تصمیم گیری برای دبیرکلی جبهه پیروان در جلسه این هفته/عسگراولادی به صورت نمادین دبیرکل باقی می​ماند؟

پس از درگذشت مرحوم عسگراولادی جبهه پیروان خط امام و رهبری که متشکل از 14 تشکل اصولگراست بدون دبیرکل باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حبیب الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری بود و اکنون این جبهه باید برای ریاست جدید خود تصمیم گیری کند. پیش از این در خبرها آمده بود که محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تا انتخاب دبیر کل جدید ، این مسئولیت را به عهده خواهد گرفت (ایـــنـــجــا). اما باهنر در یک گفت و گو پیشنهاد داد که مرحوم عسگراولادی به صورت نمادین دبیرکل جبهه باقی بماند. (ایــنــجــا)

آنگونه که محسن کوهکن رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان به فارس گفته است، در جلسه این هفته برای تعیین دبیرکلی جبهه پیروان خط امام و رهبری تعیین تکلیف خواهد شد. کوهکن با اشاره به پیشنهاد باهنر مبنی بر باقی ماندن عسگراولادی به عنوان دبیرکل به صورت نمادین و اجماع اعضا روی این موضوع، خاطرنشان کرد: بنده نیز با این پیشنهاد موافقم اما این بحث در جلسه شورای مرکزی و با حضور 15 دبیرکل تشکل‌ها بررسی خواهد شد و خروجی هرچه باشد می‌پذیریم.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان در عین تاکید کرد: هنوز هیچکدام از اعضا به عنوان جانشین مرحوم عسگراولادی مطرح نیستند.

به گزارش خبرآنلاین جبهه پیروان خط امام رهبری متشکل از 15 تشکل اصولگراست که حزب مؤتلفه اسلامی، جامعه اسلامی مهندسین، جامعه زینب، اتحادیه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازاریان وکانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند از مهمترین اعضای این جبهه به شمار می​آیند.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =