما مردم را چه فرض کردید ؟دوران دروغ و تهمت تمام شده پپنبه را از گوش بردارید و چشم بگشایید ؟
  • shahmoradi IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    24 1
    گر مسلمانی از این است که این آقا دارد وای اگر از پس امروز بود فردایی مرد حسابی تو که تمام سران انقلاب را بی دین و غیر انقلابی تصور کردی پس حتما فقط پوتین و چاوز انقلابین و بس
  • م. ف IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 1
    آقای حمید روحانی زیارتی نه تنها مفهوم انقلابی بودن را درک نکرده است بلکه حتی درک درستی نیز از لیبرالیسم ندارد. تقلیل مفهوم انقلاب و انقلابی بودن در چارچوب فکری امثال ایشان و سوء استفاده از آن ، معضل اساسی به اصطلاح میراث داران ناخلف انقلاب ایران است . ایشان لجاجت ارتجاعی را با شیوه انقلابی اشتباه گرفته است .
  • بی نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    میشه بگین پس چرا رهبر آقای هاشمی رو دوباره رئیس مجمع تشخیص کردن؟؟؟نکنه شما صلاح مملکتو میدونیدو ایشون نمیدونن!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 1
    واقعا ما ایرانیان نیاز به دشمن نداریم کشورهای دیگر دنیا از هیچ برای خود اسطوره میسازند و ما خود بدست خود مهمترین بزرگانمان را تخریب میکنیم و چون ایشان را در عرصه سیاست محبوب میبنیم چاره را در تعریض میبنیم چه اتفاقی افتاده هیچی فقط آقایان قدرت اجرایی را از دست داده اند کی باعث شده؟ آیت الله هاشمی رفسنجانی بله او بود که نگذاشت ما باز هم مسیر تخریب منابع و امکانات کشور را پیش ببریم اگر او نیامده بود ما الان یک رییس جمهور مطلوب داشتیم که باز هم مثل 8 سال گذشته بودجه کشور را در یک توبره بزرگ میکرد و هر وقت ما میخواستیم دستش را در آن میکرد و مشتی به ما میداد و تورم به 80 درصد رسید جهنم مردم مردند به درک ما که پورشه و لکسوس سوار میشویم( که انصافا بهمان هم نمی آید و پورشه هم که سوار میشویم به قیافه
  • انقلابی بودن! IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 1
    با تعاریف بعضی ها از انقلابی بودن،آدم بیزار می شود از انقلابی بودن.
  • بی نام A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    28 1
    یعنی برادر بعد سه ماه همچنان داری می سوزی!!اب اثر نداره شما پماد لازمی
  • بی نام A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    20 0
    از یه تحریف کننده تاریخ انتظار بیشتر نمی ره!!!!!!! به قول رییس دولت محبوب شما اب رو بریز همون جا که می سوزه
  • بی نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 0
    همین امثال حمید روحانی مملکت رو به اینجا کشوندن اینها تو زندگیشون هیچ دغدغه و مشکلی ندارند
  • بی نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    15 1
    آقای محترم فکر میکنم شما از سیاست هیچ نمی دانی و مثل یک فردی بی سواد صحبت میکنی. باور کنندگان مطالب تو هم مثل کسایی همچون خودت خواهد بوذ. زمانی که قبل از انقلاب ایشان بخاطر انقلاب در زندان بودند شما کجا بودید؟؟ زمانیکه ایشان را افرادی همچون بهشتی ، مطهری ، طالقانی و امام تایید میکردند و آقای هاشمی را باور داشتند شما کجا بودی؟؟ افراد عوام چون شما چنینین مطالبی را میپذیرند چون چیزی از خود ندارند و یکی باید بهش مطلبی را تلقین بکنند. امام ظاهر و باطن شان یکی بود و به کسی همچون شما اعتنا نمی کرد نا با هاشمی. مردم مثل تو فراموشکار نیستند. آیا خودت به گفته های خودت باور داری؟؟؟ نمی خواهد به ما بگی برو کلاه خودت را قاضی قرار بدا و با اون صحبت کن. خدا شما رو هم براه راست هدایت کند
  • بی نام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    20 2
    تعداد مثبت منفی ها منو کشته!!!
  • علی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    20 0
    سلام دوستان: یکی از شاخصه های مهم این اقای حمید روحانی هتاکی و تهمت زدن به این و ان است؟
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    20 0
    شما يك دورى در خيابان ها بزنيد ببينيد اصلا فردى انقلابى با تعريف خودتان را مشاهده مى كنيد؟!!
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    21 0
    درود بر هاشمی ننگ بر افراطگر
  • بی نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    18 0
    اقایان تندرو اجازه بدهید خرابکاری های هشت ساله تان را رفع و رجو کنند. با همین فرمایشات همه چیز این کشور را به هم ریختید. همین فرمایشات دلیل کافی ست بر اینکه کی تند رو است. آفتاب آمد دلیل آفتاب
  • بی نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 0
    بابا کی هست این بنده خدا ؟؟؟؟ شما هم الکی یک سری آدمهای ناچیز رو بزرگشون می کنید ها
  • علی A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    18 0
    خیلی جالبه یکی از اعضای هیئت موتلفه گفته : آقای هاشمی را یک شب در کمیته ضدخرابکاری فقط شکنجه و داغ بر ایشان می چسبانده اند ولی ایشان حتی نام یکی از مبارزان را هم لو نداده بود و مقاومتی عجیب ایشان و صبری مثال زدنی در برابر این شگنجه ها از خود نشان داده بودند./ حالا اندیشه های شون اعمالشون لیبرالی است؟ آقای حمید روحانی به آقای هاشمی بهتان نزنید لطفا چرا که مردم می دانند مبارز و انقلابی واقعی کیست و موجب بی آبرویی خودتان می شود. انقلابیون از آقای هاشمی دفاع کنید و این جملات را محکوم کنید. اقتصاد لیبرالی اندیشه لیبرالی فرهنگ لیبرالی شاه بیت توهین افراطیون در هجمه 15 تا 16 سال اخیر به ایشان.
  • آیدین IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 0
    آقای حمید روحانی این شما هستید که با نوشتن چنین مطالب پست و بی مایه دنبال قدرت هستید ایشان هنوز نفهمیدند هاشمی در دل مردم پایگاه دارند و باید عذرخواهی کنند و بهتره یاد بگیرند آدم بی ادب و افراطی در جمعه ایرانی جایی ندارند
  • بی نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 0
    عجب!!! پس هاشمی ضد انقلابه؟!!!.. خاتمی به زور به حوزه رفته بود وآخرش هم از اونجا فرار کرد؟!!!.. از قدیم گفتن سیاست پدر و مادر نمیشناسه. ولی من از حرفای این آغا نتیجه گرفتم سیاست خدا و آخرت نمیشناسه.
  • بی نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 0
    گر حسودی سخنی گفتو رفیقی رنجید، گو تو خوش باش که ما گوش به احمق ندهیم
  • بی نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    9 1
    شما از درد مردم خبر دارید؟ این همه توهین جناب روحانی نشان عکس دارد و به خودتان بر می گردد.
  • علی A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    15 0
    به زودی منتظر باشید که میگن امام خمینی هم ضد انقلاب بود ما که تو این سی و چند سال اصلا اسم این آقایون هم نشنیدیم البته اینم بگم مسعود رجوی هم انقلابی بود
  • بی نام FI ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 0
    آقای رفسنجانی از جمله کسانی است که همیشه در کنار مردم بوده اند. از اینکه خود را به رای مردم بسپارند هرگز نهراسیده و این از ویژگیهای بزرگان سیاست است. اشتباه هم داشته اند،این اشتباهات هم اقتضای سیاست است. اما بدانید که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیاسیون ایران است.
  • بدون نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    10 0
    هاشمی یعنی انقلاب زمانی که ایشان در زندان بودند وتفسیر قران مینوشتند شما کجا بودی .خبر انلاین لطفا این نظرها را برای حمید خان ارسال نمایید شاید چراغش روشن شود.
  • بی نام A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 0
    خدا شفا بده
  • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 0
    لطیفه های خوبی بود بازم جک بگو
  • عبدی A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    برای خودم وکشورم متاسفم که این آقا "تاریخ نگار"انقلاب است! هاشمی زنده است تا نهضت زنده است مربوط به حضرت امام نیست؟! لباس رنگی نوه حضرت امام و...چه ربطی به انقلابی وغیر انقلابی دارد؟
  • بی نام A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    9 0
    اگر خدای نکرده قرار باشد آسیبی به این اقلاب و نظام وارد شود قطعا از سمت این افراطی ها خواهد بود که به منابع قدرت فساد وصلند و جز دستور و منافع گروهشان هیچ حقیقتی را نمی بینند
  • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    2 0
    یرای اینکه حق کسی ضایع نشه ان برادرشان که در حقوق بشر فعالیت میکند ادم خوب وسالمی است.بقیه حیف نونند
  • عطائی IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 0
    پس زندانی بودن آقای هاشمی در زندان کمیته مشترک ساواک وشهربانی برای بقاحکومت شاه بوده ایشان حرفهای یک طرفه زده مردم ایران دیگر گول نخواهد خورد و باید ایران جایگاهش را جهان بدست آورد انزاوا دفاع از انقلاب نیست روزی که خط سوم مطرح شد امام در سخنرانی فرمودکه نباید همیشه خلاف آب شنا کرد اگر ایشان روز شمار انقلاب را دارد همین موضوع را بشکافد ضمن اینکه مردم حرف خود را در 24خردادزدند اگر گوش شنوا نباشد و تندروی ادامه یابد نتیجه ای در بر ندارد که ندارد .
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    ان شاء الله روحانی به جایی نمیرسه که شما ازش ستایش کنید.
  • محمد A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    10 0
    آقای خاتمی نیز همانطور که شواهد نشان می‌دهد زیاد موافق مرگ بر هیچ کشوری نبودند و همیشه واژه دوستی را جایگزین می‌کرد ایشان به دنبال چه بود؟ .......... شما دنبال چه هستيد لابد جنگ ، خونريزي ، فقر و فحشا و ....
  • بی نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    هاشمی انقلابی نبود لابد امام هم فقط به ضد انقلابها بها میداد
  • بی نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 0
    آقای رو حانی! شما یک لیستی از اموال قبل و بعد از انقلاب خودت بده تا معلوم شه چکاره ای!!! وای بر شما و امثال شما...
  • بی نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    10 0
    به والله اگر حاج احمد آقا زنده بوده این حمید روحانی به حرفها ی حاج احمد آقا نیز قبول نداشت وایشان را ضد انقلاب می دانست
  • سینا IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 0
    برو آبو بریز همونجاییت که سوخته
  • بی نام A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    10 0
    ببخشيد يكي به من بگه اين اقا كيه؟
  • بی نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    9 0
    *بگذارید الان موضع منفی در باره آقای روحانی نداشته باشیم ......................... در این پاراگراف تهدید به چشم میخوره!!!!!!!چه جسارتاااااااا.
  • بی نام A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 1
    حالا این مرتیکه کی هست؟
  • گرجی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 0
    گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
  • علی A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 0
    با این افکار و وجود اینگونه افراد مطمئن باشید آینده ایران بهتر از افغانستان و عراق و مصر و نیجریه و و و نخواهد بود ، چون ما افراد انقلابی زیادی داریم که بی صبرانه منتظر خدمت رسانی به مردم هستند و همیشه احساس وظیفه می کنند ف یکی همین آقا که می خواهد به همه بفهماند اسلام دین رعفت نیست ، اسلام با کسی شوخی ندارد و هر کس کوچکترین اشتباهی کرد باید گردنش را زد ، آی خارجی با مسلمان دهن به دهن نکن که نابودت می کنیم ، ببین با خودمان چه میکنیم تو که جای خود داری .
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 0
    بسه دیگه هیا کنید از جون این مملکت چه می خواهید...
  • علی A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 1
    درود بر هاشمی رفسنجانی...
  • حسینی A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 0
    حضرت آقا اولا اگر شما مشاورین اقتصادی خوب سراغ داشتین پس چرا مملکت روبه لبه پرتگاه بردین که حالا دولتی که مورد حمایت هاشمی است مجبور باشه امتیاز بده .خوب تو اون 8 سال کار امریکا و اسرائیل رو یکسره می کردین.آقای انقلابی اگر 1سال دیگر احمدی نژاد رو کار بود کار مملکت تمام بود.دوما این طور که می فرمائید شما بیشتر از خانواده امام و آقای هاشمی در کنار امام حضور داشته اید خوب بیایید و خاطرات خود با امام را منتشر کنید.شرم کن ,این حرفها ما ر به یاد بنی امیه می اندازد که خاندان پیامبر را انکار و خود را جانشین بر حق پیامبر می دانستند
    • بی نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      1 1
      کسی این دولت را مجبور نکرده امتیاز بده .
  • علي A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 0
    اين حميد روحاني از اون تند رو ها ست حتي از وهابي ها هم بد تره
  • بی نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 0
    گلایه از سایت وزین خبر آنلاین دارم, نه اینکه صدای منتقد نباید شنیده بشه ولی لطف کنین شعور مخاطباتونم در نظر بگیرین مگه شما هم تحت فشارین(مثل بعضی از سازمانا نه ببخشید رسانه ها!)با کسی مصاحبه کنین که فکر میکنه...
  • بی نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 0
    ایشون تهمتهای زیادی به افراد معتمد امام زدند. متاسفانه این روزها افراطی ها همه تریبون ها رو در اختیار دارن و به افرادی مثل هاشمی فرصت دفاع داده نمیشه.با این وجود ملت خودشونخوب تشخیص میدن حق با کیه.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 0
    پس حتما جنابعالي خيلي پايگاه مردمي داريد!!
  • علی A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 1
    مواد مخدر حرام است
  • بی نام A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 0
    ازاین حرفهای حمیدخان یاحمیدچاخان کلافه ام
  • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 0
    آقای روحانی حرفهای شما هم ارزش اعتنا و توجه نداره.. پس هیچی نمیگم
  • بی نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 0
    انحصار طلب ها وقتى كه نمى تونن يك رئيس جمهور هم فكر داشته باشند مى رن يكى هم اسمش پيدا مى كنن و ميارن. زمان خاتمى رفتن آقاى احمد خاتمى رو آوردن ، الان هم رفتن يكى هم اسم دكتر روحانى رو آوردن بالا.
  • فرهاد A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 0
    خیلی جالبه.شریعتی ساواکیه..هاشمی هم که اصلا انقلابی نبوده و حرف امام که گفتن هاشمی زنده است تا نهضت زنده است که لابد خود هاشمی ساخته!!! خاتمی هم که غرب زده است انقلابی نبوده..بیت امام هم که.........بابا اینا دیگه کین؟؟؟اگه هاشمی و خاتمی پایگاه مردمی ندارن پس چرا مردم به کاندیدای مورد حمایتشون رای دادن؟؟؟؟ اینا کسانی هستند که خودشونو به خواب زدن هر کاری هم بکنید اینا تفسیر و تحلیلای آبکی خودشونو دارن..همین ها کشور رو به این وضع رسوندن..کاری به معیشت و زندگی مردم ندارن ..به یاد ندارم این آقایون یکبار از درد و رنج مردم و گرانی و بیکاری و تورم حرفی زده باشن..خبرآنلاین خواهشا تایید کن
  • بی نام A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 1
    حرفهایت یه مشت شر و وره
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    5 0
    کلا این ادبیات این قشر خاص هست که در جامعه پایگاه مردمی نداره ولی نفوذ سیاسی زیادی داره و کلا هر کی رو دوست داشته باشه با یک انگ ضد انقلاب بودن میفرستش قاطی باقالی ها
  • حمد EU ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 0
    برای من جالبه وقتی آقای هاشمی در مورد رهبر انقلاب نظر امام رو گفت و پیشنهاد امام حتی در مورد فقیه بودن نظر امام رو گفت اون موقعه هیچ کس نگفت سند کجاست و ادم خوب و صادقی بود حالا شد منافق طرف دار شاه آقا مردم آدم هایخودشون رو میشناسن اومید وارم رهبر انقلاب در مورد این افراد نظر خود را بگوید تا خیال همه راحت باشه درود بر زندگی و راستی درود بر مردمان پاک این خاک
  • مهدی A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    9 0
    واقعا متاسفم برات عقل کل
  • بی نام US ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 1
    حیف اگه بخام با لحن خودت جواب بدم خبر چاپ نمیکنه آخه اینجا فقط شما آزادید هر چی از دهنتون در میاد بگید
  • افشین IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 0
    من فک کنم ایشون سوپر انقلابی هستن خدا حفظشون کنه که اگه امثال ایشون نبودند ما هیچ وقت معنی اعتدال رو نمیفهمیدیم
  • سعدی IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 0
    یک انسان کینه ای وتهمت زن و... نمیتواند تاریخ نگار انقلاب باشد جناب زیارتی(روحانی) وملاک حال فعلی شماست که متاسفانه حال شما خوب نیست
  • حسین IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    تعجب من از سید حسن عزیزه که چقد میتونه تحمل کنه این هتاکی ها رو به بیت شریف امام............. آقای عزیز بترس از روزی که ملت جوابت رو بدن هرچند که جواب دادن تو 24 خرداد ولی شما تو خوابی شما مصداق همون آیه شریفه ای که میفرماید:"صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَ يَرْجِعُونَ"
  • بی نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 17
    احسنت بر سید روحانی
  • بی نام A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    درود بر هاشمی و همه انسان های میانه رو به امید گسترش میانه روی در ایران و همه جهان
  • رضا IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 0
    چون میدونه محبوبترینه هاشمی داره چرت و پرت میگه. کم آوردن و راهی ندارن جز این حرفای پوچ و بی معنی. درود بر هاشمی.خاتمی.روحانی.منتظری. درود بر مردم ایران که خودشون اینقد درکشون بالا هست و میدونن این آخوند جیره خوار فقط حرف مفت میزنه
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 0
    نمیدونم چرا یاد قلعه حیوانات افتادم
  • بنده خدا IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 1
    هاشمی هر روز نسبت به دیروز محبوب تر میشه
  • چهارنايي مفرد IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 2
    سلام اين حرفها چيه كه ميگوييد ايت الله بحجت رحمت خدا بر او باد فرمود هر كس بايد به فكر اصلاح خويش باشد واقعا از امام زمان خود غافل شده ه ايم اگر همه گوش به فرمان رهبر عزيز باشيم ديگر مشكلي نداريم درست كاري ميكنيم كه دشمن دوست دارد اقا به خودمان بياييم
  • سلیمی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    هاشمی لیبراله، شریعتی ساواکیه، خاتمی منافقه، کروبی و محمد رضا خاتمی .... . نمی دانم چرا کسانی که اسم خودشان را نحقق گذاشته اند نمی توانند قضایا و افراد را خاکستری ببینند. چرا همیشه سیاه یا سفید. هر شخصی ممکن است خوبیهایی داشته باشد همچنانکه می تواند اشتباهاتی هم داشته باشد
  • بی نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    9 0
    کی تورو میشناسه؟؟؟!!!
  • sepide IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 0
    چرا باید جامعه اجازه بده هر کسی اظهار نظر کنه و منم منم راه بندازه؟؟؟ این روزا همه ادعاشون میشه
  • تیرداد A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 0
    من که تا بحال اسم این آقای هاشمی را هم نشنیده بودم . اما از ال انقلاب تا امروز همه جا اسم این آقای حمید روحانی بوده است.
  • حسین A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    9 0
    بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای روحانی به اندازه ای که آقای هاشمی به امام نزدیک بودولیاقت داشت وامام هم مسئولیتهارابراساس همان لیاقتهابه اشخاص می داد.کسی که درزمان امام رئیس مجلس بودوجانشین فرمانده کل قوا وعملیات فاورا باآن عظمت اداره کرد و پیروزی آنچنان بزرگی به دست آورد ویک پایش درجبهه بود ویک پایش درتهران وملاقاتهای خاص با امام داشته اینهارا نادیده می گیرید .چرا؟آن موقع که توسط ساواک شکنجه می شدچرانادیده می گیری ؟حتماًخاطرات احمداحمد را خوانده اید .یک خواهشی ازشمادارم وشما به عنوان یک تاریخ نویس انقلاب بفرمایید آن کسانی که درزمان امام خیلی انتقاد می کردندوامام فرمودند اینها یک نانوایی راهم نمی توانند اداره کنند چه کسانی بودند؟آیاآنهاهمان کسانی نبودندکه درزمان امام مسئولیتی نداشتند.
  • رزمنده IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    10 0
    دنیای وارونه!!! مصباح یزدی که مبارزه با شاه را حرام میدانست شده انقلابی بلکه مدعی و صاحب انقلاب و آیت الله هاشمی انقلابی که از ثروت و جان خود برای انقلاب هزینه کرده شده ضد انقلاب. !!!! دوره آخرالزمانه دیگه چی میشه گفت .
  • بی نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    9 1
    این آقای زیارتی ! راجع به انقلابی بودن هاشمی ،اضافی میل فرمودن
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 1
    گذارید الان موضع منفی در باره آقای روحانی نداشته باشیم و انشاءالله که ایشان به گونه‌ای برخورد کند که ما همیشه از ایشان ستایش کنیم ........شما کی باشین.....
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 1
    حميد روحاني را ديگه از كجاتون در آورديد .
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 1
    بابا نظر هر کسی را که تیتر نمی کنن. خداییش اگه من الان در مورد فلان کسک یه بد و بی راهی بگم تیترش می کنید؟
  • نادر IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 1
    این مملکت ولایت فقیه دارد که همه مدعی اطاعت از ایشان هستند نمی دانم چرا دیگران جلوتر از رهبر حرکت می کنند اگر اقای هاشمی مشکلی داشت به طور حتم رهبر ایشان را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب نمی کردند
  • معین A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    10 1
    این خاطره ای از یکی از هم بندی های آیت الله هاشمی در زندان ساواک است: هاشمی رو برای شکنجه روی بخاری نشونده بودن، ایشان برای اینکه روحیه بقیه نشکنه، بجای داد و بی داد، با فریاد شروع کرد به قرآن خوندن. ایا این وصله ها به همچین کسی مچسبه؟!
  • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 2
    حرکات عجیب، نگران کننده و مشکوکی علیه آقای هاشمی و خاتمی بصورت هماهنگ شروع شده است.
  • ایلیا FI ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 1
    امام گفت که وظیفه‌ام به من امر می‌کند که بنی‌صدر را عزل کنم حتی اگر (معذرت می‌خواهم فرموده امام را می‌‌گویم) فریاد مرگ بر خمینی را با گوش خودم از سراسر کشور بشنوم. آقای روحانی !!!!! حتی حضرت علی هم اینجور برخورد نمیکردند . این خاطره از امام تائید صحبت کسایی ه که ایشون رو دیکتاتور می نامیدند.
  • ایلیا FI ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    9 2
    متاسفم که یک روحانی تو این مملکت بلد نیست نقد کنه و تو هر پاراگراف چندین و چند توهین و تهمت اومده که نشون دهنده ضعف کلامی و عقلانی ه و همین هم هست که همه جوونتی تحصیل کرده و با شعور از دور شماها کنار رفتن
  • آرمان IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    9 1
    اگر هاشمی عضوی غیر موثر بوده چرا حضرت امام ایشان را به عنوان جانشین فرمانده کل قوا منصوب کرده بود؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 1
    همیشه وهمیشه گفته شد ودیده شد که نزدیک ترین فرد به امام در زمان حیات ایشان هاشمی رفسنجانی بوده است .فرماندهی کل قوا را چه کسی به هاشمی داد آقای حمید روحانی!! زهی تاریخ دانی و زهی انصاف .
  • آرین IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 1
    به نظر من افردی مانند روحانی و شجونی از هاشمی کینه به دل دارند و این گونه عقده گشایی می کنند. از قدیم گفته اند درختان ثمره ده مثل درخت گردو را با چوب می زنند اما کسی به درختانی مثل چنار که محصول نمی دهد کاری ندارد. هاشمی هم درخت مثمر است.
  • بی نام JO ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 1
    کی هست این بنده خدا که چاک دهنشو باز کرده و این همه درافشانی نموده؟!
  • بی نام US ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 1
    من به شخصه اولین بار است اسم آقای حمید روحانی را می شنوم. نمی دانم چرا افراد هر چه گمنام تر هستند در بدگویی از دیگران تندروتر هستند.
  • سعید IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 1
    امام صادق عليه السلام: قالَ لُقمانُ لاِبنِهِ: وَلِلحاسِدِ ثَلاثُ عَلاماتٍ: يَغتابُ إِذا غابَ وَيَتَمَلَّقُ إِذا شَهِدَ وَيَشمَتُ بِالمُصيبَةِ؛ لقمان به فرزندش گفت: حسود را سه نشانه است: پشت سر غيبت مى كند، روبه رو تملّق مى گويد و از گرفتارى ديگران شاد مى شود. شما حسودین
  • امیر IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 1
    این آقا بقدری بیسوادوکم اطلاع ومغرض است که دومی ندارد.همان کتاب بی سروته وپرازکذبیات تاریخی وی رابخوانیددستتان میاید.حیف ازانقلاب امام که این جاهل ریشه هایش راشرح میدهد.
  • احمدی ممد شورا A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 1
    حمید روحانی کجا بوده تا حالا؟؟ از تخم مرغ شانسی اومده؟؟!!
  • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 1
    دلیل دشمنی او با هاشمی رفسنجانی جملاتی است که وی در خاطرات خود درمورد نامه امام به حمید روحانی آورده است. و لینک: http://www.aftabnews.ir/vdchiinw.23nxidftt2.html
  • محمد A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    67 4
    احتمالا فقط ایشون خودشون انقلاب کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • عطا IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    2 1
    تخريب بسته بابا فكر كشور باشين .ما ايرانيا يكي رو ميبريم بالا سرمون بعد يه مدت ميكوبيم زمين.حرف حساب ميزنه ناراحت ميشين .به كارايي كه خودتون كردين فكر كنين بعد به ديكران....
  • سهیل IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 1
    این انقلاب خیلی بزرگ تر از این حرف هاست که امثالی مثل شما نون به نرخ روز خورها بتونن، مصادره اش کنن. بهتره خودتونو جمع و جور کنید، الان دیگه مثل سابق نیست مردم با تحقیق نظر می دن. همه تندرو ها بدونن که با این حرکات بچه گونشون، فقط به کشور عزیزمون، رهبر فرزانمون و مردم خوبمون لطمه میزنن پس خواهشاً تمومش کنید.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    1 12
    بخاطراینکه دوباره به فتنه ای دیگردست نزند.وبدینوسیله اوکنترل شود. اقای پرورش وزیرسابق اموزش وپروش:امام به اقای خامنه ای گفتندمواظب اقای رفسنجانی باشید.
  • بی نام A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    16 1
    آدمی که زندان دیده رو نمی شه از بیخ زد و گفت انقلابی نیست! چرا یه طرفه به قاضی می رین؟! داستان مناسب بودن آقای خامنه ای برای رهبری رو که آقای هاشمی از زبان امام خمینی بیان کردن هم دروغ بود؟!
  • بی نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 1
    یه سوال شما که میگین امام حدف در گوشی با هاشمی نداشت چطور حرف هاشمی که امام گفته بود رهبری گزینه خویه و تو خبرگان مطرح کردن رو پذیرفتین؟
  • یه بنده خدا A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    2 11
    فرد پرستی به جای خدا پرستی! جالبه یک نفر نمیتونه تو دنیا به آقایون هاشمی و امثال ذلک نقد وارد کنه تا به اینا نقد کنه هم به جای جواب دادن منطقی شروع میکنن به توهین و بد و بیراه گفتن ادعای روشنفکری و آزادی و بیانشونم میشه
  • امین IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    30 2
    می خواد از اقای رفسنجانی صحبت کنه که شاید چند نفر اسمش رو بفهمند معروف شه
  • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    19 2
    مشکل اینجاست که کسایی که تو انقلاب حداکثر تو مسجد محلشون فعالیت می کردن به کسی که تو شورای انقلاب بوده و اساسا رهبری رو به امام معرفی کرده تو انتخاب ایشان به رهبری نقش کلیدی داشته و جنگ و اداره کرده. می گن انقلابی نیست اینا مثل اونایی که می گفتن مگه علی نماز میخونه میمونن
  • عبدالله IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    2 1
    من نميدونم از چي ولي اينا از يه چيزي شديدا دارن مي سوزن به نظرم لازم نيست اصلا جوابش بديم
  • بی نام FI ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    4 1
    اكر اين مطلبي كه راجع به هاشمي كفت درست باشه. ما ملت بيشتر به هاشمي علاقمند ميشيم.
  • rmrad A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    2 1
    حمید روحانی کیه .... این سایت خبر آنلاین حرف های ای آقا رو به چه دلیلی منتشر کرده
  • علی رضا ایرانی IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    2 1
    آره خوب شما راست مگید اقای احمدی نژاد خوبه که ولایت فقیه رو بسیار قبول داشتن و 11 روز خانه نشین شدن.طرح هدف مندی هم که کاملا ازاقتصاد اسلامی اومده.... اینم بگم که در ایران مصرع هر کس از ظن خود شد یار من خیلی کاربرد داره.هر کی حرف می زنه همه چیز رو برای خودش مصادره می کنه نمی دونم کی می خوایم قواعد دموکراسی و تغییر قدرت رو یاد بگیریم
  • بی نام A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    2 1
    این برادر عزیز رو یک نفر درباره واژه لیبرالیست توجیه کنه .
  • بی نام FI ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 1
    آقای حمیدزیارتی!(حمیدروحانی!)نمیدانم به معاد وروز قیامت اعتقاددارند؟چون بااین حرفهاآدم شک میکنه که سید!!!این حرفهاچیه که می زنیدشمارابخدا اگرهاشمی انقلابی نیست شماهستید؟هاشمی که ازجوانی وطلبگی جانی ومالی درخدمت امام وانقلاب بوده وهیت وفرزندانش پدررادرپشت میله های زندان دیدن وبزرگ شدندوشکنجه های ابشان دست کمی ازشهید رجایی نداره،آقای حمبدزیترتی! منلیشترازشماباخانواده امام نبوده باشم کمترنبوده ام شماراهم ازنزدیک می شناسم،درسته که افراطیون هرگروهی بقای خود رتدردرنفرقه افکنی بین مردم می بینند،چرانمی گذارید کردم وکشورتحت نظرمقام معظم رهبری به آرامش برسد؟چراروزنامه خای. زنجیره تصولگراهمه چیزرااز سوراخ سوزن می بینندآیاشماانقلابی هستید؟راستی می دانیدانقلاب یعنی چه؟ که بدتنیکب انقلتبی تست؟ این تدهبون؟
  • اکبر IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    1 2
    آقاالآن یه عده ای نمی خوان بگن مرگ براین واون!!!چکارکنن؟میخوای همشونوبکشید خودتون راحت باشید؟
  • غضنفر RS ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    24 2
    (بگذارید الان موضع منفی در باره آقای روحانی نداشته باشیم و انشاءالله که ایشان به گونه‌ای برخورد کند که ما همیشه از ایشان ستایش کنیم )..... به خداوندی خدا اگه روزی تو آقای روحانی رو ستایش کنی دیگه بهش رای نمیدم
  • بی نام A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    32 2
    فقط یک کلام میتوان گفت:هوچی گری
  • امین IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    36 4
    بابااین افراطیها این فرستادند که شلوغش کنه///والا همه وخودش هم میداند که کسی برای حرفهاش {تره}خورد نمیکنه.....
  • د A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 1
    هاشمی از امام تو دهنی خورد؟؟؟با سکوت؟؟؟ کاش این حرفا رو همون زمان امام میزدی تا تو دهنی واقعی رو امام بهت میزد
  • رضاآنلاین A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 2
    الان که دارم کامنت میگذارم شدیدا عصبانیم ازدست این کل کل های سیاسی دیگه دارم بالامیارم آقامن کاری ندارم کی چی کارمیکنه من بعنوان یک جوون دیگه کمرم داره میشکنه ول کنیداین حرفهارو
  • محمد A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    4 2
    خدایا ما رو از شر این افراطیون نجات بده.
  • آرش IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    1 2
    باشه توام بازی!!!!!!!!!!
  • داش مجید A1 ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 1
    فعلا نون توی توهین و تهمته همه هم با همین حرفها پیشمیرن چرا؟؟؟واقعا چرا به این روزافتاده ایم؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    1 2
    يه نظرسنجي واسه خودت بذار داداش تاببيني چندچندي
  • بی نام A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 1
    خطاب به آقای روحانی: گوییا باور ندارید روز داوری/ کاین همه قلب و دغل در کار داور میکنید! فقط دعا میکنم خدا هدایتتون کنه...
  • بی نام A1 ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 1
    ادب مرد به ز دولت اوست
  • بی نام IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    1 1
    فکر کنم این حرفا اگه جلو امام زده می شد تنها کاری که می کردند حتما سکوت می کردند
  • بي نام A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    3 2
    فقط اميدوارم آقاي روحاني مانند خاتمي و امثال آن فكر نكنه . روحيه اعتدالي خود رو حفظ كنه تا مملكت همي جور آروم بمونه.
  • علی A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    3 1
    نکته جالب اینه که ایشون دربارۀ نقل خاطره هاشمی از امام موضع گیری می کنه و بعد خودش میگه: "یکی از ویژگی‌هایی که امام داشت و من در نجف به آن پی بردم، ایشان در مقابل سوالات و پیشنهادات پوچ و بی‌مایه اصلا اعتنایی نداشت و جواب نمی‌داد..." یعنی نقل قول اگه از جناح فکری خودشون باشه اشکال نداره فقط نباید از هاشمی و جناح مخالف فکری ایشون باشه!
  • بی نام A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    2 2
    متاسفم كه چطور آزاد گذاشته اند هركس به مسئولين محترم نظام چنين توهينهايي مي كنند؟ البته آيا در دولت احمدي نژاد كسي جرات مي كرد اين چنين اظهار نظر بكنه ؟ آيا بهتر نيست از صدا وسيما هم بگوييد كه چندين سال است كه از مرقد امام هم هيچ تصاويري پخش نمي كند ؟ .....
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    6 2
    آقای شیخ :همه بد بودند الا دولت اصولگرایان ؟؟؟تمام بدبختی ها از سر دولت نهم و دهم (احمدی نژاد )شروع شد .شیخ :ظاهرا از بازار و اوضاع اقتصادی خبر ندارید؟؟؟؟؟!!!!!!!همه این افراد مورد تا یید نظام بوده اند و هستند از همه مهمتر در دل مردم جای گرفتند.شیخخخخخخخخخخخخخ
  • بی نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    6 3
    دعا می‌کنیم که روحانی یک رئیس‌جمهور مردمی، عدالت‌خواه، دنبال اجرای عدالت، در صف مردم و پیرو رهبری باشد و از خط رهبری منحرف نشود. خب آقای محترم، از دید ما مردم ، آقای روحانی مردمی و پیرو رهبری هستش، اما پیرو راه شما نیست که متاسفانه دارید می سوزید. آقاجان بیش از 80درصد مردم ایشان را قبول دارند و شما این مردم را نمی بینید. شاید 10 درصد از 20 درصد شاید شاید با شما هم عقیده باشند را فقط مردم ایران می دانید. اینقدر مانند دشمنان تفرقه افکنی نکنید که آنگاه از دست مردم و رهبری بدجوری ضربه می‌خورید. بدجوری بدجوری بدجوری.
  • حيدر A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    7 4
    امثال اقا حميدها ورسايي ها وحلقه برتو شادي مردم رابرنميتابن وميخوان مردم هميشه بكريند
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    4 2
    اتفاقا کسی انقلابی نباشه دارای محبوبیت بیشتری میباشد.
  • 1234 IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    6 2
    بابا یکی لطفا قرصای حمید و بهش بده طفلکی... داره از بین میره این مرد انقلابی و سیلی خور مظلوم و دلسوز وطن و مردم . منظورم مردمیه که به خاطر همین انقلاب اون همه شهید دادن . مفقودالاثر ..جانباز..تحت فاشر بی اندازه اقتصادی و ..... . حالا امثال حمید جان میخوان واسشون دلسوزی کنن . من که پیشنهاد میکنم که اول از هر چیز قرصای ایشون رو هر چه سریعتر بهشون برسونید . و بعدم بهش بگید که مملکت اگه افراد دلسوزی مثل شما نداشت این حال و روزش نبود که با این همه کسری بودجه و ..... مواجه بشیم . تاریخو ببین و بخون حمید جان . خیلی حرفا واسه گفتن به تو داره . مطمئنا بهت میگه که نون به نرخ روز خوردن هنر نیست .
  • محمد FI ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    4 2
    اقای روحانی تو که همه رو ضد انقلاب کردی؟ راستی خودت کجای این انقلاب هستی؟ من 40 سال سن دارم الان اولین بار اسمت رو میشنوم.نمی تونم حرفات رو قبول کنم .حرف رفسنجانی رو قبول دارم.چون یار غار امام راحل و رهبر معظم انقلاب می باشد.در ضمن خبرگزاری فارس همیشه مغرضانه خبر تهیه می کند
  • علیرضا IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    4 4
    اگه واقعا اینجوریه که شما میگین منم مگم درود بر رفسنجانی و کسانی که درمسیر او حرکت میکنن
  • ازغندي A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    2 2
    ا ا ا اِاِ اِ اينهمه حرف رو قبل انتخابات مي زدي تا ملت نرن به خاطر اين ادم غير انقلابي به حسن روحاني راي بدن.مرد چرا دير اطلاع رساني مي كني اخه.البته يادت باشه چار ال ديگه باز لازمش دارين.همين شماها تا نشون بديد هنوز مردم موندن پاتون.
  • بهروز A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    2 9
    تویه دوره ای نون تو خراب کردن هاشمی وخاتمی بود نکنه فکر میکنه هنوز سال هشتاد و چهاره؟
  • امین IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    4 3
    ببخشیدآقای انقلابی توبهتر تشخیص میدی کی انقلابی بوده وهست یا امام خمینی من هرجا امام رو میبینم هاشمی هست دروغ حد واندازه داره انقلاب اینقد ضعیف نشده که شما بیای مرز بندی کنیش
  • احسان IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    1 10
    كاش يه عكس از اين آقا مي زديد بالاخره انسان مطرح شدن دوست داره شب اول قبر خدا به فرياد همه برسه
  • امیری A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 7
    این سایت نزدیک به شهرداری است.شهرداری هم دارد خودش را به اصلاح طلبان نزدیک می کند.پس لازمه اش این است.فقط نظرات مخاطبین اصلاح طلبان را در سایت قرار دهد.مبار است.
  • علی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    3 3
    همراه امام بودن و پیشینه انقلابی داشتن دلیل بر حقانیت و خوب بودن نیست. کسانی که همراه معصوم علیه السلام بودند نیز خیلی هاشون خیانت به معصومین کردند. لطفا تاریخ رو بخونید.
  • اميد تدبيري IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    6 2
    اينكه آقاي روحاني ميگويد هاشمي انقلابي نبود و نيست آدم بياد مظلوميت مولا امير المومنين (ع) ميندازد چون خبر ضربت خوردن و شهادت امير عدالت در محراب عبادت در حجاز و شام پيجيد عامه ي مردم مظلوم در اثر تبليغات كذب معاويه از هم سئوال ميكردند مگر علي نماز هم ميخواند ولي گذشت زمان و گرد غبار تاريخ حقانييت علي و تحريف بني اميه را ثابت كرد آقاي تاريخ نويس لطفا" درست بنويس .بخدا خطبه هاي نماز جمعه هاشمي در زمان دفاع مقدس باعث شارژ روحيه و اميد واري در دفاع از دين ، ناموس و ميهن را در رزمندگان دو چندان ميكرد ريا نباشد من نيز 28 ماه افتخار حضور در خدمت رزمندگان رزم دفاع مقدس بودم . درود بر 3 روحاني بهشتي خامنه اي رفسنجاني
  • مصطفا IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    3 5
    آخه مجبوری آقا سید روحانی ایحرفا رو بزنی تا مردم ایقدر دری وری بهت بگن سرت بندازپایین ودنبال تاریخ واقعی باش چکار به اظهار نظر کردن برای این واون داری !!!!!!