اولین آنونس و پوستر فیلم «گره شیطان»

فیلم جنایی «گره شیطان» به کارگردانی آتوم اگویان سال 2014 روی پرده می‌رود.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرونده سه قتلی که سال 1993 در ممفیس افتاد یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های کودک‌ربایی و قتل در دهه 1990 بود. پرونده‌ای که به ساخت چهار مستند موفق (سه‌گانه «بهشت گمشده» و «غرب ممفیس» ساخته ایمی برگ) منجر شد.

«گره شیطان» (Devil's Knot) اولین فیلم داستانی است که براساس این ماجرای واقعی ساخته شده. کارگردان این فیلم آتوم اگویان است که با فیلم‌هایی چون «تقویم»، «اگزوتیکا» و «حقیتی که در زیر نهفته» شهرت دارد.

جسد سه کودک در غرب ممفیس، آرکانزاس پیدا می‌شود. سه مظنون در این پرونده دستگیر می‌شوند که هر سه مردانی جوان هستند. پلیس خیلی زود قانع می‌شود آن‌ها در این قتل‌ها دست داشته‌اند، اما با ورود پرونده به دادگاه همه چیز دچار پیچشی ناگهانی می‌شود. قضیه برای مدت دو دهه ادامه پیدا می‌کند، پای یک گروه شیطان‌پرستی به میان می‌آید و در رسانه‌ها جنجال بسیار به پا می‌شود.

پوستر فیلم «گره شیطان»

انبوهی از بازیگران قدرتمند در «گره شیطان» بازی می‌کنند: ریز ویدرسپون و کالین فرث که برنده جایزه اسکار شده‌اند، میریل انوس که با سریال «قتل» به شهرت رسید، دنی دیهان، الیاس کوتئاس، استفن مایر (بازیگر سریال «خون حقیقی») و ایمی رایان برخی از این بازیگران هستند.

فیلمنامه این فیلم 15 میلیون دلاری را پل هریس بوردمن و اسکات دریکسن براساس کتاب «گره شیطان: داستان واقعی سه قربانی ممفیس غربی» نوشته مارا لوریت نوشته‌اند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    20 5
    باید فیلم جالبی باشه، من از این تیپ فیلما خوشم میاد
  • ژنرال راد A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    منبع؟
  • پرنیان A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    آخرش که معلوم نشد چی شد اصلا فیلم جالبی بود اما اصل ماجرا مشخص نشد:|