۰ نفر
۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸

در تهران طی هفته منتهی به 17 آبان ماه بنا به گزارش بانک مرکزی، قیمت بخش عمده ای از اقلام خوراکی کاهش و ثبات نسبی داشته اند.

در هفته مورد گزارش ، در گروه لبنیات قیمت پنیر غیرپاستوریزه اندکی افزایش داشت و بهای سایر اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود . قیمت تخم مرغ افزایش یافت و شانه ای ٨٢٠٠٠ الی ١١٠٠٠٠ ریال فروش می رفت. در گروه برنج ، بهای برنج داخله درجه یک و درجه دو ثابت بود. در گروه حبوب، قیمت تمام اقلام این گروه بدون تغییر بود.

در هفته مورد بررسی، در میادین زیر نظر شهرداری پرتقال درجه دو و لوبیا سبز عرضه نمی شد و خربزه عرضه کمی داشت ولی سایر اقلام میوه و سبزی تازه که تعدادی از آن ها از نظر کیفی در سطح پایینی قرار داشتند، به نرخ مصوب سازمان میادین میوه و تره بار عرضه می شد.

میوه فروشی های سطح شهر اقلام مرغوب میوه و سبزی تازه را عرضه می کردند که در گروه میوه های تازه بهای پرتقال درجه یک ، انار، انگور و به ویژه لیموشیرین کاهش ولی قیمت سایر اقلام این گروه افزایش داشت. در گروه سبزی های تازه بهای تمام اقلام این گروه به ویژه کدو سبز و لوبیا سبز افزایش یافت.

در این هفته قیمت گوشت گوسفند و گوشت تازه گاو و گوساله افزایش ولی بهای گوشت مرغ کاهش جزئی داشت. در هفته مورد بررسی ، قیمت چای خارجی اندکی افزایش یافت و بهای قند، شکر و انواع روغن نباتی ثابت بود.

قیمت اقلام خوراکی در شهر تهران طی هفته منتهی به 17 آبانماه 92

/31222

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    39 0
    شوخی می کنی ؟ !!! الان باید خوشحال بود ؟ یعنی یک هفته است که قیمتها تغییر نکرده ؟عجب!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    35 1
    تيتر خبر خوب به نظر ميرسه و فقط جنبه تبليغاتي داره، در صورتيكه محتواي خبر، فقط حاكي از گراني است و در موارد محدود، ثبات قيمت ها. متاسفانه تو اين مملكت قيمت همه چيد بعد از صد دست گشتن دست دلال ها، هزار برابر ميشه، و فقط پول مردم بيچاره، به جيب دلالان كه هر روز پولدارتر ميشن، سرازير ميشه. متاسفم
  • بی نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    32 1
    همشون اشتباهه و قیمت واقعی خیلی بیشتره
  • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    19 0
    سر کاری بابام الکی خوشیم
  • اهورا IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    24 0
    در این 9 سال اخیر آنقدر قیمت ها، افسار گسیخته و بدون کنترل افزایش یافته که اگر 20 سال دیگر کاهش قیمت داشته باشیم به زمان آقای خاتمی نمی رسیم. یادش بخیر گوشت کیلویی 4400 تومان!!!!!! چه دورانی بود زمان رییس جمهور قبلی، برای اینکه چیزی رو ارزون بخریم مجبور بودیم تا محله شون بریم!!!!!! حداقل این مشکل حل شده و همه جا کالاها دارای یک قیمت هستند!!!!