مهر نوشت:

جلسه رای اعتماد به چهارمین وزیر پیشنهادی کابینه یازدهم در حالی برگزار می شود که اگر گودرزی نیز نتواند اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را جلب کند ادامه فعالیت سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان نیازمند اخذ مجوز از رهبر انقلاب است.

جلسه رای اعتماد به چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان کابینه یازدهم صبح یکشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

 پس از آنکه مسعود سلطانی فر، رضا صالحی امیری و نصرالله سجادی وزیران پیشنهادی ورزش و امور جوانان کابینه یازدهم نتوانستند اعتماد نمایندگان مجلس را جلب کنند رئیس جمهور هفته گذشته محمود گودرزی را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

مهلت سرپرستی وزارت ورزش و امور جوانان 24 آبان ماه به پایان رسیده است. لذا رئیس جمهور بلافاصله پس از آن که نصرالله سجادی 19 آبان ماه نتوانست رای اعتماد مجلس را برای این وزرات خانه را کسب کند ، محمود گودرزی را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان به مجلس معرفی کرد.

بر اساس این گزارش با توجه به اینکه پایان مهلت سرپرستی وزارت ورزش و امورجوانان در 24 آبان ماه و برگزاری جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی در 26 آبان است به لحاظ قانونی سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان روز شنبه 25 آبان ماه دیگر امکان هیچ اقدامی در این وزارتخانه را ندارد و امضاهای وی غیر قانونی است بنابراین در صورتی که مجلس روز یکشنبه نیز به وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان رای اعتماد ندهد، ادامه فعالیت سرپرست این وزراتخانه نیازمند مجوز از سوی رهبر انقلاب است.

/2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    17 3
    خوبه که نمایندگان یه نفر رو از خودشون انتخاب کنند
  • بی نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    31 1
    اسامی مخالفان سجادی را منتشر کنید.
  • علیرضا A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    44 1
    بابا چرا نمیفهمید آقای روحانی شما شریعتمداری کیهان رو به مجلس معرفی کن تضمینی میگم که رای میاره عکس با شورت ورزشی هم دیگه مهم نیست
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    3 11
    خوب این که پیچیدگی ندارد هم راه مشخص است هم راه حل
  • داریوش IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    2 0
    کاش نرم افزاری بود که وجدان آدمها را اندازه می گرفت تا معلوم بشه نمایندگان محترم غرض ورزی می کنند یا واقعا با وجدانی آگاه به آقای سجادی رای اعتماد ندادند
  • سهند A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    2 1
    بهترین فرد مهندس مهرعلیزاده هستش